Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 14    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
System gry poszczególnymi rasami (Czytany 80276 razy)
Kapitan Jack Sparrow

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 413


"...Pewnego dnia, pewnego dnia pękło niebo..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 04 Kwietnia 2008, 19:28:33 »
To ja dorzucę 2 rzeczy:

1.
1. Zawsze mieć na uwadze fakt, że przeciwnik może użyć zaklęć zadających obrażenia obszarowe- czyli w miarę możliwości nie stawiać jednostek zbyt blisko siebie, lub wymieszać się z jednostkami wroga tak, by takie zaklęcie w razie czego narażało na straty obie strony.

To samo jeśli przeciwnik ma w armii lisze, czarcie lordy itp.  ;) Wtedy, nawet nie mając na uwadze zaklęć zadających obrażenia obszarowe, rozbiegamy się po boisku  ;)

2.
Tancerz ostrzy - doceniam twoje posty i zaangażowanie, ale obok "Wyślij wiadomość" po prawej stronie jest "Sprawdź ortografię" i nie zaszkodzi użyć  ;)




IP: Zapisane
Pięćdziesięcioro chłopa przy skrzyni umarlaka.
Joł-ho-ho i buteleczkę rumu.
Pojawił się czart i skończył za resztę.
Joł-ho-ho i buteleczkę rumu.




Żywa Legenda:
http://www.ksu.of.pl/

Czekam na:
2008-07-26 - USTRZYKI DOLNE.   KONCERT JUBILEUSZOWY NA XXX-LECIE KSU.
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 04 Kwietnia 2008, 20:34:46 »
Co do pikowania gryfów to ja tracę cenny strzał i uciekam z pola pikowania. aczkolwiek komputer tego nie robi więc jest cool jak ja robie tą taktykę.


IP: Zapisane
Tancerz ostrzy

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 04 Kwietnia 2008, 22:56:21 »
hahahahaha ;D ;D ;D dzięki Jack Sparrow ok bede kożystał


Może jednak skusisz na rozwiązanie problemu który przedstawiłem?


« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2008, 22:59:06 wysłane przez Tancerz ostrzy » IP: Zapisane
Tancerz ostrzy
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 07 Kwietnia 2008, 08:03:48 »
2 kratki od rogów mapy i na końcu jej w długości a w okuł nich ustawia jednostki szarżujące tak żeby Twoj gryf nie mógł dolecieć do jednostek walczących na dystans. :D
Kolu nie da się schować przed pikowaniem Gryfów Bitewnych- one nie dolatują, tylko spadają jak grom z jasnego nieba po uprzednim wzniesieniu się w przestworza, tudzież "całkowitym zniknięciu". Za pomocą "Bitewnego Pikowania" Gryfy Bitewne mają w zasięgu caluteńkie pole bitwy, nie da się w żaden sposób ochronić jednostek strzeleckich bo one omijają wszelkie "zasłony" i spadają wrogom prosto "na głowę". Jedynym wyjściem jest przemieszczenie jednostki strzeleckiej w inne pole tak jak to czyni Khaziu, tracąc przy tym cenny strzał...


« Ostatnia zmiana: 07 Kwietnia 2008, 08:08:24 wysłane przez Johny_Szalony » IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 07 Kwietnia 2008, 12:18:19 »
Tu macie przykłady efektywnego dowodzenia na polu bitwy. Polecam powtórkę zatytułowaną "Stalingrad" - każdy jeden pojedynczy ruch jest w tej walce istotny.


http://forum.ligaheroes.pl/viewforum.php?f=6


IP: Zapisane
RadQu

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 87


Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 07 Kwietnia 2008, 15:14:43 »
ja zewsze jak jestem orkami to lece wojownikami napszud razem z herszrami cyklopami i pa koi czekam szamanka rzucam czary spowolnienia na jesostki szczelajace , gobliny daje jako mane albo pociski dla cyklopów a centałrami nawalam ze strza :) :) :) :) :) :) :) :) :)ł

Nie wiem czy dobrze spostrzegłem ale chyba złamałeś 3 podpunkt Regulaminu jeśli chodzi o "Postowanie (odpowiadanie w istniejących tematach)". Za złe spostrzeżenie proszę mnie upomnieć.


IP: Zapisane
http://s13.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=49538<-- Proszę wejść na ten link. Gdy to zrobicie będę bogaty
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 08 Kwietnia 2008, 13:57:17 »
Johny - co wolisz:

jeden strzał który rani np. 5 kawalerzystów i stracić potem cały oddział myśliwych czy uciec jedn. strzelającą i nie zabijać kawalerzystów. odpowiedź sie sama nasuwa.


IP: Zapisane
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 08 Kwietnia 2008, 14:52:22 »
Różnie z tym bywa, kiedy widzę że przeciwnik ma dużo np. Paladynów i z powodu wysokiego morale niebawem będzie ponownie ich ruch , a ja mam akurat ruch np. Wielkimi Łowczymi (Gryfy Bitewne oczywiście już wiszą w powietrzu), to wolę strzelić w Paladynów coby zmniejszyć niechybne straty a że później Gryfy zlikwidują mi Łowczych- mówi się trudno... poza tym żeby uciekać z pola rażenia trzeba mieć pewność że nic mi ich nie przyblokuje przed oddaniem strzału- a taką szansę mają wówczas Archanioły i Paladyni...

Z drugiej strony jednak sam często wolę uciekać z pola rażenia, to zależy od tego jak wygląda kolejka ruchu poszczególnych jednostek. Kurczę aż nabrałem ochoty na partyjkę....


IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 08 Kwietnia 2008, 15:37:17 »
Przytaczam przykład z meczu. Na Mistycznych Łuczników pikują gryfy. A po nich ruszy się balista 1100 hp (niczym innym jej nie zabijesz) a bije ona bez szczęścia po 1k obrażeń. To co byś zrobił? Odsuwasz się łucznikami, to zabija ich balista i nie robą nic w tej walce. Albo niszczysz balistę i walczysz dalej. W pierwszym wypadku to tak jakbyś wcale nie miał łuczników, bo nie robią totalnie nic w tej walce.

Sam wybierz.


IP: Zapisane

gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 10 Kwietnia 2008, 14:39:40 »
Potwierdzam powyższe informacje :)


A co do pikowania gryfami. Z dobrymi zawodnikami rzadko kiedy pikuje się bezpośrednio w jednostkę. Chodzi raczej o intuicję i umiejętność przewidywania gdzie kto stanie. Czasem można w ten sposób zyskać o wiele więcej.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 10 Kwietnia 2008, 17:38:46 »
No tu jest kwestia przewidywania ruchu z przeciwnikiem który jest doświadczony ale też bąć głupim który celuje w jednostki strzelające i łatwo jest zrobić unik.


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 10 Kwietnia 2008, 19:54:53 »
Dlatego lepiej nie celować w strzelających jeśli mają możliwość zmiany pozycji. Przeciwnik się odsuwa, tracąc ruch a Ty pikujesz w kogoś innego i masz podwójny zysk.


IP: Zapisane
Zabójca smoków

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 117


"Dawne Dni przeminęły, świtają nowe dni"

Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 20 Kwietnia 2008, 23:01:14 »
Jeśli mam magię przywołania na najwyższym poziomie,wysyłam na przód wszystkie sztuczne jednostki,a prawdziwych chronię jak oczka w głowie.


« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2008, 23:03:20 wysłane przez Zabójca smoków » IP: Zapisane

"Idę swoją własną drogą, możliwe jednak, że wasza droga przez jakiś czas będzie równoległa do mojej. Nikt prawie nie wie, dokąd go zaprowadzi droga, póki nie stanie u celu."
Ashia
Aenigma

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 372


"sztuko z fantazji i kamienia..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 20 Kwietnia 2008, 23:05:03 »
Dlatego lepiej nie celować w strzelających jeśli mają możliwość zmiany pozycji. Przeciwnik się odsuwa, tracąc ruch a Ty pikujesz w kogoś innego i masz podwójny zysk.
To prawda jeżeli jednostka strzelając jest zasłonięta to nie stanowi zagrożenia i lepiej nie tracić okazji tylko zadać jak najwięcej obrażeń póki można, bo potem przeciwnik może zrobić nam to samo i nie zadamy maksymalnych obrażeń jednostkami strzelającymi.


IP: Zapisane


„I gdzie ty widzieć będziesz,
gdy zamieszkamy w powidoku słońca
malowanym na powietrzu jak na szkle nieważkim,
jak nasze oczy przepełnione blaskiem
nieśmiertelnieją w pędzie
wzwyż, w ponad –

Tworząca,
Koniecznie wolna,
patrz! Dożyj siebie ze światła!”
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 21 Kwietnia 2008, 16:05:17 »
Jeśli mam magię przywołania na najwyższym poziomie,wysyłam na przód wszystkie sztuczne jednostki,a prawdziwych chronię jak oczka w głowie.
Zanim przywołasz choć jedno stworzenie, to sporo czasu może minąć. A z dobrym przeciwnikiem to już będzie połowa walki. Choć magia przywołania potrafi pokrzyżować plany.


IP: Zapisane

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 14    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.046 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry