Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowe Rasy Tawerny Edycja III [Zapisy] (Czytany 31914 razy)
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 29 Października 2008, 06:28:45 »
Możesz, ja tak zrobiłem. Ale bez podstępnych sztuczek... podrasowane, co  :rolleyes:?


IP: Zapisane
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 29 Października 2008, 06:53:01 »
Możesz, ja tak zrobiłem. Ale bez podstępnych sztuczek... podrasowane, co  :rolleyes:?

Jezusie Nazareński.......miałam na myśli rysunki jednostek i ewentualnie bohaterów.....xP


IP: Zapisane
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 29 Października 2008, 06:54:44 »
Czizos Krajzis, żartowałem sobie x]


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 29 Października 2008, 13:48:53 »
Czy można stworzyć rasę nie z świata Sheog i nie z ziemi ale innego świata stworzyć swój własny świat w którym ta rasa istnieje?


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 29 Października 2008, 18:34:39 »
A czy można z octanu sodu otrzymać trinitrotoluen bez użycia temperatury 1000 stopni Celsjusza i mieszanki nitrującej, ale wciąż trzymając to pod ciśnieniem 345 atmosfer z uwzględnieniem wszystkich katalizatorów potrzebnych, niepotrzebnych i być może potrzebnych do syntezy benzenu z mąki ziemniaczanej i kawałka ciasta?

tzn. nie rozumiem pytania x]



IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 29 Października 2008, 19:24:38 »
Zapewne chodzi mu o to, że chciałby zrobić rasę, która nie będzie osadzona w świecie Ashan. Mam rację?
A tak w ogóle to świetnie napisane Luk ;)
Ja dopiero na stechiometrii jestem ale już nie brakuje skomplikowanych nazw.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 30 Października 2008, 11:59:34 »
Nie dokładnie mi o to chodziło. A chodziło mi o to że np. demony pochodzą z Sheog tak.
No to chodziło mi o zrobienie rasy z nie sheog i nie z ashan i która odkryła drogę do Ashan i chce pobić ashan.???!!!


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 30 Października 2008, 17:27:10 »
Whatever. Byle fantasy przeważało.


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 31 Października 2008, 10:01:44 »
-zrozumiałem
Bez odbioru xD


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 03 Listopada 2008, 20:01:28 »
No dobra, to dodaję moją już dawno zapomnianą rasę Wampirów. Jedziemy.

Społeczeństwo: Wampiry
Przypisane kolory: czarny, czerwony
Bóstwo: Amarog - Bóstwo Przeklętych, Pan Wieczności - materia z której powstał została zapoczątkowana poprzez złączenie się dusz potępionych istot w jedną całość.
Nie jest smokiem, jego pochodzenia nie zna nikt poza jedną osobą. Nie został stworzony przez Ashę, ani też nie podlega jej mocy i pozostałych Smoków.
Królestwo: Cadogan
Stolica: Eudoxia
Symbol: zakrwawiona czaszka z dwoma długimi kłami


Bohater: klasa: Książę Ciemności. wygląd: wampir w czarnym płaszczu/zbroi dosiadający czarnego konia ze skrzydłami nietoperza, w ręku dzierży długi, smukły miecz.

Opis:
Ponura i tajemnicza nacja, poszerzająca swoje horyzonty z niezwykłym okrucieństwem.
Wampiry są wrogiem każdego, tylko członków swojej nacji traktują jak przyjaciela.
Znani są z cichego, aczkolwiek ponurego trybu życia, które opiera się głównie na poszukiwaniu nowych ofiar i szerzenia granic swojego państwa.
Zamieszkują teren graniczący z Talonguard i Stoneheim, toteż ludzkie wioski często padają ich ofiarą.
Społeczeństwo składa się z wampirów i wilkołaków, które są niezwykle wartościowymi przyjaciółmi i sojusznikami.
Władzę sprawują mężczyźni wampiry i stoją na najwyższym jej szczycie. Zaraz po nich są Wilkołaki, a na końcu zaś kobiety wampiry.
Każdy osobnik chodzi własnymi ścieżkami i dba o swoje interesy, jednak w czasie wojny wszyscy walcz za wszystkich.
Wampiry charakteryzują się wyjątkowo młodym i atrakcyjnym wyglądem, są bladzi i mają hipnotyzujące spojrzenie.
Wilkołaki posiadają nadnaturalną siłę fizyczną, toteż większość z nich walczy cięzką zbroją.
Wampiry mają nad Wilkołakami przeagę liczebną w państwie, dlatego mówiąc ogólnie Wampiry ma się również na myśli Wilkołaki.
Wampiry specjalizują się w starożytnej magii  okultyzmie, które wymagają znajomości skomplikowanego systemu znaków nieznanego dotąd żadnej innej rasie.
Ich specjalna umiejętność to wysysanie życia z wrogich batalionów, dzięki której odzyskują ogromne ilości energii witalnej doprowadzając tym samym wroga do śmierci.
Są silni, przebiegli i doskonale obeznani w sztukach wojennych.
Pokonanie jednego z nich nie jest prostym zadaniem, biorąc pod uwagę również to, iż są nieśmiertelni.
Trzeba być wyjątkowo czujnym, jeśli przebywa się w pobliżu Wampira.
Jednostki:


1 level: Ghoul - Ghoul Wartownik
http://img523.imageshack.us/img523/889/vampirelvl1vd7.png
Ghule to stworzenia poskładane ze szczątek ciał ofiar ich panów. Pożerają wszystko co spotkają na swojej drodze. Służą za mięso armatnie, a ze względu na brak rozumu, są doskonałą choć czasem niebezpieczną bronią.

2 level: Żołnierz Ciemności - Czarny Obrońca
http://img222.imageshack.us/img222/491/vampirelvl2wp8.png
Postawowa jednostka piechoty. Są waleczni i honorowi, jednak w stosunku do istot żywych nie znają ani krzty litośći. Szybcy i silni dążą do do powiększania granic swojego narodu.

3 level: Wilkołak - Nocny Upiór
http://img238.imageshack.us/img238/3981/vampirelvl3vz7.jpg
Traktowane jako zaufani pomocnicy wampirów, lojalnie służą swoim dowódcom. Te krwiożercze bestie są gotów poświęcić swoją skórę byle zadowolić swojego pana i udowodnić mu swoją wartość.

4 level: Banshee - Widmo Rozpaczy
http://img517.imageshack.us/img517/4308/vampirelvl4qo0.jpg
Prastare upiory rozbudzone i przywołane ze swoich Kurhanów przez wampirzych lordów, by siać na świecie mrok i wieczną zagładę. Potęga tych niewidzialnych, acz bezlitosnych stworzeń jest tym większa, im więcej żywych istot pozwoli zawładnąć swoim umysłem

5 level: Łowca -  Łowca Nagród
http://img238.imageshack.us/img238/5295/vampirelvl5ky4.jpg
Łowcy Nagród zawdzięczają swoją nazwę dzięki mrocznym, a wręcz okrutnym i brutalnym zajęciom. Dzień po dniu oddają się swojej pasji - polują i zabijają stworzenia bądź bohaterów cięszących się jakąś szczególną sławą, pozostawiając sobie jakąś pamiatkę na znak śmierci tego czegoś lub kogoś. Są znani ze swych wybitnych umiejętności strzeleckich oraz zwiadowczych.

6 level: Mroczni Jeźdźcy - Przeklęci Lordowie
http://img222.imageshack.us/img222/3446/vampirelvl6kp9.jpg
Kawaleria wampirzych przywódców. Zimni i okrutni. Potrafią szybko i bezszelestnie wpaść między oddziały wroga i narobić ogromnych szkód.Doskonale wyszkoleni, dosiadają czarnych rumaków o niesamowitej sile i wytrzymałości, co daje im znaczną przewagę i potęgę nad nieprzyjacielem.

7 level: Król Przeklętych - Władca Potępionych
http://img219.imageshack.us/img219/3835/vampirelvl7yc8.jpg
Najpotężniejsze stworzenia jakie istnieją w królestwie Cadogan. Prastare potwory stworzone na wzór swojego Przeklętego Ojca Amarog'a. Najwyższe rangi wampirów czują lęk przed tymi stworzeniami, co zdarza się bardzo rzadko. Niezwykła umiejętność Przeklętych Władców pozwala na przejęcie kontroli nad ciałami wrogich jednostek, co czyni Władców najpotężniejszą bronią Wampirzej rasy.


Bohaterowie:

Damien (brak obrazka - nie chciało mi się go rysować już xD)
Młodzieniec, który odziedziczył swoja naturę po ojcu, kontynuując to czego dokonał.
Niezwykła wytrwałość w dążeniu do celu pozwoliła mu zająć wysokie szczyty i dowodzić nieobliczalną armią Wampirów.
Dorastając w Wampirzym społeczeństwie zdążył nauczyć się każdej techiniki podpatrując treningi najlepszych kapitanów.
Opanował sztukę dyplomacji, dzięki której jest w stanie nakłonić ogromne ilości wojowników do swojej armii.
Podnosząc ich na duchu czyni z nich wyjątkowych żołnierzy.
---Specjalizacja: Mroczny Dyplomata - wszystkie oddziały uzyskują dodatkowe 5 punktów morali i szczęścia na każdy poziom bohatera---


Charlotte
http://img201.imageshack.us/img201/3955/vampirecharlottecopyui5.jpg
Wampirzyca obdarzona niezwykłym urokiem osobistym i zmysłowością, ktora jednak rozczarowuje swoich adoratorów dajac im kosza na każdym kroku.
Zawsze opanowana i cierpliwa, kiedy wymaga tego miejsce i czas podejmuje szybkie, acz rozsądne decyzje.
Lata praktyki i obcowania z duchami zmarłych istot pozwoliły jej okiełznać najbardziej tajemnicze stworzenia w Cadogan - Banshee.
Każdy dzień rozpoczyna się od rytuałów, które pomagają jej nawiązać więź z Banshee i wezwać je kiedy zajdzie taka potrzeba.
Zna każdą ich potęgę i słabości, dlatego wie kiedy w jaki sposób je szkolić.
---specjalność: Księżna Potępionych - zwiększa punkty w statystykach Banshee i Widm Rozpaczy o 1 na poziom bohatera----


Havres
http://images26.fotosik.pl/291/363315a3585c65d1med.jpg
Jego ciało pokrywają liczne blizny i zadrapania - jest to największa duma Havresa, za którą w boju przelał pokaźne ilości swojej krwi.
Bardzo porywczy o wybuchowym charakterze i wrażliwości na punkcie honoru.
Jedna obelga wystarczy by osoba, z której ust wypłynęło owe słowo została rozerwana na strzępy.
Jego rodzina zginęła w czasie wojny z Demonami, dlatego zaprzysiągł zemstę na każdym z tych potworów.
Walcząc daje wrażenie chorej satysfakcji z mordu i każdego ginącego wroga.
Ten widok napawa jego żołnierzy otuchą i chęcią do dalszej walki.
---Specjalność: Stalowy Szpon - inicjatywa armii zostaje zwiększona o 1 punkt na jeden poziom bohatera, zaś wszystkie oddziały otrzymują 7 punktów ataku i obrony---


Marcus
http://images44.fotosik.pl/26/5bf10ec04a1ffaa1med.jpg
Stary Wampir, które niegdyś służył przywódcy Wampirów jako prorok i wieszcz, gdyż jest znany z przepowiaania przyszłości.
Opuścił jednak królewski dwór, gdyż jak stwierdził, Amarog, bóstwo przekletych dał mu takie polecenie.
Zamieszkał na odludziu pozbawiając się krwi i karmiąc się każdym znakiem od swego boga.
Jako jedyny zna jego historię, co poskutkowało iż całkiem zwariował na jego punkcie.
---Specjalność:Zew Przeklętego - posiada umiejętność, dzięki której może przywołać maksimum 5 Króli Przeklętych na pole bitwy---


Casandra
http://images35.fotosik.pl/26/d26d01384338d589med.jpg
Charyzmatyczna dowódczyni, która na pierwszym miejscy stawia sobie lojalność i posłuszeństwo swoich żołnierzy.
Stanowcza i uparta, nie spocznie dopóki nie osiągnie swojego celu.
Zanim rozpocznie jakąkolwiek bitwę rozplanowuje ją dokładnie i przemyśla każdy mozliwy ruch przeciwnika.
To sprawia, że wróg nie zdąży nawet zniszczyć połowy jej wojska, gdy sam traci jego większość.
---Specjalność: Mroczny Wedrowiec - punkty ruchu bohatera zostają zwiększone o 30% na każdy poziom doświadczenia---


Mattius
http://images40.fotosik.pl/26/d230db3c1538e298med.jpg
Głowa wampirzej rasy, sprawuje rządy w królestwie Eudoxii. Surowy i niezwykle zasadniczy, pod jego czujnym okiem żaden winowajca nie uniknie kary.
Wzbudza strach wśród swoich poddanych ale jest również niezwykle szanowany z powodu swoich doskonałych umiejętności bojowych.
Trzyma sie swoich zasad jak nikt inny, nikt nie wpłynie na zmianę jego decyzji poza dwoma osobami, które ceni nade wszystko.
Pod zimną powłoką kryje się miękkie serce, co dla innych trudno jest jednak zauważyć.
---Specjalność: Pan Wieczności - Wszystkie oddziały otrzymują 5 punktów ataku, obrony, szczęścia i morali. Każdy wampirzy oddział napotkany na mapie przygody dołącza do bohatera---


Olivia
http://images49.fotosik.pl/26/58619abb0379e335med.jpg
Jedyna ludzka istota żyjąca w zgodzie z innymi Wampirami w ich społeczeństwie co jest niezwykłym zjawiskiem.
Jest przywiązana do wampirzej kultury, języka i przyzwyczajona do ich sposobu bycia.
Podopieczna przywódcy Wampirów, nad którą nadzór powierzył zaufanemu doradcy.
Zna każdą słabostkę swojego opiekuna, ale zrobi wszystko by móc mu się w jakiś sposób przydać.
Ostatnie podboje wojenne jej protektora zmuszają ją jednak do przeciwstawienia się jego woli,
wiec wraz ze swoim nadzorcą stara się jakoś odkręcić wszystkie szkody, które wyrządziły wampiry innym nacjom.
Specjalizuje się w trenowaniu Mrocznych Jeźdźców, którzy stanowią głowną potęgę w jej armii.
Stwory, ktorych dosiadają Jeźdźcy stają się potulne i niezwykle posłuszne, kiedy jest w pobliżu.
---Specjalność: Szarża Śmierci - zwiększa punkty w statystykach Mrocznych Jeźdźców i Przeklętych Lordów o 1 na poziom bohatera----


Sulyen
http://images49.fotosik.pl/26/d9ebc3225cc1836dmed.jpg
Generał armii Wilkołaków, doradca Mattiusa. Dzieki swoim dowódczym umiejętnościom zyskał wysokie miejsce tuż obok przywódcy wampirzej nacji, co powoduje uczucie zazdrości u innych Wilkołaków i Wampirów.
Nikt nie ma jednak odwagi przeciwstawić się Sulyenowi, gdyż każdy opór kończy się klęską oponującego.
Dzierży w swoich potężnych łapach olbrzymi, czarny miecz który zdobią smocze oczy.
Jest to nagroda będąca znakiem jego potęgi nad smoczymi istotami.
Władca królestwa Eudoxii powierzył mu nadzór nad swoją podopieczną, której strzeże jak oka w głowie.
Wraz z nią stara się przywrócić w świecie Ashan pokój, jaki naruszyły Wampirze oddziały.
Specjalizuje się w Wilkołakach, które oddają się walce bez opamiętania będąc pod jego dowódctwem.
Na każdym kroku chcą przypodobac się swojemu dowódcy.
---Specjalność: Krwawy Kieł - zwiększa punkty w statystykach Wilkołaków i Nocnych Upiorów o 1 na poziom bohatera----

 

Historia
I Krwawe początki:
1. Nadejście mroku- 330 RSS
Pogłoski, które od lat krążyły w świecie Ashan na temat istot zwanymi dziećmi mroku stają się rzeczywistością.
Teren pomiedzy Stonehelm i Talonguard zostaje spowity mrokiem, a w jego centrum powstaje główne miasto nacji znanej tylko z legend - wampirów.
Wampiry szybko rosną w potęgę i wyruszają na podbój terenów.

2. Wojna potępionych- 466 RSS
Gromadka Demonów patrolująca granice Talonguard zauważa zmiany na tamtejszych terenach.
Wyczuwając z tamtej strony niesamowitą potęgę, przygotowują wojska, by stawić czoła nowym przybyłym.
Kilkutysięczna demoniczna armia wyrusza z Sheogh; wampiry widząc intruzów bez zastanowienia stają do walki.
Zamierzenia demonicznych dowódców mijają się z celem i cała piekielna armia ginie nie wyrządzając praktycznie żadnych szkód przeciwnikowi.

3. Akt desperacji- 638 RSS
Demony przegrywają, jednak nie zamierzają się poddać.
Zwracają się o pomoc do klanu Blizny Duszy i po jakimś czasie do walki dołączają Mroczne Elfy.

4. Triumf przeklętych- 759 RSS
Mroczne Elfy nacierają na Wampiry z ogromną siła, jednak to na nic.
Ich wojska zostają pokonane i reszta niedobitków zostaje zmuszona do odwrotu. Demony zaprzysięgają zemstę.
Wampiry podbijają kolejne pobliskie ziemie i nazywają swoje królestwo Cadogan na znak zwycięstwa.

II Ekspansja:
1. Rzeź- 821 RSS
Wampiry poszerzają znacznie swoje granice, lecz na drodze staje im Imperium Gryfa.
Żądni krwi i zniszczenia decydują się na podbój Talongurad.
Ludzie zaskoczeni nowo przybyłymi nie są w stanie rozpoznać ich taktyki i obrona Talonguard jest wyjątkowo łatwa do przełamania.
Wampiry masakrują ludzkie osady pozostawiając tylko nieliczną grupę niedobitków.

2. Fałszywe zamiary- 829 RSS
Fałszywa królowa Izabela doznając ogromnych strat uprzedza Demony przed wampirzą rasą.
Dowiaduje się, iż Demony również miały do czynienia z nowym przeciwnikiem.
Postanawia odbudować swoją demoniczną armię na czarną godzinę, zaś ludzi motywuje do walki z wrogiem.

3. Zamach- 990 RSS
Ludzie proszą Elfy z Irollanu o wsparcie w wojnie, ci szybko przysyłają posiłki.
Krasnoludy również decydują się wesprzec ludzi, jednak w celu zwalczenia wspólnego wroga.
W przeciągu trzech dni nocą Elfy i Krasnoludy docierają na miejsce.
Nieoczekiwanie pojawiają się wojska Wampirów, które doszczętnie likwidują przysłane posiłki.
Ludziom pozostaje pomoc ze strony Srebrnych Miast i Ranaar.
 
4. Wsparcie ze wschodu- 1102 RSS
Orkowie z krainy Ranaar przybywają ze swoją armią do Talonguard. Rozpoczyna się walka pomiędzy Orkami i Wampirami.


III Mroczne czasy:
1. Czarny sojusz- 1114 RSS
Niespodziewanie stolicę Orków napadają Demony i Wampiry równocześnie.
Orkowie wiedząc, iż sami nie dadzą sobie rady z podwójnym wrogiem decydują się zawrzeć pakt z jednym z nich.
Z nienawiści do Demonów orczy wodzowie zawiązują sojusz z Wampirami, które mają pomóc im w walce.
Demony po raz kolejny przegrywają, ale Orkowie tym samym rozwiązują sojusz z Ludźmi w zamian za pomoc ze strony Wampirów.

2. Pokusa- 1121 RSS
Arantir i pozostali lordowie Heresh widząc potęgę wampirzej rasy kuszą się na połączenie z nimi swoich sił.
Wraz z licznym legionem Nieumarłych, Arantir wyrusza na spotkanie jednym z dowódców wampirzej armii.

3. Arogancja- 1135 RSS
Arantir wysuwa Wampirom propozycję połączenia wspólnych sił, ku zdobyciu potęgi i władzy w Ashan.
Wampiry słysząc ofertę ze strony Nekromantów czują się oburzone i wypowiadają im wojnę.
Niszczą legiony Arantira, jednak temu udaje się uciec.
Częśc ziem Heresh zostaje zdobyta przez mieszkańców Cadogan.

4. Przeklęte przymierze- 1139 RSS
Arantir traci kilka ze swoich miast.
W obawie przed utratą ich reszty sprzymierza się z ludźmi, którym potęga Wampirów również wyrzadziła spore szkody.
Razem z nimi odbudowują swoje wojsko.

IV Cel ostateczny
1. Kolejna ofiara- 1142 RSS
Wampirze legiony w trakcie swoich podbojów natykają się na kolejną ofiarę - Srebrne Miasta, dom potężnych Czarodziejów.
Kilku szpiegów Cadogańskich donosi, iż w królestwie Magów głowa państwa jest nieobecna.
Wampiry rozpoczynają kolejny atak.
Czarodzieje widząc znaczną przewagę nowego wroga, wysuwają się z propozycją neutralności ze strony Magów, w zamian za ocalenie ich miast.
Wampiry godzą się na taki układ, jednak uprzedzają że za każdą pomoc na ich niekorzyść Czarodzieje słono za to zapłacą.
Kolejna nacja zostaje ocalona.

2. Fałszywy sojusz- 1153 RSS
Zehir dowiaduje się o ogromnych zniszczeniach jakie wywoała Wampirza nacja u każdego sojusznika Magów.
Ku jego uciesze Srebrne miasta ocalały, jednak za surową cenę.
Zaczyna obawiać się trochę sojuszu z Wampirami, chcąc raczej pomóc ludziom niż im.
Widząc trwogę i przestrach w oczach ludu zostawia to takim jakie jest, jednak po kryjomu decyduje się wspomagać ludzi.

3. Nadzieja- 1158 RSS
Królestwo Cadogan szerzy swoje granice przelewając ogromne ilości krwi i niszcząc wszystko co spotka na swej drodze.
Jednak nie wszyscy Cadoganie podzielają taką taktykę.
Dwójka bohaterów przynależąca do Wampirzej nacji nie podziela surowych praw swoich braci i stara się unormować wszystkie szkody jakie wyrządziły Wampiry.
Skuteczny wilkołak-dowódca, doradca głowy królestwa Cadogan i jego ludzka podopieczna mocno przywiązana do Wampirów próbują odkręcić całe zło jakie wyrządził ich Wódz
 i przywrócić pokój w świecie Ashan.

Tutaj chciałabym szczególnie podziękować sylanowi, gdyż w znaczący sposób pomógł mi przy stworzeniu tejże historii.  :) Gdyby nie on, tego tutaj by nie było. :) Dzięki wielkie! :)


I taki question ;> Dwóch bohaterów stworzyłam na wzór dwóch userów tego forum. Kto zgadnie, kogo mam na myśli?  ;>




IP: Zapisane
Markal Wielki
Rysownik

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 248


Nie, nie wróciłem xD Ale se tu czasem zaglądnę ;>

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 03 Listopada 2008, 20:30:36 »
Oliwsen7 ta rasa to kompletny oryginał i bardzo mi się podoba. Rysuneczki też rządzą! Chociaż Charlotte ma trochę dziwne oczy ale i tak super.

Nie wiem czy dobrze mi się wydaje ale jednego bohatera stworzyłaś na mój Markalowy wzór bo każda jednostka Wampirów przyłącza się do bohatera, Markal w 5tce miał też taką umiejętność, tyle że z Nieumarłymi :)


« Ostatnia zmiana: 03 Listopada 2008, 20:33:06 wysłane przez Markal Wielki » IP: Zapisane
Banan wszyscy!
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 03 Listopada 2008, 20:49:54 »
Oli jak chcesz to ja ci z tego mogę zrobić arty gotowe do h5 , bo się tym ostatnio zajmuję ...


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 03 Listopada 2008, 21:56:55 »
Havres- Egzeq xP
Mattius- ja xP

I kolory w jednostkach dodałyby kopa. Mnie się widzi.


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 04 Listopada 2008, 08:36:03 »
No no Olwisen7... szacun o to właśnie mi chodziło z orginalnością.\


Ps. kocham wampiry. :)))



IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Erian

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Magic is most powerful weapon...

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 04 Listopada 2008, 14:16:32 »
No dobra to ja się wypowiem trochę bardziej krytycznie. Rasa jest całkiem niezła ( solidne wykonanie, bardzo ładne rysunki) ale wampiry mamy już w Nekropolis więc przydałaby się informacja czy jest to inny gatunek tych stworzeń czy też jakieś ewentualne zastąpienie wampirów z Nekro jakąś inną jednostką. Muszę też się przyczepić do jednostki Banshee bo mamy już taką w Dzikich Hordach. Historia też nie zła ale uważam, że wampiry są w niej nieco za mocne(nie ponieśli żadnej porażki). Samo miasto moim zdaniem zbyt bardzo przypomina Nekropoils (jest to moim zdaniem taka fuzja Nekro z Lochem). Jeżeli coś przeoczyłem i niesłusznie napisałem coś złego to wielkie SORRY jakby co poprawcie mnie.


« Ostatnia zmiana: 04 Listopada 2008, 14:25:49 wysłane przez Erian » IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.15 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry