Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6]    Do dołu Drukuj
Karty postaci. (Czytany 32722 razy)
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #75 : 22 Sierpnia 2008, 14:51:28 »
Imię: Zytheron
Przydomek: Mściwy
Płeć: M
Wiek: 18
Rasa: Elf
Klasa: Druid
Wygląd: Zytheron to wysoki, dobrze zbudowany brunet o długich włosach i zielonych oczach. Ma bladą skórę, która naznaczona jest licznymi bliznami - pamiątkami po roku spędzonym w puszczy. To wszystko ukrywa pod brązową peleryną z kapturem.
Ubiór: Brązowa peleryna z kapturem, ozdobiona licznymi piórami i liśćmi, która ukrywa wszystko prócz skórzanych butów.
Ekwipunek: Dwuręczny kostur z czarnego cisu oraz sztylet
Charakter: Zytheron jest raczej samotnikiem co jest spowodowane latami spędzonymi w osamotnieniu. Jak każdy elf ceni sobie swój honor jednakże jest na tyle inteligentny, że wie kiedy należy się wycofać.
Biografia: Zytheron w młodości chciał zostać wielkim wojownikiem więc od małego ćwiczył w swojej wiosce strzelanie z najlepszych elfickich łuków. Rodzina wiązał z nim wielkie nadzieje gdyż miał zostać jednym ze strażników ( co wśród mieszkańców Drallasei było wielkim zaszczytem ). Sam młodzieniec uwielbiał to co robił. Wielkim zaskoczeniem był dla niego moment, w którym dowódca straży mianował Go na swojego zastępcę poprzez oddanie mu pod opiekę swój sztylet. Od tej chwili był sławny i lubiany wśród całej społeczności. Jego szczęście nie trwało jednak długo. Rok po objęciu przez Zytherona stanowiska na Drallasei napadli nieumarli. Okazało się, że strzały miotane przez jego łuk nie robiły zbyt wielu szkód hordom truposzy. Zauważył jednak, że miejscowi druidzi potrafią przyzywać zwierzęta, które pomagają w walce o wiele więcej niż łucznicy. Po wielu dniach oblężenia udało się napastnikom wejść poza mury wioski. Młodzieniec zareagował szybko. Okazało się jednak,że nie na tyle by wróg nie dostał się do środka gdyż ponad setka zombi wbiegła na plac główny i ruszyła w stronę domostw. W końcu udało się uratować mieszkańców. Na nieszczęście Zytherona jego rodzice zginęli. Rozgoryczony oddał pod opiekę dziadów swoje rodzeństwo a sam udał się do domostwa druidów by ci nauczyli go magii. Jednym z warunków jakie postawili przednim było zniszczenie swojego łuku i strzał a zdobycie specjalnego kostura. Ku jego zaskoczeniu nie poznał żadnego przydatnego zaklęcia. Zamiast tego został wysłany na rok do puszczy, by poznać tajniki obcowania z naturą przynoszącego korzyści obu stronom. Kiedy minął dokładnie rok pojawił się wielki druid i oznajmił mu, że wie gdzie znajduje się czarnoksiężnik, który przyczynił się do zabicia jego rodziców. Pokazał mu jak rzucać zaklęcie przywołania wilka oraz przeniósł go do Artrii - miejsca pobytu czarnoksiężnika. Jedyne czego nie Zytheron nie zna to imię. Dlatego tez postanowił walczyć z każdym, podejrzanym czarnoksiężnikiem jakiego spotka.  Stąd wziął się jego przydomek - Mściwy.
Cechy:
SI 6 - 1 = 5
ZR 6 + 1 = 7
ZWI 5 + 2 = 7
WT 7 - 3 = 4
PC 5 + 1 = 6
MD 6 + 2 = 8
CH 5
INT 5 + 3 = 8
Umiejętności:
Magia Natury 1 + 1 ( klasowe ) = 2
Lekkie Uzbrojenie 1
Zielarstwo 2
Ukrywanie Się 1

Zaklepany i mój ^^ - Fehu
Ok.
 J'accepte. MG kluseczka
Właściwie to ok... nie widzę błędów po za tym - Zareagował szybko ale zby wolno... to zdanie powinno brzmieć inaczej.

A teraz jak?
i mam rozumieć, że moim MG jest Fehu?


« Ostatnia zmiana: 01 Września 2008, 14:44:29 wysłane przez Zehir15 » IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
agrael207

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 39


Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 27 Sierpnia 2008, 19:41:53 »
Mam pytanie. Robię bohatera i nie rozumiem cech. minusy, plusy, lczby, także nie rozumiem działu o cechach u umiejętnościach. Wytłumaczy mi ktoś?? :)

Nie zaśmiecaj tematu. Tu się podaje i ewentualnie komentuje karty postaci. Upomnienie! - Fehu



« Ostatnia zmiana: 27 Sierpnia 2008, 20:05:24 wysłane przez Fehu » IP: Zapisane
./lol/
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #77 : 27 Sierpnia 2008, 19:56:03 »
Wszystko jest ładnie wytłumaczone w temacie co powinna zawierać karta postaci


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #78 : 27 Sierpnia 2008, 19:58:37 »
@Agrael: Zgłoś się do mnie na gg.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 12 Września 2008, 18:30:35 »
Imię: Davarion
Przydomek: Szkarłatne Oko
Nazwisko: Thayis
Płec: Mężczyzna
Rasa: Mroczny Elf
Klasa: Elementalista
Wiek: jakieś 290 lat
Wygląd: Ok. 190 cm wzrostu, wyprostowany, choc nie sztywny. Jest drobny i szczupły, na chuderlaka jednak nie wygląda. Ma słabe mięśnie, choc unieśc broń umie. Skórę ma bardzo bladą, przypomina pod tym względem wampira. Jest rzecz jasna jak u każdego elfa bardzo gładka i piękna, z wyjątkiem dłoni i przedramion (tam jest nieco wyniszczona maczaniem się w eksperymentach magicznych). Twarz ma długą, z drobnym nosem i ustami oraz małymi brwiami. Oczy posiada koloru krwistoczerwonego (stąd jego przydomek), włosy zaś kruczoczarnego. Jak przystało na elfa jest bardzo zręczny i porusza się z wielką gracją, jednak nie jest wytrzymały i dłuższe podróże opiewa swymi narzekaniami.
Ubiór: Na torsie nosi czarną, cienką skórznię.
Jest dodatkowo zdobiona ozdobnymi runami i wzorami w kształcie żywiołów. Poniżej pasa nosi długą tunikę sięgającą stóp w tych samych barwach. Na nogach długie, czarne buty, rękawice ma zrobione z metalu, przypominają płytowe, choc nie są tak wielkie. Na plecach nosi duży, czerwony płaszcz z czarnym feniksem na wierchu.
Z ozdób głowy to wąski, stalowy diadem utrzymujący jego włosy, nie jest niczym ozdobiony. Nosi na uszach po dwie pary kolczyków.
Charakter: Davarion jest całkowicie neutralny i obojętny. Mogliby mu okradac człowieka przed nosem a on nie kiwnąłby palcem, chyba żeby miał z tego jakieś korzyści, albo byłoby to coś naprawdę okrutnego. Tak samo z przedstawicielami odmiennych rasy, zaś co do innych mrocznych elfów- żywi do nich nienawiśc jako że zna przebiegłośc ludu Ygg-Chall, jeszcze bardziej nie cierpiał demonów. Nie jest jednak z natury zły, po prostu chce życ i smakowac świata, a jego objętnośc wynika z odrzucenia go przez ludzkie społeczeństwo. Lubi przygody, a szczególnie możliwości poszerzenia swej magii (nie lubi zbyt pisac, zaklęcia zapamiętuje, zaś papier służy mu głównie do sporządzania najróżniejszych notatek.
Na ogół mało mówi (nieco zamknięty w sobie), natomiast uwielbia zadawac zagadki i poniżac innych intelektualnie, nie stroni też od kobiet. Wyraża się często ironicznie i pośrednio (w podobny sposób obraża innych),  unika zwykle otwartej walki, oddala się na odpowiednią odległośc i korzysta z magii. Nigdy nie umiał zjednywac sobie ludzi (charyzma), jednak nie daje się wrabiac w jakieś szambo (lichwa, itd.), poza tym umie dobrze blefowac. Jest atteistą i materialistą, polega głównie na rozumie, serce tylko czasem wskazuje mu drogę.  Nie gardzi towarzystwem, jednak tylko do współpracy- ma tylko jednego przyjaciela... nosi ze sobą chowańca- małą, zaczarowaną tarantulę o imieniu Vasspi, ma go już tyle lat (rzecz jasna pająk ma magicznie przedłużone życie), że ten przywiązał się do niego i nie śmie go chocby skubnąc.  Gdy nie są w towarzystwie innych ten lubi usiąśc na ramieniu Davariona a nawet telepatycznie z nim porozmawiac (przynieś mi jedzonko, pogłaszcz po odwłoku, itp.). Vasspi jest niezwykle płochliwy, zawsze gdy wybuchnie wrzawa chowa się w sakwie i nie rusza. Tak więc zamknięty dla innych, otwarty dla tego magicznego pajączka :D
Biografia: Davarion urodził się na powierzchni, w Chilburry.  Jego rodzicami byli najprawdopodobniej niewolnicy Imperium, a porzucili go tuż po urodzeniu, tuż przed tym zaklęli żeby wyglądał jak człowiek. Dzięki temu został przygarnięty przez magów prowadzących szkołę dla młodych adeptów, dorastał pokazując wielki talent magiczny. Nawet jego rówieśnicy zazdrośni sukcesami porwali go w nocy i próbowali zabic, jednak zostali przyłapani i straceni... Gdy dorósł uciekł z Chillbury, gdyż zaklęcie maskujące przestało działac.  I tak dłuuugo podróżował, często odrzucony przez ludzką społecznośc, przyjmował zlecenia jak zwykły poszukiwacz przygód.
Przewędrował niemal cały centralny i południowy Ashan (po drodze spotkał Vasspiego), doskonalił swoje zdolności. Nigdzie nie gościł przez dłużej niż dwa dni, dotarł w końcu do Gretty (niedaleko Stolicy i zmęczony swą tułaczką założył własną szkołę magii. Prowadził ją przez 30 lat, po czym opuścił ją (rzecz jasna oddał ją innym magom), gdyż wewnętrzny głos nakazywał mu ruszyc tam, gdzie czeka go ukojenie. Demony... odezwała się w nim chęc pomocy.
Ekwipunek:
  • Vasspi+specjalna sakiewka-domek dla niego
  • Woreczek pożywnej mieszanki jedzenia mięsnego i roślinnego dla Vasspiego
  • Equbas- specjalny sztylet używany do niszczenia cudzej broni, wykonany z niezwykle twardych stopów metalu, klinga ma kształt zygzaka. Rękojeśc jest bogato zdobiona.
  • Średniowieczna Kostka Rubika
  • Naszyjnik z rubinem
  • Przybory do pisania (pióro+atrament)
  • Czyste zwoje pergaminu
  • Mapa Ashan
  • 250 sztuk złota



Cechy:
Siła: 6 (5+1+0=6)
Zręcznośc: 7 (5+1+1=7)
Zwinnośc: 6 (5+1+0=7)
Wytrzymałośc: 4 (5-1+0=4)
Percepcja: 5 (5+0+0=5)
Inteligencja: 10 (7+1+2=10)
Mądrośc: 10 (8+0+2=10)
Charyzma: 2 (5-3+0=2)

Skille:
Magia Energii: 4
Magia Żywiołów: 2

Tym samym wycofuję moją postac, egzeqa do funkcji NPC-a (klasztor, proboszcz w kościele- takie sprawy). I nie doczepiac się do braku c z kreską i Vaspieggo ;D

Poprawiłem (mroki nie mają premii do mądrości, dlatego wychodziło o 1 za dużo, a w ogóle to musiałem napisać, jaką masz rasę :P)  //Ptak
Edit: Już poprawione  :/

Jakby mnie kto pytał, to ja nie mam żadnych przeciwwskazań ;] - Fehu

Słodki facet, normalnie mój ideał. Rubika też lubię. Żadnych przeciwwskazań, MG kluseczka

dobra... nie chcę mi się sprawdzać ale ok...

Mam już wszystkie potrzebne podpisy, idę do lasu  :rolleyes:


« Ostatnia zmiana: 14 Września 2008, 15:11:52 wysłane przez egzeq » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 5 [6]    Do góry Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry