No cóż, tu wszyscy bohaterowie nie mają jeszcze takich rzeczy uzupełnionych, ale zapewne się to zaprawi
.
Co do akolitów; jako ciekawostkę dam to, że u niektórych jednostek tak jest, jak w demkach wykonują czynność, jaką z powodu modu nie mogą robić. Na przykład, jeśli w jakimś demku łucznik strzela, to teraz w tym demku pirat będący na miejscu łucznika po prostu będzie stał sztywno. Spróbujcie sobie też ściągnąć kampanie z wersji podstawowej i Kuźni Przeznaczenia, i włączcie pierwszą misję Przystani, gdzie jest demko jak wojsko Imperium Gryfów walczy z armią demonów. Tam to będzie szał animacji
.
Strzelcy mają połączone cienie łuczników i gremlinów, a 7lvl ma skrzydła smoków Sylvanu. Ot, taka ciekawostka, wątpię, aby udało się to naprawić, ale to tylko moje przypuszczenia, może Sylan coś wykombinuje
.
Co do tego, że specjalizacje bohaterów mają ikonki z Warcrafta - szczerze powiedziawszy ja nie widzę problemu. WoG to znacznie populajniejsza modyfikacja, użyli tam między innymi obrazków z H4 i Age of Empires bez pozwolenia twórców, a nie mają jeszcze problemów prawnych z tym.
No cóż, na obecną chwilę oprócz zmiany statystyk poszczególnych istot trzeba:
-zmniejszyć przyrost istot 1. poziomu. A tak swoją drogą, to tylko moja sugestia, ale lepiej byłoby dać Łowcom Niewolników pierwotny wygląd, gdyż obecnie wyglądają jak jakieś mroczne istoty w ubraniu.
-zamienić statystyki Agresora i Korsarza (zdolności można zostawić)
-sam nie wiem co do 3. poziomu... macie jakieś propozycje?
-zwiększyć koszt alternatyw o 130 (Akolici kosztują 300 sztuk złota, Zaklinacze 500, a Czarownicy 370). Poza tym Akolici mają w opisie o czarze Spowolnienie, a takowego nie mają.
-nieco statystyki podlepszyć, i przede wszystkim zamienić zdolność Atak Trucizną na Jad, gdyż Atak Trucizną to zdolność, która zaraża istoty zaatakowane zadając obrażenia równe ilości istot z atakującego oddziału. Zabójcy mają tą zdolność, gdyż to logiczne, że jak zaatakuje 40 Zabójców to wróg będzie tracił 40 punktów życia, jednak żeby atak Mantikory zarażał wroga kasując mu punkt życia co turę, to nie wyobrażam sobie, ile tych istot musiałoby być aby co turę przeciwnik tracił sporo punktów życia.
-6 lvl powinien latać
-7 lvl powinien dostać niektóre zdolności, jeszcze nie wiem, jakie.