Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do dołu Drukuj
Karty postaci. (Czytany 32725 razy)
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« : 02 Maja 2008, 11:06:12 »
Tutaj zamieszczajcie swoje karty postaci. Zostaną one przeprowadzone przez proces poprawy i poddane ocenie, by w końcu, kiedy będą już porządne, można było grać.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Tosiek

*****

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Wiadomości: 355


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 02 Maja 2008, 11:29:36 »
Imię: Thorn Overn.
Płeć: M.
Wiek: 25 lat.
Rasa: Lisz
Klasa: Czarnoksiężnik
Wygląd: 170cm. Włosy: Ciemny brąz. Oczy - zielone. Cera - Jasna. Lekka szrama na prawym policzku.
Ubiór: Zielona szata. Brązowe spodnie. Kaptur z szaty. Brązowy pas z dużą sakiewką. Czarne ciężkie buty.
Ekwipunek: Długa dębowa laska. Przy pasie krótki nożyk. 50 złotych monet.
Charakter: Brawurowy i mądry, w razie zagrożenia na wacha się użycia swoich magicznych talentów. Chociaż jest powolny używa magii szybko i zdecydowanie. Cały czas powiększa swoją wiedzę czytając przeróżne księgi, ucząc się nie tylko czarów, ale i magii runicznej. Samotnik. Inni ludzie denerwują go swoją ignorancją. Nie lubi walczyć, lecz gdy trzeba nie wacha się używać magii.
Biografia: Od urodzenia mieszkał w Heresh. Pobierał nauki u Arantira przez co stał się wielkim nekromantą. Gdy Imperium sprzymierzyło się z nekromantami, wyjechał z Heresh chcąc się podszkolić w innych sztukach niż nekromancji. Gdy dotarł do ziemi Imperium natrafił na miasteczko o nazwie Artrii. Było to miejsce ładne i ciekawe, dlatego postanowił zostać tu na dłuższy czas.
Cechy:
SI 5
KO 5
ZW 4
ZR 7
IN 8
MD 10
CH 8
PE 5
WT 7

Umiejętności:

Magia energii: 1
Czarna magia: 6
Walka wręcz: 1
Runoznastwo: 2
Magia Żywiołów: 2
Biała miagia: 2

Karta postaci przyjęta.

Lvl. 2


« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2008, 12:35:59 wysłane przez kluseczka » IP: Zapisane
kluseczka

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 02 Maja 2008, 15:51:05 »
Imię: Amavir
Nazwisko: Essarel
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38 lat
Rasa: człowiek
Klasa: strzelec
Wygląd: Trójkątną twarz Amavira o wąskim podbródku okalają czarne włosy o lekkim granatowatym lub fioletowawym pobłysku. Kontrastują one z jego blada cerą, optycznie czyniąc ją jeszcze jaśniejszą. Najzwyklejszą fryzurą Essarela są po prostu rozpuszczone włosy, okalające głowę i zasłaniające wysokie czoło. Czasami, jak za rzadko odwiedza fryzjera, wpadają mu też do jasnobłękitnych oczu, czasami kojarzonymi z kawałkami lodu. Ma wąski, prosty nos, i cienkie usta, zwykle wykrzywione w ironicznym grymasie bądź wyrazie pogardy. Jest bez wątpienia przystojny, ale adoratorki/ów odstrasza od niego chłodny, pogardliwy i ironiczny wyraz twarzy. Zawsze porusza się spokojnie, tym samym charakterystycznym krokiem, który daje złudzenie powolności, choć w rzeczywistości jest szybki jak niejeden elf. Jego najbardziej zwracająca uwagę częścią ciała są zaraz po głowie dłonie- zadbane jak u luksusowej prostytutki, o długich, smukłych palcach. Na serdecznym palcu lewej ręki nosi srebrny pierścień z tajemniczym symbolem.
Ubiór: W chwili obecnej ma na sobie czarny płaszcz z szerokimi połami i rękawami. Nosi też miękkie skórzane buty ze specjalną wyciszaną podeszwą, przez co może chodzić cicho jak kot. Pod płaszczem ma ciasno przylegającą do ciała koszulę i spodnie, tego samego koloru, ale wykonane z jedwabiu cienia- materiału rzadkiego i drogiego, ale zabójczo wygodnego. Oczywiście ma też pas- skóra, srebrna zapinka w kształcie węża- standard.
Ekwipunek: Parę zeszytów, pióra i kałamarze z różnymi kolorami atramentu, sakiewka, groty do strzał, chusteczka z monogramem, zestaw do majsterkowania. 50 złotych monet.
Charakter: Amavir jest zimny i obojętny na otoczenie. Nie rusza go właściwie nic co nie ma bezpośredniego związku z jego osobą. Mimo to, zawsze niemal jest uprzejmy, nawet dla osób uważany za podrzędne. Jest ambitny, pragnie zajść wysoko. Wyznaje i stosuje w życiu zasadę "cel uświęca środki". Może sprawiać wrażenie niedostępnego i pozbawionego serca, ale ci którzy zdołają przebić się przez jego skorupę, zyskają wiernego i oddanego przyjaciela, cennego tym bardziej, że nigdy nie zostawi ich w potrzebie. Amavir jest honorowy, nie łamie przysiąg i rzadko kiedy zmienia zdanie. Nie ma w zwyczaju dzielić się swoimi myślami, chyba że jest to konieczne.
Biografia: Amavir nie pamięta swoich rodziców, ani jakichkolwiek krewnych poza bratem- Elveenem. Od małego wychowywał się w domu dziecka razem z nim. Byli zupełnie inni- chłodny i wiecznie opanowany Amavir i żywy i roztrzepany Elveen byli porównywani do ognia i wody. Ale zawsze dawało się dojrzeć łączących braci głęboką więź. Kiedy dorośli i wyspecjalizowali się- Amavir został łucznikiem, Elveen wybrał ścieżkę magii- ruszyli w podróż dookoła Ashan. Rozdzielili się podczas ataku demonów na Palespring na początku Wojen Królowej Isabeli Pierwszego Zaćmienia. Wtedy Amavir dołączył do armii Imperium Gryfów i walczył w wojnie, żyjąc w przeświadczeniu, iż jego brat nie żyje. Jako jeden z nielicznych przeżył wojnę. Nie chciał kontynuować podróży, postanowił osiąść na stałe w dowolnym miejscu. Aż do czasu, kiedy otrzymał krótki list, podpisany imieniem "Elveen Essarel". W liście zawarta była prośba o spotkanie w mieście Atria w Tydzień Pingwina. Mimo, że do ustalonego terminu zostało jeszcze pół roku, Amavir natychmiast wyruszył, pragnąc spotkać swojego brata jak najszybciej.

Cechy:

Siła: 5
Zwinność: 6(+2 klasowa premia=8)
Wytrzymałość: 5
Zręczność: 7(+1 klasowa premia=8)
Inteligencja: 5
Percepcja: 6(+ 2 klasowa premia=8)
Mądrość: 5
Charyzma: 6
Umiejętności:
Broń dystansowa: 3(+1 klasowa premia=4)
Jeździectwo: 1
Ukrywanie się: 1
Lekkie uzbrojenie: 1

Postać zakceptowana
Lvl. 3


« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2008, 18:14:29 wysłane przez kluseczka » IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 02 Maja 2008, 16:38:18 »
Imię- Jared Shadowblade
Płeć-M
wiek-23 lata
Rasa-elf mroczny
Klasa-wojownik/zabójca
wygląd-wzrost 175cm oczy niebieskie czarne włosy cera jak na mrocznego elfa biała
Ubiór-płaszcz z kapturem pod którym są naszywki na broń spodnie czarne pas tego samego koloru oraz lekkie buty
Ekwipunek-sztylety,noże,miecz, 50 złotych monet.
Charakter-typ mało rozmownego wykonujący własne cele posiadający kilku zaufanych przyjaciół.
Biografia-w przeszłości był na usługach różnych osób wykonując polecone zadania ale o tej pory jest wolnym strzelcem który przemierza świat.
cechy:
siła 5
zręczność 7
wytrzymałość 4
Umiejętności
Broń lekka(sztylety noże)6+1 profesja jego
broń sieczna 4
Ukrywanie się 5



« Ostatnia zmiana: 02 Maja 2008, 16:57:58 wysłane przez Ptakuba » IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 02 Maja 2008, 17:31:19 »
Imię: Saeros Surion
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 15 lat
Rasa: Elf
Profesja: Wojownik
Wygląd: Saeros jest dość niski jak na elfa, jego owalną twarz okalają sięgające do karku brązowe włosy. Ma on piwne oczy, wąskie usta i niewielki nos. Na prawym przedramieniu widnieje podłużna blizna.
Ubiór: Nosi na sobie zieloną, elficką tunikę, rdzawą kamizelkę i przeważnie lekki i przewiewny czarny płaszcz. Spodnie z jasnego płótna trzyma skórzany pas z dużą, zdobioną sprzączką. Na stopach ma lekkie trzewiki.
Ekwipunek:
-półtoraręczny miecz z pozłacanym jelcem i głowicą, schowany w przypasanej pochwie z wzmacnianej skóry
-elficki, zdobiony łuk
-przewieszony przez plecy kołczan z dwudziestoma lekkimi, wyważonymi strzałami o białych lotkach
-przypasany obok miecza nóż do oprawiania zwierzyny
-przypasana torba podróżna, a w niej hubka, krzesiwo, spory koc i pięćdziesiąt złotych monet (obecnie: 200)
-(Obręcz Burzy i Wiatru)
Charakter: Saeros ma przede wszystkim ogromne poczucie humoru, towarzyszą mu też częste zmiany nastroju. Jest bardzo wrażliwy, zwłaszcza na tzw. "plamienie honoru", jednak nie lubi też oglądać niepotrzebnego zadawania bólu. Poprawka: nienawidzi tego. Nie uważa, że ludzie bezlitośni są źli. Uważa, że ludzie bezlitośni to debile. Wieczorami czasem zamyka się na jakiś czas w sobie i rozmyśla. Można by rzec, że filozoficznie. Myśli o tym, jakie błędy danego dnia popełnił, czasem też kontempluje nad sensem życia (kiedy coś go naprawdę wewnętrznie zabije) Czasem wyolbrzymia różne rzeczy. Poza tym lubi wypić, mimo młodego wieku.
Biografia: Saeros już w bardzo młodym wieku polubił szermierkę, ma też wrodzony, jak to u elfów bywa, talent do łucznictwa, jednak woli walkę lekkim ostrzem. Wychowywał się w Irollan, jednak gdy miał dziesięć lat został wysłany do Akademii Angalórë, największej elfickiej szkoły magii, gdzie nauczył się między innymi władania żywiołami i leczenia ran, jednak po czterech latach został wyrzucony za obrazę jednego z najważniejszych wykładowców. Postanowił nie wracać zbyt wcześnie do domu, a zająć się myślistwem i życiem wręcz koczowniczym - wędrował od wioski do wioski, zarabiając na życie sprzedażą mięsa, lub czasem pojedynkami szermierczymi. Tak trafił do Artrii.
Cechy:
SI 7 (+2 =9)
KO 3 (+1 = 4)
ZW 9
ZR 7
IN 7
MĄ 6
CH 5 (+1 =6)
PE 6
Umiejętności:
Lekkie uzbrojenie: 2 (+4 =6)
Broń dystansowa: 1 (+4 = 5)
Magia żywiołów: 1 (+4 =5)
Biała magia: 1 (+1 =2)
Walka wręcz: 1 (+2 =3)
(Runoznastwo +1 (od Kalstana))




@Loczek, Lady_Biara: Namieszaliście z cechami i umiejętnościami. Przeczytajcie jeszcze raz dokładnie tematy organizacji, a potem rozdzielcie od nowa.


« Ostatnia zmiana: 14 Lipca 2008, 16:37:00 wysłane przez Ptakuba » IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Eternith

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 264


Fpatrz się...

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 02 Maja 2008, 17:52:09 »
Imię: Eternith Chegill
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 36
Rasa: Lisz
Klasa: Czarnoksiężnik
Wygląd: Bardzo wysoki, włosy czarne jak noc, przetłuszczone. Kolor oczu trudny do określenia, twórczo mówiąc "mglisty". Cera nieco sina, całe ciało wydziela silny, oleisty odór. Brakuje mu środkowego palca u prawej ręki.
Ubiór: Eternith nosi na sobie wyblakłe szaty, z czasów kiedy był jeszcze magiem. Na wszystkich palcach nosi pierścienie z różnymi kamieniami szlachetnymi. Na szyi nosi blady medalion, po ojcu. Chodzi w sandałach.
Ekwipunek: Nosi przy sobie wielką buławę z czaszkami na obu końcach, której używa głównie do walki. Otrzymał ją od swego ojca. Ma też starą, skórzaną, nieco podartą torbę, w której nosi kilka eliksirów o różnych właściwościach.
Charakter: Eternith jest nieufny, ponury i nietowarzyski. Unika kontaktów z innymi i woli zajmować się własnymi sprawami, chyba że jest naprawdę zmuszony do rozmowy z kimś. Jedyni, których darzy niejako szacunkiem i którym pozwala ze sobą rozmawiać, to jego bracia Lisze, gdyż tylko oni go rozumieją.
Biografia: Tuż po narodzinach matka Eternitha zmarła, a on sam wraz z ojcem zamieszkał nad morzem. Kiedy zaczął dorastać uciekł z domu do większego miasta, gdzie rozpoczął naukę i zdobył niezbędne umiejętności. Po wielu latach, kierowany wyrzutami sumienia, wrócił do rodzinnego domku i zabrał ojca do miasta, w którym pobierał nauki. Po kilku latach na miasto, w którym mieszkali napadli bandyci, spalając wszystko doszczętnie. Ojciec Eternitha bronił miasta przy pomocy swojej buławy i mocy medalionu. Przedmioty te tuż przed śmiercią podczas pojedynku z przywódcą bandytów oddał Eternithowi. Eternith uciekł do Artrii, gdzie spotkał Liszów. Po dłuższym przebywaniu w ich otoczeniu odkrył, że ma z nimi wiele wspólnego, więc przyłączył się do nich, aby próbować wskrzesić swoich rodziców i aby zajść wysoko w hierarchii nekromantów.
Cechy: 
SI - 5
ZR - 6
WT - 6
PC - 4
MD - 9
CH - 8
ZWI - 4
Umiejętności:
Czarna magia: 2
Runoznastwo: 2
Ukrywanie się: 1
Broń drzewcowa: 1

Postać zaakceptowana


« Ostatnia zmiana: 02 Maja 2008, 18:28:27 wysłane przez kolcz110 » IP: Zapisane

Don't know how much I can take
Secret thoughts inside me wake
I've lost what it was within me
Oh sweet insanity
kluseczka

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 02 Maja 2008, 18:00:41 »
Oj, Eternisiu. Wszystko jest w temacie "Co powinna zawierać karta postaci".
Cechy: Bazowa liczba to po pięć każdej cechy. Do tego trzeba doliczyć premie lub kary rasy i profesji, a następnie rozdzielić według własnego uznania pięć punktów. Opis cech tu
Umiejętności: Tu doliczcie tylko premię klasy (premie rasy są podpowiedzią dla MG), a następnie rozdajcie między umiejętności 5 punktów. Opis umiejętności tu



IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
Eternith

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 264


Fpatrz się...

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 02 Maja 2008, 18:14:24 »
Teraz powinno być dobrze...
Dzięki (idąc za ciosem ;P ) Klusiu. xD


IP: Zapisane

Don't know how much I can take
Secret thoughts inside me wake
I've lost what it was within me
Oh sweet insanity
Kolcz
Jedi Master

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 499


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 02 Maja 2008, 18:23:06 »
Imię: Kalstan z klanu „Czarnych Niedźwiedzi”
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 39 lat
Rasa: Krasnolud
Klasa: Zbrojny
Wygląd: Kalstan to niewysoki barczysty mężczyzna. Jego prawy policzek „ozdobiony” jest potrójną blizną którą ma po niefortunnym spotkaniu z jakimś dzikim stworzeniem. Włosy i broda hebanowego koloru tylko podkreślają jego charakter.
Ubiór: Kalstan nosi najczęściej skórzaną kurtkę a na plecy zarzuconą ma skórę niedźwiedzia. Za pasem wetknięte ma wiele kawałków skóry oraz sakwę runami.
Ekwipunek:
-Dwuręczny topór
-Komplet run
-Księga słów runicznych
-50 (-6 za sałatę = 44) złotych monet w sakwie
Charakter: Często używa sarkazmów i ma typowo krasnoludzie poczucie humoru. Gdy jest na to czas często żartuje, jednak kiedy trzeba walczyć całkiem poważnieje. Nie lubi ludzi zamkniętych w sobie i zarozumiałych głupców. Nie zna umiaru pijąc alkohol.
Biografia:
Kasdan urodził się najwyższych partiach gór Ashan. Jego ojciec od dziecka wpajał mu patriotyzm, miłość i szacunek dla swojego klanu. Kiedy Miał 22 lata na jego wioskę napadły mroczne elfy i zabiły wielu ludzi z jego klanu, w tym jego przywódcę. Nowym przywódcą klanu został jego ojciec. Wkrótce mroczne elfy ponowiły atak, Kalstan był wśród obrońców.
„Dla klanu, dla krwi”  Pomyślał i ruszył na wroga, po długich walkach krasnoludy obroniły się, ale nie bez strat. Po wielu latach kiedy ojciec Krasnoluda umarł, on miał zostać przywódcą klanu, lecz zrezygnował bo wiedział że to funkcja bardziej polityczna, a jego zawsze pociągało awanturnicze życie. Dlatego też przywództwo oddał swojemu kuzynowi, a samemu wyruszył ku przygodzie. Wkrótce dotarł do Artri.
Cechy:
Siła - 12
Zręczność - 6
Wytrzymałość - 8
Percepcja - 5
Mądrość - 6
Charyzma - 4
Kondycja - 6
Zwiność - 5
Umiejętności:
Ciężkie uzbrojenie - 10
Runoznastwo - 3

LvL 3

Z kluseczką ustaliliśmy kto kogo prowadzi wśród grona MGowskiego. Ty prowadzisz kluseczkę, kluseczka mnie, i... zgadnij, kto ma prowadzić ciebie ;P  //Ptakuba


« Ostatnia zmiana: 05 Lipca 2008, 21:40:15 wysłane przez Kolcz » IP: Zapisane
KaM

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 555


Kon don don don

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 04 Maja 2008, 10:51:46 »
IMIĘ - Tunkor
PŁEĆ - M
WIEK - 25 lat
RASA - Krasnolud
KLASA - Druid
WYGLĄD - Wzrost 160cm, długie rude włosy, broda do pasa, niebieskie oczy,
jasna cera.
UBIÓR - Długi płaszcz z niedźwiedziej skóry, pod nim zbroja z runicznymi znakami, za pasem duża sakwa.
EKWIPUNEK - 100 sztuk złota, księga z runami 1 i 2 poziomu, młot do
wykuwania run, krótki miecz, metalowe podkładki na których wykuwa sie runy.
CHARAKTER - Łagodny, ale nie potulny jak baranek, Jak trzeba to przywali tak, że łeb odleci. Szanowany w swojej ojczyźnie przez wiele osób. Jak to krasnolud lubi czasem chlapnąć a i pobaraszkować nie zaszkodzi. Chociaż jest łagodny to wcale nie oznacza że jest, hmmm… strachliwy, wręcz przeciwnie! Jest on bardzo wojowniczy i potrafi dokonywać heroicznych czynów.
BIOGRAFIA - W swoim mieście Palantiże, wykuwał runy dla Króla Toena. Król bardzo lubił towarzystwo krasnoluda, traktował go jak brata, razem polowali, pili, bawili się i pewnie tak to by trwało w nieskończoność gdyby nie pewien nieoczekiwany zbieg okoliczności.
Pewnego spokojnego poranka gdy razem z Królem polowali w lasach nieopodal zamku, zostali zaatakowani przez… królewską gwardie honorową! Bardzo zdziwieni tym faktem nie wiedzieli co robić, ale na szczęście Tunkor w porę się opamiętał i stanął w obronie przyjaciela. Walka była długa i zacięta lecz udało mu się odeprzeć atak na tyle skutecznie że mogli uciec ale niestety wtedy zdarzyła się rzecz niesłychanie niewiarygodna drogę zastąpił im… Król Toen… (a ściślej mówiąc jego brat bliźniak), zamroził on Tunkora, po czym zadał swemu bratu śmiertelny cios i uciekł, śmiejąc się szyderczo. Gdy Tunkor się ocknął było już za późno… Po tych wydarzeniach Tukok postanowił zemścić się na bracie bliźniaku swego przyjaciela, a jego poszukiwania doprowadziły go aż tutaj do Artii.
CECHY -
+8 do siły
+8 do mądrości
+7 do zręczność
+7 do wytrzymałość
+5 do zwinności
+5 do percepcji
+4 do charyzmy
+6 do inteligencji

UMIEJĘTNOŚCI -
+2 do runoznastwa
+1 do magii natury
+1 do walki wręcz
+2 do magi żywiołów
+1 do skradania

Trochę za dużo powtórzeń ale ujdzie...
No, już lepiej! Akceptuję moją działkę- historię, charakter wygląd. Czekaj na akceptację innych MG- kluseczka



« Ostatnia zmiana: 28 Sierpnia 2008, 11:17:46 wysłane przez KaM » IP: Zapisane
Bigot

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 18


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 04 Maja 2008, 12:32:10 »
Imię: Kariusz Isor
Płeć: M
Wiek: 18
Rasa: Człowiek
Klasa: Zbrojny
Wygląd:Włosy-krótkie ,brązowe Oczy-zielone Cera-normalna Waga-73kg Wzrost-179cm Znaki szczególne-brak
Ubiór:biała koszula ,brązowe spodnie oraz dosyć ładne brązowe buty
Ekwipunek: Mała drewniana tarcza ,miecz który dostał od ojca ,pierścień który dostał od jasnowidza oraz 50 sztuk złota.
Charakter:Miły ,pomocny ,wierzący w Elratha oraz bezsporny.To parę określeń jak go nazywają.
Biografia: Kariusz mieszkał w małej wiosce.Podczas dzieciństwa matka uczyła go modlitw i podstaw nauki.Ojciec uczył go jak być zbrojnym.Pełen chęci przygód wyjechał z wioski do najbliższego miast o nazwie Artri.
Cechy:
Siła:7
Wytrzymałość:7
Mądrość:5
Zwinność:5
Charyzma:5
Inteligencja:5
zręczność:6
Percepcja:5
Umiejętności:
ciężkie uzbrojenie:6

Masz do rozdania jeszcze 5 punktów//Ptakuba


« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2008, 17:57:05 wysłane przez Ptakuba » IP: Zapisane
I have cookie!:D
Nolth

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 04 Maja 2008, 14:45:13 »
Imię: Nothl
Płeć: M
Wiek: 25
Rasa: Mroczny elf
Klasa: Wojownik
Wygląd: Szczupły, nieco umięśniony, 170 cm wzrostu, kolor włosów kruczo-czarny, cera jasna, prawie blada, kolor oczu lekko zaczerwieniony.
Ubiór: Czarna, skórzana kurtka oraz spodnie, ciemny, wąski pas, czarne, idealnie pasujące buty, ciemno-zielona chusta zasłaniająca część twarzy.
Ekwipunek: Kilka sztyletów, dwa krótkie miecze, 50 sztuk złota w sakwie
Charakter: Zimnokrwisty, głownie patrzy na siebie, ma elastyczne morale, obojętny, opanowany, trzeźwo myślący.
Biografia: Po wojnach między klanami w Ygg-Chall postanowił opuścić ojczyznę i szukać przygód, gdzie trafił do Artri.
Cechy:
Siła 7
Zręczność 8
Wytrzymałość 5
Percepcja 6
Mądrość 6
Charyzma 5
Zwinność 8

Umiejętności:
Lekkie uzbrojenie 2
Ukrywanie: 2
Jeździectwo 1



« Ostatnia zmiana: 04 Maja 2008, 20:18:03 wysłane przez kolcz110 » IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 04 Maja 2008, 16:40:48 »
Było mówione - doliczane są:
-premie i kary do cech z rasy
-premie do umiejętności i cech z klasy
-pięć punktów cech i pięć punktów umiejętności według uznania gracza
A te umiejętności, które są wypisane w rasach to tylko podpowiedzi dla MG!!!
Łącznie musi wyjść 45 pkt. cech i 6 pkt. umiejętności! Zawsze przeliczajcie!

@Nolth: nie, brak jednego punktu w umiejętnościach, a poza tym przeczytaj jeszcze raz swoje opisy - wiesz, biografia, wygląd i charakter całkowicie do kitu.
A poza tym chyba źle imię w pisałeś, bo jest Nothl, a nick masz Nolth, a to pierwsze brzmi jakoś dziwnie ;P


« Ostatnia zmiana: 04 Maja 2008, 18:06:04 wysłane przez Ptakuba » IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Bielak

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 92

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 05 Maja 2008, 14:32:31 »
Imię: Ragnar
Płeć: M
Wiek: 27 lat
Rasa: Ork
Klasa: Zbrojny
Wygląd: Barczysty, dobrze zbudowany, 200 cm wzrostu, ciemna cera, krótkie czarne włosy, oczy koloru czarno-czerwonego, posiada blizny na obu rękach, klatce piersiowej oraz na lewym policzku.
Ubiór: Skórzane, brązowe spodnie, czarne buty ze skóry niedźwiedzia, pas na którym znajduję się pochwa na broń
Ekwipunek: Długi, nieco wyszczerbiony miecz dwuręczny, krótki miecz, lekko zniszczona zbroja zasłaniająca klatkę piersiową oraz barki, 39 sztuk złota w sakwie
Charakter: Nienawidzi demonów, uparty, odważny( czasem aż za bardzo), porywczy( niekiedy najpierw przywali, a potem się zapyta), niezbyt przyjacielski dla nieznajomych, nigdy się nie poddaję, zahartowany, walczy z przeciwnościami losu, silnie związany z orkami, obojętny względem innych ras, uważa, że stosowanie magii to hańba, honorowy.
Biografia: Od dziecka był trenowany na wojownika, matka zginęła podczas ataku demonów na rodzinną wioskę, wychowywany przez ojca, który również poległ podczas uwalniania orków. Gdy dorósł dołączył się do armii  Gotaia, brał udział w wielu bitwach, po których ma na ciele różne " pamiątki ". Po uwolnieniu i wywalczeniu wolności przez Orków, postanowił opuścić ojczyznę i ruszyć w świat aby udoskonalić siebie, tak trafił do Artrii.

Cechy:
Siła 10
Zręczność 7
Wytrzymałość 10
Percepcja 7
Mądrość 4
Charyzma 5
Zwinność 7
Umiejętności:

Ciężkie uzbrojenie 4
Kowalstwo 2

Może być. Wreszcie jakiś ORK. ;D

Masz 5 punktów do rozdania z powodu mojej pomyłki.  //Ptakuba
Lvl. 2


« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2008, 12:47:26 wysłane przez kluseczka » IP: Zapisane
Kamikaze

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 05 Maja 2008, 15:23:09 »
Imię i nazwisko: Arven Blackstin
Przydomek: Młody Demon
Przezwisko: Derian
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Około 25 lat
Rasa: Człowiek
Klasa: Czarnoksiężnik
Wygląd: Mężczyzna o średniej posturze. Ma głowę przypominającą kwadrat ze średniej wielkości podbródkiem. Ma czarne włosy, sięgające mu za uszy, które wyglądają, jakby przez miesiące nie były czesane (zabieg kontrolowany). Oczy brązowego koloru, średniej wielkości uszy i nos, szerokie usta. Zwykle ma lekki zarost.
Ubiór: Zwykle ubrany w czarną suknię z białym środkiem, sięgającą aż do kostek. Czasami, gdy wymaga tego sytuacja, przebiera się w inny strój.
Ekwipunek: Nóż, wyglądający jakby był ceremonialny, mieszek z 50 sztukami złota, złoty sygnet na serdecznym palcu w kształcie głowy demona.
Charakter: Postać uważana za złą, prawdopodobnie z powodu zajmowanej się magii. Arven szkoli się w magii demonicznej, jego marzeniem jest spróbować stać się zmiennokształtnym (móc dowolnie zmieniać się w demona). Drugą jego ambicją jest zniewolenie najpotężniejszych demonów. Wierzy w mniejsze i większe zło, przyjmuje zasadę "cel uświęca środki", jest gotów wybić nawet całą wioskę, jeśli ma to pomóc w uratowaniu większej liczby osób. Nie ma barier przed zabijaniem (postać trochę na styl Ammona Jerro z Neverwinter Nights 2). Do potęgi opanował docinki, które nieraz śle do innych ludzi, których nie lubi. Mimo tych wszystkich wad, jest wierny swoim przyjaciołom. Nie lubi swojego imienia, toteż nowo napotkanym osobom (i nie tylko) przedstawia się imieniem Derian.
Biografia: Rodzice Arvena zginęli, gdy ten miał sześć lat. Zabili ich poborcy podatkowi, gdy ci nie chcieli dać im pieniędzy (poborcy twierdzili, że rodzice Deriana kłamią). Potem spotkał pewnego demona, z którym zaprzyjaźnił się. Gdy miał piętnaście lat, jego przyjaciel demon zginął pod wpływem jednego z czarów rzuconych przez kapłanów. Od tej chwili podróżował sam, szukając wiedzy. Do Artrii przybył, gdy dowiedział się (z poufnych źródeł), że w mieście tym może znaleźć ogromną wiedzę o magii demonów.
Cechy: Siła - 5
           Zręczność - 5 (+ 1 premia klasowa = 6)
           Wytrzymałość - 6
           Percepcja - 5
           Inteligencja - 6 (+ 2 premia klasowa = 8 )
           Mądrość - 7 (+ 2 premia klasowa = 9)
           Charyzma - 6
           Zwinność - 5

Umiejętności: Lekkie uzbrojenie - 1
                    Ciężkie uzbrojenie - 0
                    Broń drzewcowa - 0
                    Broń dystansowa - 0
                    Walka wręcz - 1
                    Biała magia - 0
                    Czarna magia - 2 (+ 1 premia klasowa = 3 )
                    Magia natury - 0
                    Magia żywiołów - 0
                    Magia energii - 0
                    Jeździectwo - 0
                    Ukrywanie się - 0
                    Kowalstwo - 0
                    Runoznastwo - 1
                    Zielarstwo - 0

Ok graj....


« Ostatnia zmiana: 05 Maja 2008, 16:12:32 wysłane przez kolcz110 » IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do góry Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.11 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry