Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Smaczna Kromka 121
Strony: [1] 2
1  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 05 Lutego 2013, 11:34:51
Tak,na 99% tak.(ja sam nie korzystałem,nie wiem czy moje wiarygodna źródła nie kłamią :))
2  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 02 Lutego 2013, 16:04:19
Oznacza to jak nazwa wskazuje usuwa gracza:).Nie odinstalowuje gry tylko gracza.
3  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 02 Stycznia 2013, 10:49:57
A o jaką grę ci chodzi?
4  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Hobbit. Niezwykła podróż. : 30 Grudnia 2012, 21:30:16


Spoiler Alert

Radagast rządzi, chociaż szkoda, że przetłumaczono go na Bury, nie na Brązowy. Chociaż wyobrażałem go sobie inaczej, to zostałem pozytywnie zaskoczony :)
Co to do cholery jest włamyhobbit?


Jakby coś to we wszystkich książkach o Śródziemiu jest Radagast Bury a nie Brązowy(np. w książkach Nika Pierumowa "Pierścień Mroku", chyba był też we "Władcy Pierścienia" ale nie wiem).Co do włamyhobbita, to Bilbo chciał powiedzieć włamywacz ale w połowie stwierdził że lepiej brzmi hobbit no to wyszedł włamyhobbit
5  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Jaki jest wasz ulubiony film? : 19 Grudnia 2012, 15:24:31
Gwiezdne Wojny na pierwszym miejscu.Lubię wszystkie filmy z tej sagi ale najbardziej podobała mi się Zemsta Sithów.Dużo pojedynków i fajna muzyka.Po za tym uwielbiam wszystko co jest związane z mieczem świetlnym.


Poza tym lubię jeszcze Władcę Pierścieni(drugie miejsce)

Na trzecim miejscu egzekwo Transformers i Harry Potter



To są moje ulubione ale poza tym lubię wszystkie filmy fantasy i s-f
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Rozwój bohatera : 17 Grudnia 2012, 09:53:33
Aż tyle umiejętności magicznych? Przecież to aż 6 lvl bym stracił, a gdzie strzelectwo, kontratak, rozpłatanie, itp? Co do tych posiłków nie jestem do końca przekonany, ale zobaczę jak mi zostaną punkty umiejętności.

6 lvl raczej dwa. Ja mówię że albo regeneracja albo leczenie albo wyssanie życia.to wszystk są zaklęcia leczące a te potrzebne są każdemu bohaterowi.Strzelectwo jak najbardziej nawet na 3 poziom bo przecież twierdza ma 3 jednostki strzelające(podobnie jak nekropolia).Kontratak też przydatny.Dlatego mówiłem że posiłki brać dopiero pod koniec kampanii kiedy jest dużo jednostek.



Aha cahan dwa razy dałeś Regeneracja II
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Rozwój bohatera : 16 Grudnia 2012, 09:11:15


Ponadto od następnego roku biorę się za kampanię Twierdzy i zastanawiam się nad bronią rodową dla Sandora, jako bohatera mocy. Czy lepsza jest droga krwi, czy łez? Pomyślałem, że zastosuje się do pierwszej porady dotyczącej Antona, ale moim zdaniem kontratak jest bardzo dobrą umiejętnością. Natomiast co do posiłków to nie jestem przekonany, zazwyczaj dodaje to mało jednostek (trzeba mieć na prawdę dużą armię by to coś zmieniło). A waszym zdaniem warto brać może jakieś umiejętności z magii, grając mocą?

Zdecydowanie łzy.W większości kampanii wybór krew łzy nie był taki ważny.Tak w kampanii Sandora jest.W drugiej misji jeśli zabijesz buntownikó((droga krwi) to potem musisz zabić jaguarzy a dopiero potem Żarłocza.Jeśłi uwolnisz buntowników i zabijesz Irę(drogs Łez) dostaniesz dwa miasta od razu (to które podbiłeś i to buntowników).W trzeciej misji możesz zabić Hai Ryo(Bossa)lub go obłaskawić.Na drodze Krwi musisz zabić bossa a i tak to prawie nic nie daje(ukończenie jednego questa a nie dwóch). Jeśli go obłaskawisz(droga Łez) to:
1.nie musisz z nim walczyć
2.wykonujesz od razu dwa questy
3.no i przede wszystkim dostajesz ŁZĘ ASHY.

Posiłki fakt trzeba mieć dużą liczbę jednostek żeby coś dały ale warto w nie zainwestować pod koniec kampanii(kiedy jednostki są w tysiącach)

Co do umiejętności  magii warto zainwestować w jakieś ,leczące zaklęcia(grupowe leczenie z magii światła,masowa regeneracja z magii ziemi czy masowe wyssanie życie z magii mroku). No i oczywiście podstawowe wersje tych czarów.
8  Heroes VI / Kampania Twierdzy / Odp: Kampania Twierdzy : 21 Listopada 2012, 15:51:52
Z tego co czytam większość wybiera drogę krwi.Ja wybrałem  drogę łez i było mi dużo prościej. po pierwsze w drugiej misji na drodze krwi trzeba pokonać buntowników,potem jaguarzy a na końcu Żarłocza.na drodze łez jak zbierzesz niewolników i pokonasz jaguarzy to zdobywasz natychmiast dwa miasta jedno które podbiłeś i jedno to buntowników którzy sie do ciebie przyłączą.Po drugie w misji czwartej jak ułaskawisz węża to raz że wykonasz dwa questy naraz po drugie dostaniesz sporo puntów drogi łez a po trzecie nie będziesz musiał walczyć z tym wężem (chociaż fakt zbyt wymagający nie jest)
9  Heroes V / Kampania I Królowa / Odp: Misja I : 19 Listopada 2012, 13:08:37
Racja łatwe ale wiecie że piersza misja przeważnie jest łatwa  ;>

Tak przeważnie w niektórych grach piewsza misja to koszmar a potem idzie z górki  >:( ale racja przeważnie tak jest.

Edit. Nie wydaje mi się, żeby był sens pisania posta o marnej treści po prawie rocznej przerwie. Radzę na to uważać./Menelag
10  Heroes VI / Kampanie & Scenariusze / Odp: Ulubiona kampania : 14 Listopada 2012, 17:47:50
Ja z kolei proponuje dodać opcje WSZYSTKIE.Wszystkie kampanie mi sie podobały, może  troche bardziej kampania nekropolii(ach ta druga misja brak zamku praktycznie brak ruchomych przeciwników) ;D
11  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Jak pokonać Ossirem Haggasha? : 14 Listopada 2012, 16:36:29
Proponuję zainwestować w obronę ( 10 %,więcej niż magia przywołania) a potem w unik (zmniejsza obrażenia z dystansu o 15% podczas gdy ściana mgły tylko o 10%),ostatni bastion i witalność.Z pozostałych umiejętności

Eksperckie Szczęście- Ochrona przed magią

Ekspercka magia światła-Mistrz Gniewu-Mistrz(Odwołania albo Łask zależy co sie trafi w gildii,osobiście polecam Łask, grupowa boska siła robi swoje

Tutaj 15 lvl

Proponuje jeszcze:

Logistyka

Talent Magiczny( 4%)-Talent Magiczny(Możemy sie uczyć zaklęc trzeciego poziomu)

18 lvl

Zamiast Talentu Magicznego możemy wziąć :

Lepsza Logistyka-Odrywanie-Lotny Umysł

19 lvl

Możemy wziąć i to i to,ale wtedy będzie 21 lvl

Mściciela nie rozwijać!

--------------------------------------------------------------------

Nawiąże jeszcze do odporności na magię Ossira.W starciu z Haggash na wiele sie nie przyda, ale w walce z jakimiś stworzeniami neutralnymi
( na przykład z czartami) może okazać się nawet przydatna.
12  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Błąd instalacji : 13 Listopada 2012, 14:50:13
Tak.Herołsy podstawka na dysku D ale kiedy klikam instaluj to sie pojawia  że nie odnaleziono wersji podstawowej. Nie wiem co robić. :(
13  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Błąd instalacji : 11 Listopada 2012, 16:14:26
Tak oryginalne wersje. Wersja podstawki 1.6
14  Heroes V / Problemy Techniczne / Błąd instalacji : 10 Listopada 2012, 18:09:54
Witam.Mam problem z zainstalowaniem gry heroes 5 kuźnia przeznaczenia.Kiedy chce zainstalować wyskakuje mi ,,Nie odnaleziono pliku z grą heroes 5" herousy mam jednak zainstalowane ale nie moge zainstalować dodatku.Poomoże ktoś?
15  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Magia vs. Walka : 31 Października 2012, 16:04:10
Zdecydowanie magia.Zgadzam się że wojownik może wzmacniać jednostki czy uodparniać je na magię,ale mag ma zaklęcia magii światła.Powiedzmy,że ma ekspercką magię światła,grupową wytrzymałość i grupową prawą moc lub boską siłę.rzuca te zaklęcia i już się wyrównuje.W trzeciej turze jakieś zaklęcie z magii mroku lub przywołania(jeśli nie mamy to magia zniszczenia ostatecznie swiatła)W czwartej turze rzucamy Wskrzeszenie ,słowo światła lub jakieś zaklęcie z magii światła.A jeśli chodzi o brak many to są umiejętności z Talentu Magicznego regeneracja many i tajemny trening.
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.043 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry