Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Szakal119
Strony: [1] 2 3 4 ... 13
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Hot Seat pytanie : 30 Stycznia 2014, 18:57:17
Spoko  :). To chyba właśnie doszło w którymś patchu po aktualizacji ekranów miast  :). Na początku faktycznie nie było tego komunikatu.
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Hot Seat pytanie : 30 Stycznia 2014, 15:41:43
1. Na obecną chwilę map do gry wieloosobowej jest 30. I są to mapy oficjalne. O mapach od innych graczy nic nie wiem. Owszem edytor jest, ale ponoć zbyt skomplikowany.

2. Czy rozgrywka jest przyjemna? Naprawdę nie wiem, co powiedzieć. Mi w HVI gra się świetnie, ale komuś innemu wcale nie musi. Może po prostu ściągnij demo i zobacz jak ci podejdzie.

EDIT:

Cytuj
Mogę natomiast przestrzec, iż w H6 nie wyskakuje powiadomienie o niewykorzystanym ruchu

Wyskakuje. Widać dawno nie grałeś :).
3  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Ołtarz Życzeń- bohaterowie/portrety : 23 Stycznia 2014, 11:35:04
To są bohaterowie główni (tacy którzy mogą się rozwijać na ścieżce łez lub krwi). Możesz ich wybrać tylko jak rozpoczynasz grę niestandardową, grę przez sieć, albo jak rozpoczynasz kampanię możesz wybrać innego bohatera niż ten standardowy np. zamiast Antonem grasz Maximusem. Fabuła kampanii się nie zmieni, inny będzie tylko twój bohater.
Ale z tego co pamiętam to później taki bohater nie mógł zostać użyty w Epilogu...
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Ołtarz Życzeń- bohaterowie/portrety : 22 Stycznia 2014, 22:08:50
Bohaterowie jak nazwa mówi to postaci którymi później możesz toczyć rozgrywki w grze.
Portrety to tylko avatary które możesz sobie ustawić aby ci go wyświetlało w twoim rodzie. Pojawi się też u góry ekranu przy uplayu jak jesteś zalogowany.
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: prośba o pomoc : 11 Stycznia 2014, 19:41:03
Mam drobny problem. Odblokowałem zestaw tapet z HVI na swoim koncie uplay, ale kiedy klikam pobierz nic się nie dzieje.
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Kampania Nekro- magia ciemności kosmicznie wysokie koszta many! : 27 Grudnia 2013, 09:30:05
Z tego co pamiętam to regeneracja nie działa na nieumarłych.

A co do problemu z magią ciemności, próbowałeś zacząć drugą misję od nowa?
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: hot-seat online : 20 Grudnia 2013, 16:35:16
Oczywiście, że się da. Uruchamiasz grę online i klikasz ikonę gry hot seat (taki płonący fotel u góry ekranu), ustawiasz dwóch graczy i grasz. Gdzie tu problem?
8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Co wam się podoba lub nie i czego wam brak w HVI? : 01 Grudnia 2013, 17:05:41
Co mi się podobało w HVI?
- grafika jest mniej bajkowa niż w poprzedniej odsłonie,
- droga krwi i łez,
- możliwość tworzenia własnych bohaterów,
- zdolności rasowe,
- frakcje,
- wygląd miast po patchu,
- kampania,

Co mi się nie podobało?
- mało map do gry niestandardowej,
- mało frakcji,
- drzewko rozwoju bohatera,
- liczne bugi (większość na szczęście załatano, ale nie wszystkie),

Co do Świątyni to jej pojawienie się w HVI oceniam bardzo pozytywnie. Klimat przypominający średniowieczną Japonię bardzo przypadł mi do gustu. Bohaterowie, miasto, oraz jednostki wyglądają fajne, tyle, że zamiast Mizu-Kami mogliby dać jeszcze jedną jednostkę nag. Jest to jedna z moich ulubionych frakcji.
Nadanie jej klimatu błotno - wodnego uważam za pomysł chybiony. Nie to, że nagi nie mogłyby występować na bagnie, ale wymagałoby to całkowitego przeorganizowania tej frakcji, połowę jednostek trzeba byłoby stworzyć od nowa.












9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: miasto/wieża : 17 Września 2013, 22:44:59
Na pewno się da w trybie taktycznym włożyć jednostkę do wieży. Też nie mogę teraz tego sprawdzić, ale tak było i raczej tego nie zmienili. Za to pierwsze słyszę o tym aby można było wsadzić jednostkę do wieży w trakcie bitwy. Nie twierdzę, że tak nie jest, po prostu o tym nie słyszałem :P.

Wystarczy chyba tylko pierwszy poziom taktyki.
10  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 19 Lipca 2013, 15:45:16
Zapoznałem się już dość dobrze z nową frakcją i pomyślałem, że podzielę się z innymi swoją o niej opinią :).

Loch od zawsze był jednym z moich ulubionych miast w serii. Szczególnie kiedy loch = mroczne elfy, które uwielbiam niemal w każdym uniwersum. I tak też jest w HVI, bo zarówno jeśli chodzi o jednostki, klimat całej "rasy" i sposób nią grania przypadł mi do gustu. Frakcją gra się bardzo przyjemnie łącząc ataki z zaskoczenia z czarami i zdolnościami bohatera. Zauważyłem jednak, że Loch ma spory problem z frakcjami nastawionymi ofensywnie np. z Twierdzą. Wysoka inicjatywa połączona z szałem i masowym bohaterstwem i w pierwszej turze dostajemy bęcki tracąc prawie całą przewagę jaką dają ataki z zaskoczenia.
Co do jednostek to:

- zabójca/cień: jedynym plusem jednostki jest niewidzialność i atak z zaskoczenia, który dość często się przydaje szczególnie przeciw neutralom, minusem jest okropny wygląd szczególnie wersji ulepszonej, a zaatakowana ponosi duże straty.

-przyczajona/tancerka czakramów: fajna jednostka strzelająca, zdolnością specjalną wersji ulepszonej można zdziesiątkować wrogą armię, do tego dość fajny wygląd,

- obserwator/czyhający: kolejna świetna jednostka, którą fajnie się ostrzeliwuje wroga z dystansu, wersja ulepszona może dodatkowo zwiększyć obrażenia zadawane wybranemu wrogowi, a w połączeniu ze specjalizacją bohatera każdy jej atak znacznie osłabia wroga,

- mantykora/chimera: jednostka podobna nieco do lamasu, ale moim zdaniem wygląda i sprawuje się dużo lepiej, podoba mi się też animacja ataku żądłem, wersja ulepszona moim zdaniem lepiej by wyglądała na czarno niż fioletowo,

- bezimienny/władca marionetek: to po prostu żywiołak cienia z innym wyglądem i kilkoma dodatkowymi animacjami i zdolnościami, choć nie powiem brak kontrataku wroga, przenikanie przez przeszkody i zawładnięcie to przydatne zdolności,

- minotaur/minotaur strażnik: ma stosunkowo niską inicjatywę i mały zasięg, ale to silna i mocna jednostka, podoba mi się też jej wygląd, choć wersja ulepszona razi mnie zbyt dużą ilością fioletu,

- smok cienia, czarny smok: początkowo byłem sceptyczny do tej jednostki, bo wolałbym coś innego na czempiona lochu, ale skoro Ubi tak uznało to muszę się z tym pogodzić, tak samo wygląd smoka na artach i screenach jakoś nie specjalnie mi się podobał, jednak po kilku grach stwierdziłem, że nawet fajnie się prezentuje. Jak na czempiona smok posiada dobre statystyki, jednak odporność na magię to zarówno plus jak i ogromny minus. Dodatkowym minusem jest fakt, że animacja jego specjalnego ataku jest zbugowana, przeciwnik otrzymuje obrażenia, a dopiero potem widać jak smok zieje ogniem.

Podsumowując frakcja zdecydowanie na plus i stała się moją ulubiona w szóstce :)

11  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 16 Maja 2013, 08:49:43
Cytuj
Przyspieszasz filmik jaki ma miejsce podczas uruchamiania kampanii Mrocznych Elfów? Bo ma On w tendencji zawieszać grę co kończy się alt+ctrl+del.


A jak można to zrobić? Bo mi gra się zawiesza zaraz po wyborze premii rodowych, potem mam już tylko czarny ekran. Tak samo gra się zawiesza podczas uruchamiania kiedy ma się pojawić intro, czarny ekran i nic nie można zrobić. Na szczęście w tym przypadku mogę przewinąć grę klawiszem ESC, kiedy pojawi się napis tytułowy i dalej mogę normalnie grać np. w grę niestandardową.
12  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 07 Maja 2013, 16:37:30
Spokojnie w polskiej wersji jest mantykora/chimera :). Nie wiem kto was wprowadził w błąd takim dziwnym nazewnictwem :).
13  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 06 Maja 2013, 19:23:40
Podczas próby rozpoczęcia kampanii Lochu gra się zawiesza...Daje rozpocznij grę, wybieram premie rodowe i dalej ekran robi się czarny, mogę tylko machać kursorem. Czekam chwilę aż zaskoczy i nic.
Kampania nekro zaczyna się normalnie.

EDIT: Yzbuzz najpierw musisz stworzyć sobie bohatera Lochu w swoim rodzie, a potem zwyczajnie wybierasz go podczas rozpoczynania gry tak samo jak miało to miejsce z innymi frakcjami. Piszę tu o grze online, nie wiem jak jest z offline, ale chyba nie da się grać Lochem będąc offline.

EDIT 2: Zauważyłem, że jeśli nie przewinę gry to podczas uruchamiania gry w momencie kiedy ma się pojawić intro to gra też się zawiesza w taki sam sposób. Może coś jest nie tak z wyświetlaniem filmików...?
14  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 11 Stycznia 2013, 12:22:21
Smoczy upiór znaczy to samo co np. Widmowy smok ;) .
Też nie grałem w dodatek, ale widziałem go na screenach i był równie duży co Katarzyna. W końcu to ten sam model. A to, że Ubi akurat użyło jej modelu to jest już insza inszość, mogli stworzyć inny model kościanego smoka, ale poszli na łatwiznę i tylko pomalowali stary. Jednak fakt faktem, że był to nieumarły SMOK.

EDIT: A jednak jest jednak nieco mniejszy od Katarzyny, ale i tak dużo większy od jednostek legendarnych którejkolwiek frakcji :).
15  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 11 Stycznia 2013, 08:51:10
Dobra powiedzmy, że jednak to był błąd w opisie. To jak w takim razie wytłumaczysz drakolicza z Dans Macabre? On też był bossem, a nie jednostką. A w piątce drakolicze to jednostki. Tak samo na jednej z pojedynczych map (nie grałem tej mapy i nawet nie pamiętam, która to była, ale gdzieś o tym czytałem na forum) też jest smok w roli bossa.

Ps. Drakolicz to tyle co nieumarły smok  ;) .
Strony: [1] 2 3 4 ... 13




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry