Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Pawek
Strony: 1 ... 20 21 22 [23]
331  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Kampania Nekropolis - Misja Pierwsza. : 16 Października 2011, 00:17:10
Bardzo możliwe, że takowych nie ma. A ty, od czego masz Anastazję? Od mocy czy od magii?
332  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Bronie rodowe : 15 Października 2011, 16:04:23
jak na początku wyjdziesz z podziemi to broń jest na północ przy wejściu do 2 tunelu
Tam jest jakiś kostur, a mi chodzi o miecz Arachne.
333  Heroes VI / Heroes VI / Bronie rodowe : 15 Października 2011, 14:37:24
Tutaj umieszczjcie wszelkie pytania dotyczące broni rodowych. Pierwsze z nich - gzie jest Arachne (wiem tylko tyle, że można ją znaleźć w misji "Pasmo nieszczęść")?
334  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 13 Października 2011, 20:19:06
Nie wiem czy oglądaliście już prezentację artbooka wstawioną na portal, wraz z informacja, że to już dziś premiera. W neutralnych jednostkach zaintrygował mnie bezimienny, czy będzie grywalny? Albo będzie można tylko z nim walczyć? 

Dodatkowo w części boss, nie ma wszystkich nam znanych. Nie dopatrzyłem się Uriela czy tej smoczycy, dziwne?
Jaki portal? Podasz linka?
To jest na głównej stronie tawerny - pierwsza notka od góry.
335  Heroes VI / Prolog / Prolog : 13 Października 2011, 19:11:10
Dzisiaj premiera, więc czas zacząć wątki kampanii. Zacznijmy od prologu, czyli misji "Zguba Gryfów" i "Wola Cesarza" (grę dostanę dopiero jutro, wiec nie znam polskich nazw).

"Zguba Gryfów" pełni rolę samouczka i wprowadza nas do fabuły. Jest zupełnie nieobowiązkowa do przejścia, ale moim zdaniem warto, ponieważ:
  • Dostajemy pierwszą broń dynastyczną - Ostrze Gryfów (przyda się w kolejnej misji).
  • Dzięki niej Sławoj awansuje o kilka poziomów, co również pomoże nam w przejściu kolejnej misji (tym razem obowiązkowej) prologu.
  • Dla artefaktów (nie będę już pisał, dlaczego :)).

Makamenty pierwszej misji prologu:
  • Sławoj może być jedynie bohaterem mocy, czyli rycerzem (wybór specjalizacji moc-magia nie będzie ograniczony w "normalnej" kampanii).
  • Sławoj może zdobywać umiejętności z kategorii "Okrzyki bojowe" - pełny wybór będzie dostępny w następnej misji.
  • Bardzo mizerne możliwości rozwoju miasta - możliwość wybudowania jedynie budynku dla gwardzistów.

Mimo to, pierwsza misja prologu jest warta zachodu. A co wy o niej sądzicie?
336  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Co lepiej kupić? : 09 Października 2011, 18:45:15
Oczywiście 'kolekcjonerka" - muzyka jest boska, a poza tym, fajnie by było pograć Swietłaną.
337  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Bezimienni - Prawdopodobny dodatek do Heroes VI : 09 Października 2011, 18:38:10
Moi kandydaci:
  • Mroczne Elfy - będą następcami Bezimiennych;
  • Leśne Elfy - jako, że te mroczne się od nich odłączyły, to zorganizują na nich nagonkę;
  • Krasnoludy - Mroczne Elfy im przeszkadzają, więc one atakują.
Bohaterowie kampanii:
  • Mroczne Elfy - Tuihdanna (nie wiem, czy dobrze napisałem);
  • Leśne Elfy - Tieru;
  • Krasnoludy - Hangvul.
338  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 09 Października 2011, 14:55:27
Mam kilka pytań:
  • Co daje wybór ścieżki dla bohatera przed rozgrywką? Przecież i tak potem możemy wybrać podczas gry ścieżkę.
  • Co wpływa na to, że szybciej "ładuje" się specjalna umiejętność frakcji?
  • Czy używanie czarów z dopiskiem "Tears", przekłada się na szybszy awans w tej ścieżce, czy może są jakieś bonusy, jeśli bohater wybrał ścieżkę łez przed rozgrywką?
  • Czym różni się, Magic Power (Prime) od Magic Power Permanently? O ile pamiętam, to którychś z tych zwiększał moc wszystkich czarów, a drugi nic chyba nie zwiększał, nic nie zauważyłem.
  • Rozkminił ktoś ustawienie jednostek u bohatera? W I-IV sloty na dole były z tyłu, a u góry z przodu. Pierwszy i ostatni po bokach. W VI nie umiem się w tym połapać. Dziwnie mi się ustawiają podczas bitwy
Ta wybrana specjalizacja na początku odnosi się jedynie do pojednyków (to znaczy - nie jest to normalna gra, tylko dwójka bohaterów walczy). A co do ładowania umiejętności - poisy, jak przyspieszyć ten proces są pokazywane po najechaniu na obrazek zdolności.
Strony: 1 ... 20 21 22 [23]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry