Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - p_romm
Strony: [1]
1  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: HoMM3 Damage kalkulator, symulator : 29 Stycznia 2019, 17:49:57
Dodałem przykłady dla walk pomiedzy creatures 1 i 2 levelu, oraz dodatkową opcję symulacji w której widać kto wygrywa z kim (dzięki temu łatwo porównać jednostki np. z danego poziomu)
2  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: HoMM3 Damage kalkulator, symulator : 26 Stycznia 2019, 11:35:13
Znakomicie. O umiejetnosciach i zakleciasch trzeba by pomyslec. Nie widze jednak innej opcji niz tak jak mowilem dodac 20% obrazen co ture zamiast 20% szans na podwojne.

Dodałem symulacje całej walki gdzie widać kto wygra po ilu rundach.
Genralnie umiejętności creatures są zaszyte w grze (widać to w pliku World Definition.xml). Zdolności bohaterów i secondary skill dodajesz po kliknieciu na attacker/defender.

Gwoli scislosci, na tą chwilę jedyne zdolności uzależnione od parametrów to Death Blow albo Justising bonus. Aby to uaktywnić klikasz na Creature i dodajasz Param, nastepnie z nazwy wybiersz co i jako wartość podajesz 1 (dla Death Blow) lub liczbę hex-ów dla Justing bonus.

3  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: HoMM3 Damage kalkulator, symulator : 24 Stycznia 2019, 14:30:46
Jako opcvje typu ,,uzyj srednich obrazen". Tak bo wtedy jest najlepsza informacja o wartosci jednostki a jak masz gorne i dolne to przypadek duzo moze zmienic. Za kazdym razem inny wynik.

Pomyśle jakby to mozna zaprezentować, żeby nie zwiększać nadmiernie ilości kolumn, możliwe też ze zmienie obecne bo z tego co widzę to o ile dobrze się prezentują w excelu to na www będzie chyba lepiej je połączyć.

To samo z efektami  magicznymi i umiejetnosciami srednia tez jest wartosciowa ale to moze byc trudne. Typu. zamiast 20% szans na podwojne obrazenia 120% obrazen. Matematycznie to samo.


Za tą opcją to raczej nie jestem, bo dodawanie tych procentów mocno zniekształci obrazenie, w tym przypadku średnia dla walki będzie mało adekwatna. W obecnym momencie użytkownik sam może zdecydować czy dodać czy nie daną opcję (luck, double damage, justing bonus).
Moze również utworzyć dla atakującego dwie te same creatures z różnymi opcjami i dzięki temu będzie wiedział np. co się stanie jak zadziała luck a jak nie.

Wiadomość doklejona: 24 Stycznia 2019, 21:15:46
Jako opcvje typu ,,uzyj srednich obrazen". Tak bo wtedy jest najlepsza informacja o wartosci jednostki a jak masz gorne i dolne to przypadek duzo moze zmienic. Za kazdym razem inny wynik.

Done.
Mysle ze jeszcze dodam srednio kto powinien wygrać po ilu rundach.
4  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: HoMM3 Damage kalkulator, symulator : 21 Stycznia 2019, 22:28:17
W sensie ze średnia zadanego damage?
E.g. min 30, max 50 a zatem srednia 80/2 czyli 40
5  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / HoMM3 Damage kalkulator, symulator : 21 Stycznia 2019, 13:58:49
Hej,
stworzyłem kalkulator/symulator do obliczania obrażeń w HoMM3, dostępny jest pod adresem:

http://homm3.plazacraft.com/damagesymulator/

komentarze mile widziane :)
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.022 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry