Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Problemy z modami (Czytany 104922 razy)
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #45 : 12 Maja 2009, 21:05:59 »
Nigdy nie udało mi się otworzyć tektury w PSie. Jeśli chodzi o tekstury to PS domyślnie ich nie otwiera, musisz doinstalować plugin. Google wskażą Ci drogę.


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 13 Maja 2009, 16:55:50 »
Luk próbowałem. Zainstalowałem Plugin i otwieram Phothoshopa wybieram teksturę w wszystkich możliwych otwiera się tylko z "Bez Formatu", klikam "ok" i zamiast tektury pojawia się jak to wyrazić...biało-czarne kreskowe tło.


IP: Zapisane
dragon99919

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 31 Maja 2009, 18:20:53 »
Witam. Biorę się ostatnio za trochę WIĘKSZY mod do Heroes V, oraz mam parę pytań dotyczących modawania.

1. Jak dodać nowego bohatera lub stworzenie do zamku? Mam na myśli również bohaterów do pojedynków.

2. Jakie są różne przydatne narzędzia podczas modowania Dzikich Hord? Nie chodzi mi tu o grafikę, tylko o sam silnik gry. 


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 01 Czerwca 2009, 18:22:10 »
Do punktu 2:

Chcesz zmieniać tekstury, zdolności jednostek itp? Oto główne składniki:
Photoshop CS2(szczerze mówiąc mimo, że jest po angliku wczytuje pliki DDS. czyli tekstury) - Ten programik w naszej zupie modów, jest niezbędny. Bez niego nie ma zupy. Zmienia nie tylko tekstury jednostek i bohaterów ale np. niebo.
Notepad++ - mimo, że ten składnik jest mało przydatny, nie lekceważ go. Za jego sprawą zmienisz stasyki jednostek i bohaterów, światło, kolory niektórych części zamku itp.
Winrar/Winzip - wybierz jeden z nich, nie ważne który. Zupa będzie smakować tak samo. Polecam WinRar
Plugin Photoshop CS2 - Przydatny przy zapisywaniu tekstur.
Notatnik - W naszej kuchni ta przyprawa już od dawna była. Przydatna jest tylko do zmian tekstu.

W razie pomyłek, lub pytaniami to do mnie.


IP: Zapisane
dragon99919

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 01 Czerwca 2009, 21:20:09 »
A DODAWANIE a nie edytowanie już istniejących jednostek?


IP: Zapisane
rainbow_dragon

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 02 Czerwca 2009, 16:00:07 »
a jakie pliki otworzyc w notepadzie zeby zmienic te jednostki


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 02 Czerwca 2009, 19:04:51 »
W Notepadzie dziatki kochane, otwierać pliki by zmienić zdolności i stasyki jednostek, które są ukryte w GameMechanics tak jak radzi w swoim poradniczku ciocia Oliwsen. Jeśli chcecie zmienić miasto musicie zajrzeć w Arenas, Textures(gdzie zmieniacie niebo) i Lights, które jedne pliki są photoshopowe a drugie Notepadowe(większość).
Co do zmiany jednostek na już istniejących czyli np. nimfę na wilka lub dodawanie własnej jednostki(jak w NFC) to nic nie mogę poradzić.


IP: Zapisane
dragon99919

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 04 Czerwca 2009, 22:09:46 »
A takie bardziej zaawansowane modowanie? Zna ktoś jakieś fajne, łatwe w opanowaniu poradniki, lub forum?


IP: Zapisane
Agrael-Raelag

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 13 Czerwca 2009, 08:48:09 »
No właśnie posiada ktoś ten mod oprócz mnie??? Zaczyna się Sethem u Meringa i zanosimy jakiś kamień do Menelaga którego atakuje Arantir może jutro dam screny.
Zrobię inaczej macie link do ściągnięcia http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.gram.pl/www/01/img/da.gif&imgrefurl=http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp%3Fid%3D1949&usg=__04685nNHzocNRR2uLT-kCjtdb6E=&h=53&w=56&sz=3&hl=pl&start=14&tbnid=iIn1TjIvxMiKIM:&tbnh=53&tbnw=56&prev=/images%3Fq%3Ddark%2Bmessiah%2B(mod)%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26sa%3DN


« Ostatnia zmiana: 16 Czerwca 2009, 08:41:39 wysłane przez Agrael-Raelag » IP: Zapisane
Nieszczęśliwie zakochany
Gamzus_3

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 21 Czerwca 2009, 17:16:31 »
Ja to mam ,przeszedłem to fajne
:)


IP: Zapisane
[img]http://img190.imageshack.us/i/sylwas.mp4/[img]
dragon99919

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 31 Lipca 2009, 16:23:04 »
Otóż zastanawiałem się co możemy zrobić w naszych Dzikich Hordach bez użycia innego oprogramowania, takiego jak np. NCF. Możemy dodać (nie podmienić, tylko dodać) nowych bohaterów? A artefakty, albo lokacje przygody (na mapie)? Albo umiejętności? Oraz ich poboczności? Proszę powiedzieć (a konkretniej napisać :P), co zrobić mozżemy i jak to zrobić możemy...


IP: Zapisane
Frodo

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 25 Sierpnia 2009, 13:09:06 »
Witam. Mam problem z modem takim że można dodać do dzikich hord wszystkich boheterów z kampani lecz wpakowałem ten mod w userMODs i zmienilem rozszerzenia na .h5u i gdy włączyłem grę to nie było żadnych nowych bohaterów.      
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.

P.S. Mod pobralem z http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=24168.

« Wiadomość doklejona z: 23 Sierpień 2009, 20:35:01 »

Problem już rozwiązany.


IP: Zapisane
Maxvell

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 12 Września 2009, 20:36:45 »
witam problem rozwiązany ale nie napisane jak  :( ściągnąłem plik wkleiłem do katalogu usermods i nie mam nic. czytałem że trzeba zmienić rozszerzęnia ale tam tych plików jest masa i nie wiem jak to zrobić prosze o pomoc


IP: Zapisane
Miccaldo

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 18 Listopada 2009, 16:25:41 »
Witam, jeśli zainstaluje sobie mody, to nie mogę grać przez neta :/ za każdym razem kiedy mam ochotę zagrać przez multiplayer, to muszę usunąć wszystkie mody, a później znowu zainstalować :/
Jest jakiś "luncher", w którym można sobie zaznaczać jakie mody chcemy, a jakie nie? Coś jak w Morrowindzie, Oblivionie etc.

Pozdrawiam



IP: Zapisane
Zabójca smoków

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 117


"Dawne Dni przeminęły, świtają nowe dni"

Zobacz profil
« Odpowiedz #59 : 18 Listopada 2009, 17:13:20 »
No to chyba jesne że z modem szans nie ma Ci pójść...
Nie ma tak prosto jak w TESie, ale chyba można tak:
1. wejdź w moje gry w Homm 5 lub Homm 5 dzikie hordy (nie wiem o którą część chodzi).
2. Znajdź te mody
3. Przenieś je na czas grania przez neta gdzie indziej, a gdy już skończysz, ponownie umieść je w tym samym miejscu.
Nie jestem pewien czy zadziała ale raczej tak.

Pozdrawiem - Zabójca smoczków  :P


IP: Zapisane

"Idę swoją własną drogą, możliwe jednak, że wasza droga przez jakiś czas będzie równoległa do mojej. Nikt prawie nie wie, dokąd go zaprowadzi droga, póki nie stanie u celu."
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.053 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry