Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 14    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
System gry poszczególnymi rasami (Czytany 80323 razy)
Feńx

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 125


Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 09 Lutego 2008, 22:58:23 »
Rozumiem taktykę, że się czeka zwyklymi jednostkami, a dystansowcami atakuje, ale nie rozumiem, po co wysylać część armii od razu na walkę, czy nie lepiej poczekać?

« Wiadomość doklejona z: 09 Luty 2008, 22:53:06 »

Nareszcie zrobili ten temat. Jużnawet chcialem taki napisać. Bedziemy gadać o taktyce a nie o jakis pie...  A moze ktos zrobi poradnik (tylko taktyczny) i umieści go na str. glownej. Od podstaw, aż po grę poszczególnymi rasami.


IP: Zapisane
Jak ktoś gra w set3 to niech pisze w wiadomosci prywatnej
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #46 : 10 Lutego 2008, 09:05:00 »
Ja robię podobnie.
Zamek: np. Forteca.

Staję Harcownikami i Kapłanami Runów razem w jakiś rogu. Otaczam ich jednostkami walczącymi w zwarciu (często jest to Władca Płomieni, Strażnik Gór i Porgromca). Jeśli przeciwnik ma dużo jednostek strzelających, staram się ich wybić moją magią destrukcji (Armagedon, Kula Ognia). Jeśli to nie zadziała, używam Runy Szarży na mojego Wulkanicznego Smoka i atakuję tak, by jednostki dystansowe oberwały. Następnie ruszam już każdym do walki.

Jeśli przeciwnik nie ma/ma mało strzelających, wtedy ustawiam armię, by była poza zasięgiem ruchu wroga i czekam na niego. Jeśli to niemożliwe, wydaję jednostce w zasięgu rozkaz "Obrony" (z racji, iż mam umiejętność Przygotowanie i Formacja Obronna, to jest nieco efektownie) i gdy przeciwnik mnie zaatakuje, robię kontratak. Jego wolniejsze jednostki, zanim dojdą, minie trochę czasu, dlatego robię w nie ostrzał Harcownikami, by ci mieli mniejszy ruch. Kapłanami Runów tworzą Ogniste Ściany w strzelców, by ci albo się przemieścili i stracili strzał, albo by otrzymywali obrażenia.

Niedźwiedzie, Smoki, Władcy Płomienia, Pogromcy cały czas się biją z jednostkami przy mnie, a bohater ciska czary w strzelających wroga, jeśli jeszcze są. Jeśli nie, to ciska czary w co popadnie. xD

Całkiem się sprawdza. ; )


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 10 Lutego 2008, 09:55:43 »
A moze ktos zrobi poradnik (tylko taktyczny) i umieści go na str. głównej. Od podstaw, aż po grę poszczególnymi rasami.



Z tym sie zgadzam. ja mógł bym zrobić coś takiego. ( i nie nie mam gotowca ;) ) Co na to admini. Poradnik do Heroes V - jak grać poszczególnymi rasami. Może wypalić a i tak nic nie kosztuje.


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 10 Lutego 2008, 10:34:26 »
Ja nie mam jako takiej taktyki. Zależy z jakim wrogiem walczę (praktycznie zawsze jestem fortą). Gdy gram przeciw academy lub necro to muszę się troszkę wysilić, z resztą ras zawsze wygrywam (z łatwością). A runy to straszna broń.


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Pacior

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 10 Lutego 2008, 14:38:31 »
W takim razie ja przedstawię moją taktykę gry Przystanią na poziomie Heroic. Mapą na jakiej najczęściej grywam jest  mapa ,,Panowie wojny’’, więc głównie odnosi się to do niej, ale myślę, że na mapie „Droga do władzy” również powinna się sprawdzić tyle, że z większym poślizgiem czasowym. Muszę jednak z góry zaznaczyć, że taktykę tą należy stosować głównie na dużych mapach z jednego oczywistego powodu  dużej ilości surowców na nich się znajdujących, gdyż Przystań na poziomie Heroic jest bardzo ciężka do rozbudowy, gdyż potrzebna jest duża ilość zasobów. A i jeszcze jedna ważna rzecz jako, że ja zawsze grywam przeciwko ludzkim graczom nie wiem jakby ta taktyka miała się do walki z komputerem. Oczywiście istnieje szansa poślizgu dlatego dni w których poszczególne budynki zostają wybudowane nigdy nie będą pokrywać się w 100% za każdym razem jak gracie, ale to naprawdę nie ma wpływu na rozgrywkę bo koniec końców zawsze jest niemal tak samo.

Jako głównego bohatera zawsze wybieram Douala, który na początku gry zawsze dysponuje liczbą około 24 łuczników. Jako premię początkową biorę zasoby.

DZIEŃ 1
Na początku kupuję drugiego bohatera i przekazuję jego jednostki mojemu głównemu. Drugiego bohatera oczywiście zostawiam w zamku gdyż będzie potrzebny na późniejszym etapie gry, a mianowicie do treningu jednostek. Jako budynek, który należy wybudować wybieramy Wieżę Łucznika co daje nam kolejnych 12 łuczników. Tak, więc w pierwszym dniu dysponujemy armią składającą się z około 24 chłopów i około 44 łuczników co pozwala nam na spokojne zajęcie kopalni kamienia i tartaku drewna, gdyż te są pilnowane przez jednostki pierwszopoziomowe.

DZIEŃ 2
Nie będę opisywał jak należy odkrywać mapę bo to zależy od upodobania, ale pragnę zwrócić uwagę na szybkie znalezienie kolejnego zamku, który będzie dawał nam dodatkowe złoto(500-1000 w zależności od znalezionego zamku). Aha żeby nie było nieporozumień drugiego zamku nie znajdziemy w drugim dniu. Jako budynek wybieramy Radę Miasta

DZIEŃ 3
W tym dniu, a dokładnie na jego koniec powinniśmy już posiadać kopalnię kamienia i tartak drewna. Dzięki tym surowcom znajdującym się przy kopalniach mamy wystarczająco podstawowych surowców do rozbudowy przy czym dzięki naszej armii szukamy kolejnych kopalni tego typu. Jako budynek bierzemy Gildię Magów, która daje nam od razu Boską Siłę.

DZIEŃ 4
W tym dniu kupujemy gryfy, które są bardzo przydatne na tym etapie gry.

DZIEŃ 5
Stawiamy targowisko

DZIEŃ 6
Stawiamy Domostwo Wieśniaka

DZIEŃ 7
Stawiamy Klasztor( istnieje możliwość braku rtęci, ale mnie rzadko coś takiego się zdarza)

DZIEŃ 8
W zamku mamy do rekrutacji 6 kapłanów, 10 gryfów, 12 łuczników i 44 chłopów, ale zanim je zrekrutujemy powinniśmy już w tym momencie znaleźć drugi zamek i powinniśmy w miarę możliwości kupić tam Radę Miasta.

DZIEŃ 9
Brak funduszy na cokolwiek

DZIEŃ 10
Stawiamy Ratusz i dostajemy 2500-3000 kasy na dzień

DZIEŃ 11
Stawiamy Magazyn Zasobów( możliwość braku kasy, ale dzięki wcześniej zajętym kopalniom kamienia i tartakom możemy część surowców zmienić na kasę) i dzięki armii z rekrutacji jesteśmy w stanie zajmować kopalnie z cenniejszymi surowcami przede wszystkim kopalnie kryształów i klejnotów, które to są nam potrzebne do aniołów i paladynów.

DZIEŃ 12
Stawiamy stajnie

DZIEŃ 13
Stawiamy Farmy

Na początku trzeciego tygodnia budujemy Kuźnię. Około 16 dnia stawiamy Kapitol, a dwa, trzy dni później budujemy Ołtarz Niebios, a dzień po aniołach stawiamy Zakon Paladynów. Następnie stawiamy Cytadele właśnie tu przydają się wcześniej zdobyte kopalnie kamienia i drewna gdyż mamy nadwyżkę tych oto produktów i w razie braku kasy możemy surowce te na tą kasę zamienić. Przed samym czwartym tygodniem stawiamy Zamek. Tak, więc na początku czwartego tygodnia mamy rozbudowane wszystkie siedliska oprócz krzyżowców, a także posiadamy Zamek i Kapitol. Nasz armia w tym momencie wynosi mniej więcej 3 anioły, 6 paladynów, 15 kapłanów, 25 gryfów około 70-80 łuczników oraz ponad 100 chłopów z taką armia bez problemu możemy zająć wszystkie kopalnie, które ominęliśmy w pierwszym rzucie.  Kolejno budujemy Plac Ćwiczeń, Aule bohaterów i Koszary czyli to co zostało nam z tych ważniejszych rzeczy, później zostaje nam przekształcić i rozbudować Gildię Magów. Po okresie dwóch miesięcy mamy wystarczającą ilość surowców oraz kasy, a także posiadamy armię z którą spokojnie możemy zacząć powolną eksterminacje naszego przeciwnika, nasz bohater w tym momencie powinien być na około 18-19 poziomie a jego statystki powinny oscylować w granicach 10 bez artefaktów. Na tej planszy bohater powinien być w stanie osiągnąć gdzieś 25-26 poziom, a może nawet wyżej.





IP: Zapisane
Feńx

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 125


Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 10 Lutego 2008, 15:06:36 »
Fajne to, akurat o tą mapę i ten poziom mi się rozchodzi, gdyby ktoś zrobil jak grć Akademią, bylbym wdzięczny.


IP: Zapisane
Jak ktoś gra w set3 to niech pisze w wiadomosci prywatnej
Kapitan Jack Sparrow

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 413


"...Pewnego dnia, pewnego dnia pękło niebo..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 10 Lutego 2008, 18:45:55 »
Rozumiem taktykę, że się czeka zwyklymi jednostkami, a dystansowcami atakuje, ale nie rozumiem, po co wysylać część armii od razu na walkę, czy nie lepiej poczekać?

Jak dla mnie to zależy. Jeśli przeciwnik jest tak mocny i szybki że ledwo się ruszy dojdzie do ciebie - lepiej zaatakować wcześniej i jakoś go zatrzymać po drugiej stronie  ;)


IP: Zapisane
Pięćdziesięcioro chłopa przy skrzyni umarlaka.
Joł-ho-ho i buteleczkę rumu.
Pojawił się czart i skończył za resztę.
Joł-ho-ho i buteleczkę rumu.




Żywa Legenda:
http://www.ksu.of.pl/

Czekam na:
2008-07-26 - USTRZYKI DOLNE.   KONCERT JUBILEUSZOWY NA XXX-LECIE KSU.
Tancerz ostrzy

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 03 Kwietnia 2008, 14:38:30 »
Feńx też uważam ze lepiej pierwszemu zaatakować ale jest taka możliwość czasami wychodzi wysuń jakaś słabą jednostkę naprzód oni ją zaatakują a potem ty ruszysz jakas szybka jednostka na strzelających żeby ich chociaż przyblokować a resztę wytniesz. czasami tak robiłem jak miałem taka sytuacje i na 5 razy udało mi sie 3

« Wiadomość doklejona z: 03 Kwiecień 2008, 14:13:40 »

Ten poradnik to fajna rzecz jak chcesz Khaziu to mogę Ci pomóc nawet z wielka chęcią
sam nad tym myślałem ale ze jestem tu nowy to nie za bardzo sie orjętuje co gdzie i jak.   :niepewny: 

« Wiadomość doklejona z: 03 Kwiecień 2008, 14:26:25 »

Sparrow wiesz ja zwykle gram lochem i doszedłem to jako takiej wprawy. Kiedy ja gram to staram sie zabójca otruć wszystkie strzelające a matrona wibijam to co mnie najbardziej denerwuje. Gry wróg sie zbliży to wtedy atakuje piechota i staram sie zrobic tak zeby wyższy poziom atakował na ten słabszy.  ;D ;D ;D   


IP: Zapisane
Tancerz ostrzy
Tosiek

*****

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Wiadomości: 355


Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 03 Kwietnia 2008, 16:43:25 »
A moze ktos zrobi poradnik (tylko taktyczny) i umieści go na str. głównej. Od podstaw, aż po grę poszczególnymi rasami.



Z tym sie zgadzam. ja mógł bym zrobić coś takiego. ( i nie nie mam gotowca ;) ) Co na to admini. Poradnik do Heroes V - jak grać poszczególnymi rasami. Może wypalić a i tak nic nie kosztuje.

Takie coś robi chyba Norx, jeśli się nie myle...


IP: Zapisane
Kapitan Jack Sparrow

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 413


"...Pewnego dnia, pewnego dnia pękło niebo..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 03 Kwietnia 2008, 20:34:00 »
jest taka możliwość czasami wychodzi wysuń jakaś słabą jednostkę naprzód oni ją zaatakują

Ach! Racja, ja też uwielbiam poświęcać mięso bojowe. Oczywiście w sytuacji gdy i tak ma paść. W sumie to nie wiem czy to działa na heroicznym, bo na tym grałem dość mało, ale na łatwym komputer gra tak cudownie, że robi takie ruchy jakie chcę ja  :P


IP: Zapisane
Pięćdziesięcioro chłopa przy skrzyni umarlaka.
Joł-ho-ho i buteleczkę rumu.
Pojawił się czart i skończył za resztę.
Joł-ho-ho i buteleczkę rumu.




Żywa Legenda:
http://www.ksu.of.pl/

Czekam na:
2008-07-26 - USTRZYKI DOLNE.   KONCERT JUBILEUSZOWY NA XXX-LECIE KSU.
Tancerz ostrzy

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 04 Kwietnia 2008, 08:34:01 »
tak to prawda ze tym najprostszym komputer jest jak małe dziecko które pierwszy raz dotkneło myszki.  :D. Te miaso armatnie to już dla mnie akt desperacji czasem warto poświęcić zaużmy te 80 tancerzy ostrzy dla przeżycia większości armii. Chyba sie zgodzicie?


IP: Zapisane
Tancerz ostrzy
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 04 Kwietnia 2008, 13:32:08 »
czasem warto poświęcić zaużmy te 80 tancerzy ostrzy dla przeżycia większości armii. Chyba sie zgodzicie?
czasem warto a czasem nie...

Przystań na polu bitwy:
    Najwyższą inicjatywę posiadają Bitewne Gryfy, więc imprezę zaczynam od wykorzystania ich zdolności "Bitewne Pikowanie"- zwykle na najsilniejsze wrogie jednostki walczące na dystans. Przeciwnik ma wówczas względem swoich strzelców 2 opcje: wiać z pola tym samym tracąc cenny strzał, lub po prostu ostrzeliwać nie przejmując się Gryfami (znajdzie się taki co wybierze 1 opcję?- szczerze wątpie 8)) Po pikowaniu Gryfów zwykle jest tak, że strzelców wroga zostaje jak na lekarstwo, więc w dalszych turach już normalnie rzucam ich w wir wojny.
    Drudzy w kolejce Przystani są  Paladyni- przed bitwą ustawiam ich na samym środeczku (wszak nigdy nie wiadomo, jak ustawi swoje jednostki przeciwnik!), ponieważ dysponują bardzo dużym zasięgiem. Dzięki temu mam większy wybór wrogich jednostek do zagłady ^_^. Po "szarży" Paladynów moi przeciwnicy prawie zawsze dostają małpiego rozumu, lecą na nich wszystkim co mają (ubić Paladyna nie jest łatwo z racji liczby pkt. życia i Obrony jako głównego atrybutu bohaterów Przystani), inne moje jednostki ich nie interesują- i tu ich błąd bo...
    Następni są Archaniołowie. Podobnie jak Paladyni, dysponują dużym zasięgiem i sięgną wroga od razu. Jednak tych, nie ustawiam bliżej środka tak jak Paladynów, tylko zawsze z samego brzegu- po prawej lub po lewej stronie (względnie od mojej intuicji). Dla czego? a dla tego że Paladyni i Archaniołowie jako najpotężniejsze jednostki Przystani niczym magnez ściągają na siebie zaklęcia obszarowe zadające obrażenia, toteż koniecznie trzeba zadbać o to by po ataku na wroga te dwie jednostki były w odległości chociaż o te 5 kratek od siebie... w drugiej turze używam nimi "wskrzeszenia" na Paladynach, ponieważ po inwazji na nich (patrz poprzedni akapit) ma prawo ich troszkę lub więcej niż troszkę ubyć...
    Inkwizytorzy... Tu już zależy czy walczą 2 bardzo silne armie (minimum z 4 przyrostów tygodniowych) czy średnie (od 1 do 3 przyrostów tyg.). W pierwszym przypadku lepiej się sprawdzają jako wspomagacze dla innych jednostek- ja preferuje rzucanie w pierwszej turze "błogosławieństwa" na Strzelców Wyborowych, ponieważ mają oni zbyt wielką rozpiętość między minimalnymi obrażeniami a maksymalnymi ( obr. 2-8). Dzięki temu zaklęciu zawsze będą atakować tylko z maksymalnymi obrażeniami. W dalszych turach używam "przyspieszenia" lub "błogosławieństwa"na Archaniołów lub Paladynów, to już względnie od sytuacji na polu bitwy... Z kolei kiedy walczą 2 niezbyt duże armie- nie używam nimi zaklęć tylko strzelam, ponieważ w takim przypadku trzeba jak najszybciej uszczuplić szeregi wroga.
    Strzelcy Wyborowi- ważne by ustawić ich daleko od Inkwizytorów. Całkiem przyjemnie że ruszają się później niż Inkwizytorzy, ponieważ po otrzymaniu od nich "błogosławieństwa" zaoszczędzimy na zdrowiu i nerwach spowodowanych lichymi minimalnymi obrażeniami (2), a maksymalne obrażenia przy sporej ich liczbie (jak na jednostki 2-go poziomu przystało)- robią z kolei piorunujące wrażenie, zwłaszcza jeśli jeszcze uda się nam "Precyzyjny strzał". Strzelcami atakuję jednostki wroga o najwyższej inicjatywie, chyba że jakaś inna jednostka naraża mnie na większe straty- wówczas ostrzał leci na nią.
    Krzyżowcy i Szeregowi- Krzyżowcy osłaniają Strzelców Wyborowych, stawiam ich przed bitwą tak, żeby uniemożliwili zablokowanie Strzelców Wyborowych przynajmniej przez 1 turę. Poza tym ładnie się tu prezentuje ich zdolność "Duża Tarcza" (-50% obrażeń od wrogiej broni miotanej dla jednostek przyległych). W następnej turze lecą do przodu. Szeregowi jadą na huzia byle jak najszybciej do przodu.

Tyle co do jednostek, a teraz bohater:
Przy pierwszej sposobności- "Łaska "- nie ma dla mnie Rycerza bez Łaski... Przy drugiej, jako że zawsze z uporem wariata dążę do wyuczenia się "Anioła Stróża"- po drodze mam "Grupowe Błogosławieństwo" a jeśli jeszcze do tego nie doszedłem (mniejszy poziom bohatera), to używam "Świętą Szarżę" na Paladynów, ponieważ to na nich przeciwnik zwykle skupia swoją uwagę najwięcej, chyba ze strachu ^_^. Dalej to już zależnie od sytuacji na polu bitwy.

I takie 2 punkty ważne w każdej walce każdą frakcją-
1. Zawsze mieć na uwadze fakt, że przeciwnik może użyć zaklęć zadających obrażenia obszarowe- czyli w miarę możliwości nie stawiać jednostek zbyt blisko siebie, lub wymieszać się z jednostkami wroga tak, by takie zaklęcie w razie czego narażało na straty obie strony.

2. Uważnie śledzić inicjatywę wrogich jednostek- przewidywać w kogo kiedy uderzą i jakie będą z tego straty, rozważyć możliwości zapobiegnięcia, wybrać najlepszą- ot taki oczywisty i myślę że stosowany przez każdego z nas system. To jest jak gra w szachy ;)


« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2008, 14:04:32 wysłane przez Johny_Szalony » IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
RadQu

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 87


Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 04 Kwietnia 2008, 13:40:44 »
Kiedy gram Nekropolis to zawsze zombie idą na pierwszy front. Jednostki które strzelają są z tyłu. Gdy 2 wrogie jednostki lub więcej zbliżą sie do zombie to Arcylicz daje czar ktory moze uderzyc kilku gosci na raz (grupowe uderzenie). Moim głownym celem jest zapędzenie wszystkich wrogów w róg bitwy. Wtedy są wciśnięci, a wtedy jednostki które strzelają bądź rzucają czarami (np. bohater) rozwalają ich bez problemu. Bohater u mnie daje czar "sciana ognia" lub cos w tym stylu i wiekszosc jednostek wrogich jest uwięzionych. Moja taktyka prawie zawsze sie sprawdza


IP: Zapisane
http://s13.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=49538<-- Proszę wejść na ten link. Gdy to zrobicie będę bogaty
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 04 Kwietnia 2008, 15:15:18 »
Każda walka to inna walka! Odpuśćcie sobie robienie poradników bo za każdym razem człowiek bije się inaczej. Jedyną niezmienną sprawą jest:
1. Ustalenie priorytetów i najbardziej niebezpiecznych jednostek wroga
2. Nieustanne maksymalne wykorzystywanie umiejętności i zalet każdej jednej swojej jednostki
3. Wykorzystanie słabości jednostek wroga
4. Adekwatne czary ( czasem lepszy czar bez szkoły niż na ekspercie )

Możecie mieć swoje taktyki, schematy itd ale w momencie wkroczenia w tryb taktyczny one nie mają znaczenia. Za każdym razem ustawia się inaczej wojska. Sam przebieg potyczki jest zupełnie inny w zależności od przeciwnika.
Warto pograć na Duel Mode bo tam można się o tym bardzo szybko przekonać...



IP: Zapisane
Tancerz ostrzy

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #59 : 04 Kwietnia 2008, 16:15:12 »
Szalony Johny widze ze jesteś dobrze doświadczonym graczem wnioskuje to z twojej strategii ale wydaje mi sie ze jest ona bardziej na komputer niż na graczy na necie. Zauzmy ze grasz z człowiekiem ze sprytnym człowiekiem który swoje strzelające ustawie 2 kratki od rogów mapy i na końcu jej w długości a w okuł nich ustawia jednostki szarżujące tak żeby Twoj gryf nie mógł dolecieć do jednostek walczących na dystans. Obydwóch bohaterów ma po zero many. Ty grasz swoim zamkiem czyli przystania a on jest sylwanem wasz armie są miej więcej równe on ma wóz z amunicja Ty nie masz wiec ma przewagę strzałów, wózek stoi za jednostka tak ze nie możesz go dosięgnąć  . Co robisz? (oczywiście mile widziane rozwiązania innych  graczy) :D

Zadaje Ci to pytanie bo najlepiej opisałes swoja strategie :D :D :D :D

« Wiadomość doklejona z: 04 Kwiecień 2008, 16:09:04 »

Co do Ciebie Gaza to masz racje kazda walka jest inna ale poto zrobiłem to forum zeby mozna było jak najwiecej strategii stąd wynieść na rozmaite sytuacje w tej grze i mysle ze poradnik to dobra rzecz. ^_^


« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2008, 16:36:13 wysłane przez Tancerz ostrzy » IP: Zapisane
Tancerz ostrzy
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 14    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.102 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry