Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Hero Filippo
Strony: [1] 2
1  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Ludzie do grania online : 29 Września 2019, 16:03:19
Hej,
orientuje się ktoś może czy jest jakieś miejsce/grupa/forum gdzie można znaleźć chętnych do zagrania online w jakieś arenki/scenariusze online?
Wiem, że jest kanał discord od Heroes 5.5, ale czy istnieje więcej takich miejsc?
Z góry dzięki:)
2  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Lagujące ślady bohaterów, woda itd. - Heroes 5.5 : 04 Sierpnia 2019, 13:26:38
Antyaliasing i Vsync zmieniałem. Nic to nie dało. Jakieś inne sugestie?

Opcje graficzne na najwyższych, model karty to MSI GeForce GTX 1060 6 GB
3  Heroes V / Problemy Techniczne / Lagujące ślady bohaterów, woda itd. - Heroes 5.5 : 08 Lipca 2019, 18:57:38
Witam
Na Heroes 5.5 (RC10 Beta 4) gra chodzi w 60 FPS, jednak efekty takie jak ślady (okręgi pod) bohaterami, jednostkami, woda czy dym strasznie lagują.
Ktoś ma/miał podobny problem i wie jak go rozwiązać? Jest to bardzo irytujące.
4  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Uzurpator- MOD : 11 Września 2016, 10:18:14
Witam. Czy jest tu ktoś, kto byłby w stanie wstawić na jakiś hosting Uzurpatora i Serce Ashan? Przekopałem cały internet i nic nie ma. Szkoda, by takie projekty zapadły w niepamięć...
5  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Kompendium Miast : 29 Grudnia 2014, 19:13:36
U mnie to było zawsze i z innymi modami :\

Aha i jedna uwaga :) Nie zmieniłeś wyglądu,  nazw i opisów budynków na mapie (np. w domku myśliwych rekrutuje się teraz kappy :D) i niektórych umiejętności (np. w opisie skoku u kappy nazywana jest ona demonem).
6  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Kompendium Miast : 29 Grudnia 2014, 16:14:13
Nic nie wywala tylko rozmazuje wszystkie tekstury w grze. Jest to spowodowane zbyt dużą ilością tekstur do wgrania. Wyczytałem, że można temu zapobiec zmieniając jakąś cyfrę w user_a2.cfg przez co tekstury są delikatnie rozmyte cały czas już od staru gry i crash nie może nastąpić no bo w sumie to już jest tylko nie tak zauważalny. ALE!!! Zmiana tej cyfry spowodowała, że wszystkie ikony budynków i większości jednostek z Sanktuarium wyświetlane są w rogu pola ikony, a pozostałe miejsce tego pola wypełniają bliżej niezidentyfikowane paski.

Ktoś wie jak przywrócić poprawne wyświetlanie ikon?

Dołączam screeny przedstawiające błędy:



7  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Kompendium Miast : 28 Grudnia 2014, 15:12:16
Aha i szkoda że po wgraniu moda gra dostaje crasha DOSŁOWNIE co 5 sekund. Uniemożliwia to jakąkolwiek grę.
Wiem, że to nie wina moda tylko samego silnika H5, który po wgraniu większej ilości modeli niż ich ilość w wersji gry bez modów po prostu świruje i rozmywa wszystko, ale może jest jakiś patch który to naprawia? Zna ktoś coś takiego?
8  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Kompendium Miast : 27 Grudnia 2014, 15:15:52
Nowe sanktuarium to stuprocentowa genialność  ;D
Od dawna nie widziałem tak profesjonalnie zrobieonego moda!
Daję okejke  :D
9  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: M&M HEROESV: SKULL OF SHADOWS (SoS) : 21 Sierpnia 2014, 23:09:51
Ale np. Andre napisał, że "trzecia jednostka wygląda jakby miała chińską czapke" więc o co chodzi?
10  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: M&M HEROESV: SKULL OF SHADOWS (SoS) : 21 Sierpnia 2014, 21:22:13
Gdzie można zobaczyć te screeny o których mówicie? Jakieś screeny miast, jednostek O_O gdzie to mogę zobaczyć? HELP!
11  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Mod : 20 Lipca 2014, 10:36:26
http://www.findthatzip-file.com/search-8654466-hZIP/winrar-winzip-download-Maps-ToE-UnlockAllHeroes.zip.htm
12  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Homm5: Cytadela v2.0 Mod : 20 Maja 2014, 20:53:55
Gdzie można pobrać tego moda?  :(
13  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Kompendium Miast : 26 Marca 2014, 18:51:23
Ja bym radził zmienić trochę miasto. Fajnie by było tak, że jak bym wybudował jakiś budynek to żeby on się pojawił na modelu miasta tak jak to jest w domyślnych miastach. Poprawiłbym też rekiny bo wyglądają jak jezusy z Rio :-) To tylko moje sugestie, które myślę warto by wprowadzić do Sanktuarium :-)

Pozdrawiam
14  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 10 Lutego 2014, 16:26:14
To będzie bez wątpienia najlepszy projekt moderski do Heroes 5. SUPER!!! Mam pytanie: kiedy ukaże się skończony projekt, bo już nie mogę się doczekać!  ;D  :D
15  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: drugie ulepszenie jednostek : 06 Lutego 2014, 15:25:24
Jest świetny mod pt. "Mod Alternatives Upgrades". Zdecydowanie polepsza statystyki alternatywnych ulepszeń i umożliwia niektórym nawet rzucanie czarów i strzelanie. Np. Mag Bitewny, który dotychczas miał (sorry) dupne czary może teraz rzucać Wzmocnioną Kulę Ognia, a Szamanka z Twierdzy może strzelać jak Sukkubus i rzucać czar Wzmocniony Łańcuch Błyskawic. Polecam moda bo jest ŚWIETNY!!! Jest tylko mały minus. Mod zmienia nazwy budowli, jednostek i czarów na angielskie, ale to nie problem, bo ja w 15 minut metodą "kopiuj, wklej" spolszczyłem moda kopiując z pliku text.pak do pliku moda pliki z nazwami. Mod wrzuć do folderu data. Tu masz linka:

https://mega.co.nz/#!zV0xTYSB!UD42DEFZIbW6NFzGwxvGxQGDjiNU1e8YpZQrvb0VBzg
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.049 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry