Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - Pawek
Strony: [1]
1  Heroes VI / Kampanie & Scenariusze / Ulubiona kampania : 26 Stycznia 2012, 22:04:21
Sądzę, że sporo osób przeszło już kampanię i dlatego zadaję te pytanie. Mi najbardziej podobała się Świątynii ze względu na: Irinę, ciekawą fabułę, frakcję i Tsunami ;>.
2  Tawerna / Sprawy Tawerny / Dział Heroes VI : 12 Stycznia 2012, 21:02:06
Czy ktoś planuje coś zrobić z działem Heroes VI na głównej stronie Tawerny? Bo jak na razie nie ma na niej nic oprócz wiadomości sprzed premiery. Czasu już trochę minęlo, więc sądzę, że czas najwyższy zacząć coś z nim zrobić. Jeśli coś, to ja brdzo chętnie pomogę ;D.
3  Heroes VI / Kampanie & Scenariusze / Ulubiony bohater : 10 Listopada 2011, 19:23:20
Dziwię się, czemu jescze nikt nie zaczał tego wątku. Mimo, że jak na razie przeszedłem tylko kampanię Świątynii i jestem w połowie Przystani to mimo to, Irina zawsze będzie moją faworytą.
4  Heroes VI / Kampania Twierdzy / Kampania Twierdzy : 16 Października 2011, 13:46:12
Rozpoczynam kolejny wątek - tym razem będzie o kampanii Twierdzy. Wszelkie pytania o misje z Sandorem proszę składać tutaj.
5  Heroes VI / Prolog / Prolog : 13 Października 2011, 19:11:10
Dzisiaj premiera, więc czas zacząć wątki kampanii. Zacznijmy od prologu, czyli misji "Zguba Gryfów" i "Wola Cesarza" (grę dostanę dopiero jutro, wiec nie znam polskich nazw).

"Zguba Gryfów" pełni rolę samouczka i wprowadza nas do fabuły. Jest zupełnie nieobowiązkowa do przejścia, ale moim zdaniem warto, ponieważ:
  • Dostajemy pierwszą broń dynastyczną - Ostrze Gryfów (przyda się w kolejnej misji).
  • Dzięki niej Sławoj awansuje o kilka poziomów, co również pomoże nam w przejściu kolejnej misji (tym razem obowiązkowej) prologu.
  • Dla artefaktów (nie będę już pisał, dlaczego :)).

Makamenty pierwszej misji prologu:
  • Sławoj może być jedynie bohaterem mocy, czyli rycerzem (wybór specjalizacji moc-magia nie będzie ograniczony w "normalnej" kampanii).
  • Sławoj może zdobywać umiejętności z kategorii "Okrzyki bojowe" - pełny wybór będzie dostępny w następnej misji.
  • Bardzo mizerne możliwości rozwoju miasta - możliwość wybudowania jedynie budynku dla gwardzistów.

Mimo to, pierwsza misja prologu jest warta zachodu. A co wy o niej sądzicie?
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 14 zapytaniami.
                              Do góry