Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Mantykor
Strony: [1] 2 3 4 ... 32
1  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: HOMM Board Game : 01 Lipca 2013, 19:07:00
Owszem jest coś co można poprawić: niektóre karty mają zdolność 'Beznamiętność' oraz 'Nieumarły'. Efekt tego pierwszego zawiera się już w drugim więc można z jednego lub drugiego usunąć że brak wpływu morale dla lepszej przejrzystości.

Karty ciekawe bo uwzględniają najważniejsze cechy istot. Zawsze lubię jak gra jest wypełniona tym co najważniejsze. Tylko że jeśli chodzi o planszówkę to - tylko przypuszczam - ale może okazać się za dużo do liczenia. Sęk w tym że bitwy będą zajmować 10x więcej czasu niż etap strategii. Przez to długość gry będzie zależała od tego ile zostanie stoczonych bitew i właściwie tylko od tego (pomijając sprawność graczy). A niefajnie jest jak się okazuje że trzeba grać na kilka rat bo gra się przeciąga (przynajmniej nie jeśli nie chcesz żeby gra ci się kurzyła albo pomiatała). Wiem coś o tym bo moja gra mimo że operuje liczbami naturalnymi nieprzekraczającymi raczej 40 i jest umiarkowana liczba różnych zdolności to zanim jednostki się powybijają sporo czasu schodzi.

No i jak już korzystasz z takich dużych liczb to zrób żeby przynajmniej wszystkie były podzielne przez 10 albo chociaż przez 5. I zmień też modyfikatory typu "29%" na "30%" itp. żeby się choć troszkę łatwiej liczyło.
2  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: HOMM Board Game : 26 Czerwca 2013, 13:02:45
O, widzę że coś się ruszyło :) Życzę powodzenia w realizowaniu projektu.

Ja sam pracuję teraz nad inną grą planszową bo tamta jest już skończona (może powinienem też nieco odświeżyć temat i wrzucić obecną wersję 11-tą bo od wersji 4-tej sporo się zmieniło, heh).
3  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 28 Maja 2013, 19:52:07
Moja ocena KCI:

Klimat - 8/10
Piękne, różnorodne lokacje, ładnie dopracowane scenki. Nowe jednostki też prezentują się naprawdę przyzwoicie. Jakość dubbingu mogłaby być o niebo lepsza (już nie tyle nawet jeśli chodzi o dobór osób ale można było chociażby w jakimś programie np. audacity wyciszyć szumy i podgłosić bo nie dość że mocno zaszumione to wszelkie rżenia koni i warczenia ogarów zagłuszają głos). Nowa muzyka występuje rzadko ale się komponuje mimo moich wcześniejszych obaw.

Grywalność - 2/10
Mapa totalnie niegrywalna. O ile początek był w miarę dopracowany to przez zasadniczą część gry (czyli jakieś 7!! miesięcy) należało bez sensu łazić i zbierać zasoby których uzbierały się tysiące. Miasto usytuowane w samym rogu bez żadnych połączeń tak że powrót niemożliwy. Miasto powinno być raczej centralnym punktem mapy skąd można chodzić w różne strony ale cóż. Poza tym gra nie spełnia wielu założeń którymi tak ją reklamowano np. nie było żadnych zagadek do rozwiązywania chyba że zagadką nazywacie odwiedzanie kluczników. Poza tym poziom trudności był o wiele za niski chociaż ciężko zbalansować tak dużą mapę.

Szlif - 3/10
O ile graficznie mapa jest dopracowana ładnie to scenki zawierają bugi, niektórych w ogóle nie dało się normalnie obejrzeć. Można było mapę przynajmniej spróbować przejść przed wypuszczeniem i by nie trzeba robić patcha (bez którego z resztą grałem bo download na stronie projektu jest zamotany i nadal nie ma tam tytułowej księgi). Mapa skonstruowana tak że trzeba miesiącami po niej łazić a potem wracać tą samą drogą. Można było przynajmniej od razu dać bohaterowi jakieś butki i town portal a miasto umieścić w bardziej centralnym punkcie mapy.

OGÓŁEM - 3,8/10
Grywalność liczę podwójnie bo nie gram w gry tylko po to żeby oglądać widoczki.

Jeśli uda mi się jakoś ominąć bug i przejść jedynkę albo chociaż obejrzeć końcowe scenki to może zagram w drugą część bo zapowiada się lepiej. Mam tylko nadzieję że będzie zgodna z tym, czym się reklamuje...
4  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 28 Maja 2013, 09:58:24
Hmm może mnie zmyliło że w opisie archiwum było żeby kopiować kroki 1-5  :D Hmm serio chyba mnie to zmyliło.

Kurde i teraz mi smutno że cały czas grałem bez patcha a widzę że tam nie tylko ten jeden bug poprawiał...

No i po wgraniu kroku 6 nic się nie zmieniło przynajmniej w tym zapisie na którym grałem. Czy jest jakiś inny sposób żeby to przejść jakoś?
5  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 27 Maja 2013, 20:44:31
Pytanie odnośnie KCI:

Co trzeba zrobić po walce z Iryolem? Bo droga na północ jest zablokowana...
6  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 21 Maja 2013, 23:10:22
Muszę powiedzieć że historia opisana w pamiętniku Mandigala jest świetna. Daję 9/10. Szczególnie pierwsza połowa jest opisana w bardzo zgrabnym i realistycznym języku :) Stylistycznie jest super a historia dosyć ciekawa.

Znalazłem jednak dwie nieścisłości... drugą sprawdzę po przejściu gry (wtedy dam też recenzję).

A pierwsza jest taka (cytuję):
"Nim opuściłem Hearthrow Klemensa odwiedził jego kolejny stary znajomy - krasnolud Vardal. Jak na krasnoluda, był bardzo ordynarny, całkiem inny niż jego rodacy. "

I drugi fragment kawałek dalej:
"Mimo to Vardal przyjął mnie iście po królewsku. Poza dobrymi manierami i wręcz doskonałym rozeznaniem w każdej dziedzinie magii, niczym się nie wyróżniał od pozostałych swych braci."

Taka ciekawostka :) Ale jeśli tu nie ma błędu to by wychodziło na to że krasnoludy z Ashan są wyjątkowo kulturalne... w co nie uwierzę bo grałem we wszystkie kampanie.

 
7  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 21 Maja 2013, 13:48:38
No cóż według mnie powinno być albo w grze albo chociaż na stronie projektu / w artykułach na tawernie.

Ale to nic poszukam sobie w temacie.

Wiadomość doklejona: 21 Maja 2013, 15:18:32
Potem wiadomości skleję ale mam jeszcze jedną prośbę.

Niech no ktoś zuploaduje tą księgę (w sensie tekst) albo powie gdzie ona powinna być... przejrzałem większość tematu i nie mogłem znaleźć.
8  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 21 Maja 2013, 08:38:18
Nie no serio pytam :)

Bo jak odwiedzałem to tylko dostałem zdolność jak w chatce wiedźmy...
9  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 20 Maja 2013, 23:17:50
Mam małe pytanie...

Czy w Księdze Czarodzieja nie powinno być tego motywu z czytaniem tytułowej księgi? Bo z tego co pamiętam to była pierwsza rzecz, którą reklamowano ten mod a jakoś nie widzę gdzie mogę rzekomo tą księgę czytać w grze...
10  Tawerna / Edycja V / Odp: Regulamin : 15 Maja 2013, 11:55:12
Szkoda że nie było ogłoszenia na stronie głównej... bardzo by się przydało może więcej osób by głosowało i wyniki byłyby bardziej rzetelne.

Bo kto by pomyślał że po tylu latach nagle coś ruszy... większość pewnie o tym kompletnie zapomniała.

No ale trudno, wpadłem trochę za późno :)
11  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 14 Maja 2013, 00:07:30
OK, świetnie.

Swoją drogą fajnie że działa już minimapa.
12  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 13 Maja 2013, 21:33:36
Dzięki, wcześniej też tam szukałem ale teraz zauważyłem że na ostatniej stronie jest reupload.

To powinno znaleźć się w naszym tawernianym downloadzie :)
13  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 13 Maja 2013, 20:50:31
Czyli mam zaktualizować jakoś NCF? Skąd wziąć wersję 3.1?

Może mógłby ktoś wgrać to, czego potrzebuję? Z góry dzięki.
14  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 13 Maja 2013, 13:10:05
Mam problem z instalacją KC1 stąd:

http://ksiega-czarodzieja.pl/viewpage.php?page_id=2

Po wykonaniu wszystkich kroków i odpaleniu z tego pliku .exe gra uruchamia się w dziwnie rozciągniętym ekranie i się zacina (w opcjach rozdzielczość jest poprawna) a w lewym-dolnym rogu jest napis wersja 3.0. Chyba coś jest nie tak, bo kiedyś grałem na wersji z instalatora i działało dobrze.
15  Hyde Park / Humor / Odp: Texty Nauczycieli : 13 Marca 2013, 21:15:14
Nauczycielka od Historii:

"Jesteście nieogarnięci jak szlachta polska w XVII wieku!"

"Ale gdzie wy jesteście? Na jarmarku dominikańskim?"

"12,3%! To nawet nie jedna trzecia!"
Strony: [1] 2 3 4 ... 32




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry