Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Przystań vs Loch (Czytany 22127 razy)
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 04 Października 2010, 16:24:05 »
Oczyszczenie?
Z tego co wiem, to Oczyszczenie nie zdejmuje Hipnozy...

Gwyn ma trochę racji, im większa liczebność, tym skuteczniejsze będą zaklęcia Magii Światła lub Mroku niż Zniszczenia. Ale 500 kuszników to nie jest tak dużo, aby nie dało się ich wykosić za pomocą Zniszczenia...


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 04 Października 2010, 16:35:57 »
Poza tym co do magii mroku to nie przesadzajmy, że wrogi bohater będzie posiadał wszystkie zaklęcia niwelujące skutki tej magii...


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 04 Października 2010, 17:04:13 »
Nie przesadzajmy że będziemy mieli wszystkie czary magii mroku.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 04 Października 2010, 17:19:54 »
No to jeśli niweluje magię mroku to dołożyć do inicjatywy i szczęścia a wówczas smoki pierwsze zaatakują i nawet jeśli kusznicy są zasłonięci to ich atak skierować tak by ich równierz raził(co prawda obrażenia są mniejsze ale zawsze coś), jeszcze przypadkowy bonus od szczęścia, a wówczas zginie tak od 70 do 300 maksymalnie.


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 04 Października 2010, 17:38:26 »
Obrona Rycerza zniweluje nasz atak. Szczęście nie zawsze wskoczy, a Czempioni oraz Archanioły dowalą ci tak że zapomnisz o takiej taktyce.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 04 Października 2010, 17:58:24 »
Możę jednak Czempion i Archanioł będzie wolał się zająć krwawymi furiami, które jeśli ich nie zatrzymasz to po paru kloejkach wyrządzą nie mniejszą szkodę :P Tworząc tego typu teorie raczej mu nie pomożemy. Według mnie wszystko tu zależy od tego kto kogo pierwszy uderzy więc kluczową rolę odgrywa inicjatywa.

Wiadomość doklejona: 04 Października 2010, 18:01:13
No i morale :)


« Ostatnia zmiana: 04 Października 2010, 18:01:13 wysłane przez Michal787 » IP: Zapisane
krzysio_misio_xd

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 36

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 04 Października 2010, 18:45:49 »
hmm nachwile wróce do magii zniszczenia i zrobie obliczenie
u mnie bohater średnio ma kulę ognia z obrażeniami 1000 bez dodatku, dobra dodajemy płaszcz feniksa i już ona wynosi 1500, to oznacza że wzomcniona kula będzie zadawac 2250 obrażeń z szczęściem w którym przypadku wzmacnia czar o 1,3 co wynosi 2925 obr. teraz dodajemy plusy łańcuchów żywiołów:
podstawowe widzenie 100%+([dwa ul. ołtarze20%+expert z talentu rasy30%]xgniew żywiołów-[x2])+100% od seta artefaktów siła run=100%+50%x2+100%=300%=8775obr. no i na koniec 2925 obr.+8775=11700 obrażeń zadane wzmocnioną kulą ognia z szczęściem i odpowiednimi czynnikami. kłopot w tym że trudno to wszystko zdobyc i żadko to się zdarza. Sory że was tak matmą zanudziłem ale ja lubie ten przedmiot :D Mówcie jakby popełnił bym błąd w obliczeniu lub jak to się powinno obliczac. Choc wiem że wielu nie będzie się chciało wogle na to spojrzec. :/


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 04 Października 2010, 18:54:57 »
u mnie bohater średnio ma kulę ognia z obrażeniami 1000 bez dodatku, dobra dodajemy płaszcz feniksa i już ona wynosi 1500, to oznacza że wzomcniona kula będzie zadawac 2250 obrażeń z szczęściem w którym przypadku wzmacnia czar o 1,3 co wynosi 2925 obr.
A na którym poziomie jest Twój bohater, jakie ma statystyki? Bo w pojedynczej potyczce trudno jest awansować bohatera do wysokiego lvl.


IP: Zapisane
krzysio_misio_xd

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 36

Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 04 Października 2010, 19:02:08 »
chodziło mi o to jak go już rozwine to nie tak że kupuje se bohatera w karczmie i już mam 1000 obr. ok. ^_^


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 04 Października 2010, 19:05:45 »
Ja na 17-21 lvlu dobijałem wzmocnioną kulą ognia do 1000. Tyle mi w zupełności wystarczało, biorąc pod uwagę liczebność moją oraz wroga.


IP: Zapisane
krzysio_misio_xd

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 36

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 04 Października 2010, 19:10:05 »
ale te dodatkowe obrażenia są nie złe no nie ^_^
Ja też aż tak bardzo silnych czarów nie potrzebuje chociaż jakby był bym na miejscu lorda jasia chętnie bym z nich skorzystał


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 04 Października 2010, 19:11:00 »
W pojedynczym scenariuszu zazwyczaj jest za mało czasu aby awansować bohatera na 20 lvl (to jeszcze zależy od wielkości mapy). Więc głupio jest obliczać moc zaklęć, których i tak się nie rzuci :P

Może autor wątku poda nam nieco więcej informacji odnośnie swojego bohatera, mapy i strategii to więcej pomożemy...bo na razie spieramy się o to, która magia lepsza i schodzimy z tematu.


IP: Zapisane
krzysio_misio_xd

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 36

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 04 Października 2010, 19:15:42 »
Ten user raczej tu nie zajrzy od kiedy to stworzył wogle go od tamtego czasu nie widziałem. Wiem troche to głupie, obliczanie tego, ale jak już pisałem lubie matme :rolleyes:


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 04 Października 2010, 19:20:43 »
Ireth można spokojnie praktycznie na każdym większym scenariuszu dojść do 20 poziomu jeśli grasz głównie tylko jednym bohaterem.


IP: Zapisane
krzysio_misio_xd

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 36

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 04 Października 2010, 19:26:01 »
Ja tam sie staram zawsze uzyskac jak największy poziom, lecz nie wiadomo jak bardzo będe sie starał zawsze po dwóch miesiącach mam 15 poziom reszta to już zależy od mapy


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.045 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry