Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 64 65 66 [67] 68 69 70    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Jednostki alternatywne - dyskusja (Czytany 294523 razy)
sircaptain

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Tawerniany Wiedzmin

Zobacz profil
« Odpowiedz #990 : 03 Czerwca 2010, 19:28:51 »
W grze wieloosobowej jest cos takiego że podczas tury przeciwnika żeby sie nie nudzić możemy sterować duchami,badać nimi teren walczyc z duchami innych graczy itp. To sie nazywa tryb ducha.Nie wiem jak to wyglada w praktyce bo nie mam kodu internetowego bo ch**e z Ubisoftu go nie dali wiec nie grałem w sieci,ale tak pisze w mojej instrukci do gry:                                                                                                                                                                                                   Tryb Ducha
Ten tryb przenosi nas do innej rzeczywistoÊci – pΠaszczyzna równolegΠa do Êwiata
normalnej gry, w której toczy si´ aktualna misja. Tryb ducha dost´pny jest tylko
w grze dla wielu graczy i tylko dla tych, którymi kieruje czΠowiek (gracze kierowani
przez komputer nie mogà przeΠàczyç si´ w tryb ducha). B´dàc w tym trybie,
nadal istnieje mo˝liwoÊç podejmowania okreÊlonych dziaΠaƒ na mapie misji –
w czasie, kiedy inni gracze majà swojà tur´ w normalnym Êwiecie.
Na poczàtku misji ka˝dy z graczy dostaje jednego ducha ze swojej rasy. Duchy
mogà prowadziç zwiad, wpΠywaç na kopalnie, neutralne stworzenia, wrogich
bohaterów oraz chroniç jednostki przed duchami przeciwnika. Na poczàtku tury
gracza wszystkie duchy nale˝àce do przeciwników uzyskujà pewnà iloÊç energii.
IloÊç tej energii uzale˝niona jest od tego, jak dΠugo gracz wykonywaΠ poprzednià
tur´. Duchy mogà wykorzystaç energi´ do poruszania si´ oraz rozwijania swoich
umiej´tnoÊci.


IP: Zapisane
ghul333

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Jutro będzie lepiej.

Zobacz profil
« Odpowiedz #991 : 05 Czerwca 2010, 16:59:55 »


Co prawda ostatnim tym najsłabszym atrybutem jest szybkość
A teraz ty się zastanów co powiedziałeś. Minotaury mają szybkość 5 co oprócz inferna ma taką samą lub wyższą szybkość od jednostek swego poziomu.


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #992 : 05 Czerwca 2010, 19:35:05 »
Jeśli popatrzeć też na inicjatywę , to ich pozycja już spada na tle innych jednostek , a po za tym jest to dla mnie ich najsłabszy atrybut.


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Wapirzy Lord

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #993 : 05 Czerwca 2010, 20:18:11 »
No cóż Minotaury może nie mają za dużej inicjatywy,ale według mnie one to nadrabiają tym że ustawisz je aby chroniły matron Cienia lub Zabójców i  gdy ktoś będzie chciał ci załatwić tamte jednostki to ty tłuczesz go Minotaurami


IP: Zapisane
Ksiundz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #994 : 10 Czerwca 2010, 19:45:59 »
sorry za górnictwo ale ten mod mnie dobija jeśli chodzi a laszlo i nikolaja,
może ktoś dalby rade wziąść teksturę laszlo z kuźni przeznaczenia i wstawił gdzieś?? sam bym to zrobił, ale nie umiem :(


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #995 : 10 Czerwca 2010, 22:32:01 »
http://www.speedyshare.com/files/22899450/Lazlo.pak

prosze bardzo ;p


IP: Zapisane
Ksiundz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #996 : 11 Czerwca 2010, 09:51:30 »
Dzięki stary :D, działa, gość jest przerażający  8)  ;>, a dałbyś rade z nikolajem??
i z resztą bohaterów którzy nie mają swoich modeli w tym niedorobionym modzie?? ładnie prosze ;D :rolleyes: ^_^


IP: Zapisane
RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #997 : 17 Czerwca 2010, 13:17:03 »
Mam takie pytanie które mnie nurtuje od jakiegoś czasu kto lepszy Furia czy siostra? a także Dama cienia czy matrona?


IP: Zapisane
Black and Red.
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #998 : 17 Czerwca 2010, 16:34:17 »
Z furią i siotrą to nie wiem :P a w 2 przypadku to ja stawiam na matronę, bo strzela i to dobrze :D


IP: Zapisane
damJo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #999 : 18 Czerwca 2010, 13:45:20 »
Od razu zaznaczę, że nie mam ToTE, więc moje opinie będą napisane na podstawie suchych danych.
No więc tak: według mnie lepsza jest krwawa siostra, ponieważ ma więcej obrony i pkt życia oraz jest niewrażliwa na osłabienie. A ten czar może bardzo zaszkodzić jednostkom i tak bardzo słabo przeżywalnym. Dla mnie w podstawce największą bolączką jest właśnie bardzo mała wytrzymałość furii. Na początku najczęściej kupuje Minotaury i to z nimi wojuję.

W przypadku 2 nie mam najmniejszych wątpliwości: matrona. No bo powiedz po co ci niewidzialność u Damy? A wybierając ją stracisz jednostkę strzelającą. Jest to szczególnie ważne, ponieważ większość ludzi bierze na 1 poziomie prześladowcę. A zatem jeśli weźmiesz obydwie alternaty nie będziesz miał żadnej jednostki strzelającej!! To bardzo osłabi armię.


« Ostatnia zmiana: 18 Czerwca 2010, 13:50:41 wysłane przez damJo » IP: Zapisane
RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #1000 : 18 Czerwca 2010, 16:36:06 »
Czy ja wiem :P Powiem ci ze Matrona to słaby strzelec który i tak na początku rzuca tylko czary, i ma strasznie słabe staty. A niewidzialność i lepsze staty rekompensują to. Ogólnie jak się wyjaśni w moim temacie wszystko (Moc globalna ) to czuje że będzie wybierana zawsze dama a nie matrona.


IP: Zapisane
Black and Red.
damJo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #1001 : 18 Czerwca 2010, 18:05:44 »
Może i słaby, ale jednak strzelec. Bo chyba nie powiesz mi, że np przed oblężeniem kupiłbyś damę. Jak dla mnie to matrona ma więcej zastosowań.


IP: Zapisane
RedAlien55

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Za Nighon

Zobacz profil
« Odpowiedz #1002 : 18 Czerwca 2010, 18:51:41 »
Szczerze?? Czasami wystarczy mieć machiny oblężnicze i katapulta na max i bez problemu można grać Damą cienia. Matrona jest zbyt mało wytrzymała do wielu zagrań i tyle choć atak i obrona też nie powala a u damy jest wytrzymałość ok, obrażenia ok i już:P.


IP: Zapisane
Black and Red.
staxxs

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 18

Zobacz profil
« Odpowiedz #1003 : 18 Czerwca 2010, 19:46:22 »
Próbowałem już bardzo wiele razy ale i tak zawsze error  :/
Widze że linki dalej złe to może ktoś mi napisze jak się robi takiego bohatera do pojedynku to sobie sam zrobie ^_^


« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2010, 17:28:35 wysłane przez staxxs » IP: Zapisane
damJo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #1004 : 19 Czerwca 2010, 09:56:50 »
Nie wiem może... Ale nie wyobrażam sobie armii bez strzelca, a na 1 poziomie lepiej brać alternatywę. Kurczę jak tu tak gadamy to tak mnie korci żeby kupić ToTE, ale chyba z moim kompem coś nie tak, bo ściągnąłem demo i na grafice very low i w najsłabszej rozdzielczości miałem potężne lagi :(. Trzeba będzie przeinstalować  system bo ogólnie coś go zamula ostatnio.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 64 65 66 [67] 68 69 70    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.089 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry