Witam mam problem z 4 misją kampanii Nekromantów problem polega na tym, że cele jakie stawia kampania są bardzo trudne do zrealizowania. Walka z 3 bossami brak jakiegokolwiek wsparcia prócz sporadycznie dołączając żywiołaków. Ma ktoś jakąś metodę na tą kampanię? I jakie modyfikatory na początek będą najbardziej przydatne?
Co do początkowych bonusów to u siebie wziąłem +3 do ruchu, obniżenie morale o 4 (klasowe nekromanty), zmniejszenie wymaganej liczby punktów ruchu do miejskiego portalu i jakieś 2 pomniejsze.
Taktyka na tą misję jest bardzo prosta: zbieraj wszystkie możliwe żywioły i niweluj straty. Po zdobyciu rogu dotknij 6 posągów, a otrzymasz za to 6 oddziałów po 50 sztuk stworzeń legendarnych. Osobiście polecam wziąć pająki - od razu są ustawione w pozycji strzelca a ponadto ze wszystkich dostępnych jako jedyne strzelają. Problemem w tej misji może być sporadycznie pojawiający się bohater inferna - gdy wyjdzie z portalu staraj się jak najszybciej się go pozbyć. Dlatego też warto zdobyć czym prędzej wszystkie forty.
Fort na południowym-wschodzie będzie najtrudniejszy do zdobycia. Aby go zdobyć musisz wytrzymać 15 tur oblężenia przez bohatera inferna, który co turę przysyła kolejne stworzenia. Walkę tę wygrałem bez strat (było trochę potu) i należy używać wyssania życia. Za wygraną otrzymujesz około 250.000 punktów doświadczenia. Warto zrobić zapis przez i wczytywać grę odgrywając ją i nabijać doświadczenie broni rodowej.
Niszczenie bossów zacznij od Uriela lub Hai Ryoi. Moim zdaniem są najłatwiejsi do pokonania. Następny powinien być ptak gromu, tutaj może być trochę trudności ze względu na jego wkurzające zdolności. Jako ostatniego pokonaj czerwia. Walka z nim może być bardzo łatwa albo sprawić problem, wszystko zależy od tego czy zacznie wchłaniać któryś z Twoich oddziałów. Po ich wybiciu od razu podejdź do portalu i przywołaj trochę żywiołów do swojej armii. Otworzą się wrota na północy, gdzie musisz wybić demony oraz pozbierać żywioły światła. Zamku nie zdobędziesz, tak więc po wykonaniu zadania udaj się na wschód na tereny inferna.
Kolejnym celem będzie właśnie zamek inferna i siedzący w nim Ahribban. Nie powinien sprawić trudności, tak wiec po jego uśmierceniu udasz się automatycznie na południe do siedziby lochu. Nie możesz utracić tego zamku, a ponadto musisz pokonać 3 armie przystani. Walka z nimi nie jest zbyt wymagająca tak wiec wygraj bez strat. Po wykonaniu tego zadania otworzy się portal na środku mapy, do której musisz wejść.
Po wejściu do portalu...
Nie będę psuł radości z gry i pozwolę Tobie samemu odkryć co się w nim znajduje!