Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Czy podoba wam sie to miasto??
Tak - 172 (70.8%)
Nie - 18 (7.4%)
Niewiem - 7 (2.9%)
Takie sobie - 36 (14.8%)
Nie widziałem/am - 10 (4.1%)
Głosów w sumie: 243

Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 15    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Co sądzicie o Twierdzy ( miasto orków) ??? (Czytany 79089 razy)
dziecioludek

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 104


HoMM Maniak

Zobacz profil
« Odpowiedz #90 : 27 Kwietnia 2009, 15:16:24 »
jak dla mnie to twierdza wymiata :D
jednostki są silne i wytrzymałe a obrażenia im zadawane są absorbowane przez szał krwi
tylko szkoda że magii nie można się uczyć chociaż krzyki są fajne a gniew hordy... wow najlepszy czar w grze


IP: Zapisane
''If I tear you open wide, take a look inside
Are you pretty?
Can I get inside your mind, see what I can find?
Are you pretty?
So just take off that disguise, everyone knows that you're only
Pretty on the outside''
Krzysiek 1

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 261


to właśnie ja

Zobacz profil
« Odpowiedz #91 : 29 Kwietnia 2009, 09:04:20 »
Z wyglądu jest świetne i takie tam jednostki też niczego sobie ale jednak coś mi nie pasuje i dlatego nadal necro jest dla mnie najlepsze  8)


IP: Zapisane
ThuNdeR

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #92 : 02 Maja 2009, 23:54:46 »
Twierdza nie jest zła zamiast wiwern mogli dać  ;)
cyklopy które rzucają i behemoty tak jak w trójce

Edit:Ortografia się kłania./Loczek


« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2009, 09:08:04 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #93 : 03 Maja 2009, 00:04:16 »
Nie byłoby wtedy istot latających  :P


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #94 : 03 Maja 2009, 10:42:43 »
Ależ Poa Kai jest w Dark Massiah, no ludzie. I to po stronie orków w tym całym konflikcie w Ashan. Ostatnio brzydzę się wszelkimi behemotopodobnymi(nie ma do mnie żalu, Jaskiniowcy Behemowcy). Po za tym, jak takiego cosia, wyobrażacie w 3D? Dobrze, zatem że dodali Wiwerny, bo jak by się nazywały ulepszenia Poa Kai? Poa Kai -> Jadowite Poa Kai/Padlinożerne Poa Kai?


IP: Zapisane
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #95 : 03 Maja 2009, 11:42:06 »
Niektórzy próbują na siłę wrzucić słabe elementy z H3. Mimo iż behemoty fajne są ogólnie to w H5 jest już wszystko rozwiązane tak jak trzeba. No bo kto widział w Dark Messiah na przykład rzucającego głazami cyklopa? Wszystko jest OK. H5 rządzi.

btw, orkowie tak jak są to są dobrze przemyślani, bo wszyscy oprócz tych nieszczęsnych wiwern mają demoniczną krew i jakby dodać jakiegoś behemota to byłby poszkodowany. A słabsza wiwerna potrafi za to latać i swoimi zdolnościami swoje słabości rekompensuje. Tylko w pewnym stopniu, bo to jedna z moich nie-ulubionych jednostek. Ale zawsze coś.

Gobliny ok - wiadomo, że musiały się pojawić.
Centaury ok - nie ma co na siłę ich do przeładowanego Sylvanu wpychać, a brakowało ich. Dobrze rozwiazane.
Wojownicy - no trochę mi się nie podobają ich korbacze. Ale nie ma co narzekać bo takiej broni nie było w H5 no i głupio by i tak ork z maczugą wyglądał.
Szamanki - dobre rozwiązanie.
Rębacze - ok.
Wiwerny - wiadomo, można by dać w ich miejsce jakiegoś orka ale musiałby mieć skrzydła żeby armia orków była porządna :) może jeździec wiwerny? :D Albo super-hiper-napakowany ork jak Władca Burz w przypadku krasnoludów (beznadziejny pomysł jednostki :))
Cyklopy - jak najbardziej. Były i w DM, pasują, może być.




IP: Zapisane
ThuNdeR

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #96 : 03 Maja 2009, 14:28:32 »
Mi się jedynie nie podobają te PaoKai jakoś mi nie pasują do tego miasta, a cyklopy mają przynajmniej dużo HP


IP: Zapisane
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #97 : 03 Maja 2009, 16:35:35 »
Z wyglądu może i pao-kai nie pasują, ale historią to jeszcze ujdzie.


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #98 : 08 Maja 2009, 10:50:59 »
Jeżeli dobrze kojarzę to PaoKai zawsze były u orków tylko pod inną nazwą ptaków gromu czy czegoś takiego w Homm3. Ja je bardzo lubię bo jadno uleprzenea ma uderzenie gromu czy coś w tym stylu tnz. atakuje dodatkowo błyskawicą.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
fanatyk heroes

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


Słońce mnie spala, a twój głos dopala

Zobacz profil
« Odpowiedz #99 : 08 Maja 2009, 11:03:17 »
W twierdzy zajebiste są roki  i te ulepszone to moja ulubiona jednostka z twierdzy


IP: Zapisane
Agrael-Raelag

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #100 : 09 Maja 2009, 11:25:34 »
Kolego Roki o ile się nie mylę są w 3 a tu mówimy o twierdzy z 5.Niby to tylko dwie części różnicy, a jednak.


IP: Zapisane
Nieszczęśliwie zakochany
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #101 : 09 Maja 2009, 11:52:49 »
Roki była jakże w zamku czarodzieja(Heroes II...stare ale niekiedy kochane i przytulane). Roki mi się wiążą jakoś z pustynnym krajobrazem a nie takim skalistym czy tajgowym.   Ale teraz koniec tych poakaiowych zaczepek.
Cóż, może przyjdzie mod "Cimson Stronghold" Gdzie np. ulepszeniem wiwerny jest Poa Kai i ptak gromu/rok.


IP: Zapisane
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #102 : 09 Maja 2009, 12:05:20 »
Wiwerny nie przypominają i mają inne cechy niż roki.

Rozumiem, że giermek staje się przy ulepszaniu krzyżowcem.
Rozumiem, że druid staje się arcydruidem.
Nie rozumiem, że przy ulepszaniu hydry dorastają jej głowy ale spoko, jest fajnie.

I nie rozumiem też dlaczego wiwernie miały wyrosnąć dziób i pióra.  :/


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #103 : 09 Maja 2009, 12:42:10 »
Mantykorze a wyjaśnij mi takie 3 rzeczy w takim razie.
-Szkielet zamienia się w nieumarłego wilka
-Duch staje się nieumarłym krzyżowcem nie mającego"niematerialności"
-Upiór staje się upiornym rycerzem na koniu.

Takie zmiany są w "Cimson Necropolis".
Co do hydry to myślę, że to zależy od wieku. Z wiekiem hydrom(tym heroesowym) dorastają głowy lub jakaś mutacja przez dziwastwa mrocznych elfów.


IP: Zapisane
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #104 : 10 Maja 2009, 11:52:10 »
Nie no przecież mówię, że spoko, bo bez takich zmian mielibyśmy same ulepszenia typu: opancerzona hydra, albo dziki ogar zamiast cerbera itd.

Chodzi mi tylko o to że wiwerna a ptak to co innego i nie chodzi tu o kilka drobnych zmian, tylko różnice są tak radykalne... Nie potrafię sobie wyobrazić dlaczego mieliby mieć wspólny slot jako jednostka.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 15    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.12 sekund z 25 zapytaniami.
                              Do góry