Moczymorda Tawerniana
Punkty uznania(?): 10
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 280
1+2= Menelag
|
|
« Odpowiedz #315 : 22 Czerwca 2012, 16:09:28 » |
|
W GameMechanics - Creatures - Dungeon - no i dama cienia.xdb masz coś takiego jak Visual (na dole gdzieś) i tam link, który na 100% jest błędny skoro pojawia Ci się taki komunikat. Jakie masz Dzikie Hordy? Zwykłe, czy z edycji kolekcjonerskiej?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #316 : 24 Czerwca 2012, 15:37:55 » |
|
Zwykłe. Ale link sprawdzałem, nawet kopiowałem z Visuala i sam pisałem - nic
|
Nie każdy może, nie każdy umie, nie każdy chce. Ale można umieć, wystarczy chcieć. Można chcieć, lub umieć chcieć. I można chcieć wszystkiego...
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Prepare to die!
|
|
« Odpowiedz #317 : 01 Lipca 2012, 23:02:32 » |
|
1. Napisz shots w ten sposób: <Shots>5</Shots> 2. Sprawdź dokładnie ścieżkę do pliku w wierszu gdzie jest Visual, nawet najdrobniejszy błąd sprawi że wywali error. 3. Napisz jak po kolei robisz animację strzału..
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 6
"When all is said, and all is done.."
|
|
« Odpowiedz #318 : 14 Lipca 2012, 10:54:45 » |
|
Mam pytanie, mam GIMPa i wtyczkę DDS, spokojnie mi ładuje tekstury, tylko jest mały problem z zapisem. Wyskakują 2 okienka - jedno że jest jakiś "błąd" (ale można je zignorować bo zapisze normalnie), a drugie z opcjami zapisu, m.in. Generate MIP Maps i kodowanie. Jednak nie ma tej opcji kodowania co w Photoshopie (DXT3 ARGB 8Bpp explitice alpha). Wie ktoś co ustawić W GIMPie by tekstura była zapisana poprawnie?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 223
Mów mi Jachu.
|
|
« Odpowiedz #319 : 14 Lipca 2012, 14:27:49 » |
|
w tym błędzie masz opcje spłaszczenia. spłaszcz.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 6
"When all is said, and all is done.."
|
|
« Odpowiedz #320 : 17 Lipca 2012, 18:55:02 » |
|
Hm, zmiana tekstur już mi wychodzi, dzięki. A takie małe pytanko, czy łączenie ze sobą modelów by tworzyć nowe jednostki jest jakoś specjalnie trudne, czy można się tego spokojnie nauczyć? Szkoda że nie ma tu poradnika dotyczącego tego
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Prepare to die!
|
|
« Odpowiedz #321 : 17 Lipca 2012, 20:29:33 » |
|
Łączenia modeli można się spokojni e nauczyć, trzeba tylko odrobinę cierpliwości.. Obejrzyj sobie to, może Ci na początek jakoś pomoże.. www.youtube.com/watch?v=sYWT0mg9fwM
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #322 : 11 Grudnia 2012, 15:21:45 » |
|
Witajcie! Chciałbym wiedzieć, gdzie są zapisane ustawienia ulepszeń w forcie na wzgórzu i info o budynkach w miastach. Chciałbym to edytować (to ma być niespodzianka ), a nie wiem gdzie
|
|
|
|
Drugi Andrzej
Punkty uznania(?): 13
Offline
Płeć:
Wiadomości: 659
Swego czasu Last Pączek Standing
|
|
« Odpowiedz #323 : 03 Marca 2013, 09:04:37 » |
|
Mam takie mało twórcze pytanie... A z telefonu mi ciężko sprawdzić. Czy ktoś z aktywnie modujących wie czy na HC w końcu udało się napisać skrypt dodający w pełni funkcjonalnie, nie na podmianę, miasto?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 316
|
|
« Odpowiedz #324 : 03 Marca 2013, 12:10:06 » |
|
Raczej nie, choć są ludzie, którzy twierdzą, iż "Fauch mógłby wiedzieć, jak to zrobić".
|
|
|
|
Main Programmer
Punkty uznania(?): 6
Offline
Płeć:
Wiadomości: 162
One of The Indoctrination Theory's founder
|
|
« Odpowiedz #325 : 03 Marca 2013, 14:07:02 » |
|
Przecież nowe miasto zostało dodane choćby w KC. Gra zostawiła na to miejsce (w razie gdyby twórcy chcieli zrobić kolejny dodatek z nową rasą). Takie miasto nie podmienia istniejących, niestety- mechanikę ma opartą na jednym z już istniejących. Może jednak funkcjonować jako oddzielne miasto. Jeśli chodzi Ci o dodawanie większej ilości miast, zrobionych od podstaw, to raczej nie mamy co na to liczyć przed udostępnieniem kodu źródłowego gry (czyli jeszcze trochę poczekamy ^^).
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #326 : 14 Kwietnia 2013, 09:27:41 » |
|
Revold,czyli było tylko 1 wolne miasto?No cóż i tak to dużo frakcji(więcej niż Discyples 2).Chyba nie skumałem,zrobione od podstaw.Chodzi że specjalizacja,budynki,jednostki nowe?Nie wspominając już że nie zastępuje któregoś z 8.Jeddite,poszukaj po pierwsze opisy itd. są w Text.pak w folderze Data.To nie musi być trudne sam se znalazłem ale nie chciałem psuć klasyki tej gry ;o.Ustawienia ulepszeń są w samych istotach :O.Ale ci nie powiem v_v.
|
|
|
|
Main Programmer
Punkty uznania(?): 6
Offline
Płeć:
Wiadomości: 162
One of The Indoctrination Theory's founder
|
|
« Odpowiedz #327 : 14 Kwietnia 2013, 09:31:43 » |
|
Mniej więcej o to chodzi. Każda próba zrobienia nowego skillu, specjalizacji, czaru, poważnej zmiany mechaniki gry, kończy się fiaskiem i wywaleniem błędu sumy kontrolnej. Może kiedyś uda się to obejść, ale bez pomocy twórców może być ciężko.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #328 : 14 Kwietnia 2013, 10:58:56 » |
|
Oby UbiSoft kiedyś nam to wyjaśnił.To ludzie robią nowe skille?Ta um. "Przetrwanie" w modzie na Cytadele w H5 to nie jest tylko zmiana nazwy "Szał Krwii"?I um. "Forgotten" w modzie Oblivion to nie jest "Demoniczny"?Mod zastępuje oczywiście Inferno ale wciąż są Demony ale nieco inne.A przy okazji[To chyba dobry temat ]zrobiłem Pegaza co zastępuje Białego Jednorożca,usunąć róg czy zostawić?Szukałem wcześniej takiego Moda ale był jedynie NCF więc się na nim wzorowałem i wydaje mi się że wyszedł .I jak się daje pliki na strony typu "MediaFire"? EDIT:Jak się robi nowych bohaterów,opartych na NCF'ie?
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2013, 11:57:06 wysłane przez eska204 »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 27
Zwiezda
|
|
« Odpowiedz #329 : 11 Czerwca 2013, 18:06:56 » |
|
A ja mam takie pytanie. Jak przekolorowuje teksturę jednostki to muszę przekolorować jej wszystkie wielkości, czy tylko tę największą wystarczy? O to mi chodzi: >Klik<EDIT: Chce zapisać i tu kolejny probleeem. :C >Klik< I co teraz?
|
|
« Ostatnia zmiana: 11 Czerwca 2013, 18:49:39 wysłane przez Falka93 »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|