Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Galeria Modów (Czytany 27825 razy)
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 04 Lipca 2013, 22:38:37 »
Jeśli chodzi o wygląd to- nawet, nawet :D
Ale opis jest tragiczny, to zdanie: "Dorostała w towarzystwie przyjaciela swego ojca Elrythona jest obyta w świecie, który ją otacza. Śni o swoim dalszym losie i przeznaczeniu jakie na niej ciąży."- jest bez sensu.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 05 Lipca 2013, 14:22:33 »
A teraz kolejna postać Elrython nauczyciel Marissy. Niestety pokaże wam tylko wygląd bo nie mam pomysłu na biografie. :niepewny:


IP: Zapisane
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 07 Lipca 2013, 14:38:14 »
No, całkiem całkiem :). Choć przydało by się zrobić bardziej wyraziste te kolory. Tak czy inaczej, trzymam za Ciebie kciuki i powodzenia w dalszym tworzeniu ;).


IP: Zapisane
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 13 Lipca 2013, 16:07:33 »
No dobra a teraz następna postać tym razem będzie to zła postać. Nazwałem ją Mroczna postać Marissy (w skrócie tylko mroczna Marissa), która powstała na skutek rytuału rozdzielenia. Nie jest tą samą Marissą, a jest z niej wyciągnięta do mrocznych celów jej pana.A i jeszcze mam do was parę pytań odnośnie moddingu. Bardzo by mi się przydały. :)
1.Jak stworzyć nowe jednostki?
2.Jak stworzyć własne miasto?
3.Jak sprawić by jednostka paliła się lub latała wokół niej woda?
4.Jak stworzyć własnych bohaterów?
5.Jak stworzyć kampanię?
Próbowałem kiedyś stworzyć kampanię, ale nie udało mi się to ani razu. :-/


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 13 Lipca 2013, 18:25:21 »
1. Skorzystaj z moda New Creature Framework
2. Póki co, nie da się wprowadzić do gry całkiem nowego miasta, a jedynie podmienić już istniejące. Aby to zrobić, musisz się naprawdę dobrze orientować w plikach gry, a po pytaniach wnioskuję, że jeszcze potrzebujesz trochę czasu :P
3. Po raz kolejny - pogrzeb w plikach gry, znajdziesz tam wiele, wiele efektów zaklęć - i nie tylko - które będą odpowiadać Twoim wymaganiom. Musisz podać do nich ścieżkę - albo skopiować odnośnik do nich, zawarty w pliku animacji jednostki bądź zaklęcia.
4. Po raz kolejny - kombinuj. Skorzystaj z istniejącego pliku bohatera i go skopiuj. Stwórz po kolei bohcia - model, staty, animacje, efekty itp. Dodaj ścieżkę do niego w pliku Random-Standart i w pliku Standart danej frakcji, które to znajdziesz w
MapObjects\_(AdvMapSharedGroup)\Heroes\
A także w pliku mapy, na której ma się znajdować Twój bohater, między wierszami
<AvailableHeroes>
</AvailableHeroes>
5. Stwórz mapy i w Edytorze Map użyj opcji
Narzędzia/Edytor Kampanii
Potem wypełnij wszystkie pola i gotowe ;)

Jeśli chcesz szybciej nauczyć się moddingu, przeglądaj istniejące mody i wyciągaj wnioski. Ucz się samodzielnie. Myśl na własną rękę. Szukaj tutoriali, bo one są naprawdę pomocne, ale żeby coś z nich wyciągnąć, musisz starać się je rozumieć. Nie zaczynaj od najtrudniejszych rzeczy. Jeśli już dobrze sobie radzisz z teksturkami, to świetnie, możesz próbować stworzyć od zera bohatera, stworka lub budowlę. Nie porywaj się z motyką na słońce, na miasto przyjdzie czas... kiedyś :P

Podsumowując - korzystaj z cudzej pomocy, ale myśl sam :)

A tak w ogóle, to czego tyczą się Twoi bohaterowie? :D


« Ostatnia zmiana: 13 Lipca 2013, 18:30:20 wysłane przez Hayven » IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 13 Lipca 2013, 20:59:25 »
Moi bohaterowie właśnie będą w tej kampanii, którą chce stworzyć. Chciałem tam również tak jakby zrobić nową rasę i wogóle wiele innych rzeczy. Ale narazie staram się zacząć od bohaterów :)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 14 Lipca 2013, 08:16:03 »
Sporo planujesz... ale, na serio, daj sobie czas. Zacznij od zbudowania porządnej kampanii, może nawet ze swoimi bohaterami (mam nadzieję, że wiesz, jak się wstawia do edytora obiekty spoza bazy danych gry?). Ale, sorry, że tak mówię, ale na nową rasę trochę za wcześnie, a nie wiadomo przecież nawet, czy w ogóle dodanie nowej frakcji jest możliwe :P Więc mówimy jedynie o podmiance, c' nie? ;)


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 14 Lipca 2013, 08:58:39 »
Moi drodzy da się,ale to trwa parę miesięcy http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_501_ogolne-informacje-o-ksiedze-czarodzieja---dodatku-do-heroes-v-dzikie-hordy.html
Dzieło menelaga nie moje. Miasta można dodać  jakoś przez ncf-a.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 14 Lipca 2013, 11:34:31 »
Ach, chyba że. Faktycznie, masz rację. Myślałem, że chodziło Raelagowi o nowe miasto, dostępne w zwykłych scenariuszach jako jedno z losowych :3

Cóż, tak, ponownie stwierdzam, że trzeba być dobrze zorientowanym w plikach gry i wszystkich odnośnikach. Na mapie można umieścić własne miasto przez plik .(AdvMapTownShared), który faktycznie może być stworzony przez nas. Odnosi się on do pliku areny, budynków, stworów itp. itd., także naprawdę duuużo pracy, wymagającej z pewnością niemałego doświadczenia :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 14 Lipca 2013, 13:29:47 »
Racja ale i tak chce się narazie skupić na ułożeniu kampanii i stworzeniu wszystkich bohaterów. Z tym nowym miastem chciałem się zająć na końcu.Jeszcze się zobaczy co uda mi się zrobić ^_^
W sumie to myślałem żeby przerobić zamek orków. No i w sumie mam wzór jak to zrobić na podstawie warowni


« Ostatnia zmiana: 14 Lipca 2013, 13:32:21 wysłane przez Raelag323 » IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 16 Lipca 2013, 12:27:08 »
Cytat: MartwyMól, wczoraj, 21:11:16
czołg grywalnym bohaterem  ;D

Chcesz, to go sobie wykup w karczmie. UFO gratis.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 22 Lipca 2013, 20:13:24 »
Ok a teraz kolejna postać z mojej jeszcze tworzącej się ale mam nadzieje, że się uda kampanii. Oto Avalon Główny wróg w tejże kampanii. To on oszukał i przeprowadził rytuał na Marissie, aby wykorzystać jej mroczną stronę oraz jej niezwykłą moc do swoich niecnych celów. A jakich to się dowiecie niedługo. ;>

Wiadomość doklejona: 24 Lipca 2013, 14:49:02
Zostało mi już nie wiele bohaterów. Mam teraz pytanie jak się wstawia do edytora obiekty spoza bazy danych gry? :huh: :-/ :niepewny: :co:


« Ostatnia zmiana: 24 Lipca 2013, 14:49:02 wysłane przez Raelag323 » IP: Zapisane
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 19 Października 2013, 22:58:03 »
Hej. Zrobiłem sobie mała przerwę jeśli chodzi o tworzeni bohaterów do mojego projektu ale wczoraj już wznowiłen tworzenie ostatnich juz bohaterów. Serdecznie dziękuje za pomoc Menelagowi oraz Hayvenowi. Nauczyłem się wielu nowych rzeczy jeśli chodzi o modowanie i bardzo mi się to przyda. OKOK, oto kolejna postać do mojej Kampanii Książe Trevor. W większości zmieniłem konia a nie samego trevora, ale według mnie efekt wyszedł nawet spoko.

A więc pochodzi on z księstwa Jelenia. Arogancki, samolubny, złośliwy, porywczy i energiczny co będzie tam pokazane. Niestety aktualnie jest on w niewoli. Został porwany jako zakładnik przez hordę nieumarłych Avalona. Zadaniem głównej bohaterki będzie uwolnienie go, co płynie znacznie na jej życie jak i dalsze poczynania. :)



IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #73 : 19 Października 2013, 23:18:49 »
Kampania, odważnie, rozumiem, że wszystkie skrypty i drzewko właściwości mapy masz opanowane? :P :P :P


IP: Zapisane
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 20 Października 2013, 13:11:35 »
Tak jakby, narazie skupiam sie na bohaterach, fabule oraz mapkach i misjach. ^_^. A narazie jako ekspert od kampanii(ksiega byla super gralem w obie czesci) jak oceniasz moj projekt ciagle tworzacy sie


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry