Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - REborN
Strony: [1] 2 3 4
1  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Zwykłe ulepszenie\alternatywny. Które lepsze? : 22 Lutego 2008, 10:08:53
Tak, to znany i lubiany bug:) Magnetic golem regeneruje się od armageddonu.
2  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 20 Lutego 2008, 00:26:00
Melamn-ja nie zachęcam do grania nią(preferuję sinitara), tylko pokazuję, że nie jest żałosna i można nią skutecznie grać.

ps.na 'let's fight' robie regularnie 17 poziom  w pierwszym tyg orcami, lochem i infernem phi :P czym jest 13.
3  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 19 Lutego 2008, 13:07:06
U Kythry nie chodzi o specjalizację, która jest bądź co bądź kiepska tylko o to, że zaczyna z dowodzeniem. A od dowodzenia bardzo któtka droga do empathy;]. Poza tym zaczyna z ice boltem...
4  Heroes V / Scenariusze / Odp: Najpopularniejsza mapa : 17 Lutego 2008, 14:22:05
Let's fight miażdży:)
5  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Recepty na zwycięstwo : 14 Lutego 2008, 23:05:14
Jeśli chcesz kombinować z empatia to polecam kythre... W ogóle jeśli chcesz dobrych poradników i znasz angielski w miarę dobrze to polecam zagraniczne fora. Sam jestem graczem dungeonu ale zwyczajnie nie chce mi sie pisać tego samego tyle, że po polsku, co na zagranicznych forach.
6  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Najcięższy przeciwnik : 12 Lutego 2008, 23:33:29
Zależy czy rozmawiamy o walce z człowiekiem czy z kompem. Komp nie sprawia żadnych problemów czymkolwiek by nie grał niezależnie od poziomu trudności.
Jestem graczem dungeonu więc największą zmorą jest stronghlod i akademia...ale to już dluższa historia.. :)
7  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Zwykłe ulepszenie\alternatywny. Które lepsze? : 10 Lutego 2008, 00:13:27
Są po to żeby podprowadzać je pod oddziały przeciwnika i tym samym zwiększyć obrażenia z rzucanych czarów...
8  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Porady dotyczące Akademii : 07 Lutego 2008, 15:05:20
z mojego doswiadczenia wynika ze z biblioteka jest rowniez dark...
9  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Porady dotyczące Akademii : 06 Lutego 2008, 23:02:15
z gory sorry za brak polskich znakow ale jestem zbyt zmeczony 12 h nauki...

1. bohater 3 do wyboru, zaleznie od stylu gry ; Havez, Nur(prferowana), Jhora
2. zalezy od mapy-obecnie tluke 'let's fight' (genialna mapa do treningu creepu(mordu na neutralach)), na ktorej zaczyna sie z 8 poziomem miasta....
3. zalezy...w przypadku nur ;summoning magic, dark magic, sorcery(z ktorym notabene zaczyna), enlighment i ew. light magic. oczywiscie szkoly magii dobieramy pod katem tego co dostaniemy z gildii
10  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Zwykłe ulepszenie\alternatywny. Które lepsze? : 06 Lutego 2008, 16:36:51
to zależy;
mała mapa=alternatywa(ale z kolei na małych mapach nie starczy surowców na ten poziom...)
duża mapa=patriarcha
konkluzja=patriarcha użyteczniejszy
11  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: System gry poszczególnymi rasami : 19 Stycznia 2008, 19:10:58
ekhm... Gaza zanim zacznę jakąkolwiek polemikę, zapytam - masz jakiekolwiek większe doświadcznie w multi?
12  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Jednostki alternatywne - dyskusja : 16 Stycznia 2008, 22:51:30
Mohikanin - I beg to differ. Umiejętnośc nowego gryfa jest conajwyżej średnia tylko dlatego, że jest. Stary gryf nieziemsko ownuje tych wszystkich paskudnych arcane archerów/master hunterów.

Aha-żeby nie było, że bez argumentów ;) ;
Nowy gryf ma znacznie zmniejszoną inicjatywę, a jego zdolność przez to działa woooolno. Za to nasz stary dobry gryf działa szybko łatwo i przyjemnie :P
13  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Jednostki alternatywne - dyskusja : 13 Stycznia 2008, 11:11:50
Nie.
14  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Jednostki alternatywne - dyskusja : 12 Stycznia 2008, 23:26:00
gash... aż nie mogę tego czytać... Kurczę-jak sięnie ma o czymś pojęcia to się nie wypowiada na ten temat, co?(chodzi mi to o opisy serfina) Mam tote i on nie wysysa żadnego życia, anie żadnej 'energii' , ma jedynie czar divine vengeance. To czar ofensywny z konkretną formuła liczby obrażeń-nie pamiętam dokładnie ale mniej więcej ; ilość zabitych stworków*ich poziom.
15  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Tribes of the East - dyskusja, problemy , pytania : 10 Stycznia 2008, 10:40:56
Tylko demko jest mało zoptymalizowane-pełna wersja chodzi normalnie.
Strony: [1] 2 3 4




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 13 zapytaniami.
                              Do góry