Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 54 55 56 [57] 58 59 60 ... 72    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja (Czytany 536288 razy)
Melkor

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 50


Hallowed are the Ori!

Zobacz profil
« Odpowiedz #840 : 07 Sierpnia 2009, 21:40:31 »
I od jakże wpływowego zaklęcia "wytrzymałość".  :rolleyes:


IP: Zapisane
Calium videre eessit et eraos ad sidera tollere vultus.
Krzysztof125

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 14

Zobacz profil
« Odpowiedz #841 : 07 Sierpnia 2009, 21:45:22 »
nom to tez :)


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #842 : 08 Sierpnia 2009, 11:47:44 »
A czasem nie zmodowałeś? Bo ja też mam wszystkie patche i nigdy mi się żaden bohater z kampanii nie pojawił...




IP: Zapisane
wole grafe od fabuły

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #843 : 12 Września 2009, 17:34:22 »
to raczej niebład ale mnie smieszy to ze agrael i reszta ale agrael w szczególności schodzi w podziemiach po ych shcodach ten jego jaszczur to chyba by spadł no nie ??? tych bąbelków nigdy nie miałem  lub kha-beleth nie zabił agrael jak mógł tlyko zabił teog demonka i se zniknoł  wysłał veyvera ja tam go pokonałem na łatwym poziomie
 problemu na pewno nie stwarzają ci małe litery i przecinki  i tak trudno no chyba bo innej możlwości nie ma że to będzie lub ???
 Ortografia / Khaz



« Ostatnia zmiana: 13 Września 2009, 07:43:50 wysłane przez wole grafe od fabuły » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #844 : 12 Września 2009, 21:29:34 »
Nie zrozumiałem zbytnio. A tak właściwie, możesz poprawić tą wypowiedź?
Zdanie się zaczyna z dużej litery.
Nie błąd osobno.
Agrael i Kha-Beleth to imiona, więc z dużej litery.

I literówki.
Cytuj
nigdy nie miałem  lu kha-beleth nie zabił agrael
Tego zdania w ogóle nie zrozumiałem. Co to znaczy "lu", czego to literówka? Kha-Beleth zabił Agrael? Chciałeś napisać "Kha-Beletha zabił Agrael" czy "Kha-Beleth zabił Agraela"?
Cytuj
jak mógł tlyko zabił teog demonka i se zniknoł
Dwie literówki, ale cóż... Zniknął się pisze.

Aha, i jeszcze coś, chodzi ci o to, że Kha-Beleth zabił Agraela? On go nie zabił - Agrael stał się Raelagiem.

Cytuj
Mnie nieco zdziwiło, że ostatnia misja w KP w menu nazywa się "Rozdwajanie", a gdy już ją załadujemy zmienia się na "Rozstanie".
W Dzikich Hordach jest podobnie. W menu jest Serce Ciemności, a przy załadowaniu Jądro CIemności. Podobnie z pierwszą misją czwartej kampani - Mroczne Ścieżki i Postępki i Mroczne Ścieżki i Czyny.

Cytuj
szustki
Cytuj
odwruci
Cytuj
No i przy bohaterach fanatycznych ciosy są spuźnione ale kit z tym.[/qupte]
Odwróci, szóstki i spóźnione przez Ó. Fakt, też to kilka miesięcy temu zauważyłem, że jak atakuje bohater fanatyków to najpierw ma animację jak dostaje obrażenia i otrzymuje obrażenia, a dopiero później bohater ciacha mieczem.

A co do szóstek, to fakt, błąd twórców, często się powtarzający. W podstawce i KP Zmory kosztują 666 sztuk złota, a Arcydiabły 3666 (Diabły 2666), zaś w DH Czarci Lord/Pomiot kosztuje 1666 sztuk złota. Dla niewtajemniczonych 666 to znak szatana.

Cytuj
Magowie i Gargulce tak powoli wykonują ten ruch a zwłaszcza jak walka jest zacięta to bardzo jest widoczne.
Właśnie. Magowie rzucają zaklęcia przez jakieś 20 sekund, co jest odczuwalne, jak się walczy np. z trzema oddziałami magów. W porównaniu z druidami, którzy w ciągu sekundy rzucają zaklęcie to... A gargulce... Zanim one przeleciały by na miejsce, ja już bym zrobił cztery inne ruchy.

Ja zauważyłem dwa błędy. Gdy Gryf Bojowy Roztrąca, wraca na miejsce, a w ciągu tej tury zrobiła Zmora krok do przodu, i na 6 polach były Gryfy i Zmory. Gryfy i Zmory nie mogły siebie atakować, ale inne stwory już tak.
Drugi błąd: Dzisiaj Magowie wrogiego bohatera miały szczęście, i zniszczyły mi Balistę, a tu nagle puf, pojawiła się kolejna Balista przenikająca przez wrak tej pierwszej, dopóki znów nie oberwała.



« Ostatnia zmiana: 12 Września 2009, 21:48:40 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
wole grafe od fabuły

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #845 : 14 Września 2009, 09:55:04 »
I od jakże wpływowego zaklęcia "wytrzymałość".  :rolleyes:
ech przecierz wytrzymałośś działa tylko podczas pojedynku a co do maga z 50 many to jest tylko ja rycerzem mam 250 bo mam korone sar issusa  a co do bohasterów jak aczołem grać w 3 misje kampanii kutysta podbój to w zwykłym starciu pojawił mi sie gilraren :D


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #846 : 19 Września 2009, 14:30:26 »
heh: ja teraz grałem, jest 6 miesiąc, mam zamiar iść na wroga sprawdzam w tawernie jakieś wieści i piąta wieść to : ,,Bohater z flagą Niebieski naprawdę błyskawicznie rozwija swoje miasta! W rzeczy samej,  ;D właśnie zbudował Targowisko  ;D . Jeśli nadal będzie mu tak szło , nic nie będzie w stanie go powstrzymać"   ;D ;D ;D


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #847 : 29 Września 2009, 22:01:40 »
heh: ja teraz grałem, jest 6 miesiąc, mam zamiar iść na wroga sprawdzam w tawernie jakieś wieści i piąta wieść to : ,,Bohater z flagą Niebieski naprawdę błyskawicznie rozwija swoje miasta! W rzeczy samej,  ;D właśnie zbudował Targowisko  ;D . Jeśli nadal będzie mu tak szło , nic nie będzie w stanie go powstrzymać"   ;D ;D ;D

Ha, a to dobre :D

Rzeczywiście takie dziwaczne rzeczy mogą się w karczmie zdarzać. A już szczególnie głupie jest jak w tawernie pisze, co właśnie zbudowałeś TY, jaki zdobyłeś artefakt, ile masz surowców lub kasy, lub kogo właśnie pokonałeś. Trochę dziwnie mówić swojemu władcy plotki o nim samym ^^


IP: Zapisane
KamcioKowal

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 102


Zobacz profil
« Odpowiedz #848 : 19 Października 2009, 15:32:58 »
Mam pewien poważny problem związany z grą. Otóż gram raz w kampanię (podstawka), raz w skirmish z komputerem. Niestety skirmish jest dla niegrywalne z powodu sposobu gry komputera.
O co mi chodzi? Otóż ja zanim przejdę do szerszej ekspansji przejmuję dookoła wszystkie kopalnie, rozwalam wszystkie stwory dookoła, przez ten czas rozwijam miasto. A komputerowi gracze nie zdobywają terenu, tylko omijają 80% wrogów w pobliżu swojego miasta, czasem nawet omijają kopalnie, i pędzą jak najszybciej na spotkanie z innymi graczami, robią po 5 herosów i latają nimi chaotycznie po całej mapie.
Właśnie grałem 1 vs 1 z kompem na mapie rozmiar "Normalny", poziom tr. "Ciężki". Ja Forteca, on Przystań. Rozrywka wygląda tak, że on biega swoimi bohaterami wszędzie, gdy ja chcę bardziej oddalić się od miasta to on od razu rzuca się na nie, zajmuje mi kopalnie i tak dalej.
Cała gra to ganianie komputera po mapie i modlenie się żeby nagle nie zajął mi miasta. To nie koniec. Otóż, on nie zbiera armii do 1 gościa/ ew. 2/ ew. część zostawia w mieście. On dzieli armię pomiędzy swoich herosów, i gdy już złapię jednego z nich, to nie ma żadnej fajnej akcji, tylko go miażdżę bez problemu.
PODSUMOWANIE: Ja z jednym bohaterem gonię cały czas herosów wroga, uciekających przede mną przez całą mapę, gdy tymczasem inni zajmują mi teren. No po prostu...Co to za gra?  :/
Proszę o radę, co zrobić w tej sytuacji- zmienić taktykę? Poziom trudności? Zagrać w multiplayer? (ja nie jestem jeszcze gotowy, zresztą chcę pograć trochę na spokojnie samemu) Taki sposób gry psuje mi całą przyjemność z fajnych Heroesów 5  >:(.


IP: Zapisane
Wszyscy patrioci mówią o umieraniu za ojczyznę, ale nikt nie mówi o zabijaniu dla ojczyzny.
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #849 : 19 Października 2009, 18:27:22 »
Ja bym zrobił tak: Poczekał ze trochę czasu i silną armię podzielił na 2 - 1/2 zostawiłbym w zamku a drugą przytrzymał wroga  ;D


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #850 : 20 Października 2009, 19:54:05 »
Cytuj
Mam pewien poważny problem związany z grą. Otóż gram raz w kampanię (podstawka), raz w skirmish z komputerem. Niestety skirmish jest dla niegrywalne z powodu sposobu gry komputera.
O co mi chodzi? Otóż ja zanim przejdę do szerszej ekspansji przejmuję dookoła wszystkie kopalnie, rozwalam wszystkie stwory dookoła, przez ten czas rozwijam miasto. A komputerowi gracze nie zdobywają terenu, tylko omijają 80% wrogów w pobliżu swojego miasta, czasem nawet omijają kopalnie, i pędzą jak najszybciej na spotkanie z innymi graczami, robią po 5 herosów i latają nimi chaotycznie po całej mapie.
Zacznijmy od tego, że mają 2-3 a nie 5 ;] żeby łatwiej odkryć teren itd.
Omijają wrogów, ale nie od kopalni ale to zależy od poziomu.
Skoro to taki problem, skupiaj się na gospodarce tj. kapitol a następnie rób wojsko. Okolice 2-3 tyg(zależy od poziomu) i już masz dość silną armię.
Cytuj
Właśnie grałem 1 vs 1 z kompem na mapie rozmiar "Normalny", poziom tr. "Ciężki". Ja Forteca, on Przystań. Rozrywka wygląda tak, że on biega swoimi bohaterami wszędzie, gdy ja chcę bardziej oddalić się od miasta to on od razu rzuca się na nie, zajmuje mi kopalnie i tak dalej.
No nie dziw się że lata wszędzie, skoro gra Przystanią którą dość łatwo rozbudować na początku bo ma mocnych kuszników i zbrojnych a Ty grasz krasnalami którzy mają beznadziejnych harcowników, obrońców z atakiem nie większym jak silnik od malucha itd. Wykorzystaj potencjał krasnali czyli obronę i broń się. Zdobądź potrzebne kopalnie, zrób większą armię i zostaw w zamku Strażników i dodatkowo powiedzmy obrońców oraz harcowników z jakimś bohaterem a smokami, niedźwiedziami i bersekerami chodź po mapie.

Cytuj
Cała gra to ganianie komputera po mapie i modlenie się żeby nagle nie zajął mi miasta. To nie koniec. Otóż, on nie zbiera armii do 1 gościa/ ew. 2/ ew. część zostawia w mieście. On dzieli armię pomiędzy swoich herosów, i gdy już złapię jednego z nich, to nie ma żadnej fajnej akcji, tylko go miażdżę bez problemu.
PODSUMOWANIE: Ja z jednym bohaterem gonię cały czas herosów wroga, uciekających przede mną przez całą mapę, gdy tymczasem inni zajmują mi teren. No po prostu...Co to za gra?  :/

Do dupy taka gra xP. Ustaw sobie heroiczny i zobaczysz jak będzie wyglądać rozrywka. Jeśli gracz tak dzieli i osłabia jednocześnie armię, to podziel swoją na dwie i ganiaj dwoma herosami ;].

Cytuj
Proszę o radę, co zrobić w tej sytuacji- zmienić taktykę? Poziom trudności? Zagrać w multiplayer? (ja nie jestem jeszcze gotowy, zresztą chcę pograć trochę na spokojnie samemu) Taki sposób gry psuje mi całą przyjemność z fajnych Heroesów 5  >:(.

Jak grasz na np. 8 graczy, poziom ciężki to weź sobie coś na uspokojenie albo zacznij szyć na drutach. Nie przejdziesz jednej misji, a uszyjesz piękny i cieplutki szaliczek na zimę która się pojawia już x).

Jesli chodzi o inteligencje komputera, pocieszeniem jest, że to tylko komputer a nie jakiś laik który psuje Ci grę ;).



IP: Zapisane
Miasteczko Salem

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #851 : 24 Października 2009, 01:10:08 »
Hej walcze juz sobie 2 mape... i nie wiem ,bo w sumie przeciw twierdzy nie gralem zbyt czesto... Jednak jak walcze np sylvanem kontra twierdza, i gram elfami , to nie pokazuje mi ile przeciwnik ma pkt szalu...:(  zeby osiagnac np 2 poziom... ( klikam prawym przyciskiem na jednostke)... tak zawszesie dzieje? ,bo wiem ,ze jak ja gralem twierdza to imalem napisane np 232/500. prosze o pomoc:)


IP: Zapisane
,,Człowiek oszukuje siebie tak często, że gdby mu za to placili , to mogłby się spokojnie utrzymać."
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #852 : 24 Października 2009, 09:19:04 »
Cóż to nie jest bug, gdy gra Zamkiem wrogim do Twierdzy, Nie są pokazywane Punkty Szału widoczne są gdy gra się Orkami bo to by było za sprytne żeby zbijać najmocniejszej jednostce Punkciki Szału.


IP: Zapisane
Miasteczko Salem

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #853 : 26 Października 2009, 00:38:13 »
A szkoda:D ,ale i tak orki juz umiem rozwalac, szczegolnei sylvanem:)


IP: Zapisane
,,Człowiek oszukuje siebie tak często, że gdby mu za to placili , to mogłby się spokojnie utrzymać."
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #854 : 26 Października 2009, 16:09:17 »
Mam nadzieje że sprawa została wyjaśniona ;)
Temat do zamknięcia.



IP: Zapisane
Strony: 1 ... 54 55 56 [57] 58 59 60 ... 72    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.157 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry