Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tawerniany projekt!!! (Czytany 117019 razy)
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #360 : 30 Listopada 2010, 18:17:00 »
Hej sylan, a ty robisz wersje poprawioną czy jeszcze nie??


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #361 : 30 Listopada 2010, 23:42:21 »
A ja się pytam, gdzie te pliki co pobieram z tawernianego chomika wstawić :P


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #362 : 02 Grudnia 2010, 12:12:20 »
Z końcówką ".h5u" do folderu "UserMods" a ".pak" do "data"


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #363 : 01 Stycznia 2011, 11:59:03 »
No cóż, sporo czasu już minęło odkąd wyszła beta. Kierując się opiniami niektórych graczy oraz swoimi własnymi, ustaliłem listę błędów w grze.
Najważniejsze co, to fakt, iż Azyl bije na głowę wszystkie inne miasta. Już pierwszy poziom jest za silny jak na taką liczebność. Podana poniżej redukcja przyrostu (z 11 do 8)jest z uwzględnieniem faktu, że Azyl ma budynek zwiększający przyrost pierwszego poziomu o 5, przez co ma się po 16 Bandytów tygodniowo. A że tworząc te jednostki chciałem je stworzyć jako niewiele słabsze od istot Lochu, to w sumie tak, jakby się dostawało po 13-14 Zwiadowców czy Prześladowców tygodniowo... a z cytadelą i zamkiem - 27. Więc, jeśli nie da się jakoś ograniczyć bonusu z budynku zwiększającego przyrost pierwszego poziomu, przyrost powinien zostać zredukowany do 8. Jeśli się da, to przyrost z budynku ograniczyć do dwóch istot, a przyrost powinien wynosić 9.
Piraci też są over. Spora liczba pokonuje każdą napotkaną przeszkodę, tu jednak trzeba bardziej pogrzebać w statystykach. Oprócz tego zauważyłem, że Korsarz ma statystyki Agresora, a Agresor - Korsarza.
Trzeci poziom już nie taki silny, ogólnie ok, ale za to czwarty ma za silne czary. W piątym są zupełnie pomieszane opisy i zdolności Mantikor i Kikimor. Kikimora zwie się tam Kimora, ma swój opis, ale za to statystyki i zdolności Chimery. I Chimera, która ma także poprawny opis, jednak statystyki i umiejętności KiKImor. Poza tym, pomylono u nich dość znaczące zdolności. Zdolność Zatruty Atak zatruwała cele ataków Mantikor i zadawała im co turę spore obrażenia od trucizny. Tutaj jednak dano im zdolność Trującego Ataku, który odbiera celowi co turę tyle punktów życia, ile wynosiła liczebność oddziału. Jak jeszcze było to u Zabójców i Prześladowców to było ok, ale aż strach pomyśleć, ile musiałoby być Mantikor czy Chimer aby te obrażenia cokolwiek znaczyły.
Do szóstego poziomu się nie przyczepię, jedyne co, to dziwi mnie, że nie ma lotu. Za to siódmy proponuję całkowicie zmienić. Trzeba jeszcze zastanowić się, na jaki, ale jednak te jaszczury są graficznie kiepskie. Oprócz nienaturalnego chodu w ich jamie ustnej są łuski, głowa ewidentnie doklejona, uzbrojenie takie jak naramienniki raz znikają a raz nagle się pojawiają, poza tym widać ich cień ma skrzydła. Wątpię, aby to się poprawiło u nich, jednak proponuję zamienić ją na coś.
Tutaj dodam ewentualne zmiany w statystykach (czerwonym kolorem odznaczę zmienione statystyki lub zmienione fragmenty opisów)


1. Bandyta
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 2-3
Życie: 12
Szybkość: 5
Inicjatywa: 13
Strzały:
Mana:
Koszt: 60
Przyrost: 8
Zdolności: Niewidzialność
Opis: Złodzieje i szubrawcy wynajęci w portach służą piratom za podstawową piechotę. Dla kilku sztuk złota są gotowi zrobić wszystko, zaś ich zdolność ukrywania się pozwala ukryć się przed wrogami do czasu ataku.

1a. Złodziej
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 2-4
Życie: 14
Szybkość: 6
Inicjatywa: 14
Strzały:
Mana:
Koszt: 90
Przyrost: 8
Zdolności: Niewidzialność
Opis: Złodzieje są Bandytami po większym przeszkoleniu. Czas jaki oddali oni walce tylko utwierdził ich w przekonaniu o własnej sile, i o cenie, jaką są warci. Jednakże wiele w tym prawdy, dlatego też niewiele szermierzy może równać się w walce z tymi mistrzami miecza.

1b. Łowca Niewolników
Atak: 2
Obrona: 2
Obrażenia: 1-7
Życie: 10
Szybkość: 3
Inicjatywa: 12
Strzały: 12
Mana:
Koszt: 90
Przyrost: 8
Zdolności: Strzelec, Pełna Skuteczność w Walce Wręcz
Opis: Piraci rekrutują wszelakie szumowiny i dranie, które sprzedałyby swoją rodzinę za gartskę miedziaków. Dlatego też zależy im na tych, którzy chwytają niewolników by nimi handlować. Miesiące skupione na strzelectwie oraz ściganiu ofiar wyszkoliły w nich perfekcję i zręczność, jakiej pozazdrościć mogą liczni łucznicy.

2. Pirat
Atak: 3
Obrona: 3
Obrażenia: 4-5
Życie: 16
Szybkość: 4
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana:
Koszt: 120
Przyrost: 8
Zdolności: Szał
Opis: Wielu wśród piratów służyło dawniej dla Imperium Gryfów, ale wydarzenia dziejące się w królestwie (Głównie wyczuwalna plaga korupcji podczas żądów Biary) skłoniły ich do zmiany stron. Są oni niezbyt opanowani, i gdy widzą, że w pobliżu giną ich sojusznicy, wpadają w dziką furię.

2a. Korsarz
Atak: 4
Obrona: 4
Obrażenia: 6-6
Życie: 20
Szybkość: 5
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana:
Koszt: 180
Przyrost: 8
Zdolności: Szał, Zabójca Gigantów
Opis: Długie walki na okrętach uczyniły z nich mistrzów walki wręcz. Dzięki swemu przeszkoleniu mogą pełnić ważne role podczas walk na suchym lądzie, zaś podczas abordaży są wręcz nieocenieni.

2b. Agresor
Atak: 5
Obrona: 1
Obrażenia: 2-7
Życie: 14
Szybkość: 4
Inicjatywa: 18
Strzały:
Mana:
Koszt: 180
Przyrost: 8
Zdolności: Szał, Bezlitosny Kontratak, Odporność na kontrolę umysłu
Opis: Agresorzy zamiast zaplanowanego abordażu wolą iść na żywioł. Tam gdzie woda oni czują się dobrze, i ich największym pragnieniem jest znaleźć się na środku pola bitwy.

3. Strzelec
Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie: 18
Szybkość: 3
Inicjatywa: 8
Strzały: 12
Mana:
Koszt: 150
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec
Opis: Strzelcy dysponują zaawansowaną bronią, której projekty ukradziono ze Srebrnych Miast. Prymitywne wyrzutnie jakich używały Gremliny zostały polepszone przez piratów, i wykorzystane na ich okrętach.

3a. Grenadier
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie: 30
Szybkość: 3
Inicjatywa: 11
Strzały: 24
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Precyzyjny Strzał
Opis: Broń palna używana przez Strzelców spełniała oczekiwania piratów, ale dla nich to i tak było za mało. Wyrzutnie wzbogacono o nowe elementy, same pociski także polepszono. Tak oto stworzono nową broń, która na bliskich odległościach zadaje ogromne obrażenia.

3b. Kanonier
Atak: 4
Obrona: 6
Obrażenia: 6-6
Życie: 20
Szybkość: 4
Inicjatywa: 6
Strzały: 16
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Pełna Skuteczność w Walce na Dystans
Opis: Nawet gdyby piraci mieli najpotężniejszą broń w Ashan, dla nich i tak byłoby to mało. Wyrzutnie Grenadierów przestały im wystarczać, więc wzbogacili swoje oddziały o potężne pancerze oraz potężną broń. Bez względu na pokonywane odległości, ich obrażenia są równie silne.

4. Akolita
Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 10-10
Życie: 30
Szybkość: 4
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana: 14
Koszt: 300
Przyrost: 4
Zaklęcia: Lodowy Promień, Krąg Lodu, Spowolnienie
Zdolności: Rzucający Czar
Opis: Każda dobra armia powinna składać się ze strzelców, piechoty i magów. Kapitanowie okrętów nie zapomnieli o tym, i dlatego najęli Akolitów, by razili swych wrogów siłami wody a także spowalniali działania ich armii.

4a. Zaklinacz
Atak: 8
Obrona: 8
Obrażenia: 12-12
Życie: 40
Szybkość: 4
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana: 22
Koszt: 500
Przyrost: 4
Zaklęcia: Lodowy Promień, Krąg Lodu, Spowolnienie, Wrażliwość
Zdolności: Rzucający Czar
Opis: Kontynuując podboje wybrzeży, Akolici przestali wystarczać flotom pirackim. Podpatrując sztukę rzucania zaklęć praktykowaną przez Matrony Cienia z Ygg-Chall, piraci wyszkolili Zaklinaczy. Ci mistrzowie magii oprócz rzucania zaklęć wody potrafią spowalniać wroga i osłabiać jego pancerz.

4b. Czarownik
Atak: 10
Obrona: 6
Obrażenia: 7-14
Życie: 30
Szybkość: 4
Inicjatywa: 13
Strzały:
Mana: 18
Koszt: 500
Przyrost: 4
Zaklęcia: Spowolnienie, Wrażliwość, Cierpienie, Kula Ognia
Zdolności: Rzucający Czar
Opis: Czarownicy to magowie, którzy zamiast trenować sztukę używania wody na niekorzyść wrogów postanowili pójść w przeciwstawny żywioł, i zaczęli używać zaklęć ognia. Potrafią także osłabiać pancerze oraz siłę ataku wrogów, dzięki czemu piracka flota ma znacznie ułatwione zadanie.

5. Mantikora
Atak: 18
Obrona: 8
Obrażenia: 10-15
Życie: 80
Szybkość: 7
Inicjatywa: 12
Strzały:
Mana:
Koszt: 800
Przyrost: 3
Zdolności: Latanie, Duża Istota, Trujący Atak
Opis: Mantikory żyły dziko, dopóki piraci nie zaczęli łapać ich i oswajać. Te dzikie bestie oprócz latania potrafią atakować gigantycznym żądłem nasączonym trucizną tak silną, że trucizny używane przez Zabójców wydają się być miksturami leczniczymi.

5a. Chimera
Atak: 18
Obrona: 10
Obrażenia: 12-20
Życie: 100
Szybkość: 7
Inicjatywa: 12
Strzały:
Mana:
Koszt: 1000
Przyrost: 3
Zdolności: Latanie, Duża Istota, Trujący Atak, Uderzenie
Opis: Chimery są starszymi kuzynami Mantikor. Te wielkie bestie dysponują - tak jak Mantikory - wielkimi skrzydłami i trującym żądłem, które jest tak skonstruowane, iż nierzadko może ogłuszyć swych wrogów.

5b. Kikimora
Atak: 16
Obrona: 8
Obrażenia: 10-14
Życie: 90
Szybkość: 9
Inicjatywa: 14
Strzały:
Mana:
Koszt: 1000
Przyrost: 3
Zdolności: Latanie, Duża Istota, Trujący Atak, Wyniszczające Rany, Szał Bitewny, Szał, Nieograniczony Kontratak
Opis: Kikimory należą do niezwykłych okazów Mantikor. Te stworzenia są wręcz połączeniem wszystkiego, co jadowite i wyniszczające. Mimo, iż w samej walce niezbyt się sprawdzają, ich trucizny, szał bitewny czy zdolność nieograniczonego kontrataku rekopensują te usterki.

Jeśli chodzi o budynki, proponuję pozmieniać to i owo, zresztą, o ile pamiętam, wysyłałem ci taki plik ze zmienionymi kosztami budynków.
Jeśli chodzi o grafikę:
-Pierwszy poziom ok
-Drugi... chyba wiem, czemu piraci mają te "paski" na czole... po prostu jest to stabilna tekstura głowy, zaś ty nałożyłeś na nią dosyć nierówno twarz... w rezultacie kawałek głowy przechodzi przez twarz i wystaje właśnie jako takie czarne kawałki.
-Trzeci ok
-Czwarty ok
-Piąty ok
-Szósty ok
-Siódmy... to zostawię bez komentarza, według mnie należy tą jednostkę wymienić
Jeśli chodzi o budynki:
-Niektóre budynki w Azylu nie są zmienione... chodzi mi tu o część domków, wieże magiczne i te place ćwiczeń
-Aula Bohaterów ma dosyć dziwną teksturę podłogi
-Proponuję jednak usunąć to "morze" gdyż kiepsko to wygląda
-Jeśli masz czas i ochotę, proponuję zmienić tło by bardziej było takie brązowo-czerwone niż ciemnoniebieskie, ale to to już tylko tak alternatywnie, w sumie jedno i drugie jest dobre.
-Proponuję usunąć ten bluszcz co otacza główny budynek Azylu, gdyż widać jest on z jednej tekstury, i naokoło budynku jest kilka takich samych porostów.

Postanowiłem się też podjąć zrobienia jakiejś kampanii Azylu, ale oficjalnie pomysł przedstawię po ukończeniu samego miasta.
Oczywiście wszystko zależy od Sylana, chociaż on od miesiąca nie był na forum... miejmy nadzieję, że szybko tu zaglądnie.
Zrobienie kolejnego smoka to niezbyt dobry pomysł, choć jakby się tak zastanowić... W każdym razie smoki sobie odpuśćmy.
Inne pomysły? Cóż, jest ich sporo. Może to być jakiś wodny olbrzym (Władcy Piorunów), wodne widmo (Upiory), czy choćby roki (Feniksy). Pomysłów jest mnóstwo, choć lepiej najpierw poprawić te już gotowe istoty.


« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2011, 12:42:38 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #364 : 01 Stycznia 2011, 12:08:30 »
No fakt, trochę nic się nie działo ;)
Mogę pomóc w kampanii, na przykład robiąc scenki xP
Muzykę też mogę zrobić ;)
Głowny motyw:...Piraci z Karaibów xD :P


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #365 : 01 Stycznia 2011, 12:55:13 »
thx ;-). W sumie sam się zastanawiałem, jak ciebie poprosić o pomoc przy montowaniu scenek.
Planuję zrobić kampanię zawierającą pięć misji, opowiadającą o podbojach Imperium Jednorożców. Jeśli chodzi o udział ras, to bardzo będzie to przypominało Uzurpatora, gdyż w planie mam włączyć tu głównie Sylvan, Loch i Przystań... czy też raczej Azyl.
Nie obejdzie się też bez pomocy modderów, gdyż w planie mam zastąpienie żywiołaków jednostkami Przystani, konkretniej:
-Żywiołak Wody - Strzelec Wyborowy
-Żywiołak Ziemi - Krzyżowiec
-Żywiołak Powietrza - Gryf
-Żywiołak Ognia - Paladyn
Ew. jeśli ktoś by miał czas i chęci, to możnaby przefarbować ich kolory z białego na... jakiś, purpura, zieleń, różne są pomysły.
Mod zapewne będzie kontynuowany, więc zapewne za niedługo przedstawię koncepcję na bohaterów... albo wzorując się na Uzurpatorze będę codziennie zamieszczał opisy jednego z nich ;D.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
SebastianHommVI

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 138


Gość od edytora...specjalizacja (skrypty) .

Zobacz profil
« Odpowiedz #366 : 01 Stycznia 2011, 13:05:00 »
Służę pomocą przy oskryptowaniu mapy umiem zrobić dość dużo :D jakby co to można do mnie pisać chętnie pomoge .


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #367 : 01 Stycznia 2011, 16:28:25 »
No cóż temat ruszył, a ja mówiąc szczerze całkowicie zapomniałem o tym modzie. Nie miejcie mi za złe ale kompletnie nie mam czasu na modowanie, zwłaszcza że błędy jakie są w modzie wyszły przypadkowo, a nie z mojej winy. Nie wiem czy to błąd jakiś skryptow czy coś znowu w plikach gry nie tak ale nie miałem pojęcia jak ponaprawiać niektóre rzeczy. napisałem więc do paru innych osób o pomoc ale jak do tej pory nikt nie odpisał, a szkoda. Ale nie w tej sprawie pisze. Coś przeczytałem, że chcielibyście przygotować kampanię do tego miasta, więc mowie stanowcze TAK róbcie, róbcie i zróbcie a ja wam chętnie przy nim pomogę. Szczerze mówiąc planowałem od pewnego czasu rozbudować ten projekt i stworzyć coś zupełnie nowego. Kilka nowych nacji... nowe kampanie... kilku nowych i kilku znanych bohaterów... ale na pewno nie zabiorę się za to przed feriami. W każdym razie planowałem rozbudować to i przenieść graczy w zupełnie nowe tereny na południe, a konkretnie na ten fragment kontynentu znajdującego się na samym dole ashan (dla tych którzy nie wiedzą o czym mowie odsyłam do mapki). Tutaj bym jednak Kokoju zmienił troszkę czas wydarzeń, które działyby się równocześnie z tymi z toe. A cóż do nowych miast zobaczymy jak to by poszło na razie to co piszę są luźnymi sugestiami i nic nie obiecuje. Jęśli powstanie jakieś miasto to może Jaszczuroludzie? Taka Cytadela z H3, którą pierwotnie miała być w miejscu Azylu ale z powodu prac nad podobnym miastem na innym serwie zrezygnowałem. Cóż może pokaże o co mi chodzi na przykładzie jednostki...



IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #368 : 01 Stycznia 2011, 16:40:41 »
No gnoll ci jako tako wyszedł, ale jaszczuroludzi wątpie by dałbyś zrobić. Narazie na waszym miejscu bym ograniczył się do Azylu, aniżeli próbował tworzyć zupełnie nowe modele.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #369 : 01 Stycznia 2011, 18:27:36 »
No gnoll ci jako tako wyszedł, ale jaszczuroludzi wątpie by dałbyś zrobić. Narazie na waszym miejscu bym ograniczył się do Azylu, aniżeli próbował tworzyć zupełnie nowe modele.
Jakie nowe modele  :huh: mamy dużo w herosie głów i tułowiuw jaszczurów, jeśli byłeś kiedyś na rosyjskiej stronie ncf (psathka czy coś takiego) to tam już jest jaszczuroludź zrobiony, z łucznika i głowy rumaka jeźdźca mroku. Więc dałoby się to zrobić. A co do odtworzenia cytadeli z h3, to sam kiedyś to planowałem. Gnolle chciałem zrobić takie jak ty, jaszczuroludzi z wielkich łowczych i głowy wspomnianego wyżej rumaka, gorgone z ciała powiększonego wilka z głową minotaura (teksturka z łuskami), oślizgi czy jak to tam sie zwie z ognistych ptaków z półprzeźroczystymi skrzydłami na kształt "ważkowych", a bazyliszek to bardziej wąż, wg mnie, więc powinie być zrobiony z żywiołaka wody. Ten pomysł jest całkiem dobry, więc mam nadzieję, że się uda go wykonać.  :rolleyes:


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #370 : 01 Stycznia 2011, 18:48:57 »
Eee... wtedy trzeba by było kopiować co najmniej 12x głowę jaszczurzego jeźdźca, chyba, że znowu jakiś znawca jaszczuroludzi pomyśli, że głowa smoka jest identyczna co głowa reptiliona.
Cóż, ja osobiście planuję zrobić kampanię Azylu która działa by się po wydarzeniach z TotE. Nieco inspirując się Sandorem zamierzam zrobić historię bohatera X, który byłby synem z nieprawego łoża Króla Duncana, i próbowałby zdetronizować Y, "legalnego" syna Duncana. W każdym razie potrzebowałbym do kampanii kogoś, kto zna się na skryptach, a także jakiegoś moddera.
A właśnie, a pro po modderów, może znalazłby się ktoś, kto by poprawił te jednostki Azylu? Już nawet te jaszczury mogłyby zostać, chociaż możnaby zrobić np. Roki.
W każdym razie, jeśli ktoś ma czas i chęci, prosiłbym o przefarbowanie strojów Strzelców Wyborowych, Krzyżowców i Paladynów z białego na fioletowy, a także wstawiłby ich w miejsce żywiołów, konkretniej aby było tak:
Żywiołak Wody - Strzelec Wyborowy
Zywiołak Powietrza - Gryf
Żywiołak Ziemi - Krzyżowiec
Żywiołak Ognia - Paladyn
Gryfy mogłyby pozostać nieulepszone i w swoim zwykłym modelu, ew. później można też czymś zastąpić Mumie i Feniksy (Wilki mogą zostać, bardzo pasują do Piratów, a Mantikory zostały już zastąpione przez Córy Wody).
Jeśli jakiś modder jest chętny, prosiłbym o skontaktowanie się do mnie na gg 13879669


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
SebastianHommVI

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 138


Gość od edytora...specjalizacja (skrypty) .

Zobacz profil
« Odpowiedz #371 : 01 Stycznia 2011, 19:55:20 »
Pisałem jak chcesz to mogę się zająć skryptami :P nikogo lepszego tu nie znajdziesz umiem zrobić klikanaście zdarzeń na mapce więcej narazie nie opanowałem , ale myślę , że to i tak dużo . No więc jak się namyślisz  to odezwij się .

Wiadomość doklejona: [time]01 Styczeń 2011, 20:02:11[/time]
W każdym razie potrzebowałbym do kampanii kogoś, kto zna się na skryptach, a także jakiegoś moddera.


 



« Ostatnia zmiana: 01 Stycznia 2011, 20:02:38 wysłane przez SebastianHommVI » IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #372 : 01 Stycznia 2011, 22:05:08 »
Eee... wtedy trzeba by było kopiować co najmniej 12x głowę jaszczurzego jeźdźca, chyba, że znowu jakiś znawca jaszczuroludzi pomyśli, że głowa smoka jest identyczna co głowa reptiliona.
Jeśli tak na to spojrzeć to masz rację, ale odtworzenie cytadeli to jest dobty pomysł  ^_^


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #373 : 01 Stycznia 2011, 22:34:48 »
@SebastianHommVI - ok, mogę ciebie przyjąć
Planowo, jak pisałem kampania będzie zawierać pięć misji skupionych na Azylu, jednak, kto wie, może w przypływie chęci zrobię kampanię dla innej rasy, gdzie będą występowali piraci?
Prawdopodobnie będzie po 4 bohaterów dla Azylu, Sylvanu i Lochu. Ponadto, Azyl będzie miał sześciu bohaterów Imperium Jednorożców, którzy jednak będą pełnić funkcję zwyczajnych podrzędnych dowódców, tak jak np. w Dzikich Hordach i Kuźni Przeznaczenia Fanatycy mieli kilku fanatycznych rycerzy-bohaterów.
Będzie też kilka podmianek na jednostki. Żywiołaki zamienią się na cztery jednostki Przystani: Strzelców Wyborowych, Krzyżowców, Paladynów i Gryfy, zaś trzy pierwsze zaliczą zmianę koloru z białego na fioletowy.
Głównymi bohaterami kampanii pirackiej będą dwaj bohaterowie, którzy początkowo mieli służyć jako zwykli dowódcy - a mianowicie Erwin i Kyrke. W ich miejsca wstawi się innych piratów. Oprócz tego jako król Imperium Jednorożców będzie Kenald, syn Duncana i Freydy.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #374 : 04 Stycznia 2011, 20:11:39 »
Jednostkami mogę się zająć, jeśli mogę  ^_^ .


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Strony: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry