Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19 ... 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 200460 razy)
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #225 : 10 Stycznia 2015, 22:14:47 »
Czy wszystkie twoje zamki są świetne!?  ;D
Zamek mi się bardzo podoba, ale wyglądałby lepiej ze zwiększoną gammą kolorów  ^_^ .

Wystarczyłby kontrast :P


Ale tak to super. Co prawda myślałam, ze śnieg będzie, nie deszcz i nieco jaśniejsze światło.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #226 : 10 Stycznia 2015, 22:41:58 »
@Asderuki
To nie deszcz tylko światło księżyca :P
A ciemnawo jest bo to nocka. Tak trochę zrobiłem ich bardziej w stylu nocnych elfów, żeby był jakiś kontrast do innych uszatych;)

Śnieżek może i być, problem tylko jest z jego szybkością spadania, bo ma tą szamą co deszcz i tego raczej zmienić nie mogę;/


Co do kolorków na razie zostawiam tak jak jest. Może w przyszłości jak ogarnę dodawanie świateł do mapek to trochę podmaluję miasto.

Poprawiłem też trochę budynki, żeby pasowały do wnętrza miasta.



« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2015, 16:49:26 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #227 : 12 Stycznia 2015, 20:32:31 »
Luty będę miała wolny od jakichkolwiek zadań, więc mogę pomóc z teksturkami :D


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #228 : 21 Stycznia 2015, 19:44:09 »
Coś mi się zdaje, że znowu przesadziłem z kolorkami;>

Faktoria na zielono (ta zielona rzeczka to nie żaden kwas, czy ścieki tylko smocza żyła)


Pewnie jednostki też zostaną zmienione, żeby pasowały do tego miasta. Na razie czekam, aż Khorne wrzuci Maye i Met, żeby dodać kilka mechanicznych modeli,bo bez nich trochę ciężko;)


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #229 : 16 Lutego 2015, 19:15:05 »
@Up
Powoli i do przodu;)

Kolejne miasto gotowe...



IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #230 : 17 Lutego 2015, 10:54:12 »
Mega. Naprawdę.

Jedynie mogła bym się nieco przyczepić, że mgła i kolor budynków jest zbyt podobny, jeśli nie taki sam, ale poza tym. That is good my friend :D

***

A teraz coś innego. Portrety bohaterów frakcji jaszczuroludzi.






« Ostatnia zmiana: 18 Lutego 2015, 00:38:47 wysłane przez Asderuki » IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #231 : 06 Marca 2015, 11:12:45 »
Od pewnego czasu nie ma newsa.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #232 : 07 Marca 2015, 15:41:12 »
No dzięki :P

Rozumiem, że portrety to nie zamek, ale czuję się pominięta :D

A tak poważnie... Mcichosz16 widocznie sylan jest zajęty :P


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #233 : 14 Marca 2015, 14:13:23 »
Ostatnio nie mam za dużo czasu na mod, pomagam jeszcze w innym projekcie, więc prace znacznie się przedłużają. Już nie wspomnę o tym ile czasu zajmuje zrobienie takiego miasta;P

Chyba już ostatnie wnętrze miasta. Jeśli pojawią się w nich jakieś zmiany pewnie będą to tylko estetyczne poprawki :P

Tak jak w przypadku Faktori miasto leży nad źródłem smoczej krwi.

Jednostki w Zagajniku również ulegną pewnym zmianom...

Kolejna porcja ikonek naszej artystki ;)



IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #234 : 14 Marca 2015, 19:39:14 »
Bohaterowie super. Miasto też, aczkolwiek dla mnie za dużo tu świecidełek.


IP: Zapisane
Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #235 : 14 Marca 2015, 23:02:21 »
Mod zapowiada się naprawdę ciekawie!
Screeny i portrety są piękne, mnie urzeka zwłaszcza ten przedostatni z wodą, jakimś ołtarzykiem ze świecidełkami ;)
Zrodziło się w mojej głowie pytanie: napisałeś, że mod będzie zawierał nowe miasta. Będzie się dało je umieścić w grze tylko w edytorze map, czy jakimś cudem znalazłeś sposób na dodanie miasta do gry?



IP: Zapisane
mrgolec

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #236 : 15 Marca 2015, 15:53:39 »
O ile się orientuję mod podmienia stare miasta.  :(


IP: Zapisane
Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #237 : 17 Marca 2015, 18:56:25 »
Hmm... mod ma zawierać 7 miast, jest kampania Akademii, więc pasuje do ośmiu, ale w takim razie po co te pozostałe mapy i nowe oddziały np. do Przystani i Sylvanu?


IP: Zapisane
mrgolec

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #238 : 17 Marca 2015, 19:04:43 »
Hmm... mod ma zawierać 7 miast, jest kampania Akademii, więc pasuje do ośmiu, ale w takim razie po co te pozostałe mapy i nowe oddziały np. do Przystani i Sylvanu?
Cytat: sylan
Do gry zostanie również wprowadzonych kilka neutralnych jednostek, które będą kolejnymi alternatywami dla oryginalnych miast.



IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #239 : 04 Kwietnia 2015, 15:06:51 »
@Jeddite
Planowanych jest 8 miast:P (może więcej, może mniej, wszystko zależy od tego jak gra będzie działała przy większej liczbie...)

Kampanie nie będą dotyczyły tylko nowych ras, a będą dopełnieniem większej całości. Pierwsza kampania Akademii będzie ściśle powiązana i tytułową czaszką.

Nowe jednostki zostały stworzone jako dodatkowy element gry i będą urozmaiceniem do starych ras.

@mrgolec
Po części masz rację. Rasy, które tworzę, zastępują już istniejące (dzięki temu są możliwe do wyboru podczas tworzenia map). To jednak nie znaczy, że nie będzie można pograć rasami, które zostały zmienione. Stworzyłem specjalne "kopie" zamienionych ras z ich głównymi elementami (ekran miasta, wszystkie jednostki, oblężenia). Problem polega na tym, że trzeba je samemu ustawić na mapie jak chce się w nie zagrać. Ponad to istnieją pewne elementy, które są te same dla nowego miasta i kopii starego (np opisy, czy ikony;/). Największy problem sprawiają mi teraz bohaterowie (mam problem z tworzeniem nowych klas, bo mi wtedy gra nie widzi ich umiejętności rasowych i wywala...)

W każdym razie ostatnio zajmowałem się robieniem tych "kopii" :P







IP: Zapisane
Strony: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19 ... 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry