Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Khaziu
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 154
46  Heroes V / Kampanie - Dzikie Hordy / Odp: Kampanie w Tribes of the East - dyskusja ogólna, problemy : 18 Września 2009, 18:14:10
http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,4648.0.html tu masz wszystko co i jak. Zapraszam.
47  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Co sądzicie o Twierdzy ( miasto orków) ??? : 18 Września 2009, 18:12:12
Dlatego szał jest tak ważny gdyż absorbuje nawet 80% obrażeń a to bardzo ale to bardzo dużo. Przy odpowiedniej grze, nie ma strat praktycznie.
Gniew Hordy jest dobry, ale najpierw, moim zdaniem dobrze jest sobie wzmacniać jednostki a potem kosić Hordą.
48  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Jak oceniasz poszczególną cześć Heroesów? : 17 Września 2009, 22:19:38
skala ocen jak wyżej.... xx/10


HoMM1 - Grafika nawet fajna, NAWET na obecne warunki mnie zachwyca. Ma to coś. Jej minusem, i to potężnym... jest OBRZYDLIWY obraz walki. Nie lubię go specjalnie. Za duży, ale osładza myśl że to pierwsza część a nie np. III.
Rozgrywka też ciekawa. Wysoki poziom misji. Dość ładnie wyglądające zamki. Co do jednostek... moją ulubioną będą Łucznicy, którzy od zawsze z Robin Hoodem mi sie kojarzyły oraz Gargulce które przypominają Gargamela. Kiedyś nawet nawet i grywalna była, ale teraz trochę spadła... ogólnie to mocna 7/10.

HoMM2 - Poezja, majstersztyk i genialna grafika. Mistrzostwo świata. Najlepsza z części? Hmm, jak na tamte warunki, ma dobrą grafikę, (lepszą niż nie jedna gra obecnie >.<), grywalność na wysokim poziomie, nowe miasta, system walki i super mapy. Myśle że zajmie miejsce w'ce lidera w serii HoMM. Kampania też Ciekawa. Jednak odrzuca mnie zamek Barbarzyńców... nie przekonał mnie nigdy. Zachwycam się do dziś Czarnoksiężnikiem oraz Nekromantą. W tej części narodziła się miłość do Elfów w sadze ;]. Co ciekawe, to w HoMM2 znajduje się moja ulubiona misja w całej sadze. Nazwy nie pamiętam, ale po odkryciu mapy, widać że jest ona uformowana na kształt loga Hirołs 2. Dodam na zakończenie, iż poziom tej części bije na głowę chyba wszystkie inne. 9/10

HoMM3 - Hmmm... co by napisać o trzeciej części.... Rewelacyjna grafika, jak zwykle, nowe, ciekawe pomysły na okno walki. Nowe miasta, tj. inne rozmieszczenie. Ciekawa fabuła kampanii jak i całej gry. Sama kampania jest dość długa i trudna. Z minusów tej części, to na pewno mała ilość Misji Pojedynczych. Ile można grać w "Huzia na Wikinga" albo w "Wojnę".... Ale wychodzi na to, że gra jest najgorszą do tej pory z całej sagi. Mimo krytyki, jest bardzo solidna. Grywalność nawet dziś jest przeogromna. Ma to coś, co sprawia iż wraca się do niej. Wprowadza świeżość w sagę. Jak i część II nota 9/10... no może nie... 9.5/10 ;>

HoMM4 - Hmm.... tiaaa...... gra jest.... hmmm.... no właśnie.  Najwięcej niewiadomych w tej części, najwięcej - moim zdaniem! - wad i najwięcej nowych fajnych opcji. Zacznijmy od wad ;]...
Pierwsze, co mnie zabija, zraża i w ogóle do dupy to mgła wojny. Jak na Boga, do turówki... takiej jaką jest HoMM dać mgłę wojny! No to jest porażka totalna!
Drugą sprawą to wybór jednostek jakie możemy rekrutować. Acz, nie do końca wada bo to sprawia że rozgrywka jest bardziej ciekawa.
Codzienne przyrosty jednostek to wada kolejna. Nie odpowiada mi to. Psuje klimat.
Samodzielne podróżowanie jednostek po mapie.... jest dobre. Ciekawy pomysł... ale fatalnie zrealizowany.
Uczestniczenie herosa w walce i możliwość jego śmierci, mimo ocalenia wojska jest też fajne, ale słabo wykonane. Co za frajda mieć 8 bohaterów w armii xP.
Wygląd miast razi po oczach oraz to, że nie można poprzez normalne kliknięcie się do niego dostac, tylko jakieś "abra kadabra".
Z zalet... a boli mnie już mały palec w prawej ręce...
Więzienia - bardzo fajny pomysł. Możliwość wykupienia herosa czy uwolnienia jest dość ciekawa. Szkoda tylko że nie ma opcji "zabij i oddaj relikwie" czy coś w tym stylu.
Szerokie pole do popisu jeśli chodzi o taktyke. dużo opcji.
Hmm... to chyba tyle, ale mam wrażenie że zapomniałem coś dodać... ale mniejsza.
O kampanii nie napisze nic bo jej nie znam, o! Ogólnie gra średniawa, z dobrymi pomysłami i złym wykończeniem... ale czego się spodziewać bo upadającym koncernie... 7/10

HoMM5 - Nowa, świeża i niczym Mesjasz spada na sagę po czwartej części. Wiele osób uważa to za HoMM3 ver. 3D... ale nie do końca się zgodzę. Grafika piękna, ukryć się nie da, tylko zbyt cukierkowa, a to przecież nie Mario.
Grywalność chyba największa spośród wszystkich części. Ciekawa fabuła kampanii, wątek oraz misje. Szkoda tylko że tak mało ich jest oraz że nie wymagają zbytniego wysiłku ze strony gracza. Nowa rasa Krasnoludów nadaje nowego znaczenia grze. Nowa siła w świecie Magii i Miecza.... oraz wiele innych nowości. Nowe jednostki takie jak Sukkubusy czy Raksze...
Minusem jest jak wcześniej pisałem cukierkowa grafika oraz krótka kampania. Bardzo mała jest również ilość map dla jednego gracza. Osładzają to wszytko czyli misje i kampanie fajnie zrobione animacje.
Nowy system walki i pól jest fajny. Szkoły magii dopracowane, ale czarów trochę mało.
Do ideału trochę brakuje, ale nie wiele. Jeśli część 6 będzie miała bardziej poważniejszą grafikę, dłuższe kampanie i parę nowych, "nowości" powinno być ciekawie. Ocena części piątej jest dość... sam nie wiem. 9.5/10 ją skrzywdzi a 10 zawyży... więc niech będzie to 9.5.5/10
49  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najgorsza jednostka każdego poziomu : 17 Września 2009, 21:51:12
Enty mają też plącze... które może zatrzymać sporo istot jak np. smoki, anioły czy inne diabły. Moim zdaniem to lepsze niż dość słaby atak hydry na parę oczek.


Co do rogatych... zachwycają np. obroną.. mają grubą skórę. Alternatywne ulepszenie ma też mocną umiejętność skoku. Przydatne? Jasne że tak!


I nawiązanie do Ent-Kawalerzysta.... oraz teleportacji. Owszem, każdą jednostkę mogę teleportować... ale co mi z teleportu takiego Dżina, Posępnego jeźdźca... albo idąc wolnym ruchem... Golemami czy innymi Wojownikami. Zginą zaraz. A tu chodzi o zatrzymanie wroga, by Mysliwi i Druidzi mogli zrobić swoje. Dodatkowo jest oplątanie i daleko nie zajdzie przeciwnik. A kawalerzysta co? Rozpędzi się... zabije ze dwa potwory i go zabiją. Nie twierdze że są źli, ale wole enty...
50  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najgorsza jednostka każdego poziomu : 17 Września 2009, 15:12:55
hmm, czyli jednostki powinny mieć 100000 ataku i nie mniej niż 15 obrony tak?

1. Co do chłopów się nie zgadzam. Zdecydowanie gorsze są gobliny, ale zwykłe. Uciekają i nic z nich nie ma... a chłopi podatek płacą chociaż i kontratakują
2. Gargulce - mimo że obrona przyzwoita, to tu się zgodzę - atak nie istnieje w tej jednostce. Pożyteczna chyba tylko do zastawiania strzelców...
Co do Zombie, nie zgadzam sie i tyle! Mają sporo obrony i przyzwoity atak oraz mocny czar...
3. Tu mam problem... wszystkie jednostki są dobre... Golemy mają dobrą odporność na magię i obronę... Wojownicy to poezja.... więc nie wiem co od nich chcesz...z wszystkich chyba wybiorę widma mimo wszystko.
4. No tu awanturnicy to na pewno. Atak może i dobry, ale rzadko kiedy dochodzą do celu >.<
5. No i znów problem... Dżiny giną jak muchy, ale atak mają bardzo dobry, oraz te czary... więc 5 poziomu nie wskażę...
6. Drzewce słabe? Hahaha xD.... obronę mają chyba najlepszą w grze jeśli sie nie myle. Czysty TANK. Słaba mobilność? Teleportujesz je i niszczą niemiłosiernie... 50 entów powalić prawie nie można mając dobrego bohatera... Mantrony średni atak i obrona... tj nic się nie wyróżnia ale na wysokim poziomie. Dobry strzał i czary. Najsłabsze chyba są nieulepszone czarty za mobilność, małą mane... Władcy Burz za taki sobie atak i obronę oraz może Kostucha...
7. Nawet takie kościane smoki mają dobrą umiejętność - obniżanie morale/szczęścia. Jednak z wszystkich 8 jednostek siódmego poziomu... wybieram je.
51  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najsłabszy/najgorszy oraz najlepszy/najsilniejszy Zamek : 17 Września 2009, 15:02:39
Czy ja wiem, czy Sylvan taki pośredni? Moim zdaniem jest to zamek dla tych, którzy lubią szybkie walki. Które kończą się zanim się zaczną. Myśliwi i druidzi koszą z dystansu, jednorożec dochodzi za 1 lub 2 razem do wroga, smoki za 1... duża ilość entów, oraz odpowiednie statystyki bohatera sprawiają, iż można je teleportować pod wroga i walczyć nimi z kontrataku. Szybka walka a strat prawie nie ma.
52  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Najlepsi gracze : 16 Września 2009, 14:48:05
czary grupowe w przypadku światła oraz mroku. Silniejsze obrażenia w przypadku Zniszczenia czy zaklęcia magii przywołania takie jak tajemna zbroja czy spora ilość Feniksów czy Żywiołaków.
53  Heroes V / Scenariusze / Odp: Podstęp Maahira : 15 Września 2009, 17:49:51
To wiem xD... ale chodzi mi, czemu jak gram sobie, i mam już jeden z nich, laskęSar Issusa, to czemu mi pisze że on wene do walki traci >.<

« Wiadomość doklejona z: 15 Wrzesień 2009, 17:49:27 »

i dlatego nie gram akademią, bo mają posranych herosów
54  Heroes V / Scenariusze / Odp: Podstęp Maahira : 15 Września 2009, 16:50:02
Grałem przeszedłem miałem malutką armię zaledwie 2837 tytanów ( nie gram na kodach ) Miałem ich dlatego tyle gdyż tygodnie życia, kolosa były często a poza tym grałem w tą mapkę cały tydzień.
cos ci nie wierze ja tej misji przejśc nie moge bo jak już uzbieram na dobre jednostki to pisze maahir utracił wszelka nadzieje ze wygra z nekromantom bez artefaktów sar issusa gdize te artefakty są ???

Ja tak samo miałem. Ktoś powie o co chodzi ???
55  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja IV : 14 Września 2009, 16:39:00
33 to niedopokonania? Chyba żartujesz. Jak nie możesz pokonać ledwo 33 widmowych, to nie masz co myśleć o walce z Alaronem. Zbierz większą armię...
56  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: ShoutBox : 14 Września 2009, 12:21:23
Tak wiemy. JareQ nad tym pracuje. Jest to jedna z usterek po naszej małej przeprowadzce. Niebawem uszkodzenie zostanie naprawione.
57  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja V : 14 Września 2009, 07:13:28
Ale i tak kartograf nie jest potrzebny :P
58  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja V : 13 Września 2009, 14:04:51
Jak ja grałem, było ich około 20 więc ciężko żebym pisał o kartografie na ciężkim poziomie, który nie jest niezbędny. Można przejść to, nie tracąc armii na smokach, a rezultat ten sam. Co za różnica jak gram miesiąc czy dwa? Skoro i tak tylko ja na mapie jestem :P
59  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja II - Poradnik specjalny : 13 Września 2009, 11:18:48
Dział zamknięty. Jest napisany nowy poradnik jeszcze lepszy od tego. Nie usunę go, bo może ktoś woli ten, więc komentarze i pytania proszę dawać do stosownego działu z Misją III. Dziękuję i Pozdrawiam. Khaz ;)
60  Hyde Park / Archiwum / Odp: !!!!!Nowość!!!! : 12 Września 2009, 17:08:07
Witam. Obecnie pracuje nad Kampanią Inferno z Agraelem na czele. Obecnie kończę przechodzić misję Okręt z Erewel. Przy dobrych wiatrach dziś napiszę i wrzucę tą kampanię na stronę głowną i forum, jeśli nie to jutro. Na osłodę powiem, że cała kampania jest bardzo, ale to bardzo prosta, tylko trzeba być spostrzegawczym.  O co mi chodzi? Jaki jest ten szczegół? Dowiecie się niebawem ;)
Pozdrawiam. Khaz

Edit: Nowy poradnik do 2 kampanii już jest na forum i na stronie. Zapraszam do lektury ;)
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 154




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry