Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 114
|
|
« Odpowiedz #165 : 19 Grudnia 2012, 16:21:13 » |
|
Respect Smaczna Kromka. Wszyscy którzy lubią Gwiezdne Wojny mają u mnie +1 do szacunku Jednakże mój ulubiony film, który już od ok. 8 lat jest dla mnie na pierwszym miejscu to „Przyczajony tygrys, ukryty smok". W tym filmie są walki, złożona fabuła, walki, dużo różnej broni białej, walki, fabuła osadzona w starożytnych Chinach, walki, romans, walki, przepiękne pejzaże i chyba jeszcze walki.Taka baśń dla dorosłych. Na drugim miejscu mam film „Hero - Bohater" z Jet Li.Również Chińskie klimaty, mnóstwo walk i wspaniała złożona fabuła. Na trzecim Matrix: Reaktywacja, którego lubię za walki, broń białą, fabułę (jak dla mnie lepszą niż w pierwszej części) oraz agentów Smithów Na czwartym mam gwiezdne wojny: Zemsta Sithów, w którym najbardziej podoba mi się męczeństwo/eksterminacja Jedi (jedna z najsmutniejszych scen w filmach star wars). Na piątym umieściłem Piłę cz 1. Poprzednio miałem na tym miejscu dwójkę ale doszedłem do wniosku, że właściwie tylko pierwsza część wybija się z całego cyklu i ryje czerep fabułą. To moja najlepsza piątka filmów
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 29
Nosce Te Ipsum
|
|
« Odpowiedz #166 : 10 Stycznia 2013, 17:19:45 » |
|
Moimi ulubionymi filmami są: - Szybcy i Wściekli - Piraci z Karaibów, czekam na piątą część, która prawdopodobnie ma wejść w tym roku - Madagaskar - Szklana Pułapka - Pasja - 300-stu - Jedz, Módl Się Kochaj - Róża Dużo tego jest...
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #167 : 03 Kwietnia 2013, 17:51:12 » |
|
Moich ulubionych filmów jest mnóstwo ale gdybym miał wytypować ścisłą czołówkę byłyby to (poza pierwszymi trzema miejscami kolejność dowolna): 1. Władca Pierścieni (szczególnie 3 część) 2. Gwiezdne Wojny (szczególnie nowa trylogia, szczególnie 3 część) 3. Gladiator 4. Dom w Głębi Lasu 5. Wyspa Tajemnic 6. Jak wytresować smoka 7. Thor 8. Hot Fuzz 9. Bękarty Wojny 10. Pan Życia i Śmierci 11. Indiana Jones i Ostatnia Krucjata 12. Zielona Mila 13. Truman Show 14. Życie jest piękne 15. Pasja 16. Duża Ryba 17. Django 18. [rec] 19. Matrix 20. Braveheart
|
I know what I want, I'll say what I know, and no one can take it away Dla ciebie podział ogranicza się do (...) growlu. Dla mnie podział opiera się na tempie, metrum i jego zmianach, perkusji, gitarach-ich brzmieniu-ich ustawieniu(bass-mid-treb),rodzaju wokalu, prezencji scenicznej, artystycznej, graficznej, muzycznej
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 0
|
|
« Odpowiedz #168 : 29 Kwietnia 2013, 13:34:06 » |
|
Wszystkie części Harry'ego Pottera i Władcy Pierścieni, Hobbit, Kolor Magii, Poradnik Pozytywnego Myślenia, Prestiż, Skazani na Shawshank, Nietykalni, Wredne Dziewczyny, Incepcja, Pachnidło: Historia Mordercy, Charlie, Zakochana Złośnica, Jak Zostać Królem.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 0
|
|
« Odpowiedz #169 : 19 Grudnia 2013, 23:28:45 » |
|
Filmów jest masa jednym z ulubionych to - W imię ojca - Equilibrium
|
|
|
|
LordMergoth
|
|
« Odpowiedz #170 : 23 Grudnia 2013, 20:36:12 » |
|
Jak dla mnie, prawdziwą epopeją i mistrzostwem jest nie kto inny niż Władcy Pierścieni. Poza tym cudem to lubię pooglądać Gniew Tytanów, Django, Hobbit (póki co jest jedna część, a następna dopiero 27-go ) oraz trochę klasyki polskiego filmu, np. Killer, Testosteron, Weekend i inne
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 123
Pastafarianin
|
|
« Odpowiedz #171 : 24 Grudnia 2013, 13:48:18 » |
|
Ja mam jak na razie 1 film, któremu mogę z czystym sumieniem wystawić 10/10. Jest to "Fight Club" (kijowo przetłumaczony na "Podziemny Krąg"). Film dopracowany w każdym calu, perfekcyjnie zagrany. Twórcy zadbali o najdrobniejsze detale, których przeciętny widz nawet nie zauważy (nie, nie chodzi mi tylko o pojedyncze klatki z Tylerem). Sam Chuck Palahniuk (autor książki) stwierdził, że jest lepszy od jego dzieła. Według mnie jest to film idealny.
|
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 0
|
|
« Odpowiedz #172 : 08 Stycznia 2014, 22:26:59 » |
|
Moim ulubionym , co prawda stary film ale nadal ulubiony to Leon Zawodowiec.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 0
|
|
« Odpowiedz #173 : 17 Lutego 2014, 10:05:07 » |
|
Moje ulubione to:
Czas Apokalipsy Dzień Próby Pluton Dzikość serca
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #174 : 18 Lutego 2014, 18:22:09 » |
|
Ktoś tu wspomniał Kubusia Puchatka, więc a propos tego do wymienionych już kiedyś mogę dodać "Króla Lwa", "Fantazję", "Piotrusia Pana", "Aladyna" i "Piękną i Bestię". Mam sentyment do tych animacji. Aha, i jeszcze "Spirited Away" i "Księżniczka Mononoke". A z aktorskich: "Kacza zupa", "Noc w operze", "Żandarm z Saint Tropez" i bodaj większość filmów z Busterem Keatonem. -Labirynt Fauna (rozwalające, jak dla mnie) -Dystrykt 9 Jak pierwszy raz to przeczytałem, to myślałem, że napisałeś: "Lubrykant Fauna" - tak mi się zlały słowa "Labirynt" i "Dystrykt". Moim ulubionym , co prawda stary film ale nadal ulubiony to Leon Zawodowiec. Stary? Stare to są filmy z braćmi Marx, Flipem i Flapem i Charlie Chaplinem. No i z Jadwigą Smosarską i Eugeniuszem Bodo.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 0
|
|
« Odpowiedz #175 : 21 Lutego 2014, 11:02:16 » |
|
Ja uwielbiam starą trylogię Szklanej Pułapki. Wszystkie następne części były do kitu.
Z poważniejszych rzeczy łykam wszystko od J. Jarmusha. Pozycja numer jeden to przede wszystkich "Inaczej niż w raju".
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 6
Offline
Płeć:
Wiadomości: 242
Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?
|
|
« Odpowiedz #176 : 01 Marca 2014, 21:47:21 » |
|
OOj dużo filmów walczy o miejsce najlepszego, mogę wymienić 10, które są niemal na równi. 1- Trylogia Lord of The Rings (jako jedno) 2- Skazani na Shawshank 3- Szósty Zmysł 4- Obcy (cała seria) 5- Szybcy i Wściekli (całość) 6- Star Wars (taki tam klasyk oczywiscie cala seria) 7- Indiana Jones po prostu dla mnie będzie to niezapomniany klasyk z filmow ktore w ogole widzialem w zyciu, musi tu byc 8-Incepcja 9- Kariera Nikosia Dyzmy nie pytajcie ... 10- Wyspa Tajemnic Ahh tyle mi zostalo jeszcze .. nie sugerujcie się proszę numerkami, latwiej mi bylo wymienić, wszystkie uwielbiam jednakowo.
|
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #177 : 16 Kwietnia 2015, 17:07:16 » |
|
- Gwiezdne wojny ( cała seria ) - Polowanie na Czerwony Październik - Park Jurajski ( 1, 2 , 3 ) - Transformers ( 1 , 2 , 3 , 4 ) - Ostatni władca wiatru - Trylogia Władcy Pierścieni - Trylogia Hobbita I oczywiście " Ogniem i mieczem "
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #178 : 28 Kwietnia 2015, 10:43:37 » |
|
moje top 5 filmów: - V jak Vendetta, - Bękarty Wojny, - Watchmen - Strażnicy, - Władca Pierścieni, - Imię Róży.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #179 : 28 Kwietnia 2015, 15:37:58 » |
|
-Piraci z Karaibów (cała seria czekam na 5) -Gwiezdne wojny (cała seria) -Trylogia władcy pierścieni -Trylogia Hobbita -Transformersy (1-4) -Szybcy i wściekli (cała seria) -Indiana Jones (jak powyżej) - Jak rozpętałem II wojnę światową (Grzgorz Brzęczyszczykiewicz, Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękowody) -Thor -Jak wytresować smoka -Madagascar (z Julkiem) -Avengers -Opowieści z Narnii (cała seria) -Polowanie na mysz (chyba tak się ten film nazywał)
Luke ja jestem twoim ojcem Co? To dawaj alimenty ********** Luke nie podejmuj pochopnej de... (dead) (Szybkie zwycięstwo, galktyka ocalona)
Przyłącz się do mnie Luke Nigdy się do ciebie nie przyłączę No weź Nie Dam ci miętuska Spadaj To dwa miętuski O kurka przyłącze się do ciebie xD (I fabuła o 180 stopni się obraca)
|
|
« Ostatnia zmiana: 28 Kwietnia 2015, 21:30:01 wysłane przez gamePLay1987 »
|
IP:
Zapisane
|
Głośne myślenie przynosi nieszczęście. Więc jestem pechowy bo za głośno myślę.
Wierzę w Fast'a. Fast to Bóg. xD SyluZabroniłMiUżywaniaSpacjixD
|
|
|
|