Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - LohiMP
Strony: 1 [2] 3 4 5 6
16  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Turniej? : 15 Sierpnia 2014, 22:00:55
Popieram to co Sylú i Hunter napisali powyżej.Spokojna gra w miłej atmosferze to jest to.

Spokojna gra for fun, bez spiny ani ciśnienia, to jest to. :)
17  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Taktyka gry Przystanią : 15 Sierpnia 2014, 16:22:45
djadja fjodor, kuka -ci mnie zmietli doszczetnie :)

Na jakim settingu graliście? Tzn jaki szablon, wielkość i typ mapy, poziom trudności, siła neutrali, ilość zasobów i expa?
18  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Turniej? : 15 Sierpnia 2014, 16:07:10
Jakiego rodzaju rozgrywki planowane? Konkretna mapa? Szablon rmg? ....
Jakies zasady, czy moze jak natura dala h5 i brak ich?
Tyle poki co zaciekawilo mnie.

Zasady są zawsze. Z doświadczenia wiem, że się przydają. Każdy poprzedni konkurs miał arenę, więc sądzę, że i tym razem tak będzie. Na pewno zdolności niektórych bohaterów i jednostek będą pogorszone, żeby wyrównać poziom.
Szczegóły rzecz jasna, jak się zbierze te 16 osób. Póki co jest chyba 14(?) Tak mi się wydaje, więc doliczyłbym jeszcze osobę którą mogę załatwić i mamy 15, ktoś jeszcze??

Po pobieżnych obliczeniach wyszło mi, że powinno już być 16 osób.

Wg kolejności zgłaszania się:

2. Sylú
3. Hunter
4. Grownock
5. Hadras
6. Andre94nt
7. Necron
8. Cahan
9. Hayven
10. Nikt
11. LohiMP
12. LohiMP +1
13. Rogallu
14. Kurokuma
15. Kurokuma +1
16. Hunter +1


Dodatkowo zagadam jeszcze do paru osób, z którymi grywam na GR - może ktoś byłby chętny.
A co do zasad, to ja mogę grać wszystko z każdym.  ;D
19  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Turniej? : 13 Sierpnia 2014, 13:44:24
Jakby co to ja również jestem chętny. Plus mogę ściągnąć jeszcze jedną osobę jeśli sprawa wypali.  8)
20  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najpotężniejszy bohater każdej rasy : 22 Kwietnia 2014, 22:18:42
Chyba doszło do małego nieporozumienia. Zapewne po części z mojej winy. Pisząc, że Irina dodaje atak i obronę jednostce najwyższego poziomu (gryfom) miałem na myśli tylko i wyłącznie jednostki i bohaterów Przystani, a nie innych zamków. Jak pisałem to wydawało mi się to oczywiste, ale faktycznie można to dwojako rozumieć. ;)
Jedno z czym nie mogę się zgodzić to, że Telsek jest potężniejszy od Haggash. Na niższych lvl może i stanowi jakąś konkurencję, ale im wyższy lvl bohatera tym bardziej Haggash zyskuje przewagę.
21  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: taktyka grania wszystkimi miastami : 16 Kwietnia 2014, 14:34:47
Jedna mała uwaga. Karczmę (o ile nie ma jej od początku) budujemy zawsze pierwszego dnia i od razu najmujemy w niej drugiego bohatera.  ;)
W typowych warunkach, budowa fortu w pierwszym tygodniu, o ile nie jest podyktowana koniecznością obrony zamku (a w 1 tygodniu raczej nie jest), to zaś nic innego jak strata kasy, zasobów i tury. Jedyne wyjątki to twierdza (w pierwszym tygodniu można postawić również cytadelę) oraz nekro (fort umożliwia budowę duszków).
22  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najpotężniejszy bohater każdej rasy : 13 Kwietnia 2014, 02:14:48
Moje typy są nieco inne.

Twierdza
Haggash - za ini dla centaurów. To taki Wyngaal w mniejszej skali. Dobrze poprowadzona jest jednym z najsilniejszych bohaterów w całej grze.

Inferno
Nymus - w przypadku starcia bardo dużych armii przywołanie o 30% więcej demonów da nam nieporównanie więcej niż wykoksowana na maksa balista Deleb.

Przystań
Irina - tu wybór głównie za to, że gryf jest jednostką najwyższego poziomu, która dostaje bonusy do ataku i obrony od bohatera. No i nie zapominajmy, że nawet nieulepszone mogą pikować.

Nekropolis
Naadir - nietypowa i jednocześnie potężna zdolność specjalna.

Sylvan
Wyngaal - najbliżej mu do określenia "OP". Na wysokim lvl jest praktycznie nie do pokonania.

Forteca
Ingvar - na wysokim poziomie z jednostek 1 lvl robi jednostki 3 lvl.

Loch
Sinitar - pomimo iż wysokopoziomowy bohater raczej ma sporo many, to wzmocnione zaklęcia w przypadku dużej bitwy zjedzą każdą jej ilość, więc im tańsze tym lepiej.

Akademia
Ihora - czarodziej ma czarować, im częściej to robi tym lepiej, a Ihora będzie czarować najczęściej.
23  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Magia vs. Walka : 17 Marca 2014, 20:40:32
EDIT ; Walka w zalaczniku, niestetty brak save'a przed walką.

Niestety z plikiem jest coś nie tak, bo przy próbie otwarcia wysypuje grę.  :(
24  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Magia vs. Walka : 16 Marca 2014, 17:19:38
Ma te walkę rowniez w polu moge przesłać pozniej. Osobiście sadze ze te walkę wygrała magia mroku bez niej akademia nie radziła by sobie tak łatwo. A orkowie mieli ogromna siłę rażenia około 100 ataku posiadał cyklop np. Mam chyba nawet save sprzed walki wiec moge zobaczyć co się bedzie działo bez użycia mroku.

A nazwę pliku nadal mój brat ktory był pewien wygranej i go poniosło po walce :D

Możemy jeszcze spróbować nawet te walkę bez użycia mroku, ktory absolutnie wygrał te walkę. Z tego co napisałeś to nawet bez murów i bez jakiejkolwiek magii powinienem to wygrać. Możemy spróbować z bratem, okaże się. Wrzucę plik z walka w polu z magia i z walka w polu bez magii. Na szczęście mamy save przed walka ..chyba :D

Trochę źle mnie zrozumiałeś. W przypadku walki w polu, gdzie jednostki w 1, góra 2 ruchach mogą podejść pod pozycje przeciwnika to magia może mieć decydujące znaczenie. Jednakże w przypadku obrony zamku frakcja strzelecka z taką potężna inicjatywą jest cholernie do przodu. W zasadzie jedynym realnym zagrożeniem w całej armii orków był cyklop (głównie dlatego, że może mury zniszczyć), oraz w mniejszym stopniu wiwerna i centaur.

Co się zaś tyczy walki w polu, to sporo może tu zależeć od ukształtowania terenu. Na czystej arenie orkowie mają szansę (mieliby jeszcze większą jakby talenty były nieco inaczej dobrane). Na terenie z licznymi przeszkodami mogą mieć poważy problem.

Jakbyś jeszcze mógł napisać jaką magią poza mrokiem dysponowała Ihora, oraz jaki był piąty talent Shak'Karukata (rozbicie mroku?).
25  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Magia vs. Walka : 16 Marca 2014, 04:11:19
W załączniku wysyłam ciekawą walkę, myślę że pasuje do tego tematu. Akademia czyli zamek typowo magiczny walczy z orkami zamkiem typowo siłowym. Akademię prowadziłem ja natomiast orków mój brat.

Uparłem się, że mnie orkami nie podbije sami zobaczcie, mam również wersję z walką na otwartym polu, wynik ten sam co tu.

Moim zdaniem nazwa pliku jest nieco myląca, a to dlatego, że w tej walce nie stało się tak naprawdę nic niezwykłego.  ;) Najbardziej "strzelecka" frakcja ukryta za murami zamku, dodatkowo wsparta potężnymi mini artami dającymi +50% do ini i magią mroku po prostu musiała to wygrać. Jednakże należy tu wyraźnie podkreślić - tej walki nie wygrała magia! Tą walkę wygrała inicjatywa (no i mury). Magia mroku tylko przyspieszyła zwycięstwo akademii i uczyniła je łatwiejszym.

Z chęcią zobaczyłbym tą walkę w polu, bo tam szanse przynajmniej teoretycznie są bardziej wyrównane.
26  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Sylvan vs. Loch : 13 Lutego 2014, 04:00:41
I będę dalej bronił dopóki nie spotkam kogoś kto pokona mój Sylvan.

Z chęcią podejmę wyzwanie.  8)
27  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Save : 25 Grudnia 2013, 22:04:17
Zamiast kombinować z save'ami nie lepiej odblokować wszystkie kampanie?

http://www.speedyshare.com/DCxfQ/All-Campaigns.rar
28  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najlepszy rodzaj magii ? : 13 Grudnia 2013, 14:19:49
Ano właśnie- komputer, ustawiony bohater. To nie to samo.

Pospolite masowe spowolnienie, przy dobrze wyszkolonym bohaterze sprawia, że wróg nie zdąży się ruszyć, bo już go nie będzie.

Rzadko kiedy idę w Szczęście Natury, bo najczęściej gram Ylthin. No i nie chce mi się zazwyczaj szkolić bohatera pod tą umiejkę. Bo zajmuje to dużo czasu.


Oczywiście, że to nie to samo co normalna gra. Ustawiłem wszystko tylko po to aby udowodnić, że są sytuacje w których pierwszy atak jest tak potężny, że żadna magia niczego nie zmieni. Tak po prostu jest i niestety nie da się tego zmienić. Na powtórkach dałem dwóch bohaterów na tym samym lvl z możliwie jak najlepiej dobranymi talentami i artami - u Wyngaala zwiększającymi atak i inicjatywę, u przeciwnika zwiększającymi obronę, atak (aby z kontry coś zdziałać) oraz magię mroku. Być może dałoby się zrobić nieco lepszego przeciwnika, ale nie na tyle aby wpłynęło to na ostateczny wynik. Jeśli Skowyt Grozy (w połączeniu z artami) obniżający morale o -10 nie był w stanie powstrzymać ataku odpowiednio poprowadzonego Wyngaala to nic tego nie zrobi.
Co ci da spowolnienie czy nawet dezorientacja jeśli ponad połowa twojej armii nie będzie już istnieć zanim zdążysz je rzucić? Poza tym czar męże być odparty, albo przeciwnik może mieć artefakt, który po prostu uniemożliwi rzucenie spowolnienia. A jeszcze nie widziałem dużej mapki RMG gdzie by tego artu nie było.
Wyrobienie Szczęścia Natury rzecz jasna jest kłopotliwe, ale nie aż takie trudne jak mogłoby się wydawać. Wymaga 25 awansów, co w przypadku dużych map nie jest niczym szczególnym. Oczywiście może się zdarzyć, że talenty po prostu nie wejdą, ale zazwyczaj można tak poprowadzić rozwój aby dostać to co trzeba zwłaszcza, że wszystkie talenty, które do niego prowadzą są podstawowymi talentami u łowcy. Jak mamy pod ręką mentora pamięci to można wymienić dwa startowe talenty i już tylko 23 brakuje. ^_^


Na RNG/Arenie nie masz szans na Szczęście Natury a także pobanowane lub znerfione są niektóre skille/umy. Odnośnie magii to powiem tak na małych i średnich mapach Loch z destro ma szybki rush co pozwala szybko wyexpić maina potem już rola ciut opada destro ale umiejętne korzystanie z efektów spellów daje możliwości wygrania z równorzędnym graczem.

Każda arena to zupełnie inna bajka, rządząca się własnymi prawami i nie ma co ich porównywać do normalnej mapki, czy do RMG. Zresztą są areny, na których ostateczne zdolności można wyrobić - fakt nie są popularne, ale istnieją.
Jednakże nawet na polskiej arenie możliwe są sytuacje, w których po pierwszych kilku ruchach wynik jest już przesądzony i nic się nie da zrobić. Zdarza się to bardzo rzadko, ale jest możliwe w sprzyjających okolicznościach.  :D
29  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najlepszy rodzaj magii ? : 11 Grudnia 2013, 23:06:58
Kilkanaście jednostek? Którego poziomu, przy jakiej liczbie początkowej?

A to zależy. Stocki poziomów 1-3, których liczebność jest mniej więcej zgodna z przyrostem raczej padną od pierwszego ataku. Stock poziomu 4 ma już szansę przeżyć taki atak, ale nie zawsze. Poziom 5 z dużym prawdopodobieństwem przeżyje taki atak, ale będzie tak osłabiony, że kontra stanie się całkowicie niegroźna. Poziom 6 i 7 faktycznie mógłby z kontry nieco smoka osłabić, ale czy ktoś każe atakować akurat je?



Zresztą- walka z komputerem, czy z innym graczem :>? Na jakim poziomie trudności? Poziom wyszkolenia wroga? Już nie mówię o tym, że rzadko kiedy ma się Szczęście Natury, które jest zdolnością iście przekoksaną. Jakie zdolności miał wróg? + Wisior mistrzostwa- to są okoliczności wyjątkowo rzadkie, a danych brak.

Walka ustawiona na spreparowanej mapie, z bohaterami o ustalonych odgórnie talentach. Ani nie z komputerem, ani nie z innym graczem - tylko dla sprawdzenia siły pierwszego ataku i szans na wygranie takiej bitwy. Nie wiem co miałby tu zmienić poziom trudności, czy poziom wyszkolenia wroga.
A szczęście natury nie jest wcale aż tak trudne do osiągnięcia na bardzo dużych mapach. Zwłaszcza, że droga do niego wiedzie przez bardzo przydatne dla łowcy talenty. Wisior mistrzostwa bardziej pro forma, w której z bitw w ogóle nie miałem wybranych ulubionych wrogów i w żaden sposób nie wpłynęło to na wynik.
Co do przeciwników to w każdym przypadku atak i obrona (z odpowiednimi talentami) oraz w przypadku Deidre i Nebirosa to co niezbędne do ostatecznej zdolności. Wyjątkiem była tu Ihora bo tajemna wszechwiedza jest totalnie bezużyteczna w takiej walce więc dostała: atak, obronę, szczęście, mrok (wszystkie masówki) i oświecenie.


A najpierw masowe spowolnienie, potem masowa dezorientacja, a potem hipnoza. I pan Wyngaal nagle robi się powolny, a ja go tłukę jego własną armią.

Na powtórkach są bodajże dwie bitwy gdzie Deidre rzuca Skowyt Grozy, który w połączeniu z artami obniżył morale elfów z 7 do -3. I nawet to niewiele zmieniło. Serio więc myślisz, że pospolite spowolnienie będzie miało lepszy efekt?
A przecież przeciwnik w tym czasie również będzie tylko stał i patrzył. Jak rzucisz spowolnienie to pierwsze co pójdzie to masowe przyspieszenie i jesteśmy w punkcie wyjścia z tym, że połowa twojej armii już nie istnieje. Rzucisz dezorientację, to masowa prawa moc, albo oczyszczenie a jeszcze lepiej odporność ma magię na najsilniejszą jednostkę. Hipnoza podobnie - jeden atak może się uda wykonać, potem bohater ją zdejmie. A w tym czasie liczebność armii będzie niknąć w oczach.
30  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najlepszy rodzaj magii ? : 11 Grudnia 2013, 21:03:35
Nie pośle do piachu połowy mojej armii, dostanie mu się w kontrataku, etc.

A jak przyjdzie moja tura to użyję hipnozy/szału i sam się pozabija. Potem masowa dezorientacja, masowe spowolnienie, wampiryzm- w końcu muszę te straty jakoś nadrobić...

Dostanie z kontrataku? A co stockowi np 100 smoków zrobi kontra od kilkunastu jednostek?
Zanim zaś przyjdzie twoja tura, to niektóre jednostki z armii Wyngaala zdążą ruszyć dwa razy. Jak przyjdzie kolejka bohatera, to już nie będzie co zbierać i nie ma co liczyć, że hipnoza/szał (nawiasem mówiąc tarcza może ochronić) lub najlepsza nawet masówka cokolwiek zmieni. Co najwyżej odwlecze koniec o parę tur.
Masz w załączniku kilka walk Wyngaala lvl 31 (ze szczęściem natury) przeciwko Deirdre, Nebirosowi oraz Ihorze. W każdym przypadku Wyngaal nastawiony maksymalnie na atak, z wisiorem mistrzostwa i z artami do inicjatywy. Przeciwnik zaś nastawiony na obronę wspartą magią mroku oraz arty do inicjatywy (bez nich jest totalny pogrom), niekiedy z umiejką ostateczną. Armie mniej więcej odpowiadają rocznemu przyrostowi powiększonemu o 10% (30% w przypadku Nekro).
I teraz zobacz sobie kiedy w tych starciach wypada tura bohatera posługującego się magią mroku, jak w tym momencie wygląda sytuacja na polu bitwy i powiedz co twoim zdaniem mógłby zrobić, aby jakimś cudem wygrać to starcie. Czekam na ciekawe propozycje. :D


A jak szał działa wiem doskonale. Dlatego najpierw hipnoza, potem dezorientacja, a potem szał. Wróg nie zdąży mnie zabić, bo przejmę kontrolę nad jego armią. Tych super potężnych wyngalowych smoków też to dotyczy.

Najpierw hipnoza, potem dezorientacja, potem szał, a potem jest po walce bo w międzyczasie pozostałe jednostki rozwaliły to co zostało po początkowym ataku, a bohater zdjął hipnozę z pierwszej jednostki. :D

Strony: 1 [2] 3 4 5 6




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry