Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Karti
Strony: [1] 2 3 4 ... 6
1  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 28 Października 2015, 01:24:44
Ja od dzisiejszego patcha także mam poważny problem. Mianowicie zrobiłem wszystkie trzecie misje w kampaniach (+ czwarta necro). Przystań/Nekro/Akademia/Twierdza/Sylvan zrobiłem przed patchem, a loch dzisiaj na patchu. Wszystkie postacie kampanijne z tej piątki na czwartych misjach mają poziomy jak na 1 misjach, więc patch zbugował zapis postaci z ostatnich misji i zamiast tych z 20+ poziomami dał te z 1-4 poziomami, co jest dosyć poważnym problemem w ostatnich misjach, gdzie bohaterowie powinni być znacznie wyszkoleni. Gra takimi na pierwszych poziomach jest diabelnie trudna. Tylko bohaterowie lochu nie mają tego problemu, gdyż ich misja trzecia została zrobiona dzisiaj.

Ktoś także ma ten sam problem?
2  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 27 Października 2015, 00:03:53
Za pierwszym raczej nie. Powinien to być prawy górny przełącznik.
3  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 25 Października 2015, 15:25:46
Musisz otworzyć jeden poprawny przełącznik ze wszystkich. Każdy fałszywy przywołuje potwory.
4  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 11 Października 2015, 18:41:51
Ja dopiero teraz zobaczyłem, że soundtracki fortecy i inferno były gotowe i na poczekaniu i jako że muzyka jest dla mnie bardzo ważna w sadze Heroes, chcę ocenić te oba utwory.

Zakochałem się w utworze fortecy. Wstęp bardzo skojarzył mi się z sagą Baldur's Gate, jednej z najlepszych gier w historii, przez co od razu mnie kupił. Późniejsze motywy utworu dalej stoją na tak samym dobrym poziomie, co wstęp, przez co nie mam do czego się przyczepić. Z intensywnego i szybkiego brzmienia weszło w spokojny i trochę melancholijny klimat, ale za to niezwykle dobrze zaprojektowany i wykonany, gdyż pasuje w sam raz krasnoludom. 10/10 zdecydowanie, a taką ocenę dałem niewielu soundtrackom z całej sagi Heroes. Mega szacun za solidną robotę! Żałuję, że w grze nie można obecnie wysłuchać tego.

Inferno natomiast wypada słabo. Wstęp zaczyna się całkiem ciekawie i tak by zapewne było, ale zamiast mroczniejszego klimatu staje się za bardzo dziwny. Ni to mroczne, ni to tajemnicze, ni to wesołe, ni to kosmiczne. Po prostu nijakie, bez konkretnego nawiązania do jakiejkolwiek tematyki frakcji. Gdy słuchasz muzyki frakcji chcesz poczuć się, jakbyś tę frakcję oglądał własnymi oczami. W H5 zostało to bardzo fajnie zaprezentowane, trochę monotonnie co prawda, ale było czuć klimat samej frakcji, a tego tutaj nie ma. Widać próbę odniesienia do muzyki inferno z H3, ale tam był inny świat, Antagarich, a tutaj mamy Ashan (nie muszę chyba pisać o różnicach w tych frakcjach w obu światach). Słabiutkie 4/10 za kompletny chaos w tymże utworze (nie taki chaos, jaki być powinien :P).
5  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 10 Października 2015, 20:21:32
Bug 100%. Jak napisał langus, powinna być tam walka i kontynuacja wydarzeń kampanii. Czym jest jednak spowodowany, tego nie wiem. U mnie cała misja działała.
6  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes 7 wrażenia : 08 Października 2015, 14:07:28
Recenzja bardzo dobra. Przyczepiłbym się zapewne do paru rzeczy jak np. opinia o surowcach lub opinia o wielkości i koślawości w porównaniu do poprzednich części. Za to w 100% racja o optymalizacji, która jest tragiczna w tej grze, czy też przypadki zbugowanych kampanii, co jest niedopuszczalne wg. mnie, albo te tragiczne kukły 3D.
7  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes vii- uniejetności bohatera-problem : 08 Października 2015, 13:53:13
Ten bohater musi bodajże być zarządcą miasta (lewe górne okno ekranu miasta), żeby poszczególne umiejętności zaczęły działać.
8  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 08 Października 2015, 13:04:41
Póki co to nie, a jestem na 2 misji twierdzy. Zobaczymy jeszcze, w razie postępów będę pewnie pisać w temacie wrażeń.
9  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes 7 wrażenia : 07 Października 2015, 16:04:01
4 to trochę mało. Chociaż długie te misje?
Trochę czasu zajmują, nie da się ukryć, ale jeżeli chodzi o trudność, to póki co idzie łatwo. Małe schody były na 3 misji nekropolii, gdzie chodziły przeładowane armie sylvanu, ale dało się im wymknąć lecz cierpliwości do tego trzeba było nie ukrywam trochę mieć.
10  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem : 07 Października 2015, 15:59:05
Praktycznie każdy ma ten bug. Też miałem i udało mi się znaleźć rozwiązanie.

Po pierwsze, należy wszystkie misje muszą być zaliczane pojedynczo, nie po 2-3 naraz. Najpierw zróbcie misję z pokonaniem obu przeciwników (są oni banalni do pokonania). Następnie zaliczcie misję z zajęciem 17 kopalni. Jeżeli podbijacie 2 orkowskie garnizony przed pokonaniem nekromantów, to nie zajmujcie jednej kopalni, gdyż u przeciwnika wszystkie będą zajęte i od razu przejdą na Wasze konta po podbiciu miast (przez co wypełnią się oba zadania na pokonanie buntowników + na zajęcie 17 kopalń i spowoduje to zbugowanie się misji).

Po drugie, zenda musi zebrać wszystkie 6 grup uchodźców, nie ludmiła bądź ten trzeci bohater.

Mi te obie solucje pomogły ;)

Aha i polecam wylvlować wszystkich trzech bohaterów do 15 poziomu, gdyż każdy z nich potem przechodzi i będzie potrzebny.
11  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes 7 wrażenia : 01 Października 2015, 15:51:28
Jak fabuła będzie sie rozwijac nie wiem i nie wiem też czy sie szybko dowiem. Po prostu misje są tak zabugowane, że nie da się ich przejść.
To dziwne dosyć. Ja przeszedłem po 1 misji z każdej kampanii i wszystko szło jak należy, żadnych bugów odnośnie misji. Może coś nie tak w misjach robisz?

Natomiast co do samych bugów zauważyłem tak:
- Portrety jednostek podczas walki czasami się zniekształcają (zwężają lub poszerzają poza okno),
- Żywiołak powietrza podczas swojej umiejętności "uderz i wróć" przy powrocie zaczyna wznosić się do góry i po jakimś czasie dopiero ląduje,
- Druid wciąż ma swój bug na ataku liściowymi sztyletami i czasami podczas animacji wykonuje ten atak za siebie, zamiast do jednostek, ale wciąż w nich trafia,
- AI nie używa na niektórych jednostkach zdolności specjalnych,
- AI się dziwnie zachowuje na mapie. Na 1 misji lochu, gdy ten sobie przechodził obok mojego pustego zamku z dużą armią nawet go nie zaatakował, a gdy przeszedł obok jednego z bohaterów, który armii w ogóle nie miał, nie zaatakował go. Dopiero chciał zaatakować innego bohatera, gdy ten wszedł na teren sylvanu by zabić bohatera blokującego pieczęć. Mowa tutaj też o poziomie bohaterskim, więc komputer powinien tutaj już coś umieć robić i ulg nie dawać.

Więcej błędów póki co sobie nie przypominam, ale jak coś ujrzę to od razu wypiszę.

Btw, zastanawia mnie, dlaczego nekropolia ma 5 misji, gdy wszystkie inne frakcje po 4 :huh:

Jeszcze co do samego pomysłu na kampanię w formę opowieści - Mnie się podoba ten pomysł, bo nie raz historia powinna być przykładem i nauką, aby ponownie tych samych błędów nie popełniać, bądź wykorzystać ich dobre strony z przeszłości. To dobra odmiana do poprzednich części. Szczególnie pasuje to do obecnej sytuacji Ivana i jego niepewności, co powinien zrobić w obecnej sytuacji i po to ma swoich doradców, aby mu doradzili jak najlepiej.
12  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes 7 wrażenia : 30 Września 2015, 13:48:58
Graficznie jest na pewno lepiej od H6, ale litości, te scenki kampanijne ze statycznymi postaciami są okropne :/
Póki co, rozegrałem 2 misje, przystani i akademii i jest ciekawie. Gameplay się także poprawił, widać lepsze działanie AI w walkach, troszkę zmienione kolory i odcień paru surowców. Teraz będzie czas na nekropolię.
13  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes 7 wrażenia : 29 Września 2015, 22:02:32
2 crashe z rzędu, za 3 dopiero razem gra się uruchomiła. Na minus coś takiego ode mnie już. Następnie odpalam kampanię i myślę, będzie fajne intro. Rozczarowanie przeogromne. Te statyczne, mówiące postacie mnie przeraziły. :/
14  Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy : 04 Września 2015, 19:25:52
Po dodaniu 2 GB ram gra w końcu nie zawiesza się, ale wczytywanie save'a wciąż trwa dłuuuugo. Jak już też mówiłem, to dzieje się na mapie dużej pustynnej. Na tej małej wszystko śmiga perfekcyjnie. Na dużej mapie gram na średnio-wysokich ustawieniach, na małej na wysokich-najwyższych. Z tego co widziałem w menedżerze, gra żre u mnie prawie 5 GB ramu, więc wzrost z 4 do 6 na pewno pomógł. Nie patrzyłem na fpsy już, ale jak gra się wczyta to działa płynnie i bez problemów, no ale ta długość wczytywania boli, bo gry nie zminimalizujesz i nie porobisz czegoś innego na kompie w międzyczasie. Zobaczymy jak będzie podczas premiery, ale tak to gra oddała pozytywne wrażenie :) No i mogliby trochę zaklęcia zbalansować, bo niektóre są całkowicie przegięte (lodowe uderzenie u łowcy robi sieczkę z przeciwników).
15  Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy : 03 Września 2015, 21:27:05
Skoro już o moim sprzęcie mowa to podam:
Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-4460 CPU @ 3.20GHz  3.20GHz
Pamięć RAM: 4.00 GB (dzisiaj doszło 2.00 GB dodatkowe, które zamówiłem, więc odpalę dzisiaj na 6.00 GB)
Karta graficzna: Karta graficzna MSI Radeon R9 270, 2GB GDDR5 256 Bit HDMI, 2xDVI, DP (R9 270 GAMING 2G)

Z takim sprzętem wiele gier chodzi mi na max/wysokich ustawieniach, więc nie nazwałbym tego słabym sprzętem. Tu coś leży nie tak w optymalizacji gry. Wypróbuję jeszcze dzisiaj z 6 GB ram, jak będzie szło.
Strony: [1] 2 3 4 ... 6




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry