Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misje (Czytany 103109 razy)
only heroic

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #255 : 07 Stycznia 2009, 12:41:18 »
Ale jak już mówiłem wcześniej, taka statyczna i bierna gra jest bardzo nieskuteczna. w tej grze trzeba maksymalnie wykorzystywać każdy dzień na zdobywanie złota, surowców i doświadczenia. Ale z tą planszą poradziłem sobie b. łatwo i szybko. Gdy uzbierałem większą ekipę demonów ruszyłem Agraalem podziemiami na ostatni zamek Elfów, ale przez przypadek trafiłem na Smoków Cienia, które pokonałem i wkrótce zdobyłem Erevel i zakończyłem całą misję.

Najbardziej jednak wkurzyłem się przy ostatnim 5 scenariuszu, gdzie okazało się, że moim bohaterem bez Magii Mroku ( a więc i Zewu Urgasha, czarów Szał czy Oślepienie) ponoszę w walkach spore straty i ciężko mi powiększać armię na ostateczną walkę ze Smokami.

Po prostu gra na heroiku bywa wredna.... Magia Mroku pojawiła mi się tylko raz, na początku 1 scenariusza, ale wybrałem wtedy lepszą logistykę, która była wówczas o wiele bardziej potrzebna (trzeba było wciąż uciekać prze Godrykiem).  No i oczywiście już do końca wszystkich kolejnych scenariuszy, opcja nauki tego talentu juz mi się nigdy nie pojawiła i zostałem przed ostatnia misją bez Magii Mroku...  Przyznam, ze krew mnie zalewa, bo będę musiał najpewniej powtarzać cała kampanię Inferno, a myśl o ponownym przechodzeniu 3 mapy mnie załamuje.... 


A powiedz mi może jeszcze jak inne kampanie przebiegaja poza Elfami, Nekromantów czy Loch...? Bo mi przez tą złoślwość gry, trochę zapał siadł :)



IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #256 : 07 Stycznia 2009, 13:04:36 »
Poza Elfami Lochem i Necro? To zostaje Akademia ;P. W Akademii praktycznie naprawiasz to co robiłeś w kampanii Nekro i walczysz z władcą. Może i nudne bo znowu te same mapy, ale większe armie no i wiesz gdzie co jest.


IP: Zapisane
bodzio9555

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21


Zobacz profil
« Odpowiedz #257 : 12 Stycznia 2009, 15:56:19 »
Dla mnie to nie chodzi o walkę armi, tylko agraela z weyrem. W końcu, to i tak oni walczą, nie? A bitwa, to taki "dodatek".
 


IP: Zapisane
bodzio9555

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21


Zobacz profil
« Odpowiedz #258 : 12 Stycznia 2009, 16:06:10 »
Ja zdobyłem inferno. Wynajołem bohatera i zbierałem elfy z drzewek. Trochę nudne i długie, ale... opłaciło się.


IP: Zapisane
blazej.30

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 35

Zobacz profil
« Odpowiedz #259 : 20 Stycznia 2009, 17:10:45 »
Przed chwilą czytałem temat o tej misji. Pisaliście tam niektórzy żeby od razu atakować zamek na północnym-wschodzie, na koniec zostawiać ten przy inferno, jedni mówili żeby inwestować w demony, drudzy - w elfy. Pięć razy restartowałem misję i testowałem każdy ze sposobów, ale zawsze mnie ktoś rozwalał: 1 raz Ve...coś tam, a 4 razy Gilraen(czy coś w tym stylu). Nie wiem czy za bardzo szalałem armią, ale myślę że nie, bo tylko zdobyłem pierwszy sylwan, i po jednej kopalni każdego typu. W drugim miesiącu, 1 tygodniu zza rzeki wychodzi Gilrael z armią ogromną w stosunku do mnie, szczegóły na liście:

Ja:           
           
  • 56 x rusałka
  • 43 x tancerz wiatru
  • 27 x wielki łowczy
  • 19 x wielki druid
  • 9 x srebrny jednorożec
  • 11 x ent
  • 3 x zielony smok



Przeciwnik atakujący mój zamek:

  • 127 x rusałka
  • 95 x tancerz ostrzy
  • 59 x wielki łowczy
  • 25 x wielki druid
  • 15 x Jednorożec
  • 0 x drzewiec
  • 0 x smok

Przepraszam za duuużo pisania, ale nie umiałem krócej. Powiedzcie konkretnie: co zrobić, aby wygrać, bo czytałem i poradnik Khazia, i ten od Złotej Edycji.   


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #260 : 21 Stycznia 2009, 18:13:18 »
A próbowałeś zająć 1 zamek Sylwanu i poszukać tego klucznika który ma klucz do bramy przy twoim Inferno? bo gdy znajdziesz go to wtedy może jeszcze rekrutować Sukkuby którą są bezcenne a gdy będziesz miał troszkę silną armię to zaatakuj zamek na północny-wschodzi a potem zajmuj wszystko do zamku z Północnego-zachodu.


IP: Zapisane
blazej.30

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 35

Zobacz profil
« Odpowiedz #261 : 21 Stycznia 2009, 19:27:13 »
Mówisz o Pomarańczowym namiocie klucznika strzeżonym przez Rakszasa Raja... Gdyby udało mi się go dosyć wcześni zdobyć to jeszcze mam szansę. Raz go zdobyłem ale w 1 miesiącu, 3 tygodniu, więc nie wiele mi dał i na dodatek straciłem sporo przy pokonywaniu tych rakszasa. No to zaraz wezmę się do roboty i coś spróbuję wykombinować.


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #262 : 21 Stycznia 2009, 21:02:44 »
Na jakim poziomie trudności grasz? Czego twoja armia składa się z jednostek sylvanu? Podbiłeś skład siarki ważny do rozbudowy inferno?


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




blazej.30

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 35

Zobacz profil
« Odpowiedz #263 : 22 Stycznia 2009, 09:58:49 »
Na najłatwiejszym dostępnym, czyli na normalnym. W poradniku było napisane że z sylvanu będzie lepiej. Wszystkie południowe kopalnie mam odkryte. Właśnie dzisiaj spróbukę sposobu Loczka.


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #264 : 22 Stycznia 2009, 10:08:38 »
Spróbuj też inferno jak Sylwanem ci nie idzie,są to zawsze twoje jednostki i jak dobrze rozwinąłeś wcześniej Agraela to możesz nieźle posłużyć się bramą , o mieszaniu jednostek raczej nie ma mowy , morale i rozbudowa 2 zamków byłaby za trudna , przeczytaj też mój poradnik


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




blazej.30

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 35

Zobacz profil
« Odpowiedz #265 : 28 Stycznia 2009, 09:41:17 »
Dziękuję bardzo za porady, przeszedłem przy pomocy inferno. Tak okazyjnie aktualizowałem heroski do wersji 1.6 i o dziwo dostępny jest teraz poziom łatwy, idealny dla mnie.

EDIT: Właśnie przeszedłem kampanię Agraela i pierwszą misję nekromanty.


« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2009, 11:04:44 wysłane przez blazej.30 » IP: Zapisane
nowy1997

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #266 : 30 Stycznia 2009, 17:05:57 »
inwestujcie w demony znajdźcie jak najszybciej klucznika od posterunku jeszcze fort na wzgórzu i koniec tylko atakować


ps. elfy o demie uciekały


IP: Zapisane
Timothy

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 217


"...wszystko przemija..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #267 : 03 Lutego 2009, 19:40:05 »
Cytuj
ps. elfy o demie uciekały

Tak, ale elfy uciekały w misji następnej (choć mogę się mylić), więc w tej misji równie dobrze można inwestowac w leśne elfy.


IP: Zapisane
[IMG]http://img90.imageshack.us/img90/6734/qqnv9.jpg[IMG]
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #268 : 03 Lutego 2009, 21:11:02 »
Kolega dobrze zauważył. W tej misji nie uciekają ani efy ani inne demony. Wadą może być jedynie iż elfów jest mało jak ma sie jeden zamek.


IP: Zapisane
Alaric

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #269 : 05 Lutego 2009, 14:54:19 »
A mi za to zaraz po zdobyciu inferno wyjechała armia elfów (nawet zmor nie miałem) i zdobyła zamek nie wiem jak tą misje zrobić bo za drugim razem było dokładnie tak samo :(



IP: Zapisane
Strony: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.088 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry