|
|
« Odpowiedz #6210 : 18 Października 2011, 15:44:07 » |
|
Czy do wersji podstawowej można dokupić dodatki bonusowe ?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6211 : 18 Października 2011, 17:12:59 » |
|
Oczywiście, ale po co?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6212 : 18 Października 2011, 18:32:25 » |
|
chodzi mi o takie dodatki jakie są np. w edycji kolekcjonerskiej i jak je zdobyć ?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 10
|
|
« Odpowiedz #6213 : 18 Października 2011, 20:42:36 » |
|
Czy jest edytor map ? Zastanawiam się kiedy pojawią się pierwsze XXXXL impossible
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #6214 : 18 Października 2011, 20:54:49 » |
|
Czy jest edytor map ?
Zastanawiam się kiedy pojawią się pierwsze XXXXL impossible
jest jest. W multiplayerze są już mapy pod tytułem "ogromne"
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6215 : 18 Października 2011, 21:02:53 » |
|
Niestety nie mam za dużo czsu na edytor i w ogóle na Herosy, więc raczej nie zagram w najbliższych miesiącach. Ale jeśli są mapy pod tytułem "ogromna" może się skuszę.
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #6216 : 18 Października 2011, 21:32:18 » |
|
właśnie gra zaktualizowała się do wersji 1.1.1 Ma to naprawić mrugający kursor i coś jeszcze. No zobaczymy!
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 10
|
|
« Odpowiedz #6217 : 18 Października 2011, 22:30:29 » |
|
Mi wczoraj w nocy zaktualizowała się do 1.1.1 i faktycznie kursor nie miga Najlepsze, że tyle narzekałem na ten kursor wszem i wobec i nawet nie zauważyłem, że już nie miga, a gram od kilku godzin
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6218 : 18 Października 2011, 23:37:24 » |
|
Witam. Mam dosc glupi problem z gra. Kiedy gra sie mnie pytala o klucz, przez pomylke wpisalem nie ten co trzeba. Teraz gra nie chce mi sie poloczyc z confluxem, pisze, ze podany klucz nie pozwala na to. Probowalem odinstalowac gre i zainstalowac znowu, ale niestety nie pyta sie o klucz po raz drugi. Czy ktos ma pomysl, jak to rozwiazac?
Zgłoś problem do pomocy technicznej Ubisoft - http://ubisoft-pl.custhelp.com/app/ask. W zgłoszeniu załącz zdjęcie na którym musi się znaleźć: - rachunek za grę - pudełko (tył z kodem kreskowym) - oba kody (do gry i do zawartości bonusowej) Następnie kiedy masz już zgłoszenie zarejestrowane zadzwoń do pomocy technicznej Ubisoft ( http://ubi.com/PL/Info/Info.aspx?tagname=ContactUs) i przedstaw im problem oraz numer zgłoszenia. Dzięki temu Ubi powinno odblokować Ci konto w przeciągu kilku godzin. Jedynym minusem jest to, że wszelkie osiągnięcia, które zgromadziłeś do tej pory grając "offline" zostaną skasowane (w tym postępy w kapmanii oraz inne save'y) Ubi jest bardzo chętne do pomocy
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 17
|
|
« Odpowiedz #6219 : 19 Października 2011, 01:07:26 » |
|
Dzielcie się tu wszystkimi informacjami dotyczącymi patch-y. Wstawiajcie info co uległo poprawie w 1.1,1.1.1 itd jeżeli znajdziecie newsy kiedy będą następne i jakie poprawki wprowadzą piszcie.
Po polsku niestety nie znalazłem jak ktoś znalazł całe info po polsku niech wklei może w grze jest:
patch notes for Patch 1.1.1. • Hot fix on default setting video option detection at start-up causing possible dead locks on laptops • Blinking cursor fix • Fixing a version number issue Hopefully it should be live this evening!
Patch 1.1: Fixes:
• Adding Dynasty Weapons for the Altar of Wishes not present in version 1.0: -Batu's Totem -Assassin's Blade -Will of Urgash
• Adding 4 new Multiplayer Maps and the map a "bridge too far" not present in version 1.0 for a total of 15 custom maps: -Brimstone’s Gold o Feuding Duchies -Fortress of Honour -Silence of the Ancestors
• Optimized memory usage
Several AI tweaks: -Build order improvements -AI resource management improvements -AI does not convert captured towns if it can not be protected -AI does not build buildings in captured towns if it can not be protected -Improved decision making between building and unit purchase -Fixed marketplace usage (uses it when it is worth to use ) -Tuning on skill path choices for primary and secondary heroes -Improved cooperation among primary and secondary heroes -AI Captures mines faster -Increased efficiency for AI town defense -Advanced and basic town portal usage improvements Balance and General Changes: -Default hero attack damage has been reduced to 300-340 at level 30 (from 400-450) -Defend action gives +10 Might and Magic defense instead of +15 -Stand Your Ground and Mass Stand Your Ground do +7/+9+12 and +5/+6/+7 -Heal and Regeneration requires 20 mana to cast (instead of 15) -Arcane Exalation III gives +3 Magic Power (instead of +2) -Arcane Ward III gives +3 Magic Defense (instead of +2) -Assailant III gives +3 Might Attack (instead of +2) -Charismatic Leader III gives +3 Leadership (instead of +2) -Defender III gives +3 Might Defense (instead of +2) -Destiny's Chosen III gives +3 Destiny (instead of +2) -Rampage bonus changed to +5/+7/+8 Might Power (instead of +5/+6/+7) -Resilience bonus changed to +5/+6/+7 Might Defense, +10%/+12%/+13% Health (instead of +3/+6/+9 Might Defense, +3%/+6%/+9% Health ) -Counterstrike II and Counterstrike III duration reduced to 1/2/3 turns (from 2/3/4 turns) -Archery III ranged penalty reduction reduced to -25%/-30%/-35% (from -50%/-75%/-100%) -Idol of storms damage increased by 25% -Frenzy charge removed, 4 turn cooldown added o Frenzy bonus increased to 10/30/50% (from 5/15/30%)
|
|
« Ostatnia zmiana: 19 Października 2011, 16:34:41 wysłane przez Apocryficum »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 17
|
|
« Odpowiedz #6221 : 19 Października 2011, 16:11:43 » |
|
Nie widziałem oddzielnego tematu dotyczącego patchy - ale jeżeli jest to przepraszam do newsów rzadko zaglądam bo jest tam misz masz- grzebanie wsród tysięcy newsów mija się z celem- ważne aby temat nie był usuwany z głównego działu bo to istotne informacje poza tym to nie tylko newsy ale i informacje co patche powodują i inne rzeczy z nimi związane. Zacytuję twoje tłumaczenie Ryu Makkuro - mam nadzieję, że się nie obrazisz: Nowy patch 1.1.1 - Hot fix wykrywania domyślnych ustawień opcji wideo przy rozruchu powodujący możliwe zawieszenia na laptopach - Naprawa migającego kursora (no nareszcie ) - Naprawa problemu z numerem wersji
Więcej szczegółów na temat zawartości patcha 1.1:
• Dodanie broni Dynasty dla ołtarza życzeń które nie są obecne w wersji 1.0:
- Batu's Totem
- Assassin's Blade
- Will of Urgash
• Dodanie 4 nowych map do gry wieloosobowej i mapy "most za daleko" która nie występuje w wersji 1.0 czyli w sumie 15 map: Brimstone’s Gold o Feuding Duchies
- Fortress of Honour
- Silence of the Ancestors
• Optymalizacja wykorzystania pamięci
• Kilka poprawek AI:
- poprawa kolejności budowania
- poprawa zarządzania zasobami przez AI
- AI nie konwertuje zdobytych miast, jeśli nie mogą być chronione
- AI nie buduje budynku w zdobytym mieście, jeśli nie może być chronione
- Zwiększenie podejmowania decyzji między budowaniem a zakupem jednostek
- Poprawione korzystanie z targowiska (korzysta z niego kiedy warto użyć)
- Tuning na wyborach ścieżki umiejętności pierwszych i późniejszych bohaterów
- Lepsza współpraca bohaterów pierwszych i następnych
- AI Przechwytuje kopalnie szybciej
- Zwiększono wydajność AI podczas obrony miasta
- poprawienie użytkowania zaawansowanego i podstawowego portalu miasta
• Balans i ogólne zmiany:
- Domyślne obrażenia bohatera zostały zmniejszone do 300-340 na poziomie 30 (z 400-450)
- Akcja Obrony daje +10 obrony Might i Magic zamiast +15
- Stand Your Ground i Mass Stand Your Ground daje +7/+9/+12 i +5/+6/+7
- Leczenie i regeneracja wymaga 20 many do użycia (zamiast 15)
- Arcane Exalation III daje +3 Magiczna Moc (zamiast +2)
- Arcane Ward III daje +3 Magia Obrona (zamiast +2)
- Assailant III daje +3 Might Attack (zamiast +2)
- Charismatic Leader III daje +3 Leadership (zamiast +2)
- Defender III daje +3 Might Defense (zamiast +2)
- Destiny's Chosen III daje +3 Destiny (zamiast +2)
- Bonus zdolności Rampage zmieniono na +5/+7/+8 mocy Might (zamiast +5/+6/+7)
- Bonus zdolności Resilience zmieniono na +5/+6/+7 Might Defense, +10%/+12%/+13% zdrowia (zamiast +3/+6/+9 Might Obrony +3%/+6%/+9% Zdrowia)
- czas trwania Counterstrike II i III zredukowany do 1/2/3 obrotów (z 2/3/4 tur)
- Łucznictwo III zmniejszenie kary za zasięg zredukowane do -25%/-30%/-35% (z -50%/-75%/-100%)
- obrażenia Idola burzy wzrosły o 25%
- szarża Frenzy usunięta, dodanie 4 tur cooldown'u - bonus Frenzy o zwiększonej do 10/30/50% (z 5/15/30%)
Ciesz się Might & Magic Heroes VI!
|
|
« Ostatnia zmiana: 19 Października 2011, 21:00:49 wysłane przez Apocryficum »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6222 : 19 Października 2011, 21:28:54 » |
|
Nie widziałem oddzielnego tematu dotyczącego patchy - ale jeżeli jest to przepraszam do newsów rzadko zaglądam bo jest tam misz masz- grzebanie wsród tysięcy newsów mija się z celem- ważne aby temat nie był usuwany z głównego działu bo to istotne informacje poza tym to nie tylko newsy ale i informacje co patche powodują i inne rzeczy z nimi związane.
Bo najnowsze informacje są w ostatnim poście. Jest takie coś jak przejście do ostatniego postu, do tego ten wątek jest zawsze na głównej i jest tam wszystko czego trzeba. Wystarczy tylko pomyśleć że najnowsze informacje są na ostatniej stronie a nie na pierwszej.
|
"Live the way you want to, not the way someone wants you to live."
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 111
Feel the power of Tiger !
|
|
« Odpowiedz #6223 : 19 Października 2011, 22:42:53 » |
|
Dla tych wszystkich, którzy nie interesują się Heroes VI ze względu na słabe komputery pragnę zakomunikować, że gra na najniższych detalach śmiga aż miło na karcie graficznej GeForce 8600 GT 256MB, procesorze Intel Core 2 Duo E4500 i na 2GB RAM. Tak więc są to niższe wymagania od minimalnych podanych przez UBI, także czasami warto spróbować zainstalować i wbrew wymaganiom cieszyć się grą
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 147
|
|
« Odpowiedz #6224 : 19 Października 2011, 23:28:07 » |
|
Dla tych wszystkich, którzy nie interesują się Heroes VI ze względu na słabe komputery pragnę zakomunikować, że gra na najniższych detalach śmiga aż miło na karcie graficznej GeForce 8600 GT 256MB, procesorze Intel Core 2 Duo E4500 i na 2GB RAM. Tak więc są to niższe wymagania od minimalnych podanych przez UBI, także czasami warto spróbować zainstalować i wbrew wymaganiom cieszyć się grą
Mamy chyba tego samego kompa, bo u mnie śmiga aż miło ;p
|
|
|
|
|