Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Thalgo
Strony: [1] 2
1  Heroes VII / Problemy Techniczne / Reinstalacja H7 na innym kompie : 21 Marca 2017, 10:17:09
Czółko,

chcę zakupioną legalnie (w Steam) Trial by Fire przeinstalować na nowym, szybszym, kompie. Przed próbą zainstalowania na nowym kompie odinstalowalem grę na starym. Jednakże instalacja na nowym powoduje wyświetlenie infa, że "Ten produkt już został zrealizowany przez użytkownika [ja]." i nie można na nowym jej uruchomić. Wszystko się zgadza, tylko JAK do cholery można deaktywować grę na jednym kompie i aktywować na innym?
Ubi wypuścił "jedorazowe" gry? W kulki se lecą?
2  Heroes V / Kampanie - Dzikie Hordy / Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii II "Cześć ojcom" : 07 Kwietnia 2015, 23:25:58
Poza tym musisz mieć też po walce w Shahibdya armię, która pokona Alaryka, któremu odwaliło gdy zamiast Izabeli zobaczył Biarę,która pod nią się podszywała.

Po tamtej walce miałem na tyle dużo, że Alaryk to był pryszcz :-)  - poszło z nim łatwo w trybie automatycznej walki.
3  Heroes V / Kampanie - Dzikie Hordy / Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii II "Cześć ojcom" : 07 Kwietnia 2015, 00:47:13
Dzięki za porady - udało się po kilku próbach z kombinacjami czarów (na szczęście nie musiałem startować od nowa :-) ).
Za to totalnie utknąłem na ostatniej misji czwartej kampanii "Ostentacyjne wyjście" (konkretnie na trzeciej walce - orkami)...
W poradniku "tawernowym" do tej misji stoi, że można spacją cos_zatrzymać, przekazać wojska, że niby Gotai ma 900 cyklopów etc. Otóż nie da się - żadna spacja nie działa... Być może dlatego że gram w trybie normalnym i w wersji 3.1...
Na poniższym zrzucie widać, że (chyba?) niemożliwe jest pokonanie demonów tym, co posiada Kujin (Gotai ma jednego goblina)... Po dwudziestym którymś podejściu już mi się nie chce...
<https://dl.dropboxusercontent.com/u/506746/walka_orkow.jpg>
4  Heroes V / Kampanie - Dzikie Hordy / Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii II "Cześć ojcom" : 03 Kwietnia 2015, 19:32:51
Witaj ;)

A jak masz rozwiniętego Gotaia? I który obecnie tydzień i miesiąc masz? Bo jeśli ociągałeś się na mapie przygody czyli powoli zbierałeś armię a teraz nie jesteś w stanie pokonać obrony Shahibdiya to zrób restart misji o którym wspominałeś.

Ostatecznie możesz podać dokładny stan armii twojej i wroga a postaram się doradzić jak można spróbować przełamać opór Magów z wspomnianego miasta.

Poziom Gotaia: <https://dl.dropboxusercontent.com/u/506746/Gotai_poziom.jpg>
Układ sił: <https://dl.dropboxusercontent.com/u/506746/Uklad_sil.jpg>

A data to Dzień 5 Tydzień 3 Miesiąc 16 - więc widać że dłuuuuugo mi się grało ;-)

Generalnie widzę wyraźnie, że czarownik w zamku ma przewagę kolosalną własnie w czarach - na jego kilka tur przypada mój jeden "strzał" - cos źle robiłem na początku...

W poradniku na gry-online znalazłem m.in. taki opis:

Nieopodal zamku znajduje się czarownik, u którego (za pieniądze) możesz "oduczyć się" poznanych umiejętności. Nie ukrywam, że bardzo przyda Ci się znajomość War Machines na poziomie eksperckim. Poświęć zatem jedno z drzewek (np. Shatter Magic, które wydaje się najmniej przydatne). Ja posunąłem się do tego, że usunąłem całe drzewko magii oraz barbarzyńskich okrzyków. Wydałem tonę złota, lecz ostatecznie udało mi się osiągnąć ekspercki poziom Luck (Szczęście) oraz War Machines (Machin Wojennych). Sam się przekonasz, że te dwa skille będą na wagę złota. Tym bardziej, że nieprzyjaciel ma manierę rzucać czas Sorrow, który bardzo obniża współczynnik Szczęścia jednostek.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=693&PART=130

Przyznaję, że nie za bardzo rozumiem to "zapominanie poznanych umiejętnosci"... Może tu leży pies pogrzebany?
5  Heroes V / Kampanie - Dzikie Hordy / Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii II "Cześć ojcom" : 02 Kwietnia 2015, 10:12:10
Witam,

może ktoś jeszcze gra w V-kę ;-)
Utknąłem na ostatniej misji "Ojców". Mam wszystkie zamki oprócz ostatniego w prawym dolnym rogu mapy. Mając ok. 200 cyklopów, 100 tytanów, 100 aniołów itd. (czyli słabszych jednostek na poziomie ok. 2-3 tysięcy) i przy próbach ataku na ten ostatni zamek po prostu dostaję kopa w 4 litery...
Prawdopodobnie za długo (za wolno) grałem zdobywając pozostałe zamki, i dlatego w tym finałowym zamku nazbierały się jednostki (ilościowo) nie do pokonania...
Zaczynać od nowa?
6  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 24 Marca 2015, 21:42:02
OK. Dzięki za łopatologiczne wyjasnienie :-) Wydaje  mi się, że chyba tak robiłem, bo miałem duży problem z przejsciem 3 etapu drugiej kampanii (Diabły i podziemia) wiec robiłem częste savy... Tak czy inaczej sprawdzę.
Czy gdyby mimo wszystko nie udało się z tych savów co mam przejsć dalej to znaczy że trzeba wszystkie zacząć od nowa (od pierwszej kampanii(?
7  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 20 Marca 2015, 08:13:05
Hmm... Nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale czy przypadkiem do nowych kampanii nie trzeba było przechodzić z save'a?

??? Kończy się kampania "wojenny zamęt", przechodzę przez ekran "ze smoczkiem" a następnie "klasyfikacji" i... ?  Cały czas są nieaktywne...
8  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 19 Marca 2015, 19:57:51
Witam,

"gupie" pytanie: działają Wam wszystkie kampanie w HIII HD? Bo u mnie przeszedłem pierwsze trzy ("Niech żyje królowo", "Diabły i podziemia" i "Wojenny zamęt") i pozostałe trzy są niedostępne...
HIII HD kupiłem poprzez Steam - może to u nich cos?

???
9  Heroes VI / Problemy Techniczne / Przeniesienie aktywacji na inny komputer : 28 Października 2014, 13:06:16
Witam,

musze "przeniesc" na inny komputer. Czy wybranie "Uninstall" (Uplay/Games/Might & Magic Heroes VI) jednoczesnie dezaktywuje mi klucz na tym "starszym" komputerze?
Na razie proba aktywacji na nowym kompie konczy sie komunikatem, iz gdzies tam ktos juz aktywowal gre tym kluczem... Gra sie odpala, ale nie mam dostepu do zadnych kampanii.
Mam nadzieje, ze odinstalowanie na starym odblokuje ten klucz...

pozdrawiam
Thalgonis
10  Heroes VI / Kampanie & Scenariusze / Odp: Danse Macabre : 19 Października 2012, 23:09:17
Nie mam tego dodatku, ale dla mnie oczywistym jest, że kiedy wokół Twojej jednostki jest purpurowa poświata to masz nie atakować nią smoka bo się uleczy... :rolleyes:

Wokół moich jednostek nie ma żadnej poświaty. Po prostu na początku każdej tury smoczek puszcza bąka - czyli jakąś "Falę Uwiądu" i z tych gazów od razu znika mi jedna czwarta tego co mam...
11  Heroes VI / Kampanie & Scenariusze / Odp: Danse Macabre : 19 Października 2012, 18:11:33
..., jeśl iwtedy zaatakuje smoka to tan zamiast otrzymac obrażenia, uleczy sie.

Sorka ale nie kamam tego co w cytacie... Rozwalilem mu wszystkich pomagierow wokol - oprocz jednego, bo dopoki sie go nie ruszy to smok nie rusza sie z miejsca - i mimo to, po 3-4 "chuchach" smoczka nikogo juz u mnie nie ma, bo padli pokotem...
To co mam w koncu robic w trakcie tej "purpurowej poswiaty"?
12  Heroes VI / Kampania Twierdzy / Odp: Kampania Twierdzy : 18 Stycznia 2012, 10:22:58
... Moim zdaniem w tej misji kluczowe znaczenie ma miejski portal. Sandorowi dałam całą armię, obskoczyłam nim całą siódemkę (na końcu harpie), a w razie potrzeby, w ostatnich momentach wracałam się do zamku, w celu odparcia szturmu wroga.
Przyznaję, że czegoś tu nie rozumiem... Mam portal w mieście (które jest tylko jedno na tej mapie), wychodzę Sandorem "poszperać" w terenie i "w razie potrzeby" nie mam jak teleportować się z powrotem do miasta, bo niby jak? A jeżeli masz  na myśli powrót do miasta "spacerkiem" to właściwie nie powinno się od miasta oddalać dalej niż o "2 dni drogi" bo się za cholerę nie da do niego wrócić...

pozdrawiam
Thalgonis
13  Heroes VI / Kampania Przystani / Odp: Misja Czwarta. : 17 Stycznia 2012, 08:00:48
Nie wiem. Ale raczej nie, bo Łzę i tak otrzymuje się w czwartej misji po pokonaniu Jezebeth, a że można wybudować ją w kapitolu, to dwóch Łez nie da się mieć.

Jak w czwartej jak udalo mi sie zbudowac w trzeciej? Dlatego pytalem o to przenoszenie do kolejnej misji...

Pozdrawiam
Thalgonis
14  Heroes VI / Kampania Przystani / Odp: Misja Czwarta. : 15 Stycznia 2012, 12:32:28
Łza Ashy nie przechodzi do następnej misji, przynajmniej mi się to nie zdarzyło. Przechodzi jedynie ten dysk który złożyliśmy by ją znaleźć. Użycie tego dysku przywołuje na pole bitwy feniksy.

Oooops... No to wsio rawno :-) Dopiero poznaję H6 i walczę "na automat" dlatego czytając o tych feniksach zastanawiałem się skąd je wziąść :-)
Muszę sobie włączyć jakąś walkę, co by zobaczyć jak to działa...

Pozdrawiam
Thalgonis
15  Heroes VI / Kampania Przystani / Odp: Misja Czwarta. : 14 Stycznia 2012, 22:45:23
Witam,

Czy ktoś przechodząc "trójkę" w trybie "niski", ze znalezioną  Łzą posiada ją także w ostaniej misji?
W którymś z wcześniejszych wpisów komuś to zadziałało - u mnie nie...
Tak się tu mówi o "opłacalności" jej znalezienia w poprzedniej misji a wychodzi, że wysiłek się po prostu nieopłacał...
Acha, bo może to ma znaczenie - w trzeciej misji osiągnąłem maks Drogi Łez...

Pozdrawiam
Thalgo
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry