Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Hex
Strony: [1] 2 3 4 ... 29
1  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Oficjalny Dodatek - Próba Ognia : 01 Maja 2016, 15:00:48
A może się mylicie? Może to kapibara? ;P
PS: podoba mi się ten wulkaniczny nosorożec i co coś co chyba jest skrzydlate i ogniste - walkiria?
Według Ubi ten gryzoń to Kobold. :haha:
Tak, to Walkiria a ten nosorożec to taki odpowiednik Dzikiego Zębacza z H4:
2  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 29 Września 2015, 10:57:50
To jest oficjalna godzina, po której gra ma być dostępna. Co ciekawe na YouTubie są już nagrania z pełnej wersji HVII, choć niby nie jest jeszcze dostępna. :huh:
Edit: Te nagrania pochodzą oczywiście z wersji prasowej gry. ;)
3  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 27 Września 2015, 12:51:54
Jeżeli ktoś nie oglądał piątkowego streamu, to jest pod tym adresem:
http://www.twitch.tv/limbic_entertainment/v/17669428
Miker, lepiej żeby było to opcjonalne, bo Wiwerna w fioletowe paski albo Behemot z różowymi fragmentami futra wygląda po prostu źle. :-/
4  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 26 Września 2015, 14:24:56
Oglądał ktoś wczorajszy stream z Limbic'iem? Dodali opcję "team color", czyli jednostki mają jakąś część ciała czy ubioru w kolorze gracza. Wygląda to jak dla mnie ch**owo. Nie wiem po co to dodali, choć nikt ich o to nie prosił. W dodatku tej opcji raczej nie można wyłączyć.
5  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 04 Września 2015, 20:52:24
Jak ktoś nie oglądał streamu Limbicu z Heroes VII to jest tutaj jeśli ktoś nie lubi się z twitch'em lub ma zbyt wolne łącze:
https://www.youtube.com/watch?v=Ph6SleJGrqg
W moim poprzednim poście pomyliłem się, bo nie był to stream z bety 2, tylko oczywiście z pełnej wersji gry. Jest to nieco nowszy build niż ten, w który możemy grać w becie.
Twórcy grają tam w dwie mapy, które znajdują się w becie oraz odpowiadają na pytania fanów.
Z ciekawostek zaprezentowanych na streamie wymienię, np. nowy sposób poruszanie się Troglodyty, czyli obiecany "burrow movement" zaliczany w kategorii poruszania jako teleportacja. Animacja wymaga jednak jeszcze doszlifowania.
Tury AI są o wiele krótsze - tura przeciwko 7 AI trwa zaledwie 35 sekund, a to tylko nieco nowszy build i ma być pod tym względem jeszcze lepiej, tak jak z samą "inteligencją" komputerowych przeciwników. Resztę musicie obejrzeć sami. Przecież to tylko niecałe 3 godziny. :P
6  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 03 Września 2015, 11:49:14
Nowy filmik przedstawiający m.in. niewielkie fragmenty kampanii, nowe mapy, menu kampanii:
https://www.youtube.com/watch?v=tBynwxEbh_Q
7  Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy : 02 Września 2015, 11:53:56
Beta przedłużona do 7 września:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/closed-beta-extended-until-september-7th
8  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Edycja Kolekcjonerska : 31 Sierpnia 2015, 19:38:05
A co do filmiku, to może później obejrzę, bo gry jestem ciekaw, zwłaszcza, że nie mogę nawet bety uruchomić na swoim laptopie. ;__;
Ale przecież tam samej gry jeszcze nie ma prócz pudełka do niej. Jest tylko zawartość kolekcjonerki figurka, artbook, itp.
9  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 31 Sierpnia 2015, 18:31:30
Uzupełnili w końcu oficjalną stronę o modele 3D, artworki i opisy klas bohaterów mocy i magii wszystkich frakcji. Na ujawnienie ich kół umiejętności będziemy jednak musieli jeszcze trochę poczekać, bo to pewnie wciąż "work in progress".
Jutro od 15:00 do 18:00 odbędzie się stream z bety 2. Będzie on transmitowany na oficjalnym kanale Limbic Entertainment na Twitch'u:
http://www.twitch.tv/limbic_entertainment/profile
10  Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy : 29 Sierpnia 2015, 14:17:40
Jeśli chodzi o wywalanie z gry do pulpitu podczas rozpoczęcia walki to zdarza się to tylko na 2 większych mapach. Na pozostałych dwóch to nie występuje a przynajmniej ja się z tym nie spotkałem ani razu.
Co do mapy przygody to mnie się ona podoba. Jest podobna to tych z części przed piątką lub nawet czwórką. Wszystkie elementy są niewielkie i są tylko reprezentacją danej budowli lub elementu terenu. Nie ma już miast zajmujących prawie 1/4 ekranu.
Z jednostkami jest też ten problem, że prawie wszystkie mają taka samą liczbę punktów ruchu, ok. 6. Nie ma chyba jednostki, która przelatywałaby całe pole bitwy. Złoty Smok ma chyba najwięcej ale to tylko 7!. Ta jednostka z ogóle jest OP, bo jej oddech razi wszystkie jednostki w linii przez całe pole bitwy. O reszcie wypowiem się jak będę miał trochę więcej czasu.
11  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Sierpnia 2015, 10:40:19
W trailerze pierwszej bety jest wyraźnie powiedziane: "Wybierz jedną z dwóch frakcji - Przystań lub Akademię" oraz o dwóch scenariuszach dostępnych do gry. Nie pojawia się też żadna jednostka z innych prócz dwóch wspomnianych wyżej frakcjach.
W trailerze Bety 2 nie jest to w ogóle powiedziane, więc stworzenia Nekropolii i Twierdzy mogą pojawić się jako oddziały neutralne na mapie.
Tutaj jest trailer Bety 1 dla porównania:
https://www.youtube.com/watch?v=uklAiuqLCM8
A że biorą artworki z DoC'a to bardzo dobrze, bo moim zdaniem wszystkie są tam na wysokim poziomie.
12  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 24 Sierpnia 2015, 21:24:19
Trailer zapowiadający Betę 2:
http://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/mmh7-closed-beta-is-coming
Chyba poprawili niektóre rzeczy, np. interfejs i skalę jednostek. Jeleń nie jest już gigantem. ;D
Ciekawe, że pojawiają się tam też stworzenia Twierdzy oraz Nekropolii.
Albo Ubi zdecydowało się udostępnić wszystkie frakcje albo będzie można je spotkać jako jednostki neutralne na mapie. A może po prostu pokazali je tylko na potrzeby trailera.
Smok Cienia wygląda strasznie, niczym żywcem wzięty z szóstki, choć moim zdaniem i tam prezentował się słabo na tle innych stworzeń Lochu i mam tu na myśli nie sam koncept, ale jakość wykonania - te tekstury są po prostu straszne.
Co do nagród lama wymiata. ;)
Edit: W 30 sekundzie widać portrety jednostek wojennych - Większego Żywiołaka Ziemi oraz Oswojonej Wiwerny. Na portrecie nie wygląda jak neutralny Żywiołak Ziemi, więc może nie użyją tego samego modelu. Wiwerna jest niestety fioletowa. :(
13  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 19 Sierpnia 2015, 17:20:21
Dla rozluźnienia atmosfery kolejny przedstawiciel w radzie Iwana, mistrz szpiegostwa, Bezimienny, znany jako Jorgen:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/the-spy-master-jorgen
W sumie nie dowiedzieliśmy się nic nowego ponad to, co było o nim dostępne w Heroes VI. A na samym arcie bardzo podobny do swojego odpowiednika w HVI. Ta twarz wzbudza zaufanie, nie? :P
14  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 19 Sierpnia 2015, 14:05:52
@Miker

IMO jesteś totalnie nieobiektywny, zawsze nastawiony na pojechanie wszystkiego, czego się tylko da.

Pragnę zauważyć, że w H7 jest o jedną jednostkę więcej na każde miasto wobec modelu standardowego (w tym H6).

Pragnę przypomnieć, że w H7 jest o jedno miasto więcej w stosunku do H6. Więcej w podstawce miast było tylko w H3.

Wspomnę jeszcze o generatorze map losowych.

Jeżeli chodzi więc o "recykling", to licząc:
- Czarnego Smoka,
- Meduzę (która ma przecież inne tekstury, inną broń, więc nie rozumiem jęków),
- Minotaura (też nieco zmienionego, ale w zasadzie to ta sama jednostka, przyznaję)
- Lamasu,
- Ducha

Daje nam to uwaga: pięć przeniesionych (razem z mocno zmienioną Meduzą) na czterdzieści osiem jednostek. Liczba jednostek w miastach w podstawie H6... trzydzieści.

Prosty rachunek: 43(48) jednostek w miastach w H7 vs 30 jednostek w H6. Jest co krytykować, nie?

Twoje słowa o "dwóch miastach, które są praktycznie efektem recyklingu" to totalne kłamstwo, nieprawda. Nekropolia 2/8 jednostek "przeniesionych", Loch 3/8. Nie wiem, jaką matematyką Ty się posługujesz, ale mówisz głupoty.

Dostajesz o wiele więcej niż w H6 i nic, tylko ciągłe narzekania. Typowo polska mentalność.
Zanim znów fałszywie zarzucisz mi próbę wywołania kłótni oraz brak umocowania w odpowiednich argumentach informuję, że będzie to jedyny mój post dotyczący przytoczonej przez Ciebie powyżej kwestii oraz podam w nim bezsporne fakty, z którymi możesz spróbować polemizować.
Proszę też żebyś powstrzymał się od stosowania miernej jakości figur retorycznych z gatunku "typowa polska mentalność", bo obrażają one wszystkich użytkowników tego forum, opierając się na stereotypowym postrzeganiu całego narodu, co jest jak sądzę niezgodne z regulaminem tego portalu, tak jak wspomniane przez Ciebie odnoszenie się do innych użytkowników ad personam.

A teraz do rzeczy. Zarzucając innym kłamstwo trzeba podeprzeć to faktami. Biorąc pod uwagę sumaryczną liczbę ponownie wykorzystanych modeli jednostek słusznym jest stwierdzenie, że dają one liczbę jednostek składającą się na całe dwie frakcje.
Ale żeby nie być gołosłownym zadam sobie trochę trudu wyliczając po kolei wszystkie wykorzystane ponownie modele jednostek w całości czy to częściowo, jak również inne elementy skopiowane z Heroes VI bez zmian lub z drobnymi modyfikacjami. Nie będę oceniać słusznie czy nie.
Loch: Asasyn - zmiana kolorów, Meduza - zmiana kolorów plus "nowy" kostur, Minotaur - kolory, Czarny Smok - bez zmian. Do tego dochodzą 3 jednostki wojenne (warfare units) - Bezimienny, Czyhający oraz Oswojona Wiwerna, co daję liczbę 7 skopiowanych modeli plus stary model wierzchowca bohatera Lochu.
Przystań: Legionista, Kusznik, Kawalerzysta, Serafin - zmiana skórek, ale wszystkie oparte są o modele ich odpowiedników z Heroes VI, co jest wyraźnie widoczne przy ich porównaniu. Dalej mamy 2 jednostki wojenne Leczącą Siostrę i Katapultę. Suma 6.
Twierdza: Co ciekawe nawet tu nie obeszło się całkowicie bez recyklingu. Mamy tu 2 jednostki wojenne Majarza oraz Cyklopa.
Nekropolia: Duch - bez zmian, Lamasu - niewielka zmiana odcienia, Kościany Smok - nieśmiertelny model Czarnego Smoka z HVI ze zmienioną skórką. Dalej mamy 2 jednostki wojenne - Namtaru i Plującego Pająka. Razem 5.
Jednostki Neutralne: 3 Żywiołaki - Ziemi, Powietrza oraz Ognia, Gryf i Gryf Imperialny, Pustoszyciel - przyciemnienie kolorów, Lilim - przyciemnienie kolorów, Golem Shantiri - drobna modyfikacja. W sumie 8.
Elementy Mapy Przygody: Wszystkie budowle bustujące statystyki bohatera oraz stworzeń - jest ich sporo, więc nie będę ich wyliczał, kapliczka siódmego smoka, smocza utopia, smocza żyła, budynek podwajający maksymalną liczbę many bohatera - nie pamiętam nazwy. To są tylko te, które widziałem w becie, choć i tak wszystkich nie wyliczyłem.
Czary: Z magii ognia wszystkie bez zmian prócz deszczu meteorów. Z pozostałych szkół magii połowa lub więcej jest bez znaczących lub żadnych zmian. Nowych zaklęć jest niewiele.
Zdolności Bohaterów z Koła Umiejętności: Ogromna większość żywcem zaczerpnięta z szóstki bądź z niewielkimi modyfikacjami, prócz tych frakcji, które nie znalazły się w HVI oraz Lochu.
Jak widać gama użytych zasobów z HVI w HVII jest dość szeroka i nie ogranicza się tylko do części modeli jednostek.
Niedługo omówię też moje (i nie tylko moje) wątpliwości związane z system umiejętności bohaterów, systemem czarów, umiejętnościami stworzeń oraz specjalizacjami bohaterów.
Na koniec dodam, że nic nie "dostajemy", tylko płacimy i to kwotę większą niż za Heroes VI, które nie opierało się wcale na gotowych zasobach z poprzedniej części tak jak Heroes VII.
15  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 18 Sierpnia 2015, 11:02:12
W podobnej sytuacji jak teraz Heroes VII było Heroes V. Na miesiąc przed premierą nie wyglądało zbyt dobrze, więc powstały petycje żeby przesunąć datę premiery gry i porządnie ją jeszcze dopracować. Z początku Ubi nie zwróciło nawet na to uwagi, ale potem dołączyły się największe serwisy fanowskie serii, które zaprzestały publikowania jakichkolwiek newsów dotyczących gry i dopiero wtedy Ubi zareagowało przesunięciem premiery, nie pamiętam już o ile.

Co do jednostek, owszem muszą one być zgodne z kanonami Ashanu przyjętymi w Heroes VI, mimo że Ashan mamy już od piątki. Jest tak za sprawą widzimisię Erwana le B(r)etona, który wymyślił sobie, żeby ten świat jeszcze bardziej usystematyzować, choć ja bym raczej powiedział ograniczyć go jakimiś idiotycznymi, przesadnymi ramami, np. w nowym Ashanie Lisze nie mogły mieć całkowicie szkieletowego ciała, chyba że były bardzo stare. De facto mamy tu wpływ rzeczonych "kanonów" na wygląd samych jednostek a krępowanie wizji artystycznej twórcy w taki sposób jest dla mnie zbrodnią. Oczywiście nie mówię, że Lisz w nieskrępowanej niczym wizji twórcy mógłby wyglądać jak latająca różowa świnia, której z tyłka wylatuje tęcza, bo jakieś ogólnie przyjęte ramy dla wyglądu określonych jednostek powinno się jednak zachować.
I tu dochodzimy do ponownego wykorzystywania modeli z HVI w HVII. Przecież to jasne, że nikt nie zmieniłby, np. modelu Meduzy w ognistego ptaka, tylko nadal byłaby to pół kobieta pół wąż, z wężami zamiast włosów. Problemem jest tu sam model, który jest wykonany na gorszym silniku, przez co posiada słabsze tekstury (w przypadku Meduzy i tak są to nowe tekstury) i sam model nie pasuje do tych, które są wykonane na nowym silniku (patrz Lamasu lub Duch). Podałem przykład Meduzy ponieważ jej model wygląda po prostu strasznie. Jej włosy nie wyglądają jak węże, tylko jak makaron zrobiony z ciastoliny. Jest chuda i drętwa, a jej twarz to po prostu śmiech na sali. Wystarczy spojrzeć na jej artwork żeby wyobrazić sobie, jak mogłaby wyglądać gdyby dostała całkowicie nowy model.
Narzekanie na wysokie koszty nowych modeli, co jest oczywistą bzdurą i żądanie za tę grę ceny jak za grę z segmentu AAA jest dla mnie zwykłą bezczelnością. Jeśli nie chce się wyłożyć odpowiednich środków na stworzenie dobrej gry, to jak można spodziewać się porządnego zysku.
I z tego co pamiętam Black Hole skorzystało przy Heroes VI z gotowego silnika wykorzystywanego już w innych grach a nie autorskiego silnika dla Heroes VI.
Strony: [1] 2 3 4 ... 29




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.057 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry