Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - Damian7777
Strony: [1]
1  Heroes VI / Heroes VI / Nasze wizje Lochu :) : 24 Lipca 2012, 22:17:31
Witam. Frakcja Loch została już nieoficjalnie zapowiedziana. Dlaczego nie puścić  nutki fantazji i nie przedstawić swoich wizji Lochu w Heroes VI ? Zapraszam do wylewania wszystkich swoich przypuszczeń.

Myślę, że zdolność frakcji Loch będzie oparta na truciznie (odbieranie jednostką przeciwnika HP ) lub na magii ciemności (niewrażliwość na magię ? ) . Uważam, że przyrost jednostek tej frakcji będzie mały, za to ich moc będzie duża.

To moje wizje jednostek w Lochu  :).

TRZON


Mroczny Zabójca / Mroczny Assasyn



Mroczny Zabójca
Koszt: 75
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy Przyrost : 7
Obrażenia fizyczne: 4 - 6
Obrona fizyczna: 9%
Obrona magiczna: 5%
Inicjatywa: 45
Szybkość: 5
Punkty Życia: 26
Przywództwo: 3
Przeznaczenie: 6

Mroczny Assasyn
Koszt: 110
Wielkość oddziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 10
Obrażenia fizyczne: 5 - 8
Obrona fizyczna: 11%
Obrona magiczna: 6%
Inicjatywa: 50
Szybkość: 6
Punkty życia: 29
Przywództwo: 3
Przeznaczenie: 8


Niewidzialność - zdolność specjalna

Mroczni Assasyni mogą stać się niewidzialni przez dwie tury w czasie całej bitwy. W przypadku kiedy Mroczni Assasyni zaatakują stają się widzialni.




Obserwator / Beholder


Obserwator
Koszt: 125
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 6
Zasięg ataku z dystansu: 50%
Obrażenia magiczne: 7 - 8
Obrona fizyczna: 4%
Obrona magiczna: 17%
Inicjatywa: 20
Szybkość:3
Punkty życa: 15
Przywództwo:1
Przeznaczenie:7

Beholder
Koszt: 170
Wielkość odziału: 2x1
Tygodniowy przyrost:8
Zasięg ataku z dystansu: 50%
Obrażenia magiczne: 9 - 11
Obrona fizyczna: 5%
Obrona magiczna: 20%
Inicjatywa:30
Szybkość: 4
Punkty życia:23
Przywództwo: 2
Przeznaczenie: 8


Gargulec / Księżycowy Gargulec



Gargulec
Koszt: 120
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 9
Obrażenia fizyczne:
Obrona fizyczna: 8%
Obrona magiczna: 12%
Inicjatywa: 30
Szybkość(Jednostka latająca): 5
Punkty Życia: 24
Przywództwo: 4
Przeznaczenie: 3


Księżycowy Gargulec
Koszt: 175
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 11
Obrażenia fizyczne: 8-8
Obrona fizyczna: 10%
Obrona magiczna: 14%
Inicjatywa: 35
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 27
Przywództwo: 5
Przeznaczenie: 4


ELITA

Minotaur / Krwawy Minotaur


Minotaur
Koszt : 330
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 3
Obrażenia fizyczne: 16 - 18
Obrona fizyczna: 29%
Obrona magiczna: 18%
Inicjatywa: 25
Szybkość:4
Punkty życa: 90
Przywództwo:4
Przeznaczenie:4

Krwawy Minotaur
Koszt: 445
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 5
Obrażenia fizyczne: 19 - 20
Obrona fizyczna: 31%
Obrona magiczna: 20%
Inicjatywa: 30
Szybkość:5
Punkty życa: 95
Przywództwo:5
Przeznaczenie:5


Jaszczurzy Jeździeć / Duet Chaosu



Jaszczurzy Jeździec
Koszt: 530
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 15 - 16
Obrona fizyczna: 30%
Obrona magiczna: 23%
Inicjatywa: 40
Szybkość:6
Punkty życa: 105
Przywództwo:12
Przeznaczenie:8

Duet Chaosu
Koszt: 730
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 4
Obrażenia fizyczne: 16-17
Obrona fizyczna: 32%
Obrona magiczna: 24%
Inicjatywa: 45
Szybkość:6
Punkty życa: 110
Przywództwo:13
Przeznaczenie:8


Znak Strachu - zdolność specjalna

Jeszczurzy Jeździeć/Duet Chaosu  wysyłają znak strachu na jedną z jednostek przeciwnika. Jednostka która otrzymała ten znak nie może atakować,kontratakować przez 1 ture. Umiejętności można użyć tylko raz w czasie całej bitwy.



Matriarcha / Matriarcha Zniszczenia


Matriarcha
Koszt: 525
Wielkość odziału: 1x1
Zasięg ataku z dystansu - 100%
Tygodniowy przyrost: 3
Obrażenia magiczne: 19-22
Obrona fizyczna: 20%
Obrona magiczna: 36%
Inicjatywa: 40
Szybkość: 3
Punkty Życia: 55
Przywództwo: 10
Przeznaczenie: 9

Matriarcha Zniszczenia
Koszt: 705
Wielkość odziału: 1x1
Zasięg ataku z dystansu - 100%
Tygodniowy przyrost: 5
Obrażenia magiczne: 20-23
Obrona fizyczna: 21%
Obrona magiczna: 37%
Inicjatywa: 45
Szybkość: 4
Punkty Życia: 60
Przywództwo: 10
Przeznaczenie: 10



Zew Ciemności - zdolność specjalna

Matriarcha/Matriarcha Zniszczenia raz na trzy tury potrafi wysłać potężną kule czarnej magii na jedną z istot przeciwnika. Moc kuli odbiera jednostce 40% obrony magicznej, 10 przeznaczenia i 10 przywództwa na 2 tury.


CZEMPION


Smok Cienia / Czarny Smok




Smok Cienia
Koszt: 1730
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 1
Obrażenia fizyczne: 52 - 56
Obrona fizyczna: 49%
Obrona magiczna: 43%
Inicjatywa: 50
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 310
Przywództwo: 15
Przeznaczenie: 10

Czarny Smok
Koszt: 2250
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 54 - 60
Obrona fizyczna: 52%
Obrona magiczna: 45%
Inicjatywa: 55
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 320
Przywództwo: 16
Przeznaczenie: 11


Smoczy Szał - zdolność specjalna

Smok Cienia / Czarny Smok potrafi raz na 4 tury wysłać ognisty podmuch na wszystkie jednostki znajdujace się w linii przed nim. Obrażenia : Standardowego obrażenia + 20%



-----------------------------------------------------------------

POZOSTAŁE JEDNOSTKI, KTÓRE MOGŁYBY ZNALEŹĆ SIĘ W LOCHU


CZEMPION


Ryakuran / Zaar


Ryakuran
Koszt: 1370
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 40 - 45
Obrona fizyczna: 40%
Obrona magiczna: 40%
Inicjatywa: 60
Szybkość(Jednostka latająca): 7
Punkty Życia: 245
Przywództwo: 1
Przeznaczenie: 3

Zaar
Koszt: 1760
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 3
Obrażenia fizyczne: 43 - 48
Obrona fizyczna: 43%
Obrona magiczna: 43%
Inicjatywa: 65
Szybkość(Jednostka latająca): 8
Punkty Życia: 255
Przywództwo: 2
Przeznaczenie: 4


Immunitet Krwi - zdolność specjalna

Ryakuran / Zaar potrafi być nietykalny przez 2 rundy na ataki fizyczne i magiczne podczas całej bitwy. Przez te 2 rundy będzie zwiększał się jego atak ( + 2 za jeden atak ) i maksymalny poziom życia (+10 za jeden atak ). Ulepszone statystyki pozostają do końca bitwy.



Hydra /  Hydra Głębinowa




Hydra
Koszt: 1695
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 1
Obrażenia fizyczne: 56 - 60
Obrona fizyczna: 50%
Obrona magiczna: 39%
Inicjatywa: 20
Szybkość: 5
Punkty Życia: 350
Przywództwo: 5
Przeznaczenie: 3

Hydra Głębinowa
Koszt: 2200
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 59 - 63
Obrona fizyczna: 52%
Obrona magiczna: 41%
Inicjatywa: 25
Szybkość: 5
Punkty Życia: 370
Przywództwo: 6
Przeznaczenie: 4
[/b]

Pierwotna Regeneracja - zdolność specjalna

Hydra Głębinowa potrafi raz na 2 tury zregenerować 1/2 swoich akutalnych punktów życia.



------------------------------------------------------------

A jakie są Wasze wizje Lochu ? Piszcie  ;)




Edit: Zmniejsz zdjęcia bo rozwalają stronę, można było na hosta wrzucić te zdjęcia?/Loczek
2  Heroes VI / Heroes VI / Który z systemów jednostek uważacie za lepszy ? : 18 Lipca 2012, 00:29:10
Witam. Od zawsze nurtowało mnie co myslicie o systemie jednostek. Czy wolicie bardziej ten 7 poziomowy czy może ten 3 poziomowy z Heroes VI ? Zapraszam do ankiety :).
3  Heroes VI / Epilog / Ostatnia misja - Misja Krwi lub Łez : 21 Października 2011, 16:08:20
Witam. W tym temacie będziemy rozmawiać o dwóch ostatnich misjach. Jeżeli wybierzemy droge łez to zmierzymy się z Michasiem a jeżeli drogę krwi to Cate.

Nie wiem jak Wy ale ja wole wybrać droge krwi i bic sie ze smokiem a nie z kolejnym aniołkiem ze skrzydełkami^^.


Jak to sie przelicza jaka misja bedzie na koncu ? Jest 5 kampanii. Np. 3 kampanie na krew 2 na łzy i mierze się w misji drogi krwi ? Jak to wygląda wie juz ktos:D ?
4  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Heroes V Dzikie Hordy - Wszystkie Jednostki [1080p] : 24 Sierpnia 2011, 10:47:22
Witam. Chciałbym Wam zaprezentować filmik mojego autorstwa. Są na nim pokazane wszystkie jednostki z gry Heroes V Dzikie Hordy. Czym różni się mój filmik od pozostałych w Internecie ?

---> Wszystkie jednostki są w jednym filmiku, nie ma rozdzielania na Inferno,Przystań itd. Po prostu wszystko mamy za jedynym razem i nie musimy szukać innych zamków.


---> Jest w najwższej możliwej jakości 1080p, a więc zdecydowanie najlepszy na YT.


---> Świetna klimatyczna muzyka.



Głownym celem filmiku jest prezentacja wszystkich jednostek w Heroes V Dzikie Hordy osobom które jeszcze ich nie widziały, bądź chcą sobie przypomnieć ich wygląd.

Link - http://www.youtube.com/watch?v=QSQ4jODrNfY
5  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Wasi ulubieni Championi w Heroesach / Czy smoki niczą Heroesy ? : 22 Sierpnia 2011, 11:59:24
Witam. To temat w którym będziemy wypowiadali się o championach w częsciach Hirołsów  :).

Czy najlepsze jednostki z każdego zamku. Które się Wam najbardziej podobają i dlaczego.

Moim zdaniem :

Archanioł - Nie wyobrażam sobie innego chempiona w zamku ludzi jak nie jego. Co może stać na posterunku ludzi jak nie archanioł ? No może mógłby go zastąpić - SUN CHARIOTT. Jednostka z tego linku - http://dreamworlds.ru/uploads/posts/2009-05/thumbs/1243510497_1188563899_10276_1186721214_large.jpg

Behemot - Pamiętam tego stwora:>. Ahh piękny. Te jego pazury. Bardzo pasował do swojego zamku.

Tytan - Ahh te tytany z Heroesa III. Coś pięknego. Wspaniale reprezentowały swój samek :)


Druga częśc tematu to smoki w serii Heroes.

Najbardziej denerwuje mnie to, że chempionami w zamkach są smoki. Na Boga to wygląda chyba tak. Aaaa damy inną teksture troche, zmienimy kolor i juz jest chempion do zamku. Moim zdaniem Chempion powinien reprezentować swój zamek swoją siłą. Dlatego ciesze się, że w nowym Heroesie w żadnym zamku nie będzie chempiona smoka. Tam w dodatku chyba będzie jak mi się zdaje... No ale cóż. Uważam, że jeżeli smok to tylko do Lochu bo tylko tam pasuje ! Najbardziej skopane jest chyba Necropolis. Zamek śmierci który powinien budzić strach a jakiego mamy chempiona  ? Zlepek kości w kszatłcie smoka. Tam powinno być coś budzącego groze ! Np. coś takiego - http://img.liveinternet.ru/images/attach/2/5686/5686990_306_illo9.jpg
Najlepsze jednostki według mojego mniemania mają bardzo ważne znaczenie w ogólnym rozrachunku całośći

Z tego co wiem w Heroes VI chempioni to :

Przystań - Serafin ? Czy jakoś tak, nie wiem ważne że taki Archanioł jak zwykle.

Inferno - Czart, no niezła zamiana za diabła :)

Sanktuarium - Dlaczego tam będzie taka jaszczurka... ? No cóż ale trzyma klimat pozostałych więc ok.

Orkowie - Cyklooop :> Szkoda, że nie ma Behemota ale nie jest zle :)

Necro - Przączka trzyma klimat :)


Każdy chempion powinien być inwidualnością. Tak jak to jest w tym temacie - http://img.liveinternet.ru/images/attach/2/5686/5686990_306_illo9.jpg


Moim zdaniem jeżeli smok to tylko i wyłącznie do Lochu. Nie widze go w żadnym innym zamku, tylko tam trzyma klimat.


A Wy jak uważacie ?





6  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Heroes V Dzikie Hordy na Windows 7 64 BIT : 21 Sierpnia 2011, 10:37:39
Witam. Mam do Was pytanie bo słyszałem różne opinie i nie wiem czego się trzymać. Czy Dzikie Hordy chodzą na Windowsie 7 64 BIT?
7  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Krasnoludy w Dzikich Hordach ? : 20 Sierpnia 2011, 19:03:59
Witam. Czy w Heroes V Dzikie Hordy nowe zamki to Orkowie i Krasnoludy ? Czy żeby mieć krasnoludów trzeba mieć jeszcze Kuźnie Przeznaczenia ?
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 13 zapytaniami.
                              Do góry