Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Problemy z modami (Czytany 104930 razy)
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #300 : 18 Grudnia 2010, 09:25:31 »
TotE - Tribes of the East. Czyli po polsku - Dzikie Hordy ;)


IP: Zapisane
Aleksiej

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 86


Zobacz profil
« Odpowiedz #301 : 18 Grudnia 2010, 09:27:44 »
aha, to spróbujcie się upewnić do czego to jest i czy templariusz zadziała w TotE


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #302 : 18 Grudnia 2010, 09:32:13 »
Przepraszam za drobny spam ale to jest tak HoF- Kuźnia Przeznaczenia, ToE- Dzikie Hordy tak właściwie nazywamy te skróty.


IP: Zapisane
Aleksiej

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 86


Zobacz profil
« Odpowiedz #303 : 18 Grudnia 2010, 09:48:17 »
Jak otwieram mod z templariuszem to w środku jest data. nazwa modu to ncf_templar i nie wiem czy to do daty czy do Users mod wpakować


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #304 : 18 Grudnia 2010, 10:28:25 »
Aaa no to już wszystko jasne. To jest mod ncf, czyli New Creatures Framework, czyli jednymi słówy musisz najpierw ściągnąć NCF (u nas powinno to być) a potem jakoś to ogarnąć, ja tego NCFa nie mogłem ogarnąć, przenigdy xD


IP: Zapisane
Aleksiej

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 86


Zobacz profil
« Odpowiedz #305 : 18 Grudnia 2010, 16:47:57 »
Dobra, gdzie mod NCF wpakować i jak zainstalować potworki do gry


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #306 : 18 Grudnia 2010, 17:16:14 »
Nie mam pojęcia, ale poszukaj, na pewno powinien być gdzieś taki temat ;)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #307 : 18 Grudnia 2010, 18:58:20 »
Jest ten mod u nas. Na downloadsach- rozpakowujesz na users mods i gotowe. Choć to raczej zadziała na edytorzemap, przy wyborze potworów.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Aleksiej

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 86


Zobacz profil
« Odpowiedz #308 : 23 Grudnia 2010, 10:33:35 »
niby tak ale było coś o nowych folderach a w dodatku w modzie są aż trzy pliki!


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #309 : 05 Stycznia 2011, 23:54:29 »
Ja mam problem z jednym modów- crystaldragon.pak
To miało dać nową neutralna jednostkę- kryształowego smoka, ale wyszło:
-zmieniony zielony w jakąś poczwarę podczas bitwy
-Szmaragdowy również (tu akurat lepiej wyszedł)
-Tęczowy (czy jakby inaczej) praktycznie nie istnieje- chyba że kupe pozzłaczonych, nieruchawych fragmentów nazwiesz modelem.
-Gra mi wywala gdy zmieniam szmaragdowego na kryształowego oraz gdy mam wybudowany ulepszony ołtarz smoków i klikam na ikonkę rekrutacji.

Usunąłem ten z rozsz.pak, ale błąd pozostał, nawet na nowo rozpoczetych mapach. Czy coś przeoczyłem w usuwaniu bądź we wtykaniu moda w UserMods?

PS. Zielony jest normalnie widoczny na mapie przygody, reszta inaczej.
Te smoki "nowe" zauważyłem tuż po zainstalowaniu mapy "Czarny elf" jako element tła razem z ognistymi ptakami.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #310 : 04 Listopada 2011, 19:34:33 »
hej mam problem chce stworzyć własną kampanie w H5 i potrzebuje jakiś nowych postaci nie wiecie gdzie moge ściągnąć Plugina bo na tawernie mi się nie ściąga


IP: Zapisane
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #311 : 04 Listopada 2011, 22:15:12 »
Hejka, mam problem. Nie wiem gdzie wrzucić pliki z NFC. Czy do folderu UserMods czy Data?


IP: Zapisane
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #312 : 21 Maja 2012, 21:21:55 »
Hej mam 2 małe problemy.Chciałbym zmodyfikować wygląd Anwen z sylvanu ale nie moge znaleźć jej tekstury.Jak to mam zrobić?2.Zmieniłem jaszczura Raelaga a on się nie pokazał w grze(a zmieniony Raelag się zmienił)próbowałem wszystkiego a jak zamieniam w dacie ten plik to mi sie zacina      Prosze pomocy bardzo mi zależy żeby to wiedzieć ^_^


IP: Zapisane
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #313 : 21 Lipca 2013, 21:47:36 »
Hej mam mały problem z New creatures frameworks otoz jak probuje to odpalic to wyskakuje mi empty pointer to creature #*** potem daje ok i pisze ze nie znaleziono gry

Wszystko zrobilem jak pisalo a gre mam oryginalna zlota edycje :-/POMOCY!


IP: Zapisane
Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #314 : 21 Lipca 2013, 22:36:13 »
Mnie też coś takiego wyskakuje jak nie mam żadnych jednostek w modach. Spróbuj wsadzić plik z jednostką do folderów z modami (.pak do Data, a .h5u do UserMODs).


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.098 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry