|
|
« Odpowiedz #1020 : 22 Czerwca 2010, 14:38:41 » |
|
mam hordy wersja 3.1
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1021 : 22 Czerwca 2010, 17:24:13 » |
|
Witam. Jak wszyscy wiemy(a przynajmniej większość) w dodatku Kuźnia Przeznaczenia dochodzą alternatywne jednostki Przystanie, fabularnie nazywane "Fanatycznymi". W dodatku Dzikie Hordy, każda rasa dostaje alternatywne ulepszenie. Jednak w jednostkach przystani jest pewna zmiana. Mimo iż niewiele, to jednak alternatywne ulepszenia jednostek różnią się od "Fanatycznych" jednostek z Kuźni Przeznaczenia.
Otóż teraz, pozostawiam opinie do waszej dyspozycji. Które bardziej jednostki i ich zdolności przypadły ci do gustu? Fanatyczne czy Alternatywne?
Cóż, jako pierwszy zacznę... bardziej podobają mi się jednostki Fanatyczne z Kuźni przeznaczenia. Upadły Anioł ma wspaniałą zdolność wysysania życia. Przy jego ataku(połączony ze szczęściem jest świetny) może też wyssać komuś życie, i oszczędzić straty zadane przez wroga. Tak samo wspaniałą zdolnością jest Szał wściekłego gryfa, który z każdym kontratakiem zadaje o 1.5 więcej obrażeń, co może podwoić a nawet potroić kontratak naszego Gryfa!!!
|
|
|
|
Sołtys Anduiny
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
Multikonto Martina
|
|
« Odpowiedz #1022 : 22 Czerwca 2010, 19:12:48 » |
|
Jednostki alternatywne z Hord są z założenia słabsze od fanatyków z Kuźni bo fanatycy byli tylko w kampanii, więc mogli być silniejsi, a dla balansu w Hordach trzeba było osłabić czerwonych.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1023 : 22 Czerwca 2010, 21:00:34 » |
|
Jednostki alternatywne z Hord są z założenia słabsze od fanatyków z Kuźni bo fanatycy byli tylko w kampanii, więc mogli być silniejsi, a dla balansu w Hordach trzeba było osłabić czerwonych.
Zgodzę się, jednak nie wszystkie osłabiono, a niektórym dano nowe umiejętności (Seraf)
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1024 : 22 Czerwca 2010, 22:24:24 » |
|
Według mnie to trochę bez sensu temat. Bo jednostki fanatyczne były specjalnie tworzone jako przepakowane. No i co z tego, że seraf dostał nową umiejętność skoro stracił dawną, znacznie lepszą?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 23
Pijta sprajta, bądź bambucha!
|
|
« Odpowiedz #1025 : 28 Czerwca 2010, 14:24:19 » |
|
Z jakiego zamku najbardziej (pod względem wyglądu) podobają się Wam jednostki alternatywne? Będę BARDZO OBIEKTYWNY - najładniej zrobili Sylvan. Wystarczyło zmienić kolor i od razu wyglądają inaczej. Ewentualnie Mistyczni wyglądają trochę mało męsko, ale tak poza tym jest ok Drogi Loczku, mnie bardziej interesuje zdanie kolegów i koleżanek, którzy się znają bardziej ode mnie. Edit:Może coś więcej do swojej opinii?/Loczek
|
|
« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2010, 10:07:43 wysłane przez Tieru96 »
|
IP:
Zapisane
|
Jak dobrze znów wdychać spaliny miasta!!!
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1026 : 12 Lipca 2010, 11:16:31 » |
|
Witajcie czy ktoś mógłby mi polecic ulepszenia dla przystani ?
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1028 : 12 Lipca 2010, 23:34:35 » |
|
A moim zdaniem to Wulkaniczny Smok jest dobry przez swoje zdolności, to, że jest wolny nic wielkiego nie robi i tak w 2 tury dochodzą do łuczników Poświęcisz 1 drewna (runa szarży) i dojdzie w pierwszej. Jeśli oceniamy jednostki pod względem samego wyglądu to najlepiej wg mnie wygląda Serafin. Ochlapany czerwienią wygląda o niebo lepiej od Archanioła, który moim zdaniem dość kiepsko się prezentuje w piątce.
|
|
|
|
Tamer spamer soul
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 399
Moja psina
|
|
« Odpowiedz #1029 : 13 Lipca 2010, 12:01:44 » |
|
Ja się z Tobą nie zgodzę archanioła zdobi bardzo ładna szata i dobrze że ma zakrytą twarz , bo już wolę go takiego tajemniczego, niż takiego jak w trzeciej części z loczkami na głowie.
|
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1030 : 20 Lipca 2010, 15:13:10 » |
|
Ja z jakiegoś powodu z wyglądu najbardziej lubię krasnoludki. Może czuję do nich sentyment dlatego że to pierwsze alternatywy które grałem, nie wiem. Najlepszy u nich jest strażnik gór(przy strażniku wygląda o nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeboooooo lepiej xDD) Harpunnicy też lepiej wyglądają chociaż staty wydają mi się gorsze Jeźdźcy białych niedźwiedzi też dobrze się prezentują. Kapłani są już słabsi(na co skrócili im brodę?!) Władcy całkiem całkiem. A smoki... Niby ten 2 ładnie się pali, sam nie wiem chyba 2... ale podstawowy ognisty smok jest beznadziejny
|
|
|
|
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg
Punkty uznania(?): 17
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 232
Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.
|
|
« Odpowiedz #1031 : 16 Sierpnia 2010, 21:36:24 » |
|
Witam, właśnie zabieram się za poradnik opisujący grę fortecą. Przyznam, że mam trochę z tym problemu, bo stosunkowo rzadko grałem tym zamkiem w porównaniu do innych. Wykluczam loch, w tym to ja już noga. Potrzebuję więc jakiegoś buildu. Sam już ułożyłem, bo zazwyczaj takim grałem podczas kampanii i hot-seat. Podobnego tematu nie znalazłem.
Bohater: Helmar 1. Obrona a) unik b) ochrona jeśli gramy przeciwko zamkom używających zaklęć destrukcji, c) witalność
Alternatywnie a) Witalność b) utrzymanie pozycji c) formacja obronna
2. Atak a) Taktyka b) Formacja Ofensywna c) Kara Boska
3. Dowodzenie a) Wzmocnienie runiczne b) Dyplomacja c) Empatia
4. Oświecenie a) Uczony b) Tajemne podniesienie c) Inteligencja lub Wyjątkowa Intuicja
5. Magia Światła a) Mistrz Odwołania b) Wieczne Światło, jeśli gramy przeciwko zamkom używającym mroku, czyli: nekropolis, inferno, przystań c) Mistrz Łask lub Gniewu, zależy co będzie w gildii magów
Nie mam pojęcia, czy to w 10% jest dobry rozkład. Fortecą grałem raz w kuźni podczas kampani, raz przez internet i raz w hot- seat
|
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje. - Unkown
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1032 : 16 Sierpnia 2010, 21:58:39 » |
|
Sylath - Dzięki za Build. Może tym razem dzięki tobie będę miał więcej szczęścia do Fortecy, ja się nie wypowiem bo się nie znam.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1033 : 16 Sierpnia 2010, 22:15:15 » |
|
Bohatera moim zdaniem wybrałeś dobrego (Helmar to mój ulubiony). Według mnie biuld może być, choć ja często zamiast oświecenia na dużych mapach wybieram logistykę bo krasnale są strasznie wolne. Natomiast zamiast dowodzenia biorę magię zniszczenia i jeśli mam kulę ognia w gildii magów staram sie osiągnąć zapłon i jeśli walczę z lochem to wyssanie magii. W ataku zamiast kary boskiej biorę łucznictwo. W obronie zawsze biore formację obronną i jeśli gram przeciwko zamkowi z dobrymi jednostami strzelającymi (przystań,sylvan) biorę unik natomiast przeciwko zamkom z silnymi czarami magii zniszczenia(loch) to oczywiście ochronę.
|
III miejsce w I Turnieju Tawerny "Klucz do Zwycięstwa"
|
|
|
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 701
|
|
« Odpowiedz #1034 : 16 Sierpnia 2010, 23:33:51 » |
|
Podstawowe pytanie to przeciwko komu walczymy? Jeśli gramy przeciwko sylvanowi, to obowiązkowo obrona, unik, grupowa wytrzymałość (z magii światła bądź też moc wytrzymałości). Wichura z magii światła przeważnie załatwia sprawę ze smokami. Wysoka obrona krasnali raczej daje przewagę i ta para jest na ich korzyść. Ale jeśli gra się przeciwko lochowi, to należy iść w atak (taktyka, kara boska, również preferuję światło z przyspieszeniem i prawą mocą, chociaż dobrze wykorzystane zniszczenie może również dać dobry efekt). To samo przeciwko akademii - trzeba iść do ataku, bo w starciu na strzelców czy też magię i ilość many to raczej z czarodziejem się nie wygra. Trzeba build dostosować do przeciwnika i jego taktyki.
|
|
|
|
|