Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Tutti Frutti Summer Love
Strony: [1] 2 3
1  Inne gry / Pozostałe / Odp: Seria Gothic : 01 Sierpnia 2011, 21:47:03
Nie grałem z żadnym patchami
Są słabsi ale porównanie ich do ścierwojadów to przesada
Uwalnianie miast,pustynni assasyni,kowale z Normdaru wszystko nie pasuje do klimatu Gothica który opierał się na  lokacjach Khorinis a teraz mamy do czynienia z całym kontynentem a co za tym idzie questy wydłużają się za sprawą niekończących się podróży.Co z tego,że miejsca nowych jest 10 razy więcej jak połowy nawet nie zobaczysz bo grać musiałbyś rok żeby odkryć wszystkie eggi oraz ukryte miejsca
Questy spadły z poziomem,teraz zabijamy parę saren w sumie nie wiadomo po co, bronimy jakiejś postaci przed bandytami itd. Wszystko oklepane tak jakbyśmy gdzieś już w to grali
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 01 Sierpnia 2011, 21:33:10
URGASH – Smok Chaosu
Smok Chaosu jest "surowym, nieokiełznanym bytem". Pierwotny chaos jest niewyczerpaną energią i nieskończoną ilością form.
Urgash jest drapieżny i nienasycony, jest jak "wąż, który pożera własny ogon".
Jest ojcem dzikiego zniszczenia, szalonych mutacji i niepohamowanego szaleństwa. Jest także ojcem demonów.
Został dawno temu wygnany do jądra Ashanu, by tam zapaść w sen, lecz mimo tego, demony nadal chcą urzeczywistnić jego pragnienia.
3  Inne gry / Pozostałe / Odp: Seria Gothic : 01 Sierpnia 2011, 21:26:45
Twierdzę,że 1 i 2 to legendy a dalej to była jedynie zmiana grafiki
Trójka już nie ma tego klimatu,obszar został powiększony tak aby gracze nie psioczyli,że nie ma gdzie expić,obniżyli wartości bojowe rasy orków.Dajmy takiego zwiadowcę,70 expa za niego tyle co w 1 za ścierwojada.W dodatku gdy bijesz się z jednym reszta czeka potulnie w kolejce
Wiele bugów,niedopracowań i questy które są już naciągane tak samo jak cała historia
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Rasy z Piątki w Szóstce? : 01 Sierpnia 2011, 20:45:02
A jakiekolwiek pozostałości po tej rasie? Pojedyncze miasta,jednostki?
Nie chodzi mi jedynie o Lmasu ale także o inne jednostki których nie ma w V
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Rasy z Piątki w Szóstce? : 01 Sierpnia 2011, 20:31:06
Jestem też ciekaw jak logicznie wyjaśnić brak rasy Nag w V oraz brak jednostek takich jak Lamasu no bo przecież fabularnie wydarzenia nawiązują do czasów sprzed V
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 01 Sierpnia 2011, 20:27:11
Jednak symbolem ich religii była Pajęcza Matka i mamyj uż bossa - Matka Namtaru oraz Takczkę Przeznaczenia jej awatar w jednostkach nerkos

A twierdza i bóstwa orków,też smoki?
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 01 Sierpnia 2011, 20:15:51
No bo wszystkie nacje oprócz Nekromantów wielbią smoki:
Shalassa - Świątynia
Elrath/Sylath- Przystań
Urhash - Inferno

8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 01 Sierpnia 2011, 19:33:37
Kopiujecie i to w sposób nieudolny
Prowokacja 13 latka jakoś mnie nie wzrusza

Niby czemu nie ma być innych smoków? Dyskusja to dyskusja twierdze,że powinny się pojawić,zaiste
No jak to skąd a te skąd się pojawiły? I niby skąd pewność,że nic nie ujawnią,skąd ta pewność,gdzie argumenty?

Jak ktoś mówi bolesną prawdę to go uciszają :) znowu trafiłem w sedno,że kopiujecie wszystkie newsy i staracie się dogonić Kwasową Grotę :)
9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 01 Sierpnia 2011, 19:30:00
Skoro już mamy smoczych bogów Malassy i Elratha to może pojawi się reszta np Arkath,Urghash Asha,Sylanna
10  Hyde Park / Fantasy / Odp: A Innos w swej mądrości..- Wiedza o świecie serii Gothic : 31 Lipca 2011, 21:20:16
Wymień osoby posiadające almanach opętanych (w GW także)
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 31 Lipca 2011, 21:06:33
Teraz spójrz na link i to nie jest off top tylko dyskusja na temat VI
A jeśli chodzi o newsy czy już dostępny jest wykaz wszystkich jednostek neutralnych bo nie widać tego ani tu ani na oficjalnej stronie
12  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 31 Lipca 2011, 20:30:44
Jakoś kiedyś też trzeba było kombinować i niektórzy nie chodzili z samym 7 poziomem,przykład:
http://www.youtube.com/watch?v=6qhS798A9AA

więc nie mów,że kiedyś też było łatwo,w porównaniu z tą batalią te w Vi będą co najwyżej śmieszne
13  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 31 Lipca 2011, 20:25:48
Czyli teraz wyrównano poziomy wszystkich jednostek tak,że ktoś nie zacwaniacz sobie pokaźną ilością Tytanów i będzie musiał życ w strachu przed 1k imopów a co za tym idzie rozgrywka znowu jest ułatwiona
Teraz za cenę kilku tytanów będą robić ludzi oddział impów i wyjdą na tym lepiej i taniej a tak przynajmniej musieli kombinować
14  Hyde Park / Fantasy / Odp: A Innos w swej mądrości..- Wiedza o świecie serii Gothic : 31 Lipca 2011, 20:23:17
Skorpion w tym czasie uciekł ze Starego Obozu i stoi koło chaty Cavalorna sprzedając itemki które ukradł magnatom
Fletcher stoi jeszcze przed bramą
15  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 31 Lipca 2011, 20:14:57
Ty byś pewnie wolał żeby driada miała na strzała tytana albo przeżywała jego atak.W VI rozumiem driady skaczą na 7 poziom i to one rozdają karty?

Ty chcesz skończyć dyskusję więc widocznie tobie skończyły się argumenty :)
Strony: [1] 2 3




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.025 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry