Ja zaś z kolei nie rozumiem, jaki jest sens mieszania armii...
Do tego dodam iż Twój Gotai jest absurdalnie słabiutki. Fakt, lvl 31 może nie jest zły, ale przed zajęciem Shahibdiya można nawet 34 spokojnie wbić, nie wspominając o tym, że można zdobyć nawet 40 ataku i obrony zanim zajmiesz to miasto!
Dodam też iż takie talenty jak machiny wojenne/szczęście... To są kompletnie bezużyteczne - ba, szczęście i dowodzenie to są talenty, które są pod bitwę a maksymalna szansa osiągnięcia premii tych dwóch współczynników to tylko 30%.
Dlatego też proponuję całe drzewko zmienić. Skille takie jak Atak, czy Obrona są na wagę złota, a taki Krzyk przy zmniejszonym koszcie many u Gotaia jest w stanie zrobić naprawdę dużo.
Zrobiłem build może trochę na szybko, ale mniej więcej przypomina on mój, jak grałem niedawno kampanię na poziomie trudnym:
-> Gniew Krwi (Załóż Wisior Mistrzostwa) - Pamięć Naszej Krwi + Siła Ponad Magią
-> Ekspercki Krzyk (KONIECZNOŚĆ U GOTAIA!) - Głos Szału + Trening Głosu + Potężny Głos
-> Ekspercki Atak - Szał Bitewny (w przypadku tak wielkich armii ten skill do słabych nie należy
) + Łucznictwo
-> Eksperckie Oświecenie - Kulturystyka (ważne jest abyś wszedł w posiadanie tego skilla tuż przed oblężeniem Shahibdiya) + Moc Krwi + Mroczne Objawienie
-> Ekspercka Obrona - Witalność + Unik + Ostatni Bastion
-> Eksperckie Roztrzaskanie Światła - Powstrzymanie Światła
Przy takim rozkładzie umiejętności Zew Krwi dodawał jednej jednostce w mojej armii ok. 750 pkt szału (czyli instant 3 lvl szału krwi przy Gniewie Krwi).
Przejdźmy teraz do artefaktów:
- Pierścień Szybkości - kompletny Must have +20% do inicjatywy jest OP.
- Pierścień Prędkości - Dodatkowo +10% - sweet.
- Lwia Korona - +2 morale i szczęścia zawsze na propsie.
- Wisior Mistrzostwa - do gniewu Krwi, który jest niezwykle potężnym talentem u Gotaia
- Kij Ogra + Tarcza Ogra - Dobre arty dla Gotaia (musisz je mieć jak oczyściłeś mapkę)
- Zbroja ze Smoczych łusek - w tej bitwie raczej nie ma potrzeby ostro buffować Gotaia - wystarczą dwa arty z tego setu)
- Buty Obieżyświata/Nagolenniki ze smoczych kości (tu zamiennie - jeśli masz Płaszcz ze Smoczych Skrzydeł - bierz buciki)
- Płaszcz ze smoczych skrzydeł/Skóra niedźwiedzia (+1 do defa)
- Złota Podkowa/Talia Kart Tarota (jeśli jest ona możliwa do zdobycia
)
Armia - cała w orkach - aniołki, czempionów, tytanów, kapłanów, Rakszasy wywal z armii - bitwa jest pod szał krwi, który powinieneś mieć na optymalnym poziomie (powinieneś mieć na starcie w całej armii I poziom szału).
Myślę, że w takiej sytuacji nie powinieneś mieć żadnego problemu z Shahibdiyą. A jeśli takowe wystąpią - to powinieneś zacząć całe Cześć Ojcom od nowa (tak, całe! bo to statystyki są u Cb masakrycznie słabiutkie). A autora poradnika z gry-online powinni zganić, bo machiny wojenne u Orków to chyba najgorszy skill jaki można wziąść - tym bardziej w kampanii.
A i jeszcze jedno - nie poodkrywałeś wszystkiego na mapie - na południe od Necro są smoki (a za nimi portal, za którym jest parę ciekawych artefaktów), przy najbliższej akademii od Shahibdiya jest stocznia, z której kup okręt i popłyń do takiego niedostępnego lądowo terenu - jest tam bowiem pewien portal, który przeniesie Cb na południe (tam jest arena, która podniesie jeszcze Twoje umiejki). A żeby tam wszędzie dotrzeć polecam zrobić sobie pobocznego jakiegoś bohatera i wstawić mu te jednostki, które zastąpisz u Gotaia. Stań tym pachołkiem pod Shahibdiyą i się nie ruszaj nim (robisz w ten sposób blok, za pomocą którego rywal nie będzie w stanie ruszyć się jakimkolwiek bohaterem (ponieważ Maahir nie może wyjść z miasta)), aż Gotai w końcu podejdzie już po całkowitym wyczyszczeniu mapy. Tak jak jeszcze wspomniał Kyoshiro - warto by też uzyskać dostęp do Łzy Ashy, którą wybuduj w stolicy - Wieża Khana dodatkowo zwiększa w każdej bitwie atak wszystkich bohaterów o 2.
I żeby nie było - sytuacja z czasem nie jest katastrofą, bo można to nawet i później skończyć bez problemu - tym bardziej że rywal posiada tylko jedno miasto i to bez Łzy Ashy.