Sołtys Anduiny
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
Multikonto Martina
|
|
« Odpowiedz #32 : 02 Stycznia 2014, 17:59:49 » |
|
Jako że sesja się zbliża:
ŁAD 1. Procarz (obrażenia, obrona) / Krasnoludzki wojownik (def, atak) 2. Arcymag (ognista aura, kamienna skóra) / Diamentowy golem (def, atak) 3. Wielki dżinn (mana, fortuna, pech) / Naga królewska (szeroki atak, pierwszy atak) 4. Smoczy kolos (staty) / Gromowładny (staty)
ŻYCIE 1. Zbrojny (obrażenia, ruch) / Arbalecista (obniżanie obrony) 2. Balista ogniowa (atak, obrażenia) / Halabardnik (obrażenia, obrona) 3. Paladyn (egzorcyzm, uzdrowienie, błogosławieństwo) / Kapłan (pełen atak wręcz, egzorcyzm, uzdrowienie, błogosławieństwo) 4. Lansjer (obrona, HP) / Archanioł (odporność na śmierć, mana)
NATURA 1. Srebrny wilk (obrona, HP) / Driada (atak) 2. Wysoki elf (duży zasięg, obrażenia) / Srebrny tygrys (ruch, obrona) 3. Starszy jednorożec (atak, obrona, odporność na śmierć) / Gryf królewski (pierwszy atak) 4. Baśniowy smok (Radość, Antymagia, przywołanie jednorożca) / Święty feniks (staty)
CHAOS 1. Nożownik (lepsze ukrywanie się, obrażenia) / Uruk (brak krótkiego dystansu, obrona) 2. Królewska meduza (obrażenia) / Minotaur wojownik (HP) 3. Sułtański ifrit (HP, atak) / Koszmar (mana, obrona) 4. Smok cienia (HP, obrażenia) / Piekielna hydra (pierwszy atak, obrona)
ŚMIERĆ 1. Kościej (strzelec) / Chowaniec (HP, obrażenia) 2. Upiór (atak) / Piekielny ogar (ruch, obrażenia) 3. Wampirzy lord (HP, obrażenia) / Trawiący pomiot (HP, obniżanie obrony) 4. Upiorny smok (niematerialność zamiast szkieletu, atak) / Arcydiabeł (powstrzymuje kontratak)
SIŁA 1. Rębacz (brak berserku) / Centaur łucznik (brak krótkiego dystansu) 2. Koczownik (szarża) / Harpia wiedźma (atak trucizną) 3. Królewski cyklop (pełen atak wręcz, 25% odp mag) / Ogrzy szaman (krwawy szał, klątwa, odwołanie) 4. Ptak burzy (szeroki atak) / Starożytny behemot (HP, atak, obrona)
|