Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - stasieczek11
Strony: [1] 2
1  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Czy Sylvan jest przegięte? : 12 Listopada 2011, 15:07:47
Mniej więcej do osiągnięcia 20 lvlu albo zrekrutowania 5 smoków Sylvan jest znośny. Później zaczyna być coraz trudniej. Przy odrobinie szczęścia w pierwszej turze można rzucić 7 czarów (4 z impregnowanej balisty + 3 z deszczu strzał). Wtedy już nie ma co zbierać po przeciwniku. Wyngaal ma super specjalizację ponieważ wszystkie istoty prócz drzew ruszają się jako pierwsze więc zamin przeciwnik się ruszy to już nie ma połowy armii. Również masowe przyspieszenie z empatią, przelaniem mocy, ostatnim bastionem i z białymi jednorożcami są ciężką barierą do przejscia. Bohater czaruje x2 częściej (przy farcie x3), jest podwójne wskrzeszanie z racji zdolności jednorożca, ogromny spell z przelania mocy, jednostki nie tracą blessów bo są nie do zabicia - zawsze im zostaje 1HP. Jak komuś zostanie 1HP to go wskrzeszamy. Na koniec warto dodać, że bohater ma kosmiczne statystyki. sporo wiedzy co z inteligencją daje 300+ many oraz ogromna moc z przelania mocy - czasami ponad 40. Wtedy czary destrukcyjne zadają potworne obrażenia a jedno wskrzeszenie potrafi przywrócić do życia cały oddział.
2  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Na jakim poziomie trudności gracie? : 12 Listopada 2011, 14:52:05
ale mogli by dać opcje żeby samemu uregulować czynniki wpływające na poziom trudności.

No i dali. Wystarczy przerobić plik DefaultStats.xdb i dobrać wszystkie parametry wg. własnych potrzeb.
3  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 12 Maja 2011, 00:57:58
Podziel się tą uszkodzoną mapką to zobaczymy co się da zrobić
4  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 10 Maja 2011, 01:33:28
Otwieramy mapę za pomocą jakiegoś archiwizera (programu archiwizującego). Następnie wchodzimy do folderu Maps. Tam powinien znajdować się folder o nazwie "SingleMissions". Zmieniamy nazwę tego folderu na "Multiplayer". To wszystko, możemy cieszyć się grą na Hot Seacie.
5  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 09 Maja 2011, 12:52:08
Po pierwsze otwierając Adventure Map Proportires (wystarczy nacisnąć 'M' lub otworzyć View/Map Propertires) zmieniamy Ambient Light For Underground. Od nas zależy na co zmienimy, im ciemniejsze tło tym lepszy efekt świecenia kryształu. Ten zabieg nie jest konieczny aby kryształ świecił.

Po drugie - najważniejsze - stawiamy kryształ. Zaznaczamy go tak aby świecił na czerwono i po lewej stronie mamy "drzewko" (Pos, Rot, Flor itp.). Klikamy PPM (Prawy przycisk myszki) na "pointLights" a następnie "Add". Następnie rozwijamy nowo powstałe "coś" maksymalnie jak się da. Z pozycji Color wybieramy kolor - chyba jasne. Radius oznacza promień naszego świecenia. Im większy tym więcej terenu oświetla. "Pos" oznacza pozycję żródła światła. (0,0,0) oznacza, że źródło jest przy samym podłożu co nie wygląda estetycznie. Zmieniając współrzędne x,y,z zmieniamy położenie źródła światła. Przykładowo ustawiając współrzędne na (0,0,4) źródło światła będzie 4 jednostki nad naszym obiektem.
6  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Feniksy : 29 Kwietnia 2011, 14:03:02
Wszystko ladnie, pieknie ale koles mogl znacznie zredukowac straty. Jezeli byla mozliwosc to zostawic sobie 5 chlopow. Jezeli nie to wystawic to co mial ale ustawic sie w przeciwnym rogu. Wtedy oslepic jednego feniska i zostaje tylko 1 dojscie do naszej armii. Pozniej juz jest duze pole manewru, mozna oslepic kolejnego fenka i nasza armia jest nienaruszalna, zablokowana. Wtedy mozna sie tak ustawic w rogu, aby widmowe zastepy pojawiały się z boku a nie z porzodu. Mozna jeszcze inaczej zagrac ale pisanie o tym nie ma sensu. Walka jest do wygrania ze strata 4-5 chlopow.
7  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 18 Sierpnia 2009, 18:01:47
Do tej pory myslalem, ze jedyną mozliwoscią zdjęcia klątwy/czaru jest oczyszczenie, odpornosc na magie i runy egzorcyzmow. Przekonałem się, że wampiryzm tez zdejmuje klątwy. skowyt ?banche? tez zdejmuje pozytywne klątwy na wrogich jednostkach.
Znacie jeszcze jakies inne sposoby zdejmowania czarow albo ciekawe tricki?
8  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 17 Sierpnia 2009, 13:24:49
Cytuj
A jak gra działa bez dodatków, dzieje się tak samo ?
Bez patchy jest to samo, reinstalowalem juz kilka razy (przynajmniej po 2 razy dla kazdej wersji patcha), nic nie pomaga. :/ Wydaje mi sie, ze to cos jest nie tak z lapkiem a nie z heroesami. Napisze na gram.pl
9  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 17 Sierpnia 2009, 11:27:51
źle rozumiesz.
Rzuce armagegon, (kazdy wie jak to wyglada: kula spada, rozbija sie i jest fala uderzeniowa) a pozniej zostaje taki obłoczek: http://img522.imageshack.us/img522/4290/errorn.jpg
ślad na ziemi mi nie przeszkadza ale...
denerwujące jest to, ze jak ktos rzuci grupowa boska sile, tajemna zbroje, odpornosc na magie, grupowa wrazliwosc - wszystko w jednym miejscu to praktycznie nie widze jednostek :/
10  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 17 Sierpnia 2009, 09:49:10
Witam.
Wczesniej mialem pirata to myslalem, ze to przez niego mi tak dzikie hordy dzialaja. Niedawno nabyłem oryginała i dalej jest to samo. Na paczach 3.1 oraz 3.1.1 jest to samo. Problem tkwi w tym, ze podczas bitwy czary nie znikają. Jesli nie rozumiecie to zamieszczam screena: http://img5.imageshack.us/img5/306/errorvgt.jpg
Dzieje się tak z czarami: wrazliwosc, boska sila, implozja, brama, tajemna zbroja, armagedon, odpornosc na magie i jeszcze jeden czar, ktorego nazwe zapomnialem.
Co robic?
Mam win xp sp2 z aktualizacjami, najnowszego direcx-a, karte graficzna (laptopową) Mobile Intel® 945GM Express Chipset z aktualnymi sterownikami. Komputer jest czysty (tzn. niezasyfiony, niedawno po formacie, chroniony antywirem itp.)
11  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Biedne Nekropolis... : 28 Lipca 2009, 20:09:22
Cytuj
No niestety u mnie nie jest tak prosto, niezależnie od liczby strzelców u niemal zawsze idzie jednostkami najdalej jak może
Czy tylko u mnie komputer broni strzelców majac kilkukrotną przewagę wojska? Czy mam jakiś błąd? (mowie o poziomie heroicznym, ewentualnie ciężkim)


Cytuj
Nie oglądałam, ale myślę, że było mniej więcej tak: komputer stoi, a Ty przywołujesz feniksa, rzucasz zaklęcia osłabiające, hipnozę i tak stopniowo niszczysz jego armię. Zgadłam?
Zaklacia oslabiajace?? NIE (jedynie rozklad).... Takiego spowolnienia nie ma sensu stosowac, bo im wyzsza inicjatywa wrogich jednostek tym czesciej dziala rozklad. Poza tym masz rqacje, fenix, hipnoza, itp.
12  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Biedne Nekropolis... : 28 Lipca 2009, 13:21:32
PS Czy u Was też zamiast Wygnala stoi Kryształowy Smok, czy może to błąd mojej maszyny/programu? ;D

Nawgrywałem sporo paczów (chcąc miec kampanie), ze skutkiem ubocznym jest w/w wyngaal pod postacią smoka.

Cytuj
O kurczę, od zawsze komputer w bitwach gra słabo, ale to co tutaj jest to totalna porażka! To było na heroiku? To u mnie łatwy jest już trudniejszy
Wystarczy wiedzieć jak sie zachowa komputer i dostosować do niego taktykę (np. majac przewage liczebną oraz posiadajac 2 strzelców komputer zawsze bedzie czekal, az ty do niego przyjdziesz)
Zobacz edita mojago posta, pokonalem tam wyngaala 90 duchami ;)
13  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Biedne Nekropolis... : 27 Lipca 2009, 22:07:41
No nie wiem, czy takie biedne jest to nekropolis.
Zrobilem taki mały teścik aby pokazac, ze nekropolis wcale nie jest takie slabe.
W edytorze stworzyłem naadira i wygnala (odpowiednio 30 i 33lvl).
Umiejętności, które dobrałem są tutaj: http://img204.imageshack.us/img204/2082/beztytuuoxc.jpg
Jesli chodzi o jednostki to: nekromanta ma 10-krotny przyrost a wygnal ma 20-krotny przyrost.
Wygnal ma magie swiatła + wszystkie czary z magii swiatła, natomiast naadir wszystkie czary przywolania i mroku.
Tutaj zamieszczam replay z mojej bitwy (z komputerem na heroicznym): http://www.speedyshare.com/453305180.html

Oczywiscie gdybym grał z ludzkim przeciwnikiem to bym przegrał, ale z komputerem daje radę.

Pozdro

EDIT:
Wygnala można pokonać tylko 90 duchami :)   http://www.speedyshare.com/707316760.html
14  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 26 Lipca 2009, 12:01:21
Cytuj
Z magi światła postaraj się zdobyć talent "ulepszona mana" i "wieczne światło"
Niestety nie można miec tych umiejętności jednocześnie (sprwadź na skill whellu).

Natomiat jedną z moich strategii jest (pod warunkiem posiadania odpowiednich czarow):
a) Talent Magiczny - expert (odwrócenie uwagi)
b) Szczęscie - expert (szczęście wojownika)
c) Oświecenie - podstawowy (inteligencja)
d) Magia Zniszczenia - expret (zapłon)
e) Rzemieślnik - expert (wszystkie umiejetności)
Z artefaktów przyda nam sie Peleryna Feniksa dająca +50% do obrażen od ognia.
Z jednostek wybieramy Magnetycznego Golema i 'chowamy' go tak jak normalnie chowamy strzelców aby przerzył jak najdłużej. Magnetyzm (który posiada golem):
Cytuj
Znajdując się w obszarze efektu czaru Magii Zniszczenia, ta istota wchłonie część obrażeń, które normalnie trafiłyby do innych jednostek pod działaniem czaru. Połowa tych obrażeń zostanie zamieniona na punkty życia dla Golemów.
Można też wziąć gremlina dowódcę (naprawa golemów). Co do rzemieślnika to proponuję w szczególności obdarzyć golema i gargulca w obronę i zdrowie.


P.S.
Czy gildia magów w akademii daje losowe czary czy w większości światła i przywołania? (nie mogę znaleźć w pdf'ie z Fan Documents)
15  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Okręt Shalassy : 22 Lipca 2009, 08:40:24
Na najłatwiejszym poziomie przeciwnik też potrafi szybko wybudować łodź, zdarza sie to bardzo rzadko ale jednak.
Tutaj macie screena: http://img263.imageshack.us/img263/5972/beztytuuhjm.jpg
Na poziomie najłatwiejszym przeciwnik wybudował łodź w 3cim dniu (na screenie jest czwarty ale to jest juz moja tura).
Tym razem nie przyjmuje tłumaczenia, że na ciężkim poziomie przeciwnik jest bardziej do przodu niż ja.
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry