|
|
« Odpowiedz #15 : 04 Października 2010, 16:24:05 » |
|
Oczyszczenie?
Z tego co wiem, to Oczyszczenie nie zdejmuje Hipnozy... Gwyn ma trochę racji, im większa liczebność, tym skuteczniejsze będą zaklęcia Magii Światła lub Mroku niż Zniszczenia. Ale 500 kuszników to nie jest tak dużo, aby nie dało się ich wykosić za pomocą Zniszczenia...
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #16 : 04 Października 2010, 16:35:57 » |
|
Poza tym co do magii mroku to nie przesadzajmy, że wrogi bohater będzie posiadał wszystkie zaklęcia niwelujące skutki tej magii...
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #17 : 04 Października 2010, 17:04:13 » |
|
Nie przesadzajmy że będziemy mieli wszystkie czary magii mroku.
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #18 : 04 Października 2010, 17:19:54 » |
|
No to jeśli niweluje magię mroku to dołożyć do inicjatywy i szczęścia a wówczas smoki pierwsze zaatakują i nawet jeśli kusznicy są zasłonięci to ich atak skierować tak by ich równierz raził(co prawda obrażenia są mniejsze ale zawsze coś), jeszcze przypadkowy bonus od szczęścia, a wówczas zginie tak od 70 do 300 maksymalnie.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #19 : 04 Października 2010, 17:38:26 » |
|
Obrona Rycerza zniweluje nasz atak. Szczęście nie zawsze wskoczy, a Czempioni oraz Archanioły dowalą ci tak że zapomnisz o takiej taktyce.
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #20 : 04 Października 2010, 17:58:24 » |
|
Możę jednak Czempion i Archanioł będzie wolał się zająć krwawymi furiami, które jeśli ich nie zatrzymasz to po paru kloejkach wyrządzą nie mniejszą szkodę Tworząc tego typu teorie raczej mu nie pomożemy. Według mnie wszystko tu zależy od tego kto kogo pierwszy uderzy więc kluczową rolę odgrywa inicjatywa. Wiadomość doklejona: 04 Października 2010, 18:01:13
No i morale
|
|
« Ostatnia zmiana: 04 Października 2010, 18:01:13 wysłane przez Michal787 »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #21 : 04 Października 2010, 18:45:49 » |
|
hmm nachwile wróce do magii zniszczenia i zrobie obliczenie u mnie bohater średnio ma kulę ognia z obrażeniami 1000 bez dodatku, dobra dodajemy płaszcz feniksa i już ona wynosi 1500, to oznacza że wzomcniona kula będzie zadawac 2250 obrażeń z szczęściem w którym przypadku wzmacnia czar o 1,3 co wynosi 2925 obr. teraz dodajemy plusy łańcuchów żywiołów: podstawowe widzenie 100%+([dwa ul. ołtarze20%+expert z talentu rasy30%]xgniew żywiołów-[x2])+100% od seta artefaktów siła run=100%+50%x2+100%=300%=8775obr. no i na koniec 2925 obr.+8775=11700 obrażeń zadane wzmocnioną kulą ognia z szczęściem i odpowiednimi czynnikami. kłopot w tym że trudno to wszystko zdobyc i żadko to się zdarza. Sory że was tak matmą zanudziłem ale ja lubie ten przedmiot Mówcie jakby popełnił bym błąd w obliczeniu lub jak to się powinno obliczac. Choc wiem że wielu nie będzie się chciało wogle na to spojrzec.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #22 : 04 Października 2010, 18:54:57 » |
|
u mnie bohater średnio ma kulę ognia z obrażeniami 1000 bez dodatku, dobra dodajemy płaszcz feniksa i już ona wynosi 1500, to oznacza że wzomcniona kula będzie zadawac 2250 obrażeń z szczęściem w którym przypadku wzmacnia czar o 1,3 co wynosi 2925 obr.
A na którym poziomie jest Twój bohater, jakie ma statystyki? Bo w pojedynczej potyczce trudno jest awansować bohatera do wysokiego lvl.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #23 : 04 Października 2010, 19:02:08 » |
|
chodziło mi o to jak go już rozwine to nie tak że kupuje se bohatera w karczmie i już mam 1000 obr. ok.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #24 : 04 Października 2010, 19:05:45 » |
|
Ja na 17-21 lvlu dobijałem wzmocnioną kulą ognia do 1000. Tyle mi w zupełności wystarczało, biorąc pod uwagę liczebność moją oraz wroga.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #25 : 04 Października 2010, 19:10:05 » |
|
ale te dodatkowe obrażenia są nie złe no nie Ja też aż tak bardzo silnych czarów nie potrzebuje chociaż jakby był bym na miejscu lorda jasia chętnie bym z nich skorzystał
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #26 : 04 Października 2010, 19:11:00 » |
|
W pojedynczym scenariuszu zazwyczaj jest za mało czasu aby awansować bohatera na 20 lvl (to jeszcze zależy od wielkości mapy). Więc głupio jest obliczać moc zaklęć, których i tak się nie rzuci Może autor wątku poda nam nieco więcej informacji odnośnie swojego bohatera, mapy i strategii to więcej pomożemy...bo na razie spieramy się o to, która magia lepsza i schodzimy z tematu.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #27 : 04 Października 2010, 19:15:42 » |
|
Ten user raczej tu nie zajrzy od kiedy to stworzył wogle go od tamtego czasu nie widziałem. Wiem troche to głupie, obliczanie tego, ale jak już pisałem lubie matme
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #28 : 04 Października 2010, 19:20:43 » |
|
Ireth można spokojnie praktycznie na każdym większym scenariuszu dojść do 20 poziomu jeśli grasz głównie tylko jednym bohaterem.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #29 : 04 Października 2010, 19:26:01 » |
|
Ja tam sie staram zawsze uzyskac jak największy poziom, lecz nie wiadomo jak bardzo będe sie starał zawsze po dwóch miesiącach mam 15 poziom reszta to już zależy od mapy
|
|
|
|
|