Twierdza jest bardzo ładnie dopracowana. Jednostki bardzo silne, Okrzyki zwłaszcza "Gniew Hordy" albo "Drżyj przed mym rykiem" bardzo przydatne. Jeśli gra się przeciwko np. Akademii lub Nekropolii to Roztrzaskanie i przeciwnik nie ma pożytku z czarów. Krwawy Cyklop swoim "okiem" potrafi obniżyć szczęście wrogiej jednostki, Pao Kai może jeść "padlinę"
i się tym wskrzeszać, Siepacze i Oprawcy są bardzo silni przeciwko jednostkom 5,6,7 poziomu bo jak zabije jedno to atakuje drugi raz i np. w oddziale jest 4 Anioły a Oprawców jest 10-12 to: pierwszy atak (szczęśliwy) zabija 1 Anioła i zostaje mu 20 Pkt. Życia to drugim atakiem Oprawca zabije już 2 Anioły. Lubię grać Twierdzą i uważam, że to najsilniejsza frakcja w grze. Mają poza tym ciekawą przeszłość.