Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
[Sesja - Rekrutacja] Spadające gwiazdy nie spełniają życzeń (Czytany 23588 razy)
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« : 30 Marca 2011, 22:11:55 »
Tej nocy księżyc był zaledwie sierpem, około tygodnia po nowiu, lecz świecił jasno, zalewając blaskiem Równiny Haidor. To miejsce, ogromna, trawiasta, łagodnie pofałdowana nizina w znacznej części pokryta dziką roślinnością, roztaczająca się pomiędzy Dalmarią, która szczyciła się tytułem największej rzeki świata, dumnymi wzniesieniami Gór Gryfich, poszarpanymi zębami Gór Engradońskich i klifami nad Szmaragdową Zatoką, była okryta raczej złą sławą. Dawniej to było spokojne, wręcz sielankowe miejsce. Niestety, pasmo nizin, kończone przez Haidor, dało wrogom łatwy dostęp do serca Fintrasunu, gdy rozgorzała wojna z hordami orków, goblinów i ich sojuszników. Wojska barbarzyńców rozpanoszyły się po owych równinach, mimo że były oddalone o prawie całą szerokość kontynentu od ich ojczyzny, Ge'Punikh, pustosząc po drodze wsie, a omijając garnizony i duże miasta. Poruszają się szybciej niż piesze wojska fintryjskie, a atakowane przez kawalerię rozpierzchają się, by po chwili pojawić się z przewagą liczebną. Ta plaga sprawiła, że Równiny Haidor stały się miejscem wyklętym przez lud i bolączką jego przywódców. Znaleźć tu można tylko wojsko, zarówno wrogie jak i przyjacielskie, osoby wygnane ze społeczeństwa lub same unikające go i nielicznych śmiałków przemierzać je mimo niebezpieczeństwa. Łatwiej tu spotkać goetę z kompanią demonów niż uczciwą karawanę.

Na niebie widać było pojawiające się tylko po to, by zaraz zniknąć smugi światła. Deszcz spadających gwiazd był tak rozległy, intensywny i długotrwały, że bojaźliwe, choć wykształcone mieszczaństwo mogłoby bać się, że to koniec świata. Tu jednak nie było żadnego mieszczaństwa. Były oddziały armii, wspierane przez magów, kapłanów i szamanów, żołnierze nie lękali się czegoś takiego.
Ze skraju Gór Engradońskich roztaczał się piękny widok na to płaczące światłem niebo. Dwaj wędrowcy obserwowali je z podziwem.
-Jak myślisz, jest sens na każdą z nich wymyślać nowe życzenie, czy lepiej skupić się na jednym?
-Naiwny, spadające gwiazdy nie spełniają życzeń. To płonące skały i bryły metali. Ponad sklepieniem naszego nieba, anioły i demony otwierają swoje pełne możliwości i walczą bardziej zażarcie niż jakiekolwiek zbudowane z krwi i kości armie. Ten ogień na nocnym niebie to zły znak, ma więcej wspólnego z bestiami piekła. Nie wróżą nic dobrego.
-Zepsułeś urok. - odrzekł pierwszy z nich. Po chwili dodał - A co jeśli choć jedno z tych to była prawdziwa gwiazda?
-Prawdziwe gwiazdy nie upadają w blasku i ogniu. Delikatnie dryfują ku naszej ziemi, by zgasnąć. I to też nie wróży nic dobrego.

***

Tej nocy niebo spadło na równinę. W potężnej eksplozji światła i wyniszczającego ognia, z falą uderzeniową zmiatającą prawie wszystko w promieniu kilkuset metrów, skała wielkości sporego domu wbiła się w ziemię, tworząc ogromny krater. Doszczętnie zniszczone zostały dwa oddziały - obóz pułku wojsk Fintrasunu i przymierzający się do ataku na niego batalion Ge'Punikh.
Starszy wędrowiec miał rację. Spadające gwiazdy nie wróżą nic dobrego. Ale kto by pomyślał, że to miał być dopiero początek...?





Zapraszam do wspólnego pociągnięcia dalej tej opowieści przez wcielenie się w jej bohaterów!
Akcja dzieje się w świecie Eiranu, świecie baśni wyniszczonej nie mającą końca wojną i okrytej całunem mroku.
Kto chce w to zagrać - tworzyć postać wg. następującego schematu:

Imię - jak nazywa się postać, można tu dodać też wszelkie przydomki, pseudonimy, nazwiska itp. Generalnie trzymać się klimatu fantastycznego, choć niekoniecznie sztywno (większość realnych imion spokojnie przejdzie).
Rasa - spis ras w linku pod spodem. Jeśli zależy ci na jakiejś innej czy rasowym mieszańcu, można skonsultować na PW lub GG
Wiek - wiek postaci
Wygląd - jak wygląda postać. Może być obrazek ale tak czy tak powinien zjawić się jakiś krótki opis do tego
Talenty - do rozdania 5 punktów talentów, w przypadku postaci ludzi 7. Spis talentów w linku.
Cechy - do rozdania jest 10 punktów cech (bazowa wartość zależy od rasy), premie sprawiają, że można za cenę jednego punktu podnieść daną cechę o jej mnożnik (np. elf może za jeden punkt podnieść zwinność o 2)
Zdolności - do rozdania jest 10 punktów zdolności, poziom zdolności podrzędnej (np. walka bronią lekką) może wynosić max. połowę poziomu zdolności nadrzędnej (w tym przykładzie - walka bronią) zaokrąglając w dół. W nawiasie przy każdej zdolności są atrybuty odpowiadające, które ustalają limity ich rozwinięcia. Np poziom walki bronią (Si) nie może przewyższyć wartości siły.
Inne: Tutaj pewna samowola, opisać tu można ewentualne cechy postaci. Nie chodzi tu jednak o supermoce itp. lecz o rzeczy, które pominąłem w spisie, np. pływanie, wspinaczka itp. Można tu też umieszczać pewne ułomności postaci, które mogą służyć za kartę przetargową by podpakować ją w innej dziedzinie.
Biografia - historia postaci i jej krótka charakterystyka, pod względem osobowości itp.
Ekwipunek - przedmioty jakie postać nosi ze sobą, najlepiej w formie listy. Tu także ewentualne zwierzęta


Pewne dodatkowe wskazówki:
-najlepiej, jeśli postać zgodnie z opisem Równin będzie ocalałym z tej masakry żołnierzem (dowolnej strony), poszukiwaczem przygód czy też jakimś samotnikiem
-Eiran nie posiada jako takich bogów, generalnie główną siłą sprawczą jest magia, tworzona przez Pył, w którym wyodrębnione są dusze. Istnieją tzw. Patroni czyli wyjątkowo silne anioły sprawujące pieczę nad Eiranem, ale są osobowo czczeni raczej przez zakony pod ich wezwaniem, czyli paladynów i kapłanów
-magia jest jednym z najważniejszych aspektów Eiranu. Przydałby się w ekipie chociaż jeden mag. Magowie to osoby, które potrafią mocą duszy wpływać nie tylko na materię, w której dusza się znajduje (czyli własne ciało) ale też tworzyć pewne nici w Pyle poza nią i w ten sposób kontrolować otoczenie siłą woli. Zwykle jest to kontrola pewnych podstawowych zjawisk i wtedy mamy do czynienia ze zwykłymi czarodziejami lub czarownikami. Specjaliści w kontroli żywiołów to elementaliści (piromanci, hydromanci, geomanci, aeromanci). Druidzi skupiają się na kontakcie duchowym ze zwierzętami i delikatnymi duszami roślin. Kapłani opierają się na pomocy ze strony dobrych dusz, goeci na odwrót - demonów. Czarnoksiężnicy potrafią przełamywać naturalną duchową ochronę i w ten sposób wpływać bezpośrednio na ciała lub wykorzystywać do pozyskania mocy dusze martwych. Nekromanci to odłam, który skupia się na kontroli owych zmarłych i przywracania ich do ciał lub innej materii. Szamani paktują z duchami w zamian zwykle za krew. Istnieją różne sposoby wywierania wpływu na Pył, m.in. przez myśl, emocje, można wspierać to ruchami ciała, znakami runicznymi, dźwiękiem.
-postacie opierające się na aspektach fizycznych są równie ważne, wojownik, zabójca czy strzelec zwykle ma równe szanse z magiem
-poszczególne rasy mają pewne dodatkowe uzdolnienia o których nie napisałem i potem zostaną uwzględnione
-w większości przypadków rasa nie wpływa na czas dojrzewania, niektóre żyją dłużej (elfy są po części nieśmiertelne, starzeją się dopiero po setkach lat, ich naturalna śmierć wiąże się z czymś w rodzaju nirwany, spełnienia się)

Rozgrywkę zamierzam rozpocząć po otrzymaniu ~5 poprawnych kart, możliwe że jednak potem będę dopuszczał i dołączał następne postacie.

Wszelkie pytania itp, tutaj (ew. na GG pewne konsultacje, 10793951), karty również zamieszczać tu.


« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2011, 15:01:11 wysłane przez Ptakuba » IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 30 Marca 2011, 22:30:26 »
Cóż... kompletnie nie zrozumiałem o co kaman, ale to nic 8C Jeśli łaska, zrób mapę, bo z twojego "opisu" nie zrozumiałem w ogóle gdzie co jest, itd. Na razie się wstrzymam od komentowania, bo informacji za wiele nie ma..


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 31 Marca 2011, 16:21:47 »

Fragment przedstawiający to co potrzebne.
Nie ma jak widzicie nazw państw, jedynie granice, a miasta są zaznaczone tylko kropkami. Kwestia czytelności. Ale:
-Centrum to Fintrasun, największe z ludzkich państw, zwane też Marmurowym Imperium lub Królestwem Feniksa. Ze stolicą w Phoeniksii (kropka otoczona niewielkim kółkiem na Starych Równinach), trzy pozostałe zaznaczone miasta to (od zachodu) Berlon, Engradon i miasto portowe Alderon. Władcą jest król Ofias II. Państwo to jest prawdopodobnie najważniejszym na świecie. Ze względu jednak na ciągłe wojny, nie jest zbyt tolerancyjne na inne narody.
-Przez Dalmarię z Fintrasunem graniczy Darvan, państwo założone przez ludzi, jednak populacja jest mocno mieszana, ludzie stanowią tu najwyżej połowę mieszkańców. To najbardziej tolerancyjne społeczeństwo. Rządzi tu Arcymag Eriand. Lennem państwa jest także wyspa Aderion.
-W lewym dolnym rogu widać skrawek Ge'Punikh czyli krainy zamieszkanej przez gobliny, orków, ogry, trolle, leotaury, koboldy i różne barbarzyńskie ludy. Ponad władzami plemiennymi rządzi tu Wielki Wódz, którego prawdziwe miano zna niewielu.
-Góry Andalirskie i przyległe pasmo brzegowe stanowią Andalirię, królestwo krasnoludów i po części gnomów. Włada tu król Gromhar VII.
-Półwysep na północ od Szmaragdowej Zatoki a także tereny na zachód od niego to Vin'Alir, państwo elfów, zamieszkałe po części też przez inne rasy, jak felianie (humanoidalne koty) i przeróżne istoty magiczne (driady, enty). W Vin'Alir znajduje się prowincja Neradon, zamieszkała głównie przez varintów, czyli mroczne elfy. W rozległych tunelach podziemi utworzył się odłam varintów walczących z resztą elfów i powstała tam Undarona. Vin'Alirem rządzi Książę Sailan, tworząc unię personalną z Amlidonem, częściowo niepodległą wyspą na wschodzie.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 31 Marca 2011, 17:21:07 »
No Ptakuba, kunszstu ci nie brakuje. Bardzo ładna mapa hispometryczna. Rasy również interesujące, a kim są leotaury? Coś jak lew x minotaur?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 31 Marca 2011, 17:24:15 »
Człekokształtne wielkie koty, czyli lud podobny do lwów, tygrysów jaguarów (większość jaguary) itp.
Taki odpowiednik gnolli


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 31 Marca 2011, 18:00:56 »
Aha, dobrze wiedzieć. Jednakże widzę tu duże podobieństwo do Azeroth: kraina orków i wszystkich istot nieprzyjemnych dla ludzi, państwo ze stolicą na wyspie, oraz lesisty kraj pełen magicznych istot typu ent, czy driada.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 31 Marca 2011, 18:07:02 »
Jakie państwo ma stolicę na wyspie? ; o
A podobieństwa do Azeroth przypadkowe, nie znałem zbytnio Warcrafta kiedy tworzyłem świat.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 31 Marca 2011, 18:12:35 »
Teraz lepiej :P Przyznam się, że mapa moim zdaniem jest nawet nieźle zrobiona, chociaż te "plusy" psują całą mapę. Można wiedzieć w jakim programie robiona był mapa?

A więc mamy "dzikie ludy", "ludzi wyższych", "ludzi tolerancyjnych", elfy, mroczne elfy, krasnoludy oraz "humanoidy koty", no, no, zapowiada się miksem III- kowo-V- kowo ... hm Wzbogacenie swoim pomysłem. Jeszcze wstrzymam się od większych komentarzy, póki nie pojawia się lepsze konkrety... słabo to nadal widzę.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 31 Marca 2011, 20:14:44 »
To nie wszystkie rasy. Przedstawiony jest skrawek mapy więc nie wspomniałem o rasach spoza niego.
Ogół ras:
-ludzie - coś tu trzeba tłumaczyć? Nieroby, jełopy, panoszą się tylko po świecie w ogromnych ilościach. Właściwie są liczniejsi od goblinów tylko dlatego że trudniej ich ubić. Ale tak. Są liczniejsi nawet od goblinów. Nieznacznie
-elfy - wyróżniająca się długimi, spiczastymi uszami rasa (zwana przez prześmiewców zającami). W teorii nieśmiertelni, są też naturalnie utalentowani w magii, zręczni, zwinni, szybcy i smukli, mają wyczulone zmysły, wrodzoną więź z naturą i padają trupem po jednym udanym ciosie maczugą.
-krasnoludy - rasa o nieproporcjonalnie małym (nieco ponad połowa wzrostu człowieka) do muskulatury i budowy wzroście. Nieproporcjonalnym też do ducha walki. To mistrzowie kowalstwa, płatnerstwa, górnictwa i części innych rzemiosł. Zwykle świetni wojownicy, choć przeszkadza im wzrost i po części budowa. Wynalazcy i zarazem mistrzowie używania run.
-orkowie - lud uznany za barbarzyńców. Mają skórę zwykle w odcieniach zieleni, czasem wchodzącej w brąz, spiczaste uszy, mocną budowę i zwykle wystające kły. Znani z brutalnej sztuki wojennej i szamanów. Zamieszkują Ge'Punikh.
-gobliny - kolejny lud Ge'Punikh, mniejsi krewni orków. Są niscy i cherlawi. Uznawani za złodziei i grających nieczysto wojowników, zabójców. Niezwykle liczni.
-ogry - nieliczna rasa Ge'Punikh, niezbyt utalentowana w magii i w rzeczywistości nie mająca za wiele rozumu, acz wśród barbarzyńców przez siłę charyzmatyczna i bardzo potężna rasa większych kuzynów orków.
-mroczne elfy - wspomniałem o nich przy Vin'Alirze. Są częściowo rozsiani po świecie, poza Neradonem i Undaroną część zamieszkuje Iarvin, łańcuch górski na południowym skraju kontynentu (czyli obrzydliwie daleko). Rasa wywodzi się z dynastii varintów, na których za zdradę została przez jednego elfa nałożona klątwa, która spełniła się, bo było to w dniu, w którym zrodziły się na świecie demony. Varintowie (tak zwie się tą rasę często) mają ciemną skórę, włosy w odcieniach szarości, zwykle jasne (czasem z pewnym kolorowym akcentem), zdarzają się też rude. Ich charakterystyczną mocą jest uwalnianie swojej wewnętrznej demonicznej mocy co objawia się chwilową potęgą, jednak niewielu nad tym panuje.
-gnomy - wspominałem o nich we wskazówkach. Spiczastousi, śniadzi krewniacy krasnoludów. Mieszkają głęboko pod powierzchnią w górach Andalirii, nieraz w bardzo dziwnych miejscach umożliwiających im eksperymenty, jak opuszczone kopalnie czy jaskinie zalane przez ocean. To znawcy techniki i mechaniki, posługują się parą.
-reptilioni - zamieszkują wielką puszczę jaką jest Bagarona, ciągnąca się od równikowych puszcz aż po wielkie bagna chłodnej strefy umiarkowanej na południu. Są to wielkie (znacznie przewyższają ludzi, choć w zwykłej pozycji, czyli mocno przechylonej zwykle mają porównywalny wzrost) humanoidalne jaszczury. Są znane ze specyficznego druidyzmu, świetnych łuczników i używania dwuostrzowych mieczy.
-gremliny - wspominałem o nich we wskazówkach, to dalecy, pustynni, niskiego wzrostu (porównywalnie z krasnoludami i resztą karzełków), z wyglądu przypominają te z Heroes V. Ich ciała są pokryte łuskami, są doskonale przystosowani do skrajnych, suchych warunków co sprawia, że zamieszkują głównie pustynie, zarówno gorące (Unthal) jak i zimne (Seidrim). To mistrzowie techniki parowej.
-sidianie - wspomnieni we wskazówkach, smoczy potomkowie, wyglądają nieco jak bezskrzydłe człekokształtne smoki. Mieszkają w Dra'Avanie na wyspie Zalinron (daleko od kontynentu), lecz sporo jest rozsianych po świecie (jak ze wszystkich zresztą ras). Są urodzonymi mistrzami magii, ich wojownicy tradycyjnie posługują się mieczami przypominającymi katany.
-saidirowie - zamieszkujący Seidrim, mroźny półwysep na odległym południu. Protoplaści rasy to elfy z dynastii varintów, czyli dotknięte klątwą, która stworzyła mroczne elfy, którzy byli odległymi smoczymi potomkami (nie wyróżniali się od reszty elfów, jednak w ich krwi nadal była część smoczej). Wszyscy saidirowie mają lewe barki pokryte wielkimi czerwonymi łuskami (w liczbie trzech), niewielkie proste rogi na czołach i pionowe źrenice. Ponadto spotykane są często przerośnięte i pokryte łuskami poszczególne kończyny, skrzydła, zdolność ziania ogniem itp. Ich budownictwo przypomina nieco azjatyckie, jednak ubiory i oręż bardziej arabskie.
-koboldy - odpowiednik sidian w świecie goblinów. Mają budowę podobną do goblińskiej, jednak posiadają smocze ogony, pazury i oblicza, a ich ciała są pokryte łuskami. Zwykle włóczą się po świecie jako złodzieje, choć mają wrodzony talent do magii.
-gnolle - człekokształtne psy (gnolle bagienne - Bagarona), wilki (górskie - obrzeża Ervandu) i hieny (pustynne - wyspa Ferengiar). Wielkie, silne fizycznie... i tyle.
-leotaury - humanoidalne wielkie koty, lecz tu trudno wykazać granicę. Mają lwie grzywy, tygrysie umaszczenie i budowę (pyski głównie) przypominającą jaguary. Nadzwyczaj szybkie, zwinne i mają dar poruszania się bezszelestnie.
-felianie - mniejsi kuzyni leotaurów, mają niewielki wzrost, dość kruchą budowę i generalnie odpowiadają kotom domowym. Chodzą w pełni wyprostowani, w przeciwieństwie do reszty zwierzoludzi. To pokojowa rasa, utalentowana w druidyzmie, miłująca naturę, inteligentna, jednak to nadal też utalentowani złodzieje itp. dzięki zdolności cichego ruchu.

Istnieje jeszcze parę ras, ale to raczej kompletna egzotyka (np. kilka niedopracowanych ras autorskich, ludy morskie, istoty takie jak centaury itp). Nie opisałem tu też istot typowo magicznych (dżinny, sylfidy) bo są raczej niegrywalne.


Ale tego spisu nie trzymajcie się zbyt sztywno. Tworzony na kolanie, bo ile razy piszę profesjonalny opis wszystkich ras po kolei tak żeby było doskonale tyle razy stwierdzam że beznadziejny i do kosza


« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2011, 12:39:16 wysłane przez Ptakuba » IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 31 Marca 2011, 21:32:07 »
Stormwind lezy na wyspie, a to stolica ziem przymierza. Poza tym wyjątkowo dobrze zgrane uniwersum. Nadal mi się nie podoba zmiana mojej rasy w postaci "uziemienia" ich  ;D, ale to szczegół.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 31 Marca 2011, 21:36:21 »
Ale wśród tego co ja wymieniłem nie ma nic na wyspie : P
Mogło nieporozumienia wywołać albo kółko wokół Phoeniksii, ale to po prostu wyróżnienie stolicy, albo mowa o unii personalnej między elfami Vin'Aliru a wyspiarskimi.
A sidianie to i tak rasa skradziona komuś z deviantarta to się tak nie żal, przypomniałeś mi że muszę nazwę im zmienić xd


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 31 Marca 2011, 22:47:38 »
Przepraszam, nie jest skradziona w żadnym mierze z DA. Autorka ich stworzyła na własnej stronie. Potem zaczeli je dodawać w DA. Więc ty mi tu o kradziezy nie insynuuj. Ric Simane wielce się pomylił, ale nic nie mam do tego.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 01 Kwietnia 2011, 23:20:07 »
@Belegor nie widze ŻADNEGO podobieństwa do Azeroth a już w zupełności nie rozumiem stwierdzenia że Stormwind leży na wyspie - ta wyspa ma wielkość niemal kontynentu.

Cytuj
nieliczna rasa Ge'Punikh, niezbyt utalentowana w magii i w rzeczywistości nie mająca za wiele rozumu, acz wśród barbarzyńców przez siłę charyzmatyczna i bardzo potężna rasa większych kuzynów orków.

"nie mająca za wiele rozumu" jednak charyzmatyczna ? Ke ?
to nie pasi ;s

Wogle rasa smoków ma znacznie wcześniejszą historie i nie zawsze sie to zwało jak to zwiecie.
Leotaury hmm tez następna durna nazwa brana z łaciny lwo-byki lwo-krowy :P Wole prostą nazwę kotołaki.
Mapa huh po co hipsometryczna? Lepsze są wg mnie opisowe - bardziej klimatyczne, ponadto geograficznie i geofizycznie nie przemawia do mnie takie ułożenie terenu - ja jak tworze mapy zawsze patrze na takie "pierdoły", jak geologia oraz klimat, wiatry prądy etc. Jednak ujdzie.
Gnolle - psy, gnolle wilki ? boziatko co za herezje <załamuje ręce>
Przeglądałem dosc niedawno przeszłą działalność pierzastego na jakimś innym forum i tam też natknąłem się na jakąś sesje, gość wybrał własnie leotaura a w biotrafii napisał że jest synem farmera czy cos w tym stylu. Zszokowany jestem do dziś nie potrafiąc sobie wyobrazić kotołaka uprawiającego role... Bo i po co?
Co mistrz to świat, niech mnie kule bija jeślim w dziwniejszym świecie grał, ale co tam nie boje sie wyzwań i jesli bedzie klimatycznie to popłynę pod pełnymi żaglami na ten rozbrykany bezkres oceanu.
Nie powiem żebym był zachwycon i olśnion. Jednak chce zagrać! Mam dość mistrzowania na jakiś czas wiec poślę zapytanie do pierzastego Hogw.



« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2011, 12:16:30 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 02 Kwietnia 2011, 10:16:19 »
Opisy są aż tak epickie, że czytałem każdy 10 sekund. Kp jest strasznie ograniczona i liniowa, dopracuj ją. Historia co tu dużo mówić, jeszcze całości nie znamy, aczkolwiek zapowiada się ciekawie.

"Ale tego spisu nie trzymajcie się zbyt sztywno. Tworzony na kolanie, bo ile razy piszę profesjonalny opis wszystkich ras po kolei tak żeby było doskonale tyle razy stwierdzam że beznadziejny i do kosza"

Według mnie dopracuj to. Nie rozumiem czemu tak wychwalasz swoją sesje ( Napisałeś, "chyba w żartach bo tego nie wiem, ja tak tego nie odebrałem", że będzie przekraczała swą epickością normy forum ) skoro, jeszcze całej nie ujawniłeś. Czekam na dział techniczny z: umiejętnościami, cechami, opisami ras ( Grywalnych ) itd.

Wstępnie mówię, kiedy skończysz to co napisałem powyżej, możesz liczyć na mnie, że wstawię swoją KP i będziemy powoli zaczynać.




IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 02 Kwietnia 2011, 12:21:03 »
Cytuj
"nie mająca za wiele rozumu" jednak charyzmatyczna ? Ke ?
W społeczeństwie gdzie główną zasadą jest siła ogr to doskonały przywódca wojskowy. Zresztą nie są aż tak głupie, potrafią normalnie wypowiadać się i myśleć, jednak nie dorównują kojarzeniem choćby ludziom.
Cytuj
Czekam na dział techniczny z: umiejętnościami, cechami, opisami ras ( Grywalnych ) itd.
To sobie chyba poczekasz bo miałem plan żeby grać bez mechaniki. Chyba że by odkurzyć wersję z Tkaczki ale nie wiem czy to da wiele.
Historii właściwie nie wiem co więcej miałbym pisać, ew. trochę o sytuacji politycznej i ogólnej historii wpływającej na wszystkich itp., tło fabularne samego scenariusza zostanie do końca stworzone jak będę znał postaci. Mapę świata mógłbym wstawić konturową, bo taka jest w całości zrobiona, ale byłaby prawdopodobnie nieczytelna.
Cytuj
Przeglądałem dosc niedawno przeszłą działalność pierzastego na jakimś innym forum i tam też natknąłem się na jakąś sesje, gość wybrał własnie leotaura a w biotrafii napisał że jest synem farmera czy cos w tym stylu. Zszokowany jestem do dziś nie potrafiąc sobie wyobrazić kotołaka uprawiającego role... Bo i po co?
Nie wszyscy tu zachowują się wojną. Każdy naród ma swoją kulturę i we wszystkich spotyka się przedstawicieli różnych warstw społecznych, zawodów itp. Nie wszyscy są tu wojennymi bohaterami - a już na pewno nie wszystkie postacie tła.

Dobra, zrobię edycję pierwszego posta, będzie coś w stylu mechaniki. Chociaż w tej wersji z Tkaczki, z którą potem miałem problemy.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.052 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry