Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Belegor
Strony: 1 ... 236 237 238 [239] 240 241
3571  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wygląd bohaterów : 19 Kwietnia 2010, 20:51:01
Bluzka i dżinsy?! Czyś ty z choinki się urwała? Od kiedy w fantasy orki lub ludzie paradują się w struksowych spodniach z chińskiej roboty?
111 wilku nie róbmy z RtS-A rpga na siłę. Wiesz ile by pracy mieliby wtedy twórcy? Nie, to beznadziejny pomysł.
3572  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Fabuła HoMM VI : 19 Kwietnia 2010, 17:40:45
I myślisz, że Ubisoft będzie się tym przejmowało, przecież zapomniało o Shallassy- smoku wody. Jakos tego do tej pory nie wyjaśnili.
3573  Hyde Park / Fantasy / Odp: Rasy w Fantastyce : 19 Kwietnia 2010, 14:37:50
na Tolkienie wielu młodych autoró się opiera, nke zapomnijcie też o "Wiedźminie" Sapkowskiego- tam jest najbardziej realne fantasy jakie dotąd czytałem.
3574  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Czy podoba ci się Heroes IV? : 19 Kwietnia 2010, 14:36:18
Kampania wszystko sensownie tłumaczy. Owszem gra jest trochę niedorobiona, no i blokada miast, bo wzięli taki system, że nie ma jjak dodać.
3575  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 19 Kwietnia 2010, 07:25:13
7/10

http://www.youtube.com/watch?v=PSdY7S4AJJg&feature=related

Mi się wydaje, że chór idealnie do tego pasował.
3576  Hyde Park / Fantasy / Odp: Bestie tłamszące Wasze biedne dusze i umysły... : 18 Kwietnia 2010, 22:08:23
Tu wykorzystam swój stary opis z www.anduina.net

1.Bestiołak królewski
2.Klasyfikacja:
gromada: Mammalia
Podgromada: Eutheria
Rząd: Anthropomammalia
Rodzina: Anthropocarnivoridea
Rodzaj: Terranthropocarnivorus
Gatunek: t. rex
3.Stwór ten, jest pierwowzorem wszystkich innych bestiołaków, począwszy od wilkołaków po skavenów (prócz smokołaków). Stworzenie to pomimo iż należy do tej samej rodziny, to nie może zamieniać się w czlowieka i nie roznosii likantropii. Jest najniebezpieczniejszym ze wszystkich bestiołakow, ponieważ nie zna humanoidalnych uczuć, kieruje się tylko instynktem. Żaden bestiołak nie może dorównać mu siłą ani mięśni, ani szczęk. Bestiołak królewski pomimo swych rozmiarów ma mały mózg.
Bestiołak, ten żyje na bagnach, aktywny jest nocą i wczesnym porankiem. Istoty te, żyją w małych grupkach od 3-5 osobników. Polują razem albo osobno w zależności, czy znajdą większą ofiarę. Atakują wszystko co mogą upolować, od młodych saren po wielkie gorgony, nie gardza też padliną. Nie zawahają się atakować karawany ludzi, elfów, gnolli i jaszczuroludzi. Czesto zbliżają się do ich wiosek, by zjesc resztki lub złapać nieostrosznego przechodnia. W czasie zimy lub okresu głodu mogą wejśc nawet do centrum wioski. Jeżeli któryś bestiołak bagienny wyczuje ofiarą większą od siebie, zwołuje reszte grupy wyciem, który przypomina wycie wilka i przeraźliwy jek umęczonej duszy. W polowaniu kierują się węchem i słuchem, wzrok jest niewiele słabszy. Kiedy znajdą swą ofiarę, okrązają ją pod osłoną nocy. Potem skradają się do niej powoli, a kiedy znajda się 2 metry od niej, natychmiast atakują. Od razu pożerają ją żywcem, jesli ofiara jednak uwolni się od ich szczęk, to i tak czeką ją śmierć-ponieważ ślina bestiołaka królewskiego zawiera setki tysięcy szczepów bakterii, które mogą szybko uśmiecić każdą istotę. Jej toksyczność może z łatwością rywalizować z toksycznością śliny bazyliszka.
Sierśc bestiołaka królewskiego jest szczeciniasta, brudna i ma brudnozielony odcień. Wzdłuż karku tworzy się grzywa. Sierśc znika na szczurzym ogonie i na łapach. Bestiołak ten ma kwadratowy łeb z wystającymi na zewnątrz dolnymi kłami. Kończyni przednie są śilnie umięśnione i zakończone, krótkimi ostrymi pazurami. Służą do przytrzymawania ofiary. Kończyny tylne są idealnie przystosowane do dłuższych biegów pomiędzy drzewami w poszukiwaniu pokarmu i do krótkiego pościgu za ofiarą. Stopy idealnie roznosza ciężar ciała, by nie potwór nie ugrzązł się w bagnistym mule. Bestiolak mierzy 4 metry długości i 2,5 m wysokości.
Grupa tych stworów składa się-z pojedyńczego samca i grupki samic z młodymi. Dojrzałośc płciową osiągają w wieku 6 lat, potem kazde odchodzi w swoją stronę. Samica rodzi 1-2 młode. Bestiolak żyje do 60 lat.
4.
3577  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Czy podoba ci się Heroes IV? : 18 Kwietnia 2010, 21:51:43
Mnie trochę zbiło z tropu samobieżne poruszanie się jednostek po mapie. No weźcie - idzie sobie człowiek na watahę istot 5 lvl., czeka turę żeby zregenerować manę, a to skubaństwo samo do ciebie podchodzi!  >:(

Peszek  ;D xD

Dla mnie to plus, bo jest efekt nieprzewidywalności, owszem jest to denerwujące (zwłaszcza jak ktoś grał w "Rdzawą Pustynię"- przeklęci nomadzi), ale to rozwija talent taktyczny, każdy krok się wtedy liczy.
3578  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 18 Kwietnia 2010, 21:49:04
Nie cierpię takiej muzyki.... nie przypada mi do gustu, niestety 1/10

http://www.youtube.com/watch?v=5q6skxRLnsI
3579  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 18 Kwietnia 2010, 18:23:04
Kto z was grał w Dark Messiah? Słowa tam niema o matce, na początku ten mag mówi tylko że "ojciec byłby z Ciebie dumny". Musiał mu opowiedzieć jakąś historię, więc go wychował.
Do samej trylogii, czemu nikt nie zauważył zmiany, dopiero gdy zaczęła przekształcać przystań w miasto fanatyków. Biara pojawiła się dzięki Agraelowi, na którego klatwa demonów nie działa. (Toż samo się dzieje z jego armią). Będąc  w ciele Izabeli mogła spokojnie przejść i żyć niczym tasiemiec.

Inne rozwiązanie to to, że podczas walki z Agraelem, Biara "wyrzuciła" duszę Izabeli i weszła w jej miejsce. Kampanie krasnoludów i orków trwały długo, więc starczyło czasu na utrzymanie ciąży. Skoro w połowie był demonem, mógł być odporny na działanie "oczyszczających" zaklęć i szybciej się rozwijać. Więć gdy tylko zaczęło się robić gorąco Biara mogła wydać mesjasaza i oddać pod opiekę wyznawcy Urgasha. Gdy tylko "surogatka" przestała być potrzebna rzuciła je w ramiona Raelaga, by ten zajął się Nią, a nie Ashanem. To się powiodło, nie interesował się  światem, aż do przybycie Ylay'i.

Kontrargumentem mogłoby by być słowa Kha-Beletha "Mnie interesuje tylko moje drogie dziecko, kobieta nie jest mi już potrzebna", chyba że był to blef.
3580  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Czy podoba ci się Heroes IV? : 18 Kwietnia 2010, 18:10:25
Mi się bardzo podoba, fabuła wreszcie ciekawie i porywająco przedstawiona, bohaterowie to wreszcie prawdziwi herosi. Lubię w nią grać.
3581  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wygląd bohaterów : 18 Kwietnia 2010, 14:35:32
Tak, tu owszem cechy indywidualne każdego bohatera by się przydały, ale nie do przesady. Ograniczmy sie do rysów twarzy i stroju jak w dodatkach Heroes IV u głównych bohaterów kampanii.

Ale wtedy tez byłby problem bo przeciez na jednej mapie kazdy gracz może mieć po np: jednym Findanie.
W poprzednich częściach nie robiło to różnicy, bo każdy wyglądał tak samo, ale w wypadku indywidualizacji byłoby to rażące.
trzeba by wtedy zrobic opcję blokowania, że jesli gracz "zatrudni" Giovanniego, to inni też nie moga go zatrudnic.
3582  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 18 Kwietnia 2010, 14:28:15
Wydaje mi się, że sprawa jest bardziej pogmatwana- w końcu Sareth nie wie kim jest jego matka i ojciec, nie?

Zatem z tego i co powoedział Kha-Beleth wychodzi na to, ze owszem spłodził Izabeli mesjasza, lecz potem go "zabrał" z jej ciała wraz z duszą, raz żeby przezył, drugi raz, żeby podręczyć Izabelę i  zeby bohaterowie wynieśli "konia trojańskiego"- Biarę w ciele Izabeli z Sheogh. Tam jeszcze przed wizytą w Srebrnych miastach wyniosła sie z ciała nieszczęśnicy, żeby potem gdy posłuszne ciało pojechało z Raelagiem przybrać postac Izabeli (mogła bo była w jej ciele) i z Godrykiem wyruszyła do Imperium gryfów.

A co w tym czasie robił Sareth- rósł i się rozwijał, aż osiągnawszy wiek, w którym normalnie dziecko przychodzi na świat został podrzucony jednemu z wyznawców- heretyków na wychowanie.
3583  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Jaki wg. was ma być Heroes VI? : 17 Kwietnia 2010, 23:55:20
Alchemia- tworzenie i dekonstrukcja (tworzenie pułapek, dziur i min). Wykorzystuje manę, lecz potem alchemik może wykorzystać część ze swych zasobów do odnowy many. Do rzucenia "alchemicznego zaklęcia" potrzeba ne tylko punktów many, ale też i odpowiednich ilości surowca (np: kamieni, drewna lub siarki).

"Zaklecia" jeszcze dopracuje.
3584  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Ulubiony kawałek muzyczny : 17 Kwietnia 2010, 23:02:13
Muzyka z bitew mi się podoba, nie wiem co w niej złego. Z miast najlepsza jest z akademii, azylu oraz z rezerwatu- zauwazyliście, że u elfów chórek spiewa o Maryji.

Co do reszty to najpiekniejsze są:
-Sea theme
-Dirt Lands theme.
3585  Tawerna / Nowe Rasy Tawerny / Odp: Nowe rasy : 17 Kwietnia 2010, 22:46:49
Ta rasa jak "bastion" z projektów WoG-a. Niezłe, ale nie zachwyca, ale podział ludzi na przystań i ..... sawannę(?) i dodanie do tego nag... nie bardzo.
Strony: 1 ... 236 237 238 [239] 240 241




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry