Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Gra planszowa Heroes 5 (Czytany 5506 razy)
leparkurzysta

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 91


Dusza spętana czasem

Zobacz profil
« : 05 Sierpnia 2007, 11:11:31 »
Ostatnio z przyjacielem robię grę planszową Homm5 i tu jest problem ponieważ nie mamy pomysłów, jeśli ktoś by chciał pomóc niech napisze tutaj pomysły były by mile widziane :P


IP: Zapisane
T-Rex 5t

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 336


Władca Tytanów i Błyskawic

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 05 Sierpnia 2007, 15:25:37 »
Nie zbyt rozumiem to co napisałeś powyżej, a może jaśniej troszeczkę? Robisz grę i co? Pomysły jakie kategorii by ci się najlepiej przydały?


IP: Zapisane
NIC NIE RÓWNA SIĘ Z SIŁĄ PIORUNA

                                                   



http://www.streetofrace.com/start.php?p=zarob&user=426515  - To Dopiero Super Gra!
leparkurzysta

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 91


Dusza spętana czasem

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 05 Sierpnia 2007, 16:06:34 »
Gra planszowa Homm5:
Mapa Ashan podzielona na Regiony. W każdym regionie 1 zamek danej Frakcji.
W zamkach jednostki które dostają bochaterowie. Bohaterowie idą na innych graczy(DLATEGO DO POTRZEBNE Są PRZYNAJMNIEJ DWIE OSOBY). Plansza walki to ilość kratek na polu bitwy w Hirku. I problem jest w tym że nie wymyśliliśmy sposobu Rozwoju zamku i jeszcze kilku rzeczy. Więc na Forum chciałbym znaleść osoby które mogły by nam pomuc w tworzeniu tej gry.


IP: Zapisane
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 05 Sierpnia 2007, 17:21:29 »
Hmmm, jeśli chodzi o rozwój miasta, to według mnie można by było rozwijać w mieście tylko jednostki, mury obronne i gildie magów. I to byłby cały rozwój miasta. Zaklęcia w gildii magów mogłoby się wylosowywać, np. jest 44 zaklęć pod postacią kart i gracz wylosowałby np 4 zaklęcia na każdy poziom gildii. I takie wylosowane zaklęcia przez niego znajdowalyby się w gildii w jego mieście. Zeby rozbudować miasto potzrebne są zasoby. Jako zasoby można zrobić małe karteczki z rysunkiem danego zasobu i położyć w dowolnym miejscu na planszy odwrócone do dołu obrazkiem. Tak by się zasoby zbierało i wybudowywało jakiś budynek w swoim mieście.




    Tak wygląda moja propozycja leparkurzysto. Mam nadzieje, że się przyda. ;)
  W razie czego, służę pomysłami. ;)


« Ostatnia zmiana: 05 Sierpnia 2007, 17:22:34 wysłane przez oliwsen7 » IP: Zapisane
leparkurzysta

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 91


Dusza spętana czasem

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 05 Sierpnia 2007, 17:49:17 »
oliwsen7 fajne pomysły ale jest kilka problemów:
-W rozwoju miasta ja bym też rozwijał rade miasta i wszystko tylko za pieniądze
-Problem z zaklęciami ponieważ w rodziajach magii zaklęcia mają moc od poziomu bochatera
-Wreszcie jednostki(z alternatywami czy bez?) musiałbym znaać zasade działania obrażeń
To chyba wszystko


IP: Zapisane
Kwapiszon of Might and Magic
Garfield

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 383


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 06 Sierpnia 2007, 11:51:29 »
Może tak że np. Jednostka zadaje maxymalnie 60 obrażeń. A przy ataku rzuca się kostką.
Jak wyjdzie:
-1- atak się nie udał
-2-1/4 obrażeń
-3-połowa obrażeń
-4-3/4 obrażeń
-5-pełne obrażenia
-6-dodatkowy atak

Taki pomysł.


IP: Zapisane
leparkurzysta

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 91


Dusza spętana czasem

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 06 Sierpnia 2007, 18:12:55 »
extra pomysł kwapiszon :)
Jeszcze muszę znać jakiś wzór na obrażenia i jeszcze problem z rozwojem bohatera


IP: Zapisane
Kwapiszon of Might and Magic
Garfield

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 383


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 06 Sierpnia 2007, 18:45:14 »
Można wymyślić różne umiejętności. Np. Atak pierwszopoziomowców zawsze pełny, albo +3 do ruchu po planszy. I tak jak w Heroesach są skrzynie(karteczki) na których będzie ilość złota a obok doświadczenie. Jak doświadczenie przekroczyk pewien próg to bohater otrzymuje losowo wybraną umiejętność. Może być?



IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 06 Sierpnia 2007, 20:33:26 »
Jako pionki jeśli masz normalne a chcesz mieć prawdziwych bohaterów  to jeśli masz drukarkę   drukujesz jakieś małe obrazki bohaterów a nawet jednostek w grze i nalepiasz na pionki normalne taśmą przeźroczystą i masz super efekt ;)


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




leparkurzysta

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 91


Dusza spętana czasem

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 07 Sierpnia 2007, 09:39:33 »
Dobre z doświadczeniem ale nie wiem czy mam używać doświadczenia takiego jak w Hirku czy wymyślić własny.
Jeszcze wzór na obrażenia jest chyba taki:
((Atak+Obrażenia)*ilość stworzeń w odziale)-(obrona*ilość stworzeń w odziale wroga)=zadane obrażenia
Jeszcze coś z zamkami czy podoba się bardziej pomysł mój czy pomysł Oliwsen 7?


IP: Zapisane
Ziomxp

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 46


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 07 Sierpnia 2007, 12:37:40 »
Dobrym pomysłem jest rozbudowa zamków tylko za złoto, które mógłbyś zdobywać np. po wygranych bitwach. Co do zaklęć to zgadzam się z oliwsen7. Losowanie czarów jest najlepszym rozwiązaniem. Ich moc będzie zależała od umiejętności posługiwania się danym rodzajem magii przez bohatera. Np. Rycerz będzie miał 2x mocniejsze czary (i czary obszarowe) z Magii Światła niż Nekromanta (specjalność: Magia Przywołania).


IP: Zapisane
Holy Warrior

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 14


No yyyyy wiecie ten mieczyk nieźle płonie XD

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 30 Października 2007, 08:37:44 »
Może tak że np. Jednostka zadaje maxymalnie 60 obrażeń. A przy ataku rzuca się kostką.
Jak wyjdzie:
-1- atak się nie udał
-2-1/4 obrażeń
-3-połowa obrażeń
-4-3/4 obrażeń
-5-pełne obrażenia
-6-dodatkowy atak

Taki pomysł.


Ja mam jeszcze do tego pomysł chodzi o morale też by sie żucało kostką i tym leprze morale tym bedziesz mugł twoja jednostka atakować


IP: Zapisane
Król

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 03 Listopada 2007, 22:29:24 »
Ja mam pomysł na ulepszania zamku. Do gry można dodać karty (tak jak w Monopolu). Na każdym regionie dwa miejsca do wybrania karty, kiedy ktoś wybierze kartę np. ulepszenie wieży łuczniczej zachowuje ją. Można tak zrobić z każdym budynkiem w zamku.


IP: Zapisane
Mistrz Przystani
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.043 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry