downloadmuzyka (umieścić w music/Town-Themes)
mod w języku angielskim
To miasto zastępuje Stronghold, Jest to rodzaj alternatywnego oddziału Haven armii, armii renegatów, są może zorientowany, ale powinny odgrywać bardzo różni się od orków, to nic więcej jak karły w rzeczywistości, tym więcej czasu masz na przygotowanie się, tym lepiej to jest.
Ich umiejętności rasowe jest duchowość. Istoty zyski punktów duchowości, kiedy rzucać czary, gdy bohater używa Prayers (okrzyki wojenne), a kiedy bronić. tracą punktów duchowości, gdy są one przez czary wroga lub cierpią na pewne negatywne skutki.
Punktów duchowości dokonać stworzenia lepiej chronione przed niszczącym i ciemne czary i bardziej podatne na czary światła, ale także daje lepsze czary i nowe umiejętności. punktów duchowości nie absorbują uszkodzeń.
stworzenia :poziom 1 (stworzenie przez psatkha) :
poziom 2 :
poziom 3, Priestesses :
poziom 4, Glories :
poziom 5, Crusaders :
poziom 6, Church Guardians :
poziom 7 :
statystyka :
Heroes : Oyssin, Offender, Spirituality Basic, Training Basic, powerful blow, Benediction
Ingham, White knight, Spirituality Basic, Enlightment Basic, Intelligence Benediction
Jerwall, War leader, Spirituality Advanced, Prayer Basic, War cry call of the blood, Benediction
Sorsha, Tiers 5, Spirituality Basic, Shatter dark basic, Detain dark, Benediction
Bakrus, Tiers 6, Spirituality Basic, Defense basic, Protection, Benediction
Orrin, Tiers 2, Spirituality Basic, Attack basic, Archery, Ammo cart, Benediction
Rion, Empiric, Spirituality Basic, Shatter destructive Basic, Might over magic, Benediction
Adelaide, Courtier, Spirituality Basic, Leadership, Diplomacy, Benediction
umiejętności :rage (Spirituality) 10%
Memory of our blood (Elrath's Blessing)
Powerful blow
Might over magic (Faith over magic)
training 5%
Retaliation strike
Powerful blow
==> Weakening Strike (Requires Retaliation strike)
==> Stunning blow (Requires Retaliation strike)
Bodybuilding
==> Defend us all
Leadership 10%
Recruitment
==> Goblin support (Pikemen support)
==> ==> Aura of swiftness
==> Battle elation (In Elrath we Trust) requires memory of our blood
==> ==> Divine guidance
Fortunate
Diplomacy
==> Empathy
Logistics 5%
Scouting
==> Swift mind
==> Silent Stalker
Pathfinding
==> Death tread
==> Path of war
==> ==> Snatch
Seamanship
Luck 2%
Warrior's luck
==> Dead man luck
Fortunate adventurer
==> Tear of Asha visions
==> Spoils of war
Magic resistance
==> Barbarian luck (Divine Protection)
Defence 10%
Toughness
==> Hold your ground
==> ==> Preparation (requires Tactics)
Protection
==> Resistance
Evasion
==> Last stand
Attack 15%
Tactics
Frenzy
==> Retribution (requires battle elation)
Archery
==> Flamming arrows
==> Nature's wrath
Excruciating strike (Requires Powerful blow and Retaliation strike)
War machine 8%
Ballista
==> Triple Ballista
Catapult
==> Triple catapult
First aid
barbarian enlightment 2%
warcries learning (Disciple)
Intelligence
==> Tutor (Requires Disciple)
==> Dark revelation
==> Academy award
Power of blood (Ardent passion)
Voice (Prayer) 10%
Mysticism
Voice training (Enlightened)
Voice of rage (Compassion)
==> Mighty voice (Faith)
==> ==> Distract
Shatter destructive 8%
Corrupt destructive
==> Mana burst
Detain destructive
Weaken destructive
Fire resistance (requires Faith over magic)
Elemental overkill (requires Faith over magic)
Shatter dark 15%
Corrupt dark
Detain dark
==> Stormwind
==> ==> Refined Mana
Weaken dark
Absolute rage (Absolute spirituality) requires :
(Attack) Tactics, Archery, Nature's wrath
(Shatter dark) Detain dark, stormwind, Refined Mana
(Prayer) Compassion, Faith, Distract
(Spirituality) Faith over magic, Elrath's Blessing
na poziomie-up :
Atak: 35%
Obrona: 35%
Zaklęcia: 10%
Wiedza: 20%
Spirituality :poziom 1 : 100 pts
poziom 2 : 100 pts
poziom 3 : 400 pts
Czaru: + 100 pkt
Otrzymuj magię uszkodzenia: - 50 pkt
Otrzymuj przekleństwo: - 50 pkt
obrony: + 25 pkt
złe morale: - 50 pkt
oślepiony na kolei: - 50 pkt
coef w szał: * 0
działania w ramach zahipnotyzować: - 50 pkt
na poziomie zapomnienia: - 5 pkt
strach: - 50 pkt
osłabiona: - 50 pkt
moc coef naszej krwi: * 1,5
pamięci naszej krwi: + 25 do + 50 pkt
uniesienia bitwy: + 25 pkt
stos naszych wrogów: + 25 pkt
absolutnej duchowości: + 400 pkt
Budynków na mapie przygody :zamek :