Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tawerniany projekt!!! (Czytany 117042 razy)
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #345 : 09 Października 2010, 12:33:07 »
Przepraszam wiem, że to głupie pytanie ale czy te mody można gdzieś pobrać np: twój Azyl bądź inne bo nie widzę . Czyli jeszcze nie wyszły?
Może macie gdzieś betę?


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Kenai

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 17


Sic parvis magna

Zobacz profil
« Odpowiedz #346 : 09 Października 2010, 12:43:24 »
Wersja beta Azylu do pobrania na poprzedniej stronie. Natomiast siódmy poziom potrzebuje więcej umiejętności, bo ma ich mało i raczej niepraktyczne. Ale mimo to mój ulubiony poziom z tego moda to siódmy  :P


IP: Zapisane
"Człowiek stworzony jest na to, by szukać prawdy, a nie, by ją posiadać." - Blaise Pascal
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #347 : 10 Października 2010, 12:37:04 »
Oprócz tego,  że nadal nie podobają mi się maridy, proponowałbym dać więcej zaklęć dla lvl.7. Za chwilkę pobiorę moda, pogram chwilę i wtedy wyłapię więcej błędów (może).


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #348 : 10 Października 2010, 13:02:48 »
Znalazłem błąd co cie raczej wnerwi a mianowicie taki że jednostki są rozmazane.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #349 : 10 Października 2010, 13:08:09 »
Dałem losowego bohatera i mam klausa z nową ikonką, ale tym samym opisem i nową umką. Domyślam się, że to błąd.

Akolita ma bitewne pikowanie. Znika, pojawia się w innym miejscu z dziwną animacją ( jest sztywny). Zapewne to błąd.

Specjalizacje nie mają opisów. Wszyscy bohaterowie mają taki błąd jak klaus.

Strzelec ma cień łucznika i to głupio wygląda.

Specjalizacje bohaterów mają ikonki z warcraft 3 bez zgody blizzarda na ich umieszczenie

Korsarz i agresor mają czarno-biały pasek na oczach.


« Ostatnia zmiana: 10 Października 2010, 18:26:55 wysłane przez andre94nt » IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #350 : 10 Października 2010, 14:17:19 »
Właśnie wczoraj testowałem i powiem ,że dobrze by było gdybyś po ulepszał tekstury zamku bo niektóre wyglądają jak naklejone. A tak poza tym nie będę marudził bo sam bym lepiej nie zrobił ale powiem ,że specjalizacje bohaterów nie są opisane. O jednostkach:

poz 1.
 wszystko git tylko ostatni poziom zmienić twarz i ubiór.

poz 2.

pirat jest tylko dobry według mnie, gdyż jest odpowiednio wyważony i pasują do niego barwy. korsarz jest jakiś dziwny i ma kolory nie pasujące  a ten ostatni akurat zapomniałem ale za dużo w nim tego wszystkiego.

poz.3
1,2,3 istota nie przypadła mi do gustu. Futerka w ogóle nie pasują do tego klimatu i tu nie chcę podważać pracy ile w to włożyliście no ale.

poz.4 jest świetny totalnie, ostatni chyba czarnoksiężnik najlepiej wyszedł.

poz.5 dość dobry szczególnie ta zielona chimera

poz.6 może być szczególnie ten drugi niebieski.

poz.7 Ogólnie bardzo dobrze tylko nie widać końca tego topora i cień dodaliście za duży

Podsumowując to jest dopiero Beta, więc mam nadzieję ,że 3 poz. zmienicie całkiem i ulepszycie 1 poz. ostatnią istotę oraz 2 poz. istoty korsarz i agresor


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #351 : 10 Października 2010, 15:00:01 »
No cóż, tu wszyscy bohaterowie nie mają jeszcze takich rzeczy uzupełnionych, ale zapewne się to zaprawi ;).
Co do akolitów; jako ciekawostkę dam to, że u niektórych jednostek tak jest, jak w demkach wykonują czynność, jaką z powodu modu nie mogą robić. Na przykład, jeśli w jakimś demku łucznik strzela, to teraz w tym demku pirat będący na miejscu łucznika po prostu będzie stał sztywno. Spróbujcie sobie też ściągnąć kampanie z wersji podstawowej i Kuźni Przeznaczenia, i włączcie pierwszą misję Przystani, gdzie jest demko jak wojsko Imperium Gryfów walczy z armią demonów. Tam to będzie szał animacji ;).

Strzelcy mają połączone cienie łuczników i gremlinów, a 7lvl ma skrzydła  smoków Sylvanu. Ot, taka ciekawostka, wątpię, aby udało się to naprawić, ale to tylko moje przypuszczenia, może Sylan coś wykombinuje ;).

Co do tego, że specjalizacje bohaterów mają ikonki z Warcrafta - szczerze powiedziawszy ja nie widzę problemu. WoG to znacznie populajniejsza modyfikacja, użyli tam między innymi obrazków z H4 i Age of Empires bez pozwolenia twórców, a nie mają jeszcze problemów prawnych z tym.

No cóż, na obecną chwilę oprócz zmiany statystyk poszczególnych istot trzeba:
-zmniejszyć przyrost istot 1. poziomu. A tak swoją drogą, to tylko moja sugestia, ale lepiej byłoby dać Łowcom Niewolników pierwotny wygląd, gdyż obecnie wyglądają jak jakieś mroczne istoty w ubraniu.

-zamienić statystyki Agresora i Korsarza (zdolności można zostawić)

-sam nie wiem co do 3. poziomu... macie jakieś propozycje?

-zwiększyć koszt alternatyw o 130 (Akolici kosztują 300 sztuk złota, Zaklinacze 500, a Czarownicy 370). Poza tym Akolici mają w opisie o czarze Spowolnienie, a takowego nie mają.

-nieco statystyki podlepszyć, i przede wszystkim zamienić zdolność Atak Trucizną na Jad, gdyż Atak Trucizną to zdolność, która zaraża istoty zaatakowane zadając obrażenia równe ilości istot z atakującego oddziału. Zabójcy mają tą zdolność, gdyż to logiczne, że jak zaatakuje 40 Zabójców to wróg będzie tracił 40 punktów życia, jednak żeby atak Mantikory zarażał wroga kasując mu punkt życia co turę, to nie wyobrażam sobie, ile tych istot musiałoby być aby co turę przeciwnik tracił sporo punktów życia.

-6 lvl powinien latać

-7 lvl powinien dostać niektóre zdolności, jeszcze nie wiem, jakie.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #352 : 10 Października 2010, 16:33:02 »
Jaszczurze ugryzienie dla 7lvl by pasowało, ewentualnie dla alternatywy odporność na osłabienie czy coś w ten deseń, a dla ulepszenia może jakiś ryk, lub/i ogłuszenie?


IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #353 : 10 Października 2010, 16:56:53 »
Jeżeli miałbyś ochotę zmienić 3lvl to służę pomysłami jutro sypnę więcej ale tak na razie to :

-Zamiast krzyżować łucznika z gremlinem zrób całkiem co innego np:
1.Abordażysta
2.Rzemieszek
3.Szablozębny

Albo to może zamiast 2 poz. Nie wiem jak coś to dołącze opisy


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #354 : 10 Października 2010, 17:02:55 »
Wiesz co, oni raczej nic nie zmienią, proponowałem zmianę maridów w trakcie POWSTAWANIA projektu, ale nic to nie dało, więc szczerzę wątpię, by przyjęli i Twoje projekty...


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #355 : 10 Października 2010, 17:12:58 »
Oki Andre sorka nie zauważyłem drugiego a i mam bana na tych rozmówkach.A Kokoju weź spróbuj co cie nie zabije to wzmocni chyba że skoczysz z pierwszego piętra i będziesz na wózku ale nieważne spróbuj.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #356 : 10 Października 2010, 18:19:44 »
Cóż, ja jestem od projektu, ale ostateczna decyzja należy do Sylana ;).
Sam wpierw proponowałem na trzeci lvl dać pirackich łuczników i arbalistów, aczkolwiek szczerze powiedziawszy mi tam obojętne, jak dla mnie i to i to pasuje. Jeśli Sylan uzna by zmienić 3 lvl mogę coś zrobić na jego miejsce, aczkolwiek twoja propozycja nie jest jak dla mnie zbyt dobra; za bardzo to przypominałoby 2 lvl, a i model pasujący byłby jedynie wśród Zbrojnych, Krzyżowców i Fanatyków.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #357 : 11 Października 2010, 22:42:52 »
Witam.

Nie lubię czytać aż takich długich tematów ale przeczytałem wszystkie posty, żeby mieć jasny pogląd na to co się tutaj działo.

Wraz z czytaniem kolejnych postów coraz bardziej byłem zaciekawiony modem! Z początku było kiepsko, podobały mi się jedynie najniższe poziomy istot, ale z czasem wszystko zaczęło nabierać kształtów i logiki ;]

Mam też taki pomysł: może żeby dodać nieco oryginalności rasie, damy jakiejś jednostce zdolność "niematerialność" podpisaną jako "unik"? Taka istota byłaby ciekawa choć odpowiednio słabsza żeby nie wymiatała za bardzo ze swoją zwinnością.


IP: Zapisane
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #358 : 11 Października 2010, 23:24:04 »
Popieram, to jest dobry pomysł, tę zdolność można dać łowcy niewolników, skoro nie mają niewidzialności to niech mają chociaż unik


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #359 : 12 Października 2010, 15:42:05 »
W sumie to tak, ale nie wiem, czy łatwo byłoby im unikać ciosów, jak są tacy cali  w tobołach i innych łukach. Wolałbym dać tę zdolność np. Wezyrowi ( czy jak mu tam). A co do ostatniego lvl, to możnaby dać jakieś tam odporności na spowolnienia, osłabienia itp.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.077 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry