|
|
« Odpowiedz #75 : 12 Stycznia 2009, 15:57:54 » |
|
Ja lubię Tytany, bo walą na odległość i jak siekną to przeciwnik jest bez szans
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 23
Marszałek Koronny Armii Imperialnych
|
|
« Odpowiedz #76 : 12 Stycznia 2009, 17:57:22 » |
|
Ja podam z każdego stronnictwa po 3 jednostki: ŁADTytani(za wygląd) Smocze golemy(na polu bitwy piekielnie przydatne) Dżiny(każdy wie za co) ŚMIERĆ Wampiry(wiadomo) Diabły(za przywołanie lodowego demona) Mroczni Czempioni(regeneracja+strach+siła) ŻYCIEAnioły(za wskrzeszenie) Czempioni(za szarżę) Kusznicy(za okrzyki) CHAOSCzarne smoki(baardzo silne) Demosmoki(najlepsza jednostka w grze) Ifrity(tarcza ogniowa jest świetna) NATURACzarodziejskie smoki(za czary) Feniksy(za odradzanie się) Osetnice(fajny pomysł z nimi) MOCPtaki Gromu(Fajne i tanie) Cyklopy(doskonali strzelcy) Potwory Morskie(pożeranie jest świetne) Nadużywanie kolorków
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #77 : 19 Stycznia 2009, 10:56:58 » |
|
- Dżin- Dobre czary, mocne staty, przeciwieństwo dżinów z HIII. - Biały Tygrys- Wytrzymały, silny, i szybki. Prawdziwa jednostka - Baśniowy Smok- Wytrzymały, dobre staty i czary. - Osetnice- Strzelają ( a to skarb dla Rezerwatu ), w dodatku dosyć silne, tylko, że wolne. - Kusznik- Dobra jednostka jak na 1 poziom, strzela, dużo HP. - Anioł- Dużo Hp, duże obrażenia, drogi. - Minotaur- Silny, wytrzymały i może negować ataki. - Czarny Smok- Potęga, silny, wytrzymały, odporny na magię... drogi i tylko jeden na tydzień - Cyklop- Atakuje kilka jednostek naraz, dobre staty. - Wampir- Szybki, dobre staty i wysysa życie.
|
Nie każdy może, nie każdy umie, nie każdy chce. Ale można umieć, wystarczy chcieć. Można chcieć, lub umieć chcieć. I można chcieć wszystkiego...
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #78 : 11 Listopada 2009, 17:48:19 » |
|
A czarne smoki są jeszcze lepsze ,ale archanioły i feniksy też są superowe !!!!!! Wiadomość doklejona: 11 Listopada 2009, 17:50:17
Dodam jeszcze dżiny !!!!
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #79 : 06 Września 2010, 18:21:26 » |
|
Dużo jest fajnych jednostek w Heroes 4. Według mnie najfajniejsze są: Czarne smoki Ptaki gromu Czarodziejskie smoki Feniksy Czempioni Krzyżowcy Gryfy Smocze Golemy Kusznicy Pikinierzy Zmory Oceniałem głównie wygląd:)
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #80 : 24 Września 2010, 16:44:04 » |
|
Nie wiem, ale wydaje mi się, że kolor CZERWONY jest zarezerwowany dla administracji.
Żeby nie offtopować: Podobają mi się zwłaszcza behemoty, tygrysy i diabły.
Przepraszam za rozkopywanie, ale chciałem zwrócić uwagę, po interwencji możecie usunąć ten post.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #81 : 24 Września 2010, 21:01:18 » |
|
Chyba się jeszcze tu nie wypowiadałem, więc zacznę mówić na temat 1. W moich oczach zasługują na nie wyłącznie Dżinny. W IV są moim nr. JEDEN i bez nich nie zaczynam robić prawdziwych wypraw. 2. To miejsce zarezerwowałem dla Czarodziejskich Smoków. Ich czary są bardzo mocne i zdecydowanie mogą zjechać szeregi wroga. 3. Tu miałem dylemat, więc nie wybieram jednej jednostki. Podam kilka: -Wampir [ Za wysysanie życia i brak kontrataku wroga ] -Kusznik [ Świetni strzelcy na start ] -Czarne Smoki [ Tłumaczenie jest zbędne ] -Harpie [ Potrafią wprowadzić cię do nerwicy ] -Tytani [ Najlepsi strzelcy, jakich można sobie wyobrazić ]
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #82 : 24 Września 2010, 23:19:25 » |
|
Na pierwszym miejscu są egzekwo Megadragony i Czarne smoki. Nie trzeba mówić, są najpotęzniejsze, a te drugie odporne na zaklecia, dżinny przy nich miękną, są mocne przy strzelaniu czarami, ale gdy trafią na smoki, muszą atakować bezpośrednio, a wtedy padają jak muchy. Dlatego podczas zdobywania smoczych kości zamiast dżinów i magów używałm golemów i nag.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #83 : 25 Września 2010, 10:37:08 » |
|
Cóż u mnie bardzo dobrymi jednostkami są: 1)Tak jak powyżej Dżiny za swoje 2 Zaklęcia lub nawet 3(Ice Bolt, Pieśń Pokoju i Radość). 2)Złe Wiedźmy, Gargantuan i (inne dodatkowe jednostki dla każdej nacji) Jest też wille innych jednostek ciekawych ale nie ma sensu wymieniać ich przez moją osobą bo bym stworzył obszernego bardzo posta.
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #84 : 25 Września 2010, 13:40:22 » |
|
Mi się praktycznie większość jednostek w H4 podoba. Jednostką nr.1 jest oczywiście ptak gromu za boski wygląd, siłę ataku, błyskawicę i liczebność przy nie najgorszej wytrzymałości Poza tym dobre są dżiny, praktycznie poza walką z czarnymi smokami zawsze się przydają Bardzo silne z dystansu osetnice (chyba ulubiona jednostka natury ), pomioty bo gdy są zasłonione i nie da się z nimi nic zrobić to wręcz masakrują, zatruwają i nie najgorzej im idzie w walce wręcz jak na strzelca, no i oczywiście moja pozycja nr.2 w naturze czyli...elfy Inni pewno twierdzą, że nie ale jak na jednostki tego poziomu to są całkiem niezłe, a także fajnie wyglądają. Właśnie zapomniałem o cyklopach...pamiętam jak pokonałem nimi dużo silniejszą armie nacierającą na zamek. Oprócz tego lubię jeszcze diabły, ogólnie za wszystko oraz oczywiście koszmary i wampiry, bo te jednostki po prostu wymiatają
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #85 : 25 Września 2010, 13:47:21 » |
|
Wiele znich wymiata. Z poziomu 1 to według mnie najlepsze są rusałki, bowiem atakują z zablokowaniem kontrataku. Z drugopoziomowych elfy, bo strzelają dwa razy. Z trzeciopoziomowców jadowity pomiot, bo zatruwa, strzela i atakuje z siłą. Z najwyższych Czarne smooki, wiadomo czemu.
Z dodatkowych z TGS'a to wybrałbym wiedźmy za magiczne lustro i dobre zaklęcia
Z trzeciego dodatkku, Megadragona- najpotężniejszy z najpotężniejszych.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #86 : 26 Września 2010, 10:25:07 » |
|
Ja powiem tak: za wygląd to co już wymieniłem. A jeśli chodzi o siłę to:
Poziom 1: kusznicy/berserkerzy -nieźli strzelcy/mocni wojownicy, ale berserk jest wnerwiający, zwłaszcza, że jak ja ich mam to prą do przodu i atakują, a jak ma je komp to jakimś cudem mogą się bronić. Poziom 2: harpie- atak i powrót ofc. Poziom 3: cyklop/dżin/zmora - cyklop, czyli atak na dystans na kilka pól, mądrze wykorzystany potrafi namieszać/ dżin- wszyscy wiedzą za co, zostało już wymienione/ zmora- za grozę i przy tym niezłe staty Poziom 4: Behemot/czarny smok/ potwory z dodatków: Behemot- za niezwykłą silę, czarny smok- wiadomo. Potwory z dodatków są po prostu mocne i fajne, zwłaszcza Demosmok. Nic dodać, nic ując.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #87 : 27 Listopada 2010, 08:46:18 » |
|
Ja lubię gobliny w zbrojach duży zasięg ruchu , złe czarownice silna magia, katapultę bo jest jednostką mechaniczną i modliszki teraz robale zabijają ludzi Edit: A może coś więcej na temat twego wyboru? Dlaczego te jednostki a nie inne? Popraw się, 1 post a już Moderator zaliczony./Loczek
|
|
« Ostatnia zmiana: 27 Listopada 2010, 14:53:18 wysłane przez dragonovich »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #88 : 27 Listopada 2010, 10:51:56 » |
|
To jak tak się rozpisujemy 1, 2, 3, 4 poziom,, to tak:
1. Poziom to zdecydowanie Kusznicy: W dużej ilości z nieograniczonym zasięgiem potrafią wybyć niezłą część naszej armii. 2. Dylemat między Harpiami i Elfami, ale chyba Harpie, żeby nie byli sami strzelcy 3. Dżinny: Ich Iluzja działa w dużej ich ilości wręcz miażdżąco. 4. Czarne Smoki: Czary przy nich się na gówno zdadzą.
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #89 : 27 Listopada 2010, 18:33:50 » |
|
Jednakże Czarne smoki nie sąjuż takie potężne jak dodamy jednostki z dodatkó, bo np: je przebija Megadragon, a w podstawce jeszcze są Potwory morski ze swym pożeraniem.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|