Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Taktyka na Akademię (Czytany 15718 razy)
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« : 06 Lutego 2008, 18:09:45 »
Witam wszystkich! : )

Mam mały problem. : P Otóż, jak pewnie wiecie... Albo nie wiecie... Grywam często Akademią. : D Grywam, jak grywam, ale odkryłem, że jestem nią cienki. xD Gram lepiej właściwie każdym zamkiem. : ) Na wyższych poziomach zwyczajnie nie daję rady...

Zastanawiam się co robię źle. Pierwsze co mi przyszło na myśl: bohater. Razzak chyba nie jest najodpowiedniejszym herosem do gry. Często dostaję baty... Więc kto jest? Który bohater Akademii jest najlepszy? ; D

Po drugie: jak rozbudowywać zamek? Jak pewnie wiecie, Akademia ma dość drogie budynki i każdy nieprzemyślany ruch kończy się krachem na giełdzie. xD

Trzecie: umiejętności. W co inwestować? : P Zawsze grałem Razzakiem, więc Logistyka i Dowodzenie były priorytetem... Jednak zauważyłem, że reszcie ta umiejętność jest zbędna. ; )

Wszystkie rady mile widziane... : ) Oczywiście odnośnie poziomu heroicznego i ciężkiego, bo te mniejsze to nie ma problemu...

Pissssssss. : D

PS. Zależy mi bardziej na rozbudowanych wypowiedziach. xD Darujcie mi dwu-zdaniowe posty... ; )


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 06 Lutego 2008, 18:34:22 »
No coż,Akademia jest moim 3 co do grania ulubionym miastem,ponieważ ma fajne jednostki,oraz klimacik

1.Ja bym proponował ci Narxsesa,ponieważ posiada on pierwszą umiejętnośc,potrzebną do  Tajemnej Wszechwiedzy

2.najlepiej rozbudowywać miasto do kapitolu,lub pierwsze budować siedziby istot,zależy jaka taktyka

3.zależy w jakie chce się,inwestować ja polecam:Oświecenie,Machiny oblężnicze,Talent magiczny żeby mieć Tajemną wszechwiedzę oraz jak kto woli magię zniszczenia oraz szczęście lub dowodzenie


« Ostatnia zmiana: 06 Lutego 2008, 18:39:18 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 06 Lutego 2008, 21:48:07 »
Cytuj
Ja bym proponował ci Narxsesa,ponieważ posiada on pierwszą umiejętnośc,potrzebną do  Tajemnej Wszechwiedzy
Cóż, Tajemna Wszechwiedza nie jest łatwa do zdobycia, nawet w TotE. Przeszkolenie Machin Wojennych Czarodziejem jest dość trudne... Poza tym nie wiem, czy opłaca się brać herosa ze specjalizacją w jednostkach...
Cytuj
2.najlepiej rozbudowywać miasto do kapitolu,lub pierwsze budować siedziby istot,zależy jaka taktyka
I właśnie chodzi mi o tę TAKTYKĘ... Której nie mam. Pytam więc, jaką ją polecacie.
Cytuj
zależy w jakie chce się,inwestować ja polecam:Oświecenie,Machiny oblężnicze,Talent magiczny żeby mieć Tajemną wszechwiedzę oraz jak kto woli magię zniszczenia oraz szczęście lub dowodzenie
Magia Zniszczenia? Absurd! Przeto Akademia nie ma w Gildii czarów z tej dziedziny...

Ktoś jeszcze ma jakieś porady? ; )


IP: Zapisane
REborN

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 06 Lutego 2008, 23:02:15 »
z gory sorry za brak polskich znakow ale jestem zbyt zmeczony 12 h nauki...

1. bohater 3 do wyboru, zaleznie od stylu gry ; Havez, Nur(prferowana), Jhora
2. zalezy od mapy-obecnie tluke 'let's fight' (genialna mapa do treningu creepu(mordu na neutralach)), na ktorej zaczyna sie z 8 poziomem miasta....
3. zalezy...w przypadku nur ;summoning magic, dark magic, sorcery(z ktorym notabene zaczyna), enlighment i ew. light magic. oczywiscie szkoly magii dobieramy pod katem tego co dostaniemy z gildii


IP: Zapisane
Jak coś wymyślę to wstawię:)
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 07 Lutego 2008, 08:12:04 »
Cytuj
2. zalezy od mapy-obecnie tluke 'let's fight' (genialna mapa do treningu creepu(mordu na neutralach)), na ktorej zaczyna sie z 8 poziomem miasta....
A jakie radziłbyś budynki w pierwszej kolejności na mapach od 1 poziomu? ; )
Cytuj
dark magic
Dark Magic? Ależ Akademia w swej Gildii ma Przywołanie i Światło. ; P

Czy warto robić na początku Fort, Cytadelę i Zamek?


IP: Zapisane
Feńx

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 125


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 07 Lutego 2008, 12:59:22 »
Fort, Cytadellę i Zamek zawsze na końcu tygodnia, bo zwiększają ilosć wojska.
Na początku warto robić coś na kasę/zloto.


IP: Zapisane
Jak ktoś gra w set3 to niech pisze w wiadomosci prywatnej
REborN

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 07 Lutego 2008, 15:05:20 »
z mojego doswiadczenia wynika ze z biblioteka jest rowniez dark...


IP: Zapisane
Jak coś wymyślę to wstawię:)
Matix757

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 22 Sierpnia 2010, 18:15:04 »
Witam mam pewien problem, otóż gram z kolegą na małej mapie ( 1vs1) ja przystanią On akademią,mój bohater to Klaus (ten od kawalerii, poziom 24, skile to kontratak doskonały ekspercki atak+szał+kara boska, ekspercka obrona+witalność+ochrona , mistrzowskie szczęście+szczęście żołnierza+ odporność na magię), jego bohater to Galib (lvl około 12 skile to lepsza magia zniszczenia, eksperckie szczęście+szczęście żołnierza+pomysłowość+łupy wojenne, lepszy atak, podstawowa magia przywołania Opracowano na podstawie skill wheela). Jak widać mam bardziej doświadczonego bohatera ale mniejszą armię wszystkie jednostki fanatyczne brak kapłanów.

Wiadomość doklejona: 22 Sierpnia 2010, 18:18:20
On posiada o wiele większą armię która może mnie pokonać w zamku posiadam posiłki po które chcę wrócić. Największym zagrożeniem dla mnie są jego magowie którzy zdążyli zaleźć mi za skórę swoją ognistą kulą, zamierzam wykupić wszystkich kapłanów z ulepszeniami, ale nie wiem czy to coś pomoże :niepewny:


« Ostatnia zmiana: 22 Sierpnia 2010, 18:18:20 wysłane przez Matix757 » IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 22 Sierpnia 2010, 18:24:15 »
Cóż, zawsze gdy mam za przeciwnika Akademię, mam spory problem :>
Niestety nie umiem grać ani nimi ani przeciwko nim ;>

Ale pierwsze co radziłabym robić, to gryfami pikować na magów; ich czary są potężne i prawdę mówiąc mogą rozbić Twoją armię na kawałeczki ;)

Po drugie gremliny i tatanów staram się traktować wszelakimi jednostkami dystansowymi, ale to zawsze zależy od konkretnej liczebności waszych wojsk - czy to się opłaca czy nie.

Staraj się też wykorzystywać czary typu: Przyspieszenie czy oślepienie, powinno pomóc ;)


IP: Zapisane
Matix757

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 22 Sierpnia 2010, 18:26:01 »
acha a jak z ulepszeniami zmieniać coś??


IP: Zapisane
Raelag222

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 22 Sierpnia 2010, 18:53:21 »
Nie, używaj samych "fanatycznych", kusznikami rozwalaj jego najsilniejsze jednostki czyli np. magów, tytanów itp. Używaj magii mroku, głównie: oślepienie, szał, hipnoza i grupowe klątwy.
Czempionami atakuj NA POCZĄTKU BITWY. Ich szarżą jest bardzo przydatna. Przystanią rzadko gram, więc bardziej ci nie pomogę.

PS Zagraj sylwanem to łatwiej pójdzie.


« Ostatnia zmiana: 22 Sierpnia 2010, 19:07:35 wysłane przez Raelag222 » IP: Zapisane
Matix757

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 22 Sierpnia 2010, 20:01:51 »
to jak te jednostki ulepszać??


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 22 Sierpnia 2010, 20:03:55 »
fanatyków zamień na krzyżowców, to będą chronic twych łuczników. Zostaw sobie archanioły, ich wskrzeszanie kuszników może być kluczowe w danej sytuacji. Zobacz poradnik boskiego, tam zobaczysz.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Raelag222

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 22 Sierpnia 2010, 20:14:45 »
Serafiny mają boską zemstę która jest bardzo przydatna. A archanioły wskrzeszanie... które też jest przydatne :) Wybierz jak chcesz. A co do krzyżowców, to chyba lepiej brać fanatyków - mają spustoszenie, które jest niezłe.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 22 Sierpnia 2010, 20:16:13 »
Ale nie dadzą 50% dodatkowej obrony łucznikom.  przypadku akademii lepiej wybrać krzyzowców. A archanioły są lepsze, cyba że bohater ma mistrzowską magię światła.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: [1] 2 3 4    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.092 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry