$ Nazwa Zamku : Fort
$ Królestwo : Rzeczpospolita Polska
$ Stolica : Gniezno - orle gniazdo
$ Przypisane Kolory : Biały , Czerwony
$ Przypisane Symbole : Biały orzeł
$ Filozofia :
$ Bóstwa : Elrath , który występuje tu w postaci chrześcijańskiej .
$ Naród : Polacy
$ Zdolnośi rasowe :
* Taktyczne posunięcie [Pozwala postawić w trybie taktycznym jednostki bliżej wroga .]
$ Podzdolności rasowe :
* Zwiększenie Morali [Zwiększa morale na stałe o 1]
* Uderzenie światła [Zadaje dodatkowe obrażenia od magii światła (zabierając manę od bohatera)
- tylko w walce wręcz]
* Świetlna Moc [Namoty medyka leczą dodatkowe 10% obrażeń , dzięki udziałowi magii światła ]
* Świetlna Bomba [Katapulta , balista i jednostki dystansowe mogą zadać dodatkowe 15% obrażeń
dzięki magii światła (Bez udziału many bohatera)]
$ Jednostki :
1. Poziom 1 :
*Jednostka Postawowa : Parobek
*Jednostka Ulepszona : Giermek
*Jednostka Alternatywne : Młody Uczeń
@ Opis : Parobkowie i giermkowie to mięso armatnie wojsk Fortu .
Są oni szybcy i wydajni , noszą lekkie zbroje i bronie .
Mają przez to słaby atak i obronę , ale nadrabiają to szybkością .
2. Poziom 2 :
*Jednostka Postawowa : Orzeł
*Jednostka Ulepszona : Myszołów
*Jednostka Alternatywne : Biały Orzeł
@ Opis : Orły i inne ptaki w Forcie to jedyne jednostki latające .
Są one słabe lecz mogą one blokować jednostki dystansowe , ponieważ są specjalnie tresowane ,
aby niszczyć amunicję strzelców i wozy z amunicją .
3. Poziom 3 :
*Jednostka Postawowa : Kuśnierz
*Jednostka Ulepszona : Płatmistrz
*Jednostka Alternatywne : Kowal
@ Opis : Pomysł wyćwiczenia kowali na żołnieży pojawił się stosunkowowo niedawno ,
gdy kowale wspomagali niektóre osoby w wielkiej wojnie domowej ,
w walkach przeciwko dezerterskim rycerzom.
4. Poziom 4 :
*Jednostka Postawowa : Wój
*Jednostka Ulepszona : Strażnik Dwóch Ostrzy
*Jednostka Alternatywne : Rycerz
@ Opis : Wojowie i rycerze to rdzeń piechoty Fortów .
Strażnicy dwóch ostry to elitarna gwardia przyboczna ,
która chroni tylko najważniejszych .
5. Poziom 5 :
*Jednostka Postawowa : Budowniczy
*Jednostka Ulepszona : Majster
*Jednostka Alternatywne : Inżynier
@ Opis : Budowniczy , majstrowie i inżynierowie to jednostki ,
które naprawiają machiny wojenne w czasie oblężenia i walk .
Budowniczy mogą naprawiać tylko wozy z amunicją , majstrowie namioty i balist ,
a inżynierowie tylko katapulty .
6. Poziom 6 :
*Jednostka Postawowa : Ksiądz
*Jednostka Ulepszona : Mnich
*Jednostka Alternatywne : Zakonnik
@ Opis : Zakkonnicy i mnisi to jedyne jednostki Fortu , które opanowały magię światła
7. Poziom 7 :
*Jednostka Postawowa : Kawaler Mieczowy
*Jednostka Ulepszona : Jeździec Drużynowy
*Jednostka Alternatywne : Husarz
@ Opis : Kawlerzy mieczowi , jeźdzcy drużynowi i Husarzy to najsilniejsze i najszybsze jednostki Fortu .
Ich taktyka bazuje na szybim dotarciu do wroga . Dzieki specjalnym ustawieniu jednostek
uderzenie poza połową pola bity zadaje 0,1% mniej obrażeń za każdego Husara w oddziale .
$ Historia :
[w nawiasie podane są daty w naszych latach]
86 RSS. chrzest [966]
Początek chrystianizacji w Polsce . W polsce te bóstwa są wyznawane w innej postaci ,
ale tak naprawdę to przyjecie wiary w Elratha - smoka światła .
120 RSS. Zjazd Gnieźnieński [1000]
Ustalenie sojuszu z imperium sokoła , na zjeździe w stolicy państwa Polskiego .
150 - 320 RSS. Wojny [1030 - 1100]
Wojny z innymi krajami . Tylko elfy i imperium sokoła pozostają obojętni .
330 - 970 RSS. Zatarcie wiadomości o Polsce [1100 - 1365]
Od 330 Roku jakie kolwiek informacje o polsce zostły stracone ,
a kraj zniknął z powierzchni ziemi .
993 RSS. Ponowne pojawienie się Polski
Polska na nowo zaistniała na mapach ashan . Pojawiła się po wojnach królowej izabeli ,
ale i tak czeka ją wojna .
Ps. Tamtą wiadomość usunąłem ...
---------------------------------
Zgaduję że Pierwszą osobą jest nasza Oliwsen , a drugą ... nie mam pojęcia ...