Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Jak oceniasz ścieżkę dźwiękową do Zagubionych Listów?
Bardzo dobrze - 14 (58.3%)
Dobrze - 3 (12.5%)
Średnio - 5 (20.8%)
Źle - 0 (0%)
Bardzo źle - 2 (8.3%)
Głosów w sumie: 24

Strony: 1 ... 31 32 33 [34] 35 36 37 ... 65    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Księga Czarodzieja- MOD (Czytany 292806 razy)
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #495 : 21 Października 2012, 11:35:52 »
Ops sorki, moje niedopaczenie...


IP: Zapisane
Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #496 : 21 Października 2012, 15:31:31 »
Nie chciałbym się czepiać, ale chciałbym się bardo dowiedzieć jak dodaliście nowe miasto  ;D
Dzięki temu wyczynowi i czterem miastom ściągniętym m. in. z tąd da to (łącznie z KC1)... 13 miast! To dopiero będzie gra!


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #497 : 21 Października 2012, 15:41:48 »
Tak z ciekawości... Czy mody dodające miasta zastanę w tawernianym downloadzie?


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #498 : 21 Października 2012, 15:51:39 »
Raczej nie, trzeba szukać po forum i wchodzić w linki.

Nie chciałbym się czepiać, ale chciałbym się bardo dowiedzieć jak dodaliście nowe miasto  ;D

Wbrew pozorom, nie jest to całkiem nowe miasto - nie ma swojej odrębności rasowej- to znaczy, ma nowe jednostki, nowy wygląd, nowe budynki, ale bohaterów, muzykę i mechanizmy na bazie jednego z istniejących miast.

Warownia w KC opiera się na przystani, tak więc jej bohaterami są oczywiście rycerze. Oprócz tego Warownię można mieć tylko na mapce stworzonej własnoręcznie lub przy zmodyfikowaniu istniejącej.

Tak czy siak jest to chyba na razie jedyny możliwy sposób dodawania nowych miast. Na tej zasadzie można teoretycznie robić tyle miast ile dusza zapragnie pamiętając o powiązaniach z istniejącą rasą. Jednakże zrobienie takowego miasta jest bardziej niż pracochłonne. To kwestia miesięcy :)


IP: Zapisane
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #499 : 28 Października 2012, 13:15:57 »
Po dość długim czasie prezentujemy wam z Menelcem kolejną postać KC, królową Tseonów - Karakumi. Usiłowaliśmy zrobić ją na wzór wymyślonego przez nas arta Karakumi - [LINK] Wyszło jak wyszło. :P

Cytat: Mantykor
Wy tak na serio? Sami nie tłumaczycie a pozwalacie tłumaczyć na angielski komuś (bez obrazy) z podstawową znajomością angielskiego (chyba że się mylę).
A kto powiedział, że sami tego nie robimy? Tekstu jest dużo i nam we dwójkę trochę się zejdzie z tłumaczeniami, dlatego chcieliśmy "nająć" kogoś do pomocy. Oczywiście każdy przetłumaczony tekst przejrzymy kilka razy w poszukiwaniu błędów, ale nie będą to też tłumaczenia na poziomie typowego Anglika, logiczne chyba.:)


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #500 : 28 Października 2012, 13:19:24 »
Fajna jest na arcie gorzej w grze. Nie pasuje mi to że ma elementy pajęcze - nogi (tak wyglądają źle w grze, na arcie mogą być) a bardziej odwłok który zupełnie nie pasuje.


IP: Zapisane
Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #501 : 28 Października 2012, 19:14:15 »
Bardzo ciekawa koncepcja latającego pająka, ale to trochę... jakby to powiedzieć... przesadzone? To trochę za mocne słowo, ale mam na myśli "po kiego grzyba pajęczej (tseońskiej) królowej skrzydła"?  Poza tym głowotułów jest trochę za mały w stosunku do odwłoka. Tekstura piękna, widać, że nie król (ach ten róż  8))!


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #502 : 28 Października 2012, 19:19:55 »
Tak w sumie to lepsze pytanie po co Tseońskiej królowej kilka par nóg i odwłok. Widzieliśmy już jednego tseona i nijak ta królowa miała by się do niego bez skrzydeł. Pajęczej królowej to szukać trzeba zielonej w nekropolis a tutaj powinna być zwykła kobieta przynajmniej to moje zdanie.


IP: Zapisane
Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #503 : 28 Października 2012, 19:24:52 »
Ale z drugiej strony jak zwykła kobieta może być królową razy owadoludzi? To tak, jakby krasnoludzkim królem był ork, albo Polską rządził król Hiszpanii.


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #504 : 28 Października 2012, 19:26:48 »
Źle zrozumiałeś, humanoidalna postawa ale skrzydła i tym podobne - to co reszta jej rasy.


IP: Zapisane
Waverley
M&M's

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 336


Po co to-to...

Zobacz profil
« Odpowiedz #505 : 28 Października 2012, 19:32:04 »
To rasa owadoludzi, nie? Popacz na królową mrówek. Albo pszczół. Ma duży odwłok? Hę? HĘ?!


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #506 : 28 Października 2012, 19:33:04 »
Widzę, że konieczne jest kilka słów wyjaśnienia.

Otóż, powiem wprost, pojawią się bohaterowie/jednostki Namtaru, czyli pół pająków i pół ludzi.

Są też tseoni, humanoidy, którym bliżej do owadów niż pająków, lecz ich królowa/matka - Karakumi, jest siostrą Matki Namtaru.

Karakumi reprezentuje Porządek Życia, Matka Namtaru Porządek Śmierci.

Karakumi ma więc więcej cech owadzich niż pajęczych, ale trzeba pamiętać, że Królowa Tseonów i jak sami Tseoni oddają cześć Ashy.

Dlatego właśnie u Karakumi pomieszanie cech ludzkich z pajęczymi i owadzimi.

Mam nadzieję, że wyjaśniłem to i owo.


Nie zapominajcie też, że H5 daje dużo ograniczeń w kwestii tworzenia kombinacji modeli. Jakby była taka możliwość, to w zobaczylibyście zdjęcie postaci identycznej z artem. (tak btw. to Oliwsen jest miszczem nad miszczami w teksturach i artach :))

Niestety takiej możliwości nie mamy, więc nasze inwencje są mocno ograniczane niestety.

A i jeśli chodzi o Tseonów - to ich wygląd też się zmieni, będą również pod względem kolorystycznym wzorowani na Karakumi.


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #507 : 28 Października 2012, 19:47:26 »
To może już czas przerzucić się na Heroes 6  ;D
Może w tedy ta gra stała by się grywalna (nie ukrywam że jak dla mnie większy potencjał jest w ludziach modyfikujących stare części niż tworzące nowe dla Ubi).


IP: Zapisane
Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #508 : 29 Października 2012, 19:27:38 »
@Menelag
Jeśli tak, to jak najbardziej pasuje :)
Tylko, jak pisałem, trochę za mały głowotułów.


IP: Zapisane
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #509 : 10 Listopada 2012, 16:27:04 »
Dzisiaj serwujemy coś ze strony Nekropolis. Bazując na modelu pajączka, którego wcześniej skręciliśmy z Menelcem, utworzyliśmy kolejne dwie jednostki Namtaru - żeński osobnik, czyli Córa Namtaru (Tkaczka Losu) oraz Arachnos jako męski osobnik. Modele w H5 jak wiadomo nie są tak dobre jak te z H6, a więc na lepsze efekty z pająkami nas nie stać. :P


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 31 32 33 [34] 35 36 37 ... 65    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 26 zapytaniami.
                              Do góry