Witam. Frakcja Loch została już nieoficjalnie zapowiedziana. Dlaczego nie puścić nutki fantazji i nie przedstawić swoich wizji Lochu w Heroes VI ? Zapraszam do wylewania wszystkich swoich przypuszczeń.
Myślę, że zdolność frakcji Loch będzie oparta na truciznie (odbieranie jednostką przeciwnika HP ) lub na magii ciemności (niewrażliwość na magię ? ) . Uważam, że przyrost jednostek tej frakcji będzie mały, za to ich moc będzie duża.
To moje wizje jednostek w Lochu .
TRZON
Mroczny Zabójca / Mroczny Assasyn
Mroczny Zabójca
Koszt: 75
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy Przyrost : 7
Obrażenia fizyczne: 4 - 6
Obrona fizyczna: 9%
Obrona magiczna: 5%
Inicjatywa: 45
Szybkość: 5
Punkty Życia: 26
Przywództwo: 3
Przeznaczenie: 6
Mroczny Assasyn
Koszt: 110
Wielkość oddziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 10
Obrażenia fizyczne: 5 - 8
Obrona fizyczna: 11%
Obrona magiczna: 6%
Inicjatywa: 50
Szybkość: 6
Punkty życia: 29
Przywództwo: 3
Przeznaczenie: 8
Niewidzialność - zdolność specjalna
Mroczni Assasyni mogą stać się niewidzialni przez dwie tury w czasie całej bitwy. W przypadku kiedy Mroczni Assasyni zaatakują stają się widzialni.
Obserwator / Beholder
Obserwator
Koszt: 125
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 6
Zasięg ataku z dystansu: 50%
Obrażenia magiczne: 7 - 8
Obrona fizyczna: 4%
Obrona magiczna: 17%
Inicjatywa: 20
Szybkość:3
Punkty życa: 15
Przywództwo:1
Przeznaczenie:7
Beholder
Koszt: 170
Wielkość odziału: 2x1
Tygodniowy przyrost:8
Zasięg ataku z dystansu: 50%
Obrażenia magiczne: 9 - 11
Obrona fizyczna: 5%
Obrona magiczna: 20%
Inicjatywa:30
Szybkość: 4
Punkty życia:23
Przywództwo: 2
Przeznaczenie: 8
Gargulec / Księżycowy Gargulec
Gargulec
Koszt: 120
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 9
Obrażenia fizyczne:
Obrona fizyczna: 8%
Obrona magiczna: 12%
Inicjatywa: 30
Szybkość(Jednostka latająca): 5
Punkty Życia: 24
Przywództwo: 4
Przeznaczenie: 3
Księżycowy Gargulec
Koszt: 175
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 11
Obrażenia fizyczne: 8-8
Obrona fizyczna: 10%
Obrona magiczna: 14%
Inicjatywa: 35
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 27
Przywództwo: 5
Przeznaczenie: 4
ELITA
Minotaur / Krwawy Minotaur
Minotaur
Koszt : 330
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 3
Obrażenia fizyczne: 16 - 18
Obrona fizyczna: 29%
Obrona magiczna: 18%
Inicjatywa: 25
Szybkość:4
Punkty życa: 90
Przywództwo:4
Przeznaczenie:4
Krwawy Minotaur
Koszt: 445
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 5
Obrażenia fizyczne: 19 - 20
Obrona fizyczna: 31%
Obrona magiczna: 20%
Inicjatywa: 30
Szybkość:5
Punkty życa: 95
Przywództwo:5
Przeznaczenie:5
Jaszczurzy Jeździeć / Duet Chaosu
Jaszczurzy Jeździec
Koszt: 530
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 15 - 16
Obrona fizyczna: 30%
Obrona magiczna: 23%
Inicjatywa: 40
Szybkość:6
Punkty życa: 105
Przywództwo:12
Przeznaczenie:8
Duet Chaosu
Koszt: 730
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 4
Obrażenia fizyczne: 16-17
Obrona fizyczna: 32%
Obrona magiczna: 24%
Inicjatywa: 45
Szybkość:6
Punkty życa: 110
Przywództwo:13
Przeznaczenie:8
Znak Strachu - zdolność specjalna
Jeszczurzy Jeździeć/Duet Chaosu wysyłają znak strachu na jedną z jednostek przeciwnika. Jednostka która otrzymała ten znak nie może atakować,kontratakować przez 1 ture. Umiejętności można użyć tylko raz w czasie całej bitwy.
Matriarcha / Matriarcha Zniszczenia
Matriarcha
Koszt: 525
Wielkość odziału: 1x1
Zasięg ataku z dystansu - 100%
Tygodniowy przyrost: 3
Obrażenia magiczne: 19-22
Obrona fizyczna: 20%
Obrona magiczna: 36%
Inicjatywa: 40
Szybkość: 3
Punkty Życia: 55
Przywództwo: 10
Przeznaczenie: 9
Matriarcha Zniszczenia
Koszt: 705
Wielkość odziału: 1x1
Zasięg ataku z dystansu - 100%
Tygodniowy przyrost: 5
Obrażenia magiczne: 20-23
Obrona fizyczna: 21%
Obrona magiczna: 37%
Inicjatywa: 45
Szybkość: 4
Punkty Życia: 60
Przywództwo: 10
Przeznaczenie: 10
Zew Ciemności - zdolność specjalna
Matriarcha/Matriarcha Zniszczenia raz na trzy tury potrafi wysłać potężną kule czarnej magii na jedną z istot przeciwnika. Moc kuli odbiera jednostce 40% obrony magicznej, 10 przeznaczenia i 10 przywództwa na 2 tury.
CZEMPION
Smok Cienia / Czarny Smok
Smok Cienia
Koszt: 1730
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 1
Obrażenia fizyczne: 52 - 56
Obrona fizyczna: 49%
Obrona magiczna: 43%
Inicjatywa: 50
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 310
Przywództwo: 15
Przeznaczenie: 10
Czarny Smok
Koszt: 2250
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 54 - 60
Obrona fizyczna: 52%
Obrona magiczna: 45%
Inicjatywa: 55
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 320
Przywództwo: 16
Przeznaczenie: 11
Smoczy Szał - zdolność specjalna
Smok Cienia / Czarny Smok potrafi raz na 4 tury wysłać ognisty podmuch na wszystkie jednostki znajdujace się w linii przed nim. Obrażenia : Standardowego obrażenia + 20%
-----------------------------------------------------------------
POZOSTAŁE JEDNOSTKI, KTÓRE MOGŁYBY ZNALEŹĆ SIĘ W LOCHU
CZEMPION
Ryakuran / Zaar
Ryakuran
Koszt: 1370
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 40 - 45
Obrona fizyczna: 40%
Obrona magiczna: 40%
Inicjatywa: 60
Szybkość(Jednostka latająca): 7
Punkty Życia: 245
Przywództwo: 1
Przeznaczenie: 3
Zaar
Koszt: 1760
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 3
Obrażenia fizyczne: 43 - 48
Obrona fizyczna: 43%
Obrona magiczna: 43%
Inicjatywa: 65
Szybkość(Jednostka latająca): 8
Punkty Życia: 255
Przywództwo: 2
Przeznaczenie: 4
Immunitet Krwi - zdolność specjalna
Ryakuran / Zaar potrafi być nietykalny przez 2 rundy na ataki fizyczne i magiczne podczas całej bitwy. Przez te 2 rundy będzie zwiększał się jego atak ( + 2 za jeden atak ) i maksymalny poziom życia (+10 za jeden atak ). Ulepszone statystyki pozostają do końca bitwy.
Hydra / Hydra Głębinowa
Hydra
Koszt: 1695
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 1
Obrażenia fizyczne: 56 - 60
Obrona fizyczna: 50%
Obrona magiczna: 39%
Inicjatywa: 20
Szybkość: 5
Punkty Życia: 350
Przywództwo: 5
Przeznaczenie: 3
Hydra Głębinowa
Koszt: 2200
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 59 - 63
Obrona fizyczna: 52%
Obrona magiczna: 41%
Inicjatywa: 25
Szybkość: 5
Punkty Życia: 370
Przywództwo: 6
Przeznaczenie: 4 [/b]
Pierwotna Regeneracja - zdolność specjalna
Hydra Głębinowa potrafi raz na 2 tury zregenerować 1/2 swoich akutalnych punktów życia.
------------------------------------------------------------
A jakie są Wasze wizje Lochu ? Piszcie
Edit: Zmniejsz zdjęcia bo rozwalają stronę, można było na hosta wrzucić te zdjęcia?/Loczek