==VCMI Mod Design Team ==
Hey.
Słyszeliście może o VCMI? To projekt odtworzenia kodu Homm 3. Obecnie VCMI jest już bardzo zaawansowane i do pełnej grywalności brakuje głównie sprytnego AI, za to jest wiele nowych możliwości jak dodawanie nowych miast.
Aby wykorzystać te możliwości stworzyliśmy grupę Mod Design Team która zajmuje się tworzeniem modyfikacji.
W skład grupy wchodzą twórcy Niebiańskiej kuźni(
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1423&pid=114203&page=138#114203), oazy (
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2424&pid=114933&page=109#114933) i bastionu(
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2846), więc jeżeli ktoś nie dowierza zaryzykował bym stwierdzenie, że mamy zdolności by stworzyć dodatek o wysokiej jakości.
A tu główne projekty nad którymi pracujemy:
1) Alternatywne jednostki
Pomysł ten został po raz pierwszy wprowadzony w Heroes IV, a następnie skończył jako jeden z nie ukońzonych projektów Hota. W skrócie jest do dodanie alternatywnej jednostki w line-upie każdego miasta. Co daje możliwość wyboru w zależności od specyfikacji mapy bądź strategii. Nowe jednostki będą w formie podstawowej, jak i ulepszonej, będą posiadały własny budynek na ekranie miasta jak i na mapie przygody
A tu parę jednostek stworzonych przez Witchkinga, Tritha, Sowera, Nephretesa
I) HD
II) In game
III) Siedliska na ekranie miasta
IV) Siedliska na mapie przygody
PS. Wszystko będzie wydawane po angielsku
V) W miejscu rozbudowy
2) Neutralne jednostki
Nic tak nie urozmaica gry jak nowe neutralne stworzenia.
3) Nowe artefakty
Oprócz zwykłych nowych artefaktów z nowymi zdolnościami, albo nowych artefaktów łączonych, pojawi się kompletnie nowy typ artefaktów, tzw 'Różdżki' które pozwalają rzucać czary kompletnie za darmo.
4) Alternatywne specjalne budynki
Jest to jeden z najbardziej odległych projektów, polega na wprowadzeniu nowych budynków specjalnych dla zróżnicowania strategii dla miast.
5) Nowe defy bohaterów
Na razie jest to dostępne tylko dla Kuźni i przyszłego miasta Oasis, ale planujemy dodać je także dla wszystkich frakcji podstawowych a także dla bastionu.
Więcej informacji:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=41799