Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - piaskun79
Strony: [1] 2
1  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 10 Listopada 2011, 19:50:37
Witam,
jak ustawić w edytorze map,  żebym mógł wybrać sobie bohatera przy ustawianiu gry? Mam mapę, na której ta opcja jest wyłączona i generują mi się losowi bohaterzy.

Pozdrawiam,
piaskun
2  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 15 Maja 2011, 22:17:03
Nie sądziłem, że to będzie takie proste :)
Działa! Dzięki stasieczek11
3  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 09 Maja 2011, 16:11:14
Witam,
w jaki sposób (jeśli się da) w edytorze map (lub inaczej) mogę zmienić ustawienia mapy, tak żeby była możliwa do grania jako multi - w hot seat?

Przejrzałem opcje edytora map, ale niczego nie znalazłem :(

Z góry dzięki za pomoc!
4  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Wersja 1.60...KODY : 22 Listopada 2010, 09:48:04
Skorzystaj z tego: http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,270.msg91209.html#msg91209
5  Hyde Park / Pogaduchy / Pomóż naszej szkole :) : 22 Listopada 2010, 08:57:49
Witam,
klasa mojej żony bierze udział w konkursie Tesco Dla Szkół. Do wygrania jest sala multimedialna dla szkoły.
Proszę o Wasze CODZIENNE głosy:

http://www.tescodlaszkol.pl/168

Głosowanie trwa do 15 grudnia. Każdy głos jest ważny i cenny

Jeśli możesz, przekaż tą prośbę swoim znajomym!

Z góry dzięki i pozdrawiam!
Piaskun
6  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Gdy mi nie działają kody... : 15 Lutego 2010, 15:22:56
Są dwa pliki input_a1.cfg - dodałeś wpisy do odpowiedniego?
Zastosuj jeszcze to: http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,5742.0.html - powinno zadziałać :)
7  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 15 Lutego 2010, 15:03:45
Ściągnij sobie manuala i poszukaj:
http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/game_manuals.shtml
8  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Uruchamianie gry z określonym profilem : 10 Lutego 2010, 09:47:13
Nie zgodzę się z Wami, że problem - jak to Cepek określił - technicznie nie istnieje. Mam, nazwijmy to, średni sprzęt, więc samo uruchomienie gry zajmuje trochę czasu. Zmiana profilu powoduje, że gra się jakby uruchamia ponownie.
Tego chciałem uniknąć.
Respekt, chłopie. Naprawdę nie masz innych problemów? :>
Oczywiście, że mam inne. Nie związane jednak z grą :) Więc o nich tu nie piszę :D

Podsumowując, nie da się. Jestem "skazany" na klikanie ;>

PS. Topic chyba się nadaje do zamknięcia.
9  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Uruchamianie gry z określonym profilem : 09 Lutego 2010, 14:02:51
Profil powinien być przy uruchomieniu gry taki jak i po jej zakończeniu.
Chyba nie jasno się wyraziłem :)

Mam stworzone dwa profile: piaskun1 i piaskun2. Teraz jak włączam grę, uruchamia się z profilem piaskun1 i tak, jak piszesz, jeśli grę zakończę, to przy następnym uruchomieniu włącza się z profilem piaskun1.
Jeśli natomiast chcę uruchomić grę z profilem piaskun2, to muszę uruchomić i z menu gry przełączyć profil.

Chcę uniknąć tego właśnie przełączania - jeśli chcę grać na profilu piaskun1 - to uruchamiam grę (może z jakąś linią poleceń) i bez względu, na jakim profilu grałem wcześniej, z tym właśnie gra się uruchamia.
Podobnie, gdy chcę zagrać na profilu piaskun2.

Teraz chyba rozjaśniłem  :rolleyes:
10  Heroes V / Problemy Techniczne / Uruchamianie gry z określonym profilem : 09 Lutego 2010, 09:07:03
Witam :)
Przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi (albo źle szukałem 8) )

W jaki sposób mogę uruchomić TotE z określonym profilem?
Mam 2 i trochę drażniące jest przełączanie między nimi z poziomu menu.

Z góry dzięki za pomoc!
11  Heroes V / Kampania III Nekromanta / Odp: Misja III : 26 Listopada 2009, 17:11:02
W zamku 1, po jego podbiciu zdobędziesz Kij Piekieł, dzięki któremu będziesz mógł rzucić klątwę. Aby to zrobić wejdź i wyjdź z miasta. Pojawi się komunikat z pytaniem czy chcesz rzucić klątwę. Jeśli masz 10 tys. złota, możesz to zrobić :)
12  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 18 Listopada 2009, 11:07:29
Zainteresował mnie pomysł z wyłączeniem tych animacji i spróbowałem coś zrobić. Jednakże zrobiłem to na dodatku Dzikie Hordy i nie wiem czy na podstawowej wersji Heroes V też to zadziała
Najpierw wchodzimy w mój komputer i szukamy folderu z grą (U mnie był to:C:\Program Files\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy) wchodzimy w niego i szukamy folderu video. Otwieramy go i wycinamy niechciane animacje ^_^
Gdy to zrobiłem i włączyłem grę animacje się nie pojawiały, a wszystko dobrze działało.

Wiadomość doklejona: [time]18 Listopad 2009, 10:22:24[/time]
Dzisiaj pofatygowałem się by sprawdzić jak to jest z podstawową wersją Heroes V i okazuje się że jest dokładnie tak jak w Dzikich Hordach. Po prostu usuń z folderu video wszystko oprócz plików o nazwie "outro" i już nigdy nie będziesz musiał klikać przy włączeniu gry  :D
Dzięki za wskazówkę! Rozwiązanie działa :)
Nie chciałem usuwać intra, więc zmieniłem mu rozszerzenie - skutek identyczny, jak dla usunięcia :)

Warto jeszcze usunąć/zmienić rozszerzenie odpowiednim plikom *.xml - dzięki temu po uruchomieniu gry od razu włącza się główne menu.
Gdy tylko zmodyfikowałem pliki *.ogg miałem czarny ekran (jakby gra chciała odtworzyć film, którego nie ma). Dopiero kliknięcia wyświetlało menu.

Pozdrawiam,
piaskun
13  Hyde Park / Archiwum / Odp: Nowy wygląd forum : 17 Listopada 2009, 18:17:54
Wygląd przy pierwszym kontakcie sprawia pozytywne wrażenie :)

To, co mi się na razie rzuca w oczy to faktycznie mało czytelne przyciski (odpowiedz, edytuj itd).
14  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 17 Listopada 2009, 09:28:47
Dołączę się do tematu z trochę innej strony :)

Można intro (oraz te 2 pierwsze animacje) wyłączyć na stałe?
Trochę mnie drażni, że za każdym uruchomieniem gry muszę poklikać :)
15  Heroes V / Problemy Techniczne / Jak poprawnie wpisywać KODY :) : 15 Listopada 2009, 14:58:25
Witam wszystkich.
Przejrzałem wątek dotyczący Problemów z kodami i postanowiłem pomóc B) - sam długo szukałem kompletnych informacji.
Swój opis opieram na informacjach z serwisu Age of Heroes - osoby znające angielskim tam odsyłam :)

Ważne: Od wersji gry 1.2 (dotyczy to również HoF oraz ToE) zostały zablokowane kody, które NIE SĄ skryptami @.
Czyli nie będą działały te kody.


Aktywowanie możliwości wpisywania kodów


Aby aktywować konsolę w grze musimy zedytować 2 pliki tekstowe (najlepiej przy pomocy systemowego notatnika). H5, HoF oraz ToE posiadają swoje odrębne pliki - więc upwenij się, że edytujesz właściwy (dla właściwej gry). Instalowanie patchy prawdopodobnie nadpisze pliki input.cfg, więc po każdym updacie najlepiej je sprawdzić :) .

Odblokowywanie konsoli

W zależności od gry, będzie to plik:

  • H5: FOLDER_GRY\profiles\autoexec.cfg
  • HoF: FOLDER_GRY\profiles\autoexec_a1.cfg
  • ToE: FOLDER_GRY\profiles\start.cfg


Na początku pliku wklej linię:
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes
Bindowanie (przypisywanie) klawisza do otwarcia konsoli

Odpowiedni plik do edycji znajduje się w folderze Moje dokumenty\My Games:

  • H5: Heroes of Might and Magic V/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input.cfg
  • HoF: Heroes of Might and Magic V/Hammers of Fate/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input_a1.cfg
  • ToE: Heroes of Might and Magic V - Tribes of the East/Profiles/TWÓJ_PROFILE/input_a2.cfg


Na początku pliku wklej linię:
bind show_console '`'Dzięki temu wciskając klawisz `(~ tylda, na lewo od 1) będziesz miał dostęp do konsoli.

Ważne: Często, gdy konsola nam się nie otwiera, błędem jest edytowanie złego pliku input.cfg:
powinieneś edytować plik w "Moje dokumenty/...", a NIE ten w "FOLDER_GRY/profiles/..."  ;>


Kody


Kody muszą być wpisane dokładnie tak, jak są podane (znaczenie ma wielkość liter, cudzysłów - pojedynczy, podwójny, itp.).

Imiona bohaterów
Niektóre imiona bohaterów które wpisujemy do konsoli są inne, niż spotykane w grze.
Błędne wpisanie imienia wybranego bohatera owocuje brakiem działania wpisywanego kodu...
Odpowiedniki imion znajdziecie w tej tabeli.


Dodawanie umiejętności
Nowa nabyta umiejętność będzie na poziomie podstawowym. Kolejne dodanie tej samej umiejętności spowoduje jej podniesienie na wyższy poziom.

Kod:
@GiveHeroSkill("Imię_bohatera", NAZWA_UMIEJĘTNOŚCI);
lub
@GiveHeroSkill("Imię_bohatera", #);


# - numer umiejętności
Lista umiejętności na stronie Age of Heroes.


Dodawanie stworzeń

@AddHeroCreatures("Imię_bohatera", NAZWA_STWORZENIA, *);
lub
@AddHeroCreatures("Imię_bohatera", #, *);

# - numer stworzenia
* - liczba stworzeń
Tabela z listą stworzeń.


Dodawanie machin wojennych

@GiveHeroWarMachine("Imię_bohatera", NAZWA_MACHINY);
lub
@GiveHeroWarMachine("Imię_bohatera", #);

# - numer machiny
Tabela z machinami.


Dodawanie zaklęć

@TeachHeroSpell("Imię_bohatera", NAZWA_ZAKLĘCIA);
lub
@TeachHeroSpell("Imię_bohatera", #);

# - numer zaklęcia
Tabela z listą zaklęć.


Dodawanie artefaktu

@GiveArtefact("Imię_bohatera", #);
lub
@GiveArtifact("Imię_bohatera", #);

# - numer artefaktu
Tabela z listą artefaktów.


Pozostałe modyfikacje

Zmiana statystyk


@ChangeHeroStat("Imię_bohatera", NAZWA_STATYSTYKI, #);
lub
@ChangeHeroStat("Imię_bohatera", #, *);

# - numer statystyki
* - ilość

Tabela:

Statystyka________NAZWA_STATYSTYKI________numer statystyki
DoświadczenieSTAT_EXPERIENCE0
AtakSTAT_ATTACK1
ObronaSTAT_DEFENCE2
MocSTAT_SPELL_POWE3
WiedzaSTAT_KNOWLEDGE4
SzczęścieSTAT_LUCK5
MoraleSTAT_MORALE6
Punkty ruchuSTAT_MOVE_POINT7
Ilość manySTAT_MANA_POINTS8


Dodawanie surowców

@SetPlayerResource(PLAYER_1, 0-6, #);

0-6 - rodzaj surowca
# - ilość surowców
Lista surowców:
Drewno - 0
Ruda - 1
Rtęć - 2
Kryształ - 3
Siarka - 4
Klejnot - 5
Złoto - 6


Odkrywanie mapy

Powierzchnia:
@OpenCircleFog(0, 0, 0, 9999, PLAYER_1);

Podziemie:
@OpenCircleFog(0, 0, 1, 9999, PLAYER_1);


Wygrana lub przegrana

@Win()
@Loose()


Mam nadzieję, że te informacje będą pomocne  8)
Wszelkie komentarze, uwagi mile widziane ;>

pozdrawiam,
piaskun

Ps. Jeśli moderator uzna to za stosowne, proszę o przypięcie wątku.
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry